Informator broj 5587 od 22. rujna 2007.

UVODNIK

Brand – jamstvo visoke kvalitete i posebnog doživljaja

Brand ili marka proizvoda danas je bitan element u lojalnoj konkurentskoj borbi na tržištu. S tim izrazom sve više se susrećemo i pitamo se što je tu novo i drukčije u odnosu na zaštitni znak. Naime, taj je znak označavao proizvod određene kvalitete koju su i potrošači prepoznali, pa su pri kupnji o tome vodili računa. Puno više od toga sadržano je u pojmu brand. Danas brojni proizvođači nude kvalitetne proizvode pa se kupac odlučuje za onaj s najpovoljnijom, najnižom cijenom. Otuda potreba da se stavi brand koji između proizvođača i kupca stvara emocionalnu vezu, svojevrsno zajedništvo. 
Autor: prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek

Sadržaj

Potpore za novorođenu djecu

Vi pitate - mi odgovaramo

Što se smatra proračunskom jedinicom u čijoj se visini mogu besporezno davati potpore za novorođenu djecu i koliko ona iznosi?

Umirovljenici – obavljanje obrta

Vi pitate - mi odgovaramo

Mogu li umirovljenici obavljati djelatnost prema Zakonu o obrtu bez da im se obustavi isplata mirovine?

Naknada za koncesiju – zastara potraživanja duga

Vi pitate - mi odgovaramo

Koji se zastarni rok primjenjuje na potraživanja duga naknade za koncesiju za zahvaćanje vode za potrebe javne vodoopskrbe?

Filteri