zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom

Pročišćeni tekst vrijedi od 19.04.2024.

Narodne novine 6/2024, 13/2024

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 6/24, 13/24)

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), na prijedlog pročelnika Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, gradonačelnik Grada Zagreba, 9. veljače 2024., donosi

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom

I. OPĆA ODREDBA

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom utvrđuje unutarnji red Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom (u nastavku teksta: Ured), način rada i upravljanje Uredom, unutarnje ustrojstvo, nazivi i djelokrug unutarnjih ustrojstvenih jedinica (u nastavku teksta: ustrojstvene jedinice) te upravljanje njima, sistematizacija radnih mjesta, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad Ureda.

Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 2.

U Uredu se za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova iz njegova djelokruga, odnosno nadležnosti (u nastavku teksta: poslovi) ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. SEKTOR ZA SOCIJALNU ZAŠTITU

1.1. Odjel socijalne zaštite

1.1.1. Odsjek za socijalno planiranje

1.1.2. Odsjek za udruge i humanitarnu pomoć

1.2. Odjel za pružatelje socijalnih usluga, ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba

1.2.1. Odsjek za pružatelje socijalnih usluga i ustanove socijalne skrbi

1.2.2. Odsjek za unapređenje kvalitete života starijih osoba

1.3. Odjel za socijalnu skrb

1.3.1. Odsjek za provedbu prava socijalne skrbi

1.3.2. Odsjek za socijalne usluge

U Područnim uredima Novi Zagreb i Sesvete za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka za provedbu prava socijalne skrbi sistematiziraju se pojedinačni izvršitelji.

1.4. Odjel za podršku djeci i obiteljima

1.4.1. Odsjek za stipendije

1.4.2. Odsjek za planiranje i provedbu mjera podrške djeci i obiteljima

1.4.3. Odsjek za obiteljske potpore

1.5. Odjel za socijalno uključivanje, planiranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti

1.5.1. Odsjek za socijalno uključivanje

1.5.2. Odsjek za planiranje razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti

1.5.3. Odsjek za pripremu i provedbu razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti

2. SEKTOR ZA OSOBE S INVALIDITETOM

2.1. Odjel za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom

2.1.1. Odsjek za planiranje i provedbu mjera

2.1.2. Odsjek za pristupačnost i mobilnost

2.2. Odjel za podršku profesionalnoj rehabilitaciji, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici

2.2.1. Odsjek za podršku profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanje

2.2.2. Odsjek za pružanje usluga u zajednici

2.2.3. Odsjek za programe i razvojne projekte u području osoba s invaliditetom

3. SEKTOR ZA ZDRAVSTVO

3.1. Odjel za zdravstvenu zaštitu i planiranje

3.1.1. Odsjek za zdravstvenu zaštitu i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite

3.1.2. Odsjek za planiranje zdravstvene zaštite

3.2. Odjel za planiranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata u zdravstvu

3.2.1. Odsjek za planiranje razvojnih projekata u zdravstvu

3.2.2. Odsjek za pripremu i provedbu razvojnih projekata u zdravstvu

3.3. Odjel za promicanje zdravlja, prevenciju i rano otkrivanje bolesti

3.3.1. Odsjek za promicanje zdravlja i programe udruga

3.3.2. Odsjek za javnozdravstvene programe i projekte

3.4. Odjel za zdravstvenu ekologiju

4. SEKTOR ZA BRANITELJE

4.1. Odjel za ostvarivanje statusa i prava

4.1.1. Odsjek za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji

U Područnom uredu Dubrava za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji sistematiziraju se pojedinačni izvršitelji.

4.1.2. Odsjek za ostvarivanje prava žrtava i stradalnika rata

4.2. Odjel za skrb hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji

4.3. Odjel za programe udruga

5. SEKTOR ZA FINANCIJSKE POSLOVE

5.1. Odjel za financijske poslove

5.1.1. Odsjek za analitičko-planske poslove

5.1.2. Odsjek za isplate korisnika trajnih prava branitelja

5.1.3. Odsjek za isplate korisnika mjera socijalne politike

5.2. Odjel za financijsko praćenje poslovanja ustanova

5.3. Odjel za pripremu i obradu dokumentacije

6. SEKTOR ZA INVESTICIJSKE PROJEKTE I ODRŽAVANJE OBJEKATA

6.1. Odjel za planiranje, pripremu i praćenje projekata kapitalnih ulaganja i održavanje objekata

6.2. Odjel za pripremu i provedbu investicijskih projekata sufinanciranih financijskim instrumentima EU

7. ODJEL ZA PRAVNE POSLOVE

7.1. Odsjek za pravne poslove

7.2. Odsjek za normativne poslove

8. ODJEL ZA ANALITIČKE I STATISTIČKE POSLOVE

Članak 3.

Izvan ustrojstvenih jedinica Ureda obavljaju se poslovi zamjenika pročelnika, pomoćnika pročelnika, pomoćnika pročelnika za pravne poslove, višeg stručnog savjetnika pročelnika i administrativnog tajnika.

III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA

1. SEKTOR ZA SOCIJALNU ZAŠTITU

Članak 4.

Sektor za socijalnu zaštitu obavlja upravne i stručne poslove vezane uz socijalnu zaštitu i prava iz socijalne skrbi, provedbu strategije socijalne zaštite, skrbi o starijim osobama te zaštite drugih kategorija stanovništva, poslovi vezani uz podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju udruga i drugih organizacija civilnog društva, koordinaciju i kontrolu ustanova socijalne skrbi i drugih pravnih osoba čiji je osnivač Grad Zagreb koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi s ciljem unapređenja kvalitete života starijih osoba te drugih kategorija stanovništva, poslove vezane uz humanitarnu pomoć, vođenje evidencija i druge poslove propisane Zakonom o humanitarnoj pomoći, poslove provedbe gradskih odluka o stipendijama za učenike i studente za izvrsnost, učenike i studente koji se obrazuju za deficitarna zanimanja, učenike i studente pripadnike romske nacionalne manjine, učenike i studente na temelju socioekonomskog statusa, učenike i studente s invaliditetom, poslove koji se odnose na planiranje, provedbu i praćenje mjera podrške djeci i obitelji u svrhu razvoja i unapređenja mjera i socijalnih politika i poboljšanja kvalitete života djece i obitelji, poslovi izrade mjera i aktivnosti strateških dokumenata usmjerenih djeci i obiteljima, praćenja i analiza pokazatelja iz područja siromaštva i socijalne isključenosti te dječjeg siromaštva, zaštite od nasilja u obitelji i djece te nasilja nad ženama, prevencije vršnjačkog nasilja, energetskog siromaštva i osoba pod međunarodnom zaštitom, poslovi vezani uz izradu Socijalne slike Grada Zagreba, poslovi sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata sufinanciranih iz EU sredstava usmjerenih pripadnicima svih ranjivih skupina, poslovi vezani uz poticanje zapošljavanja teže zapošljivih skupina, druge oblike organiziranog djelovanja i rada, postupanje po predstavkama građana i neposredan rad sa strankama te druge poslove iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za socijalnu zaštitu poslove obavljaju:

1.1. Odjel socijalne zaštite

U Odjelu socijalne zaštite obavljaju se poslovi praćenja, istraživanja i analize stanja u djelatnosti socijalne zaštite, izrade stručnih podloga za izradu prijedloga programa i akata u svezi s osiguravanjem prava u većem opsegu nego što ih osigurava Republika Hrvatska, poslovi sudjelovanja u izradi stručnih podloga za zakonske i podzakonske propise iz područja socijalne zaštite, stručni poslovi vezani uz planiranje i unapređenje modela i projekata socijalne zaštite, poslovi vezani uz analizu, izradu i provedbu strategije socijalne zaštite, poslovi vezani uz provedbu periodičkih istraživanja i praćenja stanja te unapređenja sustava i razmjene podataka u području socijalne zaštite, poslovi vezani uz koordinaciju dionika i izradu Socijalne slike Grada Zagreba i Socijalnog plana Grada Zagreba, planiranje i koordinacija dionika radi donošenja i provedbu Zagrebačke strategije borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti, koordinaciju rada Savjeta za socijalnu skrb i drugih dionika socijalnog planiranja, poslovi vezani uz izradu i provedbu godišnjih akcijskih planova te praćenja izvršenja mjera i aktivnosti po strateškim dokumentima, poslovi vezani uz podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju udruga, donošenje godišnjih programa financiranja udruga te definiranja prioriteta financiranja udruga, poslovi vezani uz plan razvoja mreže socijalnih usluga koje provode organizacije civilnog društva, poslovi vezani uz humanitarnu pomoć, poslovi izrade izvješća po nacionalnim strategijama i akcijskim planovima usmjerenim skupinama u riziku od siromaštva i socijalne isključenosti, poslovi u vezi izrade vodiča i brošura, poslovi u vezi s organizacijom stručnih skupova, edukacija i tribina te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.1.1. Odsjek za socijalno planiranje

U Odsjeku za socijalno planiranje obavljaju se poslovi analize i izrade izvješća vezana uz prava i usluge socijalne zaštite, analize naknada i usluga u sustavu socijalne zaštite i utvrđivanja područja prioriteta razvoja socijalne zaštite, unapređenja sustava praćenja i razmjene podataka o naknadama i uslugama socijalne zaštite s drugim nadležnim sustavima i dionicima, unapređenja projekta Socijalna kartica i drugih projekata unapređenja sustava socijalne zaštite Grada Zagreba, koordinacije i provedbe periodičkih istraživanja korisnika i prava iz sustava socijalne zaštite, suradnje sa stručnom i znanstvenom zajednicom te drugim nadležnim tijelima u provedbi periodičkih istraživanja i praćenja stanja socijalne zaštite, koordinacije dionika i suradnja s nadležnim tijelima uz prikupljanje, obradu i analizu podataka za izradu Socijalne slike Grada Zagreba, koordinacija rada Savjeta za socijalnu skrb i drugih dionika Socijalnog plana Grada Zagreba i nadležnih tijela državne uprave u poslovima socijalnog planiranja, koordinacija poslova i dionika vezanih uz mapiranje pružatelja socijalnih usluga i izradu Socijalnog plana Grada Zagreba, koordinacija i praćenje provedbe aktivnosti zadanih Socijalnim planom Grada Zagreba, izrada godišnjih akcijskih planova i izvješća o provedbi Socijalnog plana Grada Zagreba, koordinacija i suradnja s dionicima u donošenju Zagrebačke strategije borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti, provedbenih planova i praćenju provedbe mjera Zagrebačke strategije borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti, izrada izvješća o mjerama i aktivnostima socijalne zaštite prema nadležnim ministarstvima, Državnom zavodu za statistiku i drugim nadležnim tijelima i organizacijama, postupanje po predstavkama građana, neposredan rad sa strankama, pripremne radnje radi dostavljanja podataka za pokretanje postupaka javne nabave iz djelokruga Odsjeka, poslovi u vezi s organiziranjem seminara, konferencija, edukacija, tribina, sudjelovanje u organizaciji izrade vodiča i aplikacija, kao i web stranica i brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.1.2. Odsjek za udruge i humanitarnu pomoć

U Odsjeku za udruge i humanitarnu pomoć obavljaju se poslovi vezani uz financiranje udruga i drugih organizacija civilnog društva iz područja socijalne zaštite, poslovi vezani uz podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju udruga, poslovi donošenja godišnjih programa i definiranja godišnjih prioriteta financiranja udruga, poslovi provedbe javnih natječaja za financiranje programa i projekata udruga, poslovi provjere ispunjavanja formalnih uvjeta javnih natječaja, poslovi koordinacije rada povjerenstava za ocjenjivanje programa i projekata pristiglih na javne natječaje, poslovi vezani uz provedbu Javnih poziva i izravne dodjele, poslovi praćenja financiranih programa, projekata i aktivnosti udruga kontrolom izvješća i provedbom kontrole na licu mjesta, poslovi izrade izvješća o financiranju programa i projekata udruga, poslovi unapređenja modela financiranja i razvoj modela socijalnog ugovaranja, davanje preporuka i mišljenja organizacijama civilnog društva za potrebe prijava na natječaje, pozive i slično, poslovi vezani za donošenje zaključka o dodjeli sredstava te kontrola izvješća, poslovi vezani uz angažiranje volontera za Grad Zagreb sukladno iskazanim potrebama gradskih upravnih tijela te izrade izvješće prema nadležnom ministarstvu, poslovi vezani uz donošenje programa kriznog smještaja obitelji s maloljetnom djecom, poslovi vezani uz humanitarnu pomoć, praćenje stanja iz područja humanitarne pomoći, vođenje prvostupanjskog postupka o davanju rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, rješenja o postupanju s neutrošenim sredstvima iz humanitarnih akcija, rješenja o postupanju s nenamjenski utrošenim sredstvima iz humanitarnih akcija, kontrola izvješća o provedbi programa rada stalnih prikupljača humanitarne pomoći, kontrola izvješća o provedbi humanitarnih akcija, vođenje evidencija propisanih Zakonom o humanitarnoj pomoći, suradnja s nadležnim ministarstvom vezano uz razmjenu i vođenje evidencija propisanih Zakonom o humanitarnoj pomoći, postupanje po predstavkama građana, neposredan rad sa strankama, pripremne radnje radi dostavljanja podataka za pokretanje postupaka javne nabave iz djelokruga Odsjeka, poslovi u vezi s organiziranjem seminara, konferencija, edukacija, tribina, sudjelovanje u organizaciji izrade vodiča i aplikacija, kao i web stranica i brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.2. Odjel za pružatelje socijalnih usluga, ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba

U Odjelu za pružatelje socijalnih usluga, ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba obavljaju se poslovi pripreme akata u vezi s osnivanjem, praćenjem rada i prestankom rada ustanova i drugih pravnih osoba koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi čiji je osnivač Grad Zagreb, izdavanja prvostupanjskih rješenja o ispunjavanju mjerila za pružanje socijalnih usluga doma socijalne skrbi, centra za pomoć u kući, udruge, vjerske zajednice i drugih pravnih osoba te fizičke osobe kao profesionalne djelatnosti ili obrtnika sukladno odredbama Zakona o socijalnoj skrbi, poslovi kontrole ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga utvrđenih rješenjem Grada Zagreba pružateljima usluga sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi, poslovi praćenja, proučavanja i analiziranja potreba i usluga usmjerenih prema osobama starije životne dob, poslovi u vezi s praćenjem provedbe programa podrške u lokalnoj zajednici (gerontološki centri), poslovi u vezi donošenja i provedbe Zagrebačke strategije unapređenja kvalitete života osoba starije životne dobi, poslovi u vezi izrade vodiča i brošura, poslovi u vezi s organizacijom stručnih skupova, edukacija i tribina te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.2.1. Odsjek za pružatelje socijalnih usluga i ustanove socijalne skrbi

U Odsjeku za pružatelje socijalnih usluga i ustanove socijalne skrbi obavljaju se poslovi izdavanja prvostupanjskih rješenja o ispunjavanju mjerila za pružanje socijalnih usluga doma socijalne skrbi, centra za pomoć u kući, udruge, vjerske zajednice i drugih pravnih osoba te fizičke osobe kao profesionalne djelatnosti ili obrtnika sukladno odredbama Zakona o socijalnoj skrbi, kontrola ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga utvrđenih rješenjem Grada Zagreba pružateljima usluga sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi, izdavanje potvrda za obavljanje djelatnosti dadilje, postupanje po predstavkama građana, neposredan rad sa strankama te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.2.2. Odsjek za unapređenje kvalitete života starijih osoba

U Odsjeku za unapređenje kvalitete života starijih osoba obavljaju se poslovi praćenja, proučavanja i analiziranja potreba i usluga usmjerenih prema osobama starije životne dobi, poslovi pripreme akata u vezi s osnivanjem, praćenjem rada i prestankom rada ustanova i drugih pravnih osoba koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi usmjerene prema starijim osobama, a čiji je osnivač Grad Zagreb, poslovi u vezi s praćenjem poslovanja domova za starije osobe u nadležnosti Grada Zagreba i upravnih vijeća te provedbe programa podrške u lokalnoj zajednici (gerontološki centri), poslovi u vezi donošenja, koordinacije i provedbe mjera i aktivnosti Zagrebačke strategije za unapređenje kvalitete života osoba starije životne dobi, poslovi vezani za praćenje programa i projekata za unapređenje kvalitete života osoba starije životne dobi, poslovi u vezi izrade vodiča i brošura, poslovi u vezi s organizacijom stručnih skupova, edukacija i tribina, obilježavanje međunarodnih i nacionalnih datuma od značaja za starije osobe, postupanje po predstavkama građana, neposredan rad sa strankama, pripremne radnje radi prikupljanja podataka za pokretanje postupaka javne nabave i sudjelovanje u provedbi postupaka javne nabave iz djelokruga Odsjeka te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.3. Odjel za socijalnu skrb

U Odjelu za socijalnu skrb obavljaju se poslovi praćenja stanja u djelatnosti socijalne skrbi i organizacija socijalne skrbi na području Grada Zagreba, vođenja prvostupanjskog postupka temeljem Odluke o socijalnoj skrbi u svezi s ostvarenjem prava iz socijalne skrbi Grada Zagreba, poslovi u svezi ostvarivanja prava na zdravstvenu zaštitu neosiguranim osobama sukladno odredbama zakona i drugih propisa, vođenja propisanih evidencija i dokumentacije, pripreme dokumentacije vezano uz izradu izvješća o radu Odjela i provođenja svih propisanih mjera sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi i Pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije i dokumentacije te načinu i rokovima dostave izvješća jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te na traženje ostalih ovlaštenih tijela, sudjelovanje u izradi dokumenata iz područja socijalne politike, suradnja s nadležnim tijelima, predlaganje i praćenje provedbe mjera i aktivnosti te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.3.1. Odsjek za provedbu prava socijalne skrbi

U Odsjeku za provedbu prava socijalne skrbi provodi se prvostupanjski postupak u vezi s ostvarivanjem prava na novčane naknade (novčana naknada umirovljenicima, novčana naknada za plaćanje premije dopunskog zdravstvenog osiguranja korisnicima novčane naknade umirovljenicima, novčana naknada korisnicima doplatka za pomoć i njegu i korisnicima osobne invalidnine, novčana naknada osobama kojima je priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili status njegovatelja, novčana naknada za osobne potrebe (džeparac) korisnicima doma za starije osobe, novčana naknada korisnicima prava na doplatak za djecu, naknada za troškove stanovanja) propisane Odlukom o socijalnoj skrbi te prvostupanjski postupak u vezi s ostvarivanjem prava na zdravstvenu zaštitu sukladno Zakonu o obveznom zdravstvenom osiguranju i Pravilniku o mjerilima i postupku za utvrđivanje nesposobnosti za samostalan život i rad i nedostatak sredstava za uzdržavanje za osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj kojima se zdravstvena zaštita ne osigurava po drugoj osnovi, poslovi izdavanja potvrda sukladno Zakonu o općem upravnom postupku te postupanje po predstavkama građana, kao i neposredan rad sa strankama te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.3.2. Odsjek za socijalne usluge

U Odsjeku za socijalne usluge obavljaju se poslovi vezani uz pružanje socijalnih usluga (pomoć djeci u mliječnoj hrani, pomoć u obiteljskim paketima, ljetovanje, prehrana u pučkoj kuhinji, pravo na besplatnu godišnju pokaznu kartu ZET a za umirovljenike, radno nesposobne korisnike zajamčene minimalne naknade, osobe kojima je priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili status njegovatelja i osobe starije od 65 godina koji nisu korisnici mirovine, pravo na besplatnu godišnju ili mjesečnu pokaznu kartu ZET a za učenike i studente, pomoć u kući, podmirenje pogrebnih troškova, pomoć u obliku energetskog paketa korisnicima naknade za troškove stanovanja, smještaj propisanih Odlukom o socijalnoj skrbi, poslovi izrade obrazloženih mišljenja za dodjelu gradskih stanova u najam sukladno Odluci o najmu stanova, poslovi izdavanja potvrda sukladno Zakonu o općem upravnom postupku, postupanje po predstavkama građana kao i neposredan rad sa strankama, pripremne radnje radi dostavljanja podataka za pokretanje postupaka javne nabave iz djelokruga Odsjeka te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.4. Odjel za podršku djeci i obiteljima

U Odjelu za podršku djeci i obiteljima obavljaju se poslovi provedbe gradskih odluka o stipendijama za učenike i studente za izvrsnost, stipendija za učenike i studente koji se obrazuju za deficitarna zanimanja, stipendija za učenike i studente pripadnike romske nacionalne manjine, stipendije za učenike i studente na temelju socioekonomskog statusa, stipendije za učenike i studente s invaliditetom, planiranje, provedbe i praćenja mjera podrške djeci i obitelji, koordinacija izrade mjera i aktivnosti strateških dokumenata usmjerenih djeci i obiteljima, a posebice Zagrebačke strategije zaštite od nasilja u obitelji i Akcijskog plana za prevenciju vršnjačkog nasilja, izrada godišnjih provedbenih planova, poslovi izrade izvješća i pripadajućih analitičkih podloga, poslovi provedbe i praćenja primjene gradskih odluka o obiteljskim potporama (novčana pomoć za roditelja odgojitelja te novčana pomoć za opremu novorođenog djeteta), rješavanja upravnih postupaka u prvom stupnju po gradskim odlukama o obiteljskim potporama, stručne podrške ustanovama čiji je osnivač Grad Zagreb koji pružaju socijalne usluge djeci i obiteljima te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.4.1. Odsjek za stipendije

U Odsjeku za stipendije obavljaju se poslovi provedbe gradskih odluka o stipendijama za učenike i studente za izvrsnost, stipendija za učenike i studente koji se obrazuju za deficitarna zanimanja, stipendija za učenike i studente pripadnike romske nacionalne manjine, stipendije za učenike i studente na temelju socioekonomskog statusa, stipendije za učenike i studente s invaliditetom, poslovi vođenja propisanih evidencija i analiza podataka korisnika stipendija, komunikacija s drugim službama i neposredan rad sa strankama te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.4.2. Odsjek za planiranje i provedbu mjera podrške djeci i obiteljima

U Odsjeku za planiranje i provedbu mjera podrške djeci i obiteljima obavljaju se poslovi planiranja, provedbe, praćenja i analize mjera podrške djeci i obitelji u svrhu razvoja i unapređenja mjera i socijalnih politika i poboljšanja kvalitete života djece i obitelji, koordinacija izrade mjera i aktivnosti strateških dokumenata usmjerenih djeci i obiteljima, a posebice Zagrebačke strategije zaštite od nasilja u obitelji i Akcijskog plana za prevenciju vršnjačkog nasilja, izrada godišnjih provedbenih planova, poslovi izrade izvješća i pripadajućih analitičkih podloga, sudjelovanje u projektima namijenjenih djeci i obiteljima, stručne podrške ustanovama čiji je osnivač Grad Zagreb koji pružaju socijalne usluge djeci i obiteljima te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.4.3. Odsjek za obiteljske potpore

U Odsjeku za obiteljske potpore obavljaju se poslovi provedbe i praćenja provedbe gradskih odluka o obiteljskim potporama (novčana pomoć za roditelja odgojitelja i novčana pomoć za opremu novorođenog djeteta), rješavanje upravnih postupaka u prvom stupnju po gradskim odlukama o obiteljskim potporama, neposredan rad sa strankama, poslovi vođenja propisanih evidencija i analiza podataka korisnika obiteljskih potpora, te ostali poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.5. Odjel za socijalno uključivanje, planiranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti

U Odjelu za socijalno uključivanje, planiranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti obavljaju se poslovi utvrđivanja potrebe i stvaranja mogućnosti zapošljavanja raznih kategorija teže zapošljivih skupina, poticanja i osnaživanja teže zapošljivih skupina za uključivanje na tržište rada, širenja mreže poslodavaca za uključivanje na tržište rada, izrada planova i praćenje njihove provedbe i realizacije uz izvještavanje, priprema materijala za prijedloge nacrta zaključaka i ugovora, provedbe Javnog poziva za uključivanje obveznika mjere u radove za opće dobro bez naknade, Javnih radnih aktivnosti za nezaposlene hrvatske branitelje i druge nezaposlene građane Grada Zagreba, Javnog poziva za dodjelu potpora Grada Zagreba za samozapošljavanje korisnicima novčane pomoći za roditelja odgojitelja, neposredan rad sa strankama, postupanje po predstavkama građana, utvrđivanja i analiziranja potreba korisničkih skupina u svrhu planiranja, pokretanja inicijative, razvoja i prijave projekata (projekata u kojima je Grad Zagreb nositelj i partner) iz područja socijalne zaštite financiranima iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sufinanciranje udruga financiranih sredstvima EU fondova, pružanje stručne pomoći proračunskim korisnicima, udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata za EU fondove i nacionalne izvore financiranja uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, sudjelovanje u realizaciji projektnih aktivnosti, poslovi provedbe, koordinacije, praćenja i izvještavanja o aktivnostima projekata iz područja socijalne zaštite, priprema dokumentacije za pokretanje postupaka javne nabave te sudjelovanje u provedbi postupaka javne nabave, koordinacija i sudjelovanje u radu Europske socijalne mreže, poslovi u vezi s organiziranjem seminara, konferencija, edukacija, tribina, sudjelovanje u organiziranju izrade vodiča, aplikacija te web stranica i brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.5.1. Odsjek za socijalno uključivanje

U Odsjeku za socijalno uključivanje obavljaju se poslovi utvrđivanja potrebe i stvaranje mogućnosti zapošljavanja raznih kategorija teže zapošljivih skupina, poticanje i osnaživanje teže zapošljivih skupina za uključivanje na tržište rada, širenje mreže poslodavaca za uključivanje na tržište rada, priprema dokumentacije za pokretanje postupaka javne nabave te sudjelovanje u provedbi postupaka javne nabave iz djelokruga Odsjeka, izrada planova i praćenje njihove provedbe i realizacije uz izvještavanje, priprema materijala za nacrte prijedloga zaključaka i ugovora, Javni poziv za uključivanje obveznika mjere u radove za opće dobro bez naknade, Javne radne aktivnosti za nezaposlene hrvatske branitelje i druge nezaposlene građane Grada Zagreba, provedbe Javnog poziva za dodjelu potpora za samozapošljavanje korisnicima novčane pomoći Grada Zagreba za roditelja odgojitelja, neposredan rad sa strankama, postupanje po predstavkama građana, poslovi u vezi s organiziranjem seminara, konferencija, edukacija, tribina, sudjelovanje u organizaciji izrade vodiča i aplikacija, kao i web stranica i brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.5.2. Odsjek za planiranje razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti

U Odsjeku za planiranje razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti obavljaju se poslovi utvrđivanja i analiziranja potreba korisničkih skupina u svrhu planiranja prijave projekata u kojima je Grad Zagreb nositelj i partner iz područja socijalne zaštite, istraživanja izvora financiranja iz EU fondova, kao i drugih međunarodnih i nacionalnih izvora financiranja, praćenja i tumačenja uputa i odredbi primjenjivih u okviru različitih EU i drugih fondova, planiranja i raspisa projektnih aktivnosti, kreiranja troškovnika projekata, pripreme i ishođenja dokumentacije za prijavu projekata, iniciranja partnerskih suradnji, ugovaranja razvojnih projekata iz područja socijalne skrbi financiranih iz EU fondova i drugih izvora financiranja, provedbe javnog poziva za sufinanciranje udruga financiranih sredstvima EU fondova, pružanja stručne pomoći proračunskim korisnicima, udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri prijavi projekata za sredstva iz EU fondova i nacionalnih izvora financiranja uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, koordinacije i sudjelovanja u radu Europske socijalne mreže, poslovi u vezi s organiziranjem seminara, konferencija, edukacija, tribina, sudjelovanje u organizaciji izrade vodiča i aplikacija, kao i web stranica i brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.5.3. Odsjek za pripremu i provedbu razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti

