zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

26.02.2004.

Donesen

26.02.2004.

Stupa na snagu

05.03.2004.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba

Pročišćeni tekst vrijedi od 03.04.2024.

Narodne novine 3/2004, 14/2007, 17/2009, 23/2009, 22/2015, 23/2016, 11/2024

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 3/04, 14/07, 17/09, 23/09, 22/15, 23/16)

Na temelju članka 12. stavka 3. Zakona o ustanovama (Narodne novine 76/93, 29/97 - ispr. i 47/99 - ispr.) i članka 38. točke 16. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/01 - pročišćeni tekst), Gradska skupština Grada Zagreba, na 29. sjednici, 26. veljače 2004., donijela je

ODLUKU

o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba

Članak 1.

Osniva se Ustanova "Dobri dom" Grada Zagreba za pružanje socijalnih i drugih usluga (u daljnjem tekstu: Ustanova).

Osnivač i vlasnik Ustanove je Grad Zagreb.

Članak 2.

Ustanova će poslovati pod nazivom: Ustanova "Dobri dom" Grada Zagreba.

Sjedište Ustanove je u Zagrebu, Kruge 44.

Članak 3.

Djelatnost Ustanove je:

- priprema i dostava hrane;

- usluga smještaja;

- smještaj obitelji s maloljetnom djecom u slučajevima ostanka bez svog doma i nemogućnosti samostalnog osiguranja smještaja, a radi sprječavanja odvajanja djece od odraslih članova obitelji;

- usluga organiziranog stanovanja;

- usluga boravka;

- usluga pomoći u kući.

Osim navedenih djelatnosti, Ustanova može obavljati i druge djelatnosti koje služe obavljanju navedenih djelatnosti, ako se one u manjem opsegu ili uobičajeno obavljaju uz djelatnost upisanu u sudski registar.

Članak 4.

Sredstva za rad Ustanove osiguravaju se iz:

- sredstava proračuna Grada Zagreba,

- darovima fizičkih i pravnih osoba,

- iz drugih izvora.

Članak 4.a

Briše se.

Članak 5.

Ustanova se upisuje u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu.

Upisom u sudski registar Ustanova stječe svojstvo pravne osobe.

Članak 6.

Sredstva koja su potrebna za osnivanje i početak rada ustanove osiguravaju se u proračunu Grada Zagreba.

Ustanovi se daju na uporabu i upravljanje nekretnine na lokaciji Kosnica bb, k.o. Kosnica, z.k.u. 1160, k.č.br. 490, zgrade broj 4, 8 i 9 od 2.060,00 m2, objekt na lokaciji Branimirova 35, 573,91 m2 i objekt na lokaciji Cerska 3, k.o. Dubrava, k.č. br. 6348, 350,00 m2, za vrijeme dok Ustanova obavlja djelatnost iz članka 3. ove odluke.

Ustanovi se daje u vlasništvo postojeća oprema, uređaji i druge pokretnine u objektima iz stavka 2. ovoga članka prema popisu osnovnih sredstava na dan 31. prosinca 2003. godine.

Članak 6.a

Za obavljanje djelatnosti Ustanovi se daje na uporabu i upravljanje nekretnina na lokaciji u Velikoj Gorici, Kosnica bb, k.o. Kosnica, k.č.br. 490 zgrada 11/I. kat površine 222,63 m2 za vrijeme dok Ustanova obavlja djelatnost iz članka 3. ove odluke.

Članak 7.

Ustanova posluje samostalno i obavlja djelatnost u skladu i na način određen zakonom, ovom odlukom, statutom i drugim propisima, te pravilima struke.

Članak 8.

Prema Ustanovi Grad Zagreb ima prava i obveze što ih po zakonu, ovoj odluci i drugim propisima ima osnivač.

Bez suglasnosti Gradske skupštine Grada Zagreba Ustanova ne može:

- promijeniti ili proširiti djelatnost;

- promijeniti naziv i sjedište;

- osnovati drugu pravnu osobu.

Bez suglasnosti gradonačelnika Grada Zagreba Ustanova ne može:

- steći, opteretiti, otuđiti ili raspolagati nekretninama;

- steći, opteretiti ili otuđiti pokretnu imovinu pojedinačna vrijednost koje prelazi 26.540,00 eura, bez poreza na dodanu vrijednost;

- odlučiti o korištenju zajmova i kredita za investicijska ulaganja;

- odlučiti o promjeni poslovne banke, odnosno o prijenosu sredstava u drugu poslovnu banku;

- odlučiti o uvjetima i načinu ulaganja domaćih i stranih pravnih i fizičkih osoba u Ustanovu, izuzevši humanitarnu pomoć.

Članak 9.

Za obveze preuzete u pravnom prometu Ustanova odgovara cjelokupnom imovinom.

Grad Zagreb solidarno i neograničeno odgovara za obveze Ustanove.

Ako u obavljanju svoje djelatnosti Ustanova ostvari dobit, ta se dobit upotrebljava isključivo za obavljanje djelatnosti Ustanove.

Članak 10.

Tijela Ustanove su Upravno vijeće i ravnatelj.

Članak 11.

Ustanovom upravlja Upravno vijeće, koje imenuje gradonačelnik Grada Zagreba.

Upravno vijeće ima tri člana.

U Upravno vijeće imenuju se:

- dva predstavnika Grada Zagreba;

- jedan predstavnik zaposlenih u Ustanovi.

Članovima Upravnog vijeća mandat traje četiri godine.

Način donošenja odluka i druga pitanja vezana uz način rada Upravnog vijeća utvrdit će se statutom Ustanove i poslovnikom o radu Upravnog vijeća.

Članak 12.

Upravno vijeće obavlja sljedeće poslove:

- donosi Statut, uz suglasnost Gradske skupštine Grada Zagreba;

- donosi pravilnik o radu sastavni dio kojeg je sistematizacija radnih mjesta, uz suglasnost gradonačelnika Grada Zagreba;

- donosi druge opće i pojedinačne akte i akte poslovanja utvrđene Statutom;

- donosi godišnji program rada i razvoja ustanove i nadzire njegovo provođenje;

- donosi odluke u drugom stupnju u vezi s pravima radnika;

- utvrđuje prijedlog financijskog plana i polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana;

- donosi plan investicija;

- donosi plan nabave;

- podnosi gradonačelniku izvješća o poslovanju Ustanove, najmanje jednom godišnje;

- predlaže promjenu i proširivanje djelatnosti, te promjenu sjedišta i naziva;

- daje osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima;

- raspravlja i odlučuje o izvješćima ravnatelja;

- odlučuje o nabavi, odnosno prodaji osnovnih sredstava i drugih pokretnina te o izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 26.540,00 eura, bez poreza na dodanu vrijednost;

- donosi poslovnik o svom radu;

- odlučuje o privremenom i povremenom davanju na korištenje prostora iz članaka 6. i 6.a ove odluke;

- obavlja i druge poslove utvrđene statutom i drugim općim aktima Ustanove.

Članak 13.

Voditelj Ustanove je ravnatelj.

Ravnatelj organizira i vodi poslovanje, predstavlja i zastupa Ustanovu i odgovoran je za zakonitost rada Ustanove.

Ravnatelj obavlja sljedeće poslove:

- daje pismenu punomoć, u okviru svojih ovlaštenja, drugoj osobi da zastupa Ustanovu u pravnom prometu;

- određuje osobe ovlaštene za potpisivanje financijske i druge dokumentacije;

- donosi sve odluke vezane uz poslovanje, osim odluka iz nadležnosti Upravnog vijeća;

- odlučuje o nabavi i prodaji osnovnih sredstava i drugih pokretnina te o izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 9.290,00 eura, bez poreza na dodanu vrijednost;

- predlaže donošenje općih i pojedinačnih akata i akata poslovanja;

- predlaže Upravnom vijeću program rada, plan razvoja i poduzima mjere za njihovo provođenje;

- provodi odluke Upravnog vijeća;

- donosi odluke o potrebi zapošljavanja radnika, o izboru kandidata za obavljanje poslova pojedinog radnog mjesta;

- donosi odluke o pojedinačnim pravima radnika u slučajevima utvrđenima zakonom i općim aktima;

- Upravnom vijeću podnosi izvješće o poslovanju Ustanove;

- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, statutom i drugim općim aktima Ustanove.

Članak 14.

Ravnatelja Ustanove na temelju javnog natječaja imenuje Upravno vijeće.

Mandat ravnatelja traje četiri godine, a ista se osoba ponovno može imenovati ravnateljem.

Ravnatelj Ustanove može biti razriješen prije isteka mandata u slučajevima određenim zakonom i statutom Ustanove.

Statutom Ustanove utvrđuju se uvjeti koje ravnatelj mora ispunjavati.

Članak 15.

Poslovni prostor u okviru Ustanove Ustanova može dati na privremeno i povremeno korištenje ako to nije u suprotnosti s obavljanjem djelatnosti Ustanove i ako ne djeluje na smanjivanje rada Ustanove.

Članak 16.

Privremenim ravnateljem Ustanove imenuje se Alen Župan, ing.

Privremeni će ravnatelj obaviti sve pripreme za početak rada Ustanove, a posebno će pribaviti potrebne suglasnosti, izraditi prijedlog statuta i drugih općih akata Ustanove te podnijeti prijavu za upis u sudski registar.

Do imenovanja ravnatelja privremeni ravnatelj obavlja poslove iz stavka 2. ovoga članka pod nadzorom Gradskog ureda za zdravstvo, rad i socijalnu skrb.

Članak 17.

Upravno će vijeće donijeti statut u roku od 30 dana od dana imenovanja.

Članak 18.

Na međusobna prava i obveze Grada Zagreba i Ustanove koja nisu uređena ovom odlukom primjenjuju se odredbe Zakona o ustanovama i drugi propisi koji se odnose na rad i djelatnost Ustanove.

Članak 19.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 550-01/04-01/72

URBROJ: 251-11-04-04-4

Zagreb, 26. veljače 2004.

Predsjednica

Gradske skupštine

Morana Paliković Gruden, dipl.polit., v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija