zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

26.02.2004.

Donesen

26.02.2004.

Stupa na snagu

05.03.2004.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba

Pročišćeni tekst vrijedi od 03.11.2015. do 30.12.2016.

Narodne novine 3/2004, 14/2007, 17/2009, 23/2009, 22/2015

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 3/04, 14/07, 17/09, 23/09, 22/15)

Na temelju članka 12. stavka 3. Zakona o ustanovama (Narodne novine 76/93, 29/97 - ispr. i 47/99 - ispr.) i članka 38. točke 16. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/01 - pročišćeni tekst), Gradska skupština Grada Zagreba, na 29. sjednici, 26. veljače 2004., donijela je

ODLUKU

o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba

Članak 1.

Osniva se Ustanova "Dobri dom" Grada Zagreba za pružanje usluge prehrane u pučkim kuhinjama, dostavu obroka u kuću i ostale djelatnosti socijalne skrbi bez smještaja (u daljnjem tekstu: Ustanova).

Osnivač i vlasnik Ustanove je Grad Zagreb.

Članak 2.

Ustanova će poslovati pod nazivom: Ustanova "Dobri dom" Grada Zagreba.

Sjedište Ustanove je u Zagrebu, Kruge 44.

Članak 3.

Djelatnost Ustanove je:

- ostale djelatnosti socijalne skrbi bez smještaja: priprema i podjela hrane, dostava obroka u kuću, pomoć u prehrani (paketi namirnica i dječje hrane) i drugo,

- pružanje usluga prihvatilišta za odrasle osobe u sklopu privremenog smještaja - osigurava se privremeni boravak, prehrana, hitna medicinska pomoć, nabava prijeko potrebne odjeće i obuće, troškovi prijevoza u mjesto prebivališta u vlastitu ili udomiteljsku obitelj, dom socijalne skrbi ili drugu ustanovu, za najviše 20 korisnika.

Članak 4.

Sredstva za rad Ustanove osiguravaju se iz:

- sredstava proračuna Grada Zagreba,

- darovima fizičkih i pravnih osoba,

- iz vlastitih izvora,

obavljanjem djelatnosti pružanja usluge skrbi izvan vlastite obitelji,

- iz drugih izvora.

Članak 4.a

Cijenu usluge skrbi izvan vlastite obitelji utvrđuje gradonačelnik Grada Zagreba.

Ustanova pruža usluge skrbi izvan vlastite obitelji iz članka 3. alineje 2. ove odluke osobama koje uputi upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za poslove socijalne skrbi.

Članak 5.

Ustanova se upisuje u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu.

Upisom u sudski registar Ustanova stječe svojstvo pravne osobe.

Članak 6.

Sredstva koja su potrebna za osnivanje i početak rada ustanove osiguravaju se u proračunu Grada Zagreba.

Ustanovi se daju na uporabu i upravljanje nekretnine na lokaciji Kosnica bb, k.o. Kosnica, z.k.u. 1160, k.č.br. 490, zgrade broj 4, 8 i 9 od 2.060,00 m2, objekt na lokaciji Branimirova 35, 573,91 m2 i objekt na lokaciji Cerska 3, k.o. Dubrava, k.č. br. 6348, 350,00 m2, za vrijeme dok Ustanova obavlja djelatnost iz članka 3. ove odluke.

Ustanovi se daje u vlasništvo postojeća oprema, uređaji i druge pokretnine u objektima iz stavka 2. ovoga članka prema popisu osnovnih sredstava na dan 31. prosinca 2003. godine.

Članak 6.a

Za obavljanje djelatnosti iz članka 3. alineje 2. ove odluke Ustanovi se daje na uporabu i upravljanje nekretnina na lokaciji u Velikoj Gorici, Kosnica bb, k.o. Kosnica, k.č.br. 490 zgrada 11/I. kat površine 222,63 m2 za vrijeme dok Ustanova obavlja djelatnost skrbi izvan vlastite obitelji.

Članak 7.

Ustanova posluje samostalno i obavlja djelatnost u skladu i na način određen zakonom, ovom odlukom, statutom i drugim propisima, te pravilima struke.

Članak 8.

Prema Ustanovi Grad Zagreb ima prava i obveze što ih po zakonu, ovoj odluci i drugim propisima ima osnivač.

Bez suglasnosti Gradske skupštine Grada Zagreba Ustanova ne može:

- promijeniti ili proširiti djelatnost;

- promijeniti naziv i sjedište;

- osnovati drugu pravnu osobu.

Bez suglasnosti gradonačelnika Grada Zagreba Ustanova ne može:

- steći, opteretiti, otuđiti ili raspolagati nekretninama;

- steći, opteretiti ili otuđiti pokretnu imovinu pojedinačna vrijednost koje prelazi 150.000,00 kuna, bez poreza na dodanu vrijednost;

- odlučiti o korištenju zajmova i kredita za investicijska ulaganja;

- odlučiti o promjeni poslovne banke, odnosno o prijenosu sredstava u drugu poslovnu banku;

- odlučiti o uvjetima i načinu ulaganja domaćih i stranih pravnih i fizičkih osoba u Ustanovu, izuzevši humanitarnu pomoć.

Članak 9.

Za obveze preuzete u pravnom prometu Ustanova odgovara cjelokupnom imovinom.

Grad Zagreb solidarno i neograničeno odgovara za obveze Ustanove.

Ako u obavljanju svoje djelatnosti Ustanova ostvari dobit, ta se dobit upotrebljava isključivo za obavljanje djelatnosti Ustanove.

Članak 10.

Tijela Ustanove su Upravno vijeće i ravnatelj.

Članak 11.

Ustanovom upravlja Upravno vijeće, koje imenuje gradonačelnik Grada Zagreba.

Upravno vijeće ima tri člana.

U Upravno vijeće imenuju se:

- dva predstavnika Grada Zagreba;

- jedan predstavnik zaposlenih u Ustanovi.

Članovima Upravnog vijeća mandat traje četiri godine.

Način donošenja odluka i druga pitanja vezana uz način rada Upravnog vijeća utvrdit će se statutom Ustanove i poslovnikom o radu Upravnog vijeća.

Članak 12.

Upravno vijeće obavlja sljedeće poslove:

- donosi Statut, uz suglasnost Gradske skupštine Grada Zagreba;

- donosi druge opće i pojedinačne akte i akte poslovanja utvrđene Statutom;

- donosi godišnji program rada i razvoja ustanove i nadzire njegovo provođenje;

- donosi odluke u drugom stupnju u vezi s pravima radnika;

- utvrđuje prijedlog financijskog plana i polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana;

- donosi plan investicija;

- donosi plan nabave;

- podnosi gradonačelniku izvješća o poslovanju Ustanove, najmanje jednom godišnje;

- predlaže promjenu i proširivanje djelatnosti, te promjenu sjedišta i naziva;

- daje osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima;

- raspravlja i odlučuje o izvješćima ravnatelja;

- odlučuje o nabavi, odnosno prodaji osnovnih sredstava i drugih pokretnina te o izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 150.000,00 kuna, bez poreza na dodanu vrijednost;

- donosi poslovnik o svom radu;

- odlučuje o privremenom i povremenom davanju na korištenje prostora iz članaka 6. i 6.a ove odluke;

- obavlja i druge poslove utvrđene statutom i drugim općim aktima Ustanove.

Članak 13.

Voditelj Ustanove je ravnatelj.

Ravnatelj organizira i vodi poslovanje, predstavlja i zastupa Ustanovu i odgovoran je za zakonitost rada Ustanove.

Ravnatelj obavlja sljedeće poslove:

- daje pismenu punomoć, u okviru svojih ovlaštenja, drugoj osobi da zastupa Ustanovu u pravnom prometu;

- određuje osobe ovlaštene za potpisivanje financijske i druge dokumentacije;

- donosi sve odluke vezane uz poslovanje, osim odluka iz nadležnosti Upravnog vijeća;

- odlučuje o nabavi i prodaji osnovnih sredstava i drugih pokretnina te o izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 70.000,00 kuna, bez poreza na dodanu vrijednost;

- predlaže donošenje općih i pojedinačnih akata i akata poslovanja;

- predlaže Upravnom vijeću program rada, plan razvoja i poduzima mjere za njihovo provođenje;

- provodi odluke Upravnog vijeća;

- donosi odluke o potrebi zapošljavanja radnika, o izboru kandidata za obavljanje poslova pojedinog radnog mjesta;

- donosi odluke o pojedinačnim pravima radnika u slučajevima utvrđenima zakonom i općim aktima;

- Upravnom vijeću podnosi izvješće o poslovanju Ustanove;

- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, statutom i drugim općim aktima Ustanove.

Članak 14.

Ravnatelja Ustanove na temelju javnog natječaja imenuje Upravno vijeće.

Mandat ravnatelja traje četiri godine, a ista se osoba ponovno može imenovati ravnateljem.

Ravnatelj Ustanove može biti razriješen prije isteka mandata u slučajevima određenim zakonom i statutom Ustanove.

Statutom Ustanove utvrđuju se uvjeti koje ravnatelj mora ispunjavati.

Članak 15.

Poslovni prostor u okviru Ustanove Ustanova može dati na privremeno i povremeno korištenje ako to nije u suprotnosti s obavljanjem djelatnosti Ustanove i ako ne djeluje na smanjivanje rada Ustanove.

Članak 16.

Privremenim ravnateljem Ustanove imenuje se Alen Župan, ing.

Privremeni će ravnatelj obaviti sve pripreme za početak rada Ustanove, a posebno će pribaviti potrebne suglasnosti, izraditi prijedlog statuta i drugih općih akata Ustanove te podnijeti prijavu za upis u sudski registar.

Do imenovanja ravnatelja privremeni ravnatelj obavlja poslove iz stavka 2. ovoga članka pod nadzorom Gradskog ureda za zdravstvo, rad i socijalnu skrb.

Članak 17.

Upravno će vijeće donijeti statut u roku od 30 dana od dana imenovanja.

Članak 18.

Na međusobna prava i obveze Grada Zagreba i Ustanove koja nisu uređena ovom odlukom primjenjuju se odredbe Zakona o ustanovama i drugi propisi koji se odnose na rad i djelatnost Ustanove.

Članak 19.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 550-01/04-01/72

URBROJ: 251-11-04-04-4

Zagreb, 26. veljače 2004.

Predsjednica

Gradske skupštine

Morana Paliković Gruden, dipl.polit., v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija