Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Stupa na snagu
Poglavlja nisu pronađena.
Odluka o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba
Pročišćeni tekst vrijedi od 05.03.2004. do 18.10.2007.
Narodne novine 3/2004
Na temelju članka 12. stavka 3. Zakona o ustanovama (Narodne novine 76/93, 29/97 - ispr. i 47/99 - ispr.) i članka 38. točke 16. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/01 - pročišćeni tekst), Gradska skupština Grada Zagreba, na 29. sjednici, 26. veljače 2004., donijela je
ODLUKU
o osnivanju Ustanove "Dobri dom" Grada Zagreba
Članak 1.
Osniva se Ustanova "Dobri dom" Grada Zagreba za pružanje usluge prehrane u pučkim kuhinjama, dostavu obroka u kuću i ostale djelatnosti socijalne skrbi bez smještaja (u daljnjem tekstu: Ustanova).
Osnivač i vlasnik Ustanove je Grad Zagreb.
Članak 2.
Ustanova će poslovati pod nazivom: Ustanova "Dobri dom" Grada Zagreba.
Sjedište Ustanove je u Velikoj Gorici, Kosnica bb.
Članak 3.
Djelatnost Ustanove je:
- ostale djelatnosti socijalne skrbi bez smještaja: priprema i podjela hrane, dostava obroka u kuću, pomoć u prehrani (paketi namirnica i dječje hrane) i drugo.
Članak 4.
Sredstva za rad Ustanove osiguravaju se iz:
- sredstava proračuna Grada Zagreba,
- darovima fizičkih i pravnih osoba,
- iz vlastitih izvora,
- iz drugih izvora.
Članak 5.
Ustanova se upisuje u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu.
Upisom u sudski registar Ustanova stječe svojstvo pravne osobe.
Članak 6.
Sredstva koja su potrebna za osnivanje i početak rada ustanove osiguravaju se u proračunu Grada Zagreba.
Ustanovi se daju na uporabu i upravljanje nekretnine na lokaciji Kosnica bb, k.o. Kosnica, z.k.u. 1160, k.č.br. 490, zgrade broj 4, 8 i 9 od 2.060,00 m2, objekt na lokaciji Branimirova 35, 573,91 m2 i objekt na lokaciji Cerska 3, k.o. Dubrava, k.č. br. 6348, 350,00 m2, za vrijeme dok Ustanova obavlja djelatnost iz članka 3. ove odluke.
Ustanovi se daje u vlasništvo postojeća oprema, uređaji i druge pokretnine u objektima iz stavka 2. ovoga članka prema popisu osnovnih sredstava na dan 31. prosinca 2003. godine.
Članak 7.
Ustanova posluje samostalno i obavlja djelatnost u skladu i na način određen zakonom, ovom odlukom, statutom i drugim propisima, te pravilima struke.
Članak 8.
Prema Ustanovi Grad Zagreb ima prava i obveze što ih po zakonu, ovoj odluci i drugim propisima ima osnivač.
Bez suglasnosti Gradske skupštine Grada Zagreba Ustanova ne može:
- promijeniti ili proširiti djelatnost;
- promijeniti naziv i sjedište;
- osnovati drugu pravnu osobu.
Bez suglasnosti Gradskog poglavarstva Grada Zagreba Ustanova ne može:
- steći, opteretiti, otuđiti ili raspolagati nekretninama;
- steći, opteretiti ili otuđiti pokretnu imovinu pojedinačna vrijednost koje prelazi 40.000,00 kn;
- odlučiti o korištenju zajmova i kredita za investicijska ulaganja;
- odlučiti o promjeni poslovne banke, odnosno o prijenosu sredstava u drugu poslovnu banku;
- odlučiti o uvjetima i načinu ulaganja domaćih i stranih pravnih i fizičkih osoba u Ustanovu, izuzevši humanitarnu pomoć.
Članak 9.
Za obveze preuzete u pravnom prometu Ustanova odgovara cjelokupnom imovinom.
Grad Zagreb solidarno i neograničeno odgovara za obveze Ustanove.
Ako u obavljanju svoje djelatnosti Ustanova ostvari dobit, ta se dobit upotrebljava isključivo za obavljanje djelatnosti Ustanove.
Članak 10.
Tijela Ustanove su Upravno vijeće i ravnatelj.
Članak 11.
Ustanovom upravlja Upravno vijeće, koje imenuje Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba.
Upravno vijeće ima tri člana.
U Upravno vijeće imenuju se:
- dva predstavnika Grada Zagreba;
- jedan predstavnik zaposlenih u Ustanovi.
Članovima Upravnog vijeća mandat traje četiri godine.
Način donošenja odluka i druga pitanja vezana uz način rada Upravnog vijeća utvrdit će se statutom Ustanove i poslovnikom o radu Upravnog vijeća.
Članak 12.
Upravno vijeće obavlja sljedeće poslove:
- donosi Statut, uz suglasnost Gradske skupštine Grada Zagreba;
- donosi druge opće i pojedinačne akte i akte poslovanja utvrđene Statutom;
- donosi godišnji program rada i razvoja ustanove i nadzire njegovo provođenje;
- donosi odluke u drugom stupnju u vezi s pravima radnika;
- donosi financijski plan i završni račun;
- donosi plan investicija;
- donosi plan nabave;
- podnosi Gradskom poglavarstvu izvješća o poslovanju Ustanove, najmanje jednom godišnje;
- predlaže promjenu i proširivanje djelatnosti, te promjenu sjedišta i naziva;
- daje osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima;
- raspravlja i odlučuje o izvješćima ravnatelja;
- odlučuje o nabavi, odnosno prodaji osnovnih sredstava i drugih pokretnina, te o izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 40.000,00 kn;
- donosi poslovnik o svom radu;
- odlučuje o privremenom i povremenom davanju na korištenje prostora iz članka 6. ove odluke;
- obavlja i druge poslove utvrđene statutom i drugim općim aktima Ustanove.
Članak 13.
Voditelj Ustanove je ravnatelj.
Ravnatelj organizira i vodi poslovanje, predstavlja i zastupa Ustanovu i odgovoran je za zakonitost rada Ustanove.
Ravnatelj obavlja sljedeće poslove:
- daje pismenu punomoć, u okviru svojih ovlaštenja, drugoj osobi da zastupa Ustanovu u pravnom prometu;
- određuje osobe ovlaštene za potpisivanje financijske i druge dokumentacije;
- donosi sve odluke vezane uz poslovanje, osim odluka iz nadležnosti Upravnog vijeća;
- odlučuje o nabavi i prodaji osnovnih sredstava i drugih pokretnina, te o izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 20.000,00 kn;
- predlaže donošenje općih i pojedinačnih akata i akata poslovanja;
- predlaže Upravnom vijeću program rada, plan razvoja i poduzima mjere za njihovo provođenje;
- provodi odluke Upravnog vijeća;
- donosi odluke o potrebi zapošljavanja radnika, o izboru kandidata za obavljanje poslova pojedinog radnog mjesta;
- donosi odluke o pojedinačnim pravima radnika u slučajevima utvrđenima zakonom i općim aktima;
- Upravnom vijeću podnosi izvješće o poslovanju Ustanove;
- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, statutom i drugim općim aktima Ustanove.
Članak 14.
Ravnatelja Ustanove na temelju javnog natječaja imenuje Upravno vijeće.
Mandat ravnatelja traje četiri godine, a ista se osoba ponovno može imenovati ravnateljem.
Ravnatelj Ustanove može biti razriješen prije isteka mandata u slučajevima određenim zakonom i statutom Ustanove.
Statutom Ustanove utvrđuju se uvjeti koje ravnatelj mora ispunjavati.
Članak 15.
Poslovni prostor u okviru Ustanove Ustanova može dati na privremeno i povremeno korištenje ako to nije u suprotnosti s obavljanjem djelatnosti Ustanove i ako ne djeluje na smanjivanje rada Ustanove.
Članak 16.
Privremenim ravnateljem Ustanove imenuje se Alen Župan, ing.
Privremeni će ravnatelj obaviti sve pripreme za početak rada Ustanove, a posebno će pribaviti potrebne suglasnosti, izraditi prijedlog statuta i drugih općih akata Ustanove te podnijeti prijavu za upis u sudski registar.
Do imenovanja ravnatelja privremeni ravnatelj obavlja poslove iz stavka 2. ovoga članka pod nadzorom Gradskog ureda za zdravstvo, rad i socijalnu skrb.
Članak 17.
Upravno će vijeće donijeti statut u roku od 30 dana od dana imenovanja.
Članak 18.
Na međusobna prava i obveze Grada Zagreba i Ustanove koja nisu uređena ovom odlukom primjenjuju se odredbe Zakona o ustanovama i drugi propisi koji se odnose na rad i djelatnost Ustanove.
Članak 19.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.
KLASA: 550-01/04-01/72
URBROJ: 251-11-04-04-4
Zagreb, 26. veljače 2004.
Predsjednica
Gradske skupštine
Morana Paliković Gruden, dipl.polit., v.r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.