13.04.2011.

Potrošačko odlučivanje

Hiper konkurencija na globalnoj razini rezultirala je velikim brojem roba i usluga koje se nude potrošačima, odnosno kupcima, ponajprije u razvijenim zemljama. Ubrzano se povećava broj prodajnih mjesta, nudi se sve veći broj varijanti određenog proizvoda što povećava plasman posve novih proizvoda i usluga. Te procese prate žestoke marketinške kampanje koje se realiziraju u brojnim komunikacijskim kanalima među kojima ponajprije raste važnost interneta. U takvim okolnostima potrošačko odlučivanje postaje sve zahtjevnije, a razumijevanje tih procesa od iznimnog je značenja za vođenje poslovne politike. Što sve utječe na odluke kupaca i kako ih donositi, piše autor.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija