Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Ključna riječ: marketing

Jeste li mislili

Ukupno dokumenata: 16

Baza podataka kao alat marketinga

21.05.2021.,  Marinko Kovačić
Za trgovačko društvo koje je orijentirano na tržište i tržišni plasman svojih proizvoda i usluga, baza podataka o postojećim i potencijalnim potrošačima predstavlja glavni marketinški alat. U članku se obrađuje problematika ustrojavanja odgovaraju...
Pročitano

Marketing tržišne niše

11.09.2017.,  Davorka Lončar
Autorica u članku opisuje marketing tržišne niše, koja je prilično rijetko prisutna u marketing strategijama srednjih i velikih tvrtki. Što je tržišna niša, ciljna skupina kojoj je namijenjen marketing tržišne niše, prednosti marketinga tržišne ni...
Pročitano

B2B marketing

12.09.2016.,  Davorka Lončar
B2B marketing (engl. business to business marketing) jest marketing usmjeren prema tvrtkama i drugim organizacijama koje određeni proizvod koriste u vlastitoj proizvodnji, općenito u poslovanju ili za prodaju krajnjim kupcima. Radi se, naime, o za...
Pročitano

Content Marketing – marketing kroz sadržaje

11.01.2016.,  Davorka Lončar
Content marketing je poseban oblik marketinga fokusiran isključivo na promociju kroz pružanje informacija o tvrtki, njezinim proizvodima/uslugama, ali bez pokušaja njihove izravne prodaje. Svrha content marketinga je da privuče i zadrži kupce, kre...
Pročitano

Zaposlenici kao marketinško sredstvo tvrtke

21.09.2015.,  Davorka Lončar
Zaposlenici su vrlo vrijedan resurs u marketingu tvrtke. Oni mogu postati njezino tajno marketinško oružje. Angažiranjem zaposlenika koji su već uložili svoje resurse (vrijeme, znanje) u tvrtku, da djeluju kao odvjetnici tvrtke, može osnažiti prom...
Pročitano

Viralni marketing - sredstvo promocije novih proizvoda i usluga

20.07.2015.,  Davorka Lončar
Viralni marketing, kao novi oblik marketinga prema čijem su korištenju još mnogi skeptični, pokazao se iznimno učinkovitim sredstvom promocije za nesvakidašnje, inovativne proizvode i usluge. Riječ je o marketinškom alatu s golemim potencijalima, ...
Pročitano

WOM marketing za povećanje prodaje

22.09.2012.,  Željko Lončar
WOM marketing (Word of Mouth Marketing) ili reklama od usta do usta, odnosno davanje usmene preporuke jednog kupca drugome, nije nova pojava u odnosu kupaca i proizvođača. To je vjerojatno jedna od najstarijih marketinških tehnika, stvorenih s civ...
Pročitano

Tehnike internet marketinga u turizmu

26.05.2012.,  Berislav Andrlić
Najveći tehnološki fenomen današnjice internet, postao je jedan od najznačajnijih komunikacijskih kanala na turističkom tržištu. Praktičnost i ekonomičnost osnovni su razlozi brze aplikacije interneta među turistima. Internet mijenja motive i staj...
Pročitano

Gerilski marketing

13.08.2011.,  Andreja Sertić Tomiček
Gerilski marketing je nekonvencionalni sustav taktika i marketing promocija koje se zasnivaju na malom proračunu. U suvremenoj marketinškoj praksi pojam gerilski marketing označava brze, dinamične i nekonvencionalne marketinške metode, kojima ne p...
Pročitano

Potrošačko odlučivanje

13.04.2011.,  Marinko Kovačić
Hiper konkurencija na globalnoj razini rezultirala je velikim brojem roba i usluga koje se nude potrošačima, odnosno kupcima, ponajprije u razvijenim zemljama. Ubrzano se povećava broj prodajnih mjesta, nudi se sve veći broj varijanti određenog pr...
Pročitano

Metode prikupljanja podataka u marketingu

26.01.2011.,  Željko Lončar
Prikupljanje podataka predstavlja temeljnu djelatnost istraživačke procedure u marketingu odnosno marketing informacijskom sustavu. Zadataća te aktivnosti jest prikupljanje podataka iz odgovarajućih primarnih i sekundarnih izvora te tako stvaranje...
Pročitano

Metode prikupljanja podataka u marketingu

08.01.2011.,  Željko Lončar
U članku pišemo o metodama koje se koriste u prikupljanju podataka, kao važne podloge za marketinške odluke, a na osnovi kojih se mogu donositi i dobre poslovne odluke.
Pročitano

Temeljne pravne i marketinške odrednice branda

11.05.2005.,  Dragan Zlatović
U članku se daje pojam branda, pri čemu se navode različite definicije tog pojma. Nadalje, utvrđuje se razlika između pojmova proizvoda, žiga i branda te se naglašava da ti pojmovi, iako imaju neke sličnosti, nisu sinonimi. Razmatraju se glavne vr...
Pročitano

Urbani marketing jedinica lokalne samouprave gradova u Republici Hrvatskoj

10.03.2004.,  Marko Paliaga
U ovom članku obrađuju se mogućnosti primjene urbanog marketinga u gradovima Republike Hrvatske, na temelju rezultata njegove primjene u gradovima širom svijeta.
Pročitano

Primjena marketing koncepcije u jedinicama lokalne samouprave

26.02.2003.,  Marko Paliaga
Odgovorna i efikasna administracija posljedica je isključivo načina na koji funkcionira i radi, odnosno načina na koji  razmišlja te svakodnevno djeluje u svojem okruženju. Uobičajeno sve vlade nastoje poboljšati kvalitetu rada svojih državni...
Pročitano

Poslovne usluge u vanjskotrgovinskom prometu

17.07.2002.,  Boris Masnjak
Usluge marketinga, a osobito u sklopu marketinga, usluge istraživanja tržišta i ekonomske propagande te usluge licencije, know-howa, konzaltinga, usluge upravljanja i softwarea, čine područje, tzv. nerobnih poslovnih usluga. Područje nerobnih posl...
Pročitano

Filteri