U Odsjeku za pripremu i provedbu razvojnih projekata u socijalnoj zaštiti obavljaju se pripremni poslovi uspostave upravljanja razvojnim projektima iz područja socijalne zaštite, pripreme dokumentacije za pokretanje postupaka javne nabave i sudjelovanja u provedbi postupaka javne nabave iz djelokruga Odsjeka, organiziranja i provedbe projektnih aktivnosti, koordinacije, praćenja i izvještavanja o aktivnostima projekata, praćenja i izvještavanja o financijskom aspektu provedbe projekata, komunikacije s provedbenim tijelima, izrade obrazloženja vezanih uz sadržajno i financijsko odstupanje u provedbi projektnih aktivnosti, pripreme dokumentacije za sadržajne i financijske izmjene projekata, organiziranja konferencija, tribina, sudjelovanje u organizaciji izrade vodiča, aplikacija te web stranica i brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

U Odjelu socijalne zaštite i Odjelu za socijalnu skrb izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

2. SEKTOR ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Članak 5.

Sektor za osobe s invaliditetom obavlja poslove vezane uz kreiranje i planiranje politika za osobe s invaliditetom, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje, pristupačnost, mobilnost, i prijevoz, provođenje postupka za utvrđivanje ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom sukladno zakonu te poslove kontrole ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, utvrđenih rješenjem Grada Zagreba, provođenje prvostupanjskog postupka za utvrđivanje minimalnih, tehničkih i higijenskih uvjeta u centrima za profesionalnu rehabilitaciju, integrativnim i zaštitnim radionicama, pružanje usluga u zajednici i poslove vezane uz ustanove koje skrbe o osobama s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju čiji je osnivač Grad Zagreb, identifikaciju, pripremu, provođenje i praćenje aktivnosti projekata i programa iz područja utvrđenih u Zagrebačkoj strategiji izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju, financiranima iz EU fondova i drugih izvora financiranja, pružanje stručne pomoći udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata na EU fondove i nacionalne izvore financiranja sufinanciranje projekata udruga financiranih sredstvima EU fondova, organiziranje i vođenje zbirke (baze) podataka o osobama s invaliditetom Grada Zagreba, pripremu i provođenje istraživanja u cilju unaprjeđenja mjera i aktivnosti Zagrebačke strategije za unaprjeđenje kvalitete života osoba s invaliditetom, izradu tematskih analiza i publikacija, priprema i organizacija manifestacija, konferencija, seminara i drugih stručnih događaja i skupova, pružanje potpore socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada, promoviranje i pružanje podrške programima i projektima za osiguravanje digitalne inkluzije i asistivne tehnologije te druge poslove iz djelokruga Sektora. U Sektoru za osobe s invaliditetom poslove obavljaju:

2.1. Odjel za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom

U Odjelu za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom obavljaju se poslovi vezani uz planiranje i provedbu strateških dokumenata i drugih akata u području ostvarivanja prava djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, koordinaciju i provedbu mjera i aktivnosti utvrđenih Zagrebačkom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom te ostalim strateškim dokumentima Grada Zagreba koji su usmjereni na unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom s gradskim upravnim tijelima, ustanovama i drugim pravnim osobama, praćenja, analiziranja i izvještavanja o stanju cjelovite pristupačnosti prostora, objekata, informacija i prijevoza u Gradu Zagrebu, predlaganje prioriteta za prilagodbu i osiguranje pristupačnosti ustanova kojima je osnivač Grad Zagreb te drugih javnih površina i prometne infrastrukture, financiranje i praćenje programa i projekata za unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom uz poticanje i potporu socijalnim i humanitarnim programima i projektima organizacija civilnog društva, suradnju i koordinaciju aktivnosti s udrugama osoba s invaliditetom u kreiranju, provođenju i evaluaciji mjera i aktivnosti strateških dokumenata za osobe s invaliditetom, organizaciju i praćenje provođenja besplatnog javnog i specijaliziranog prijevoza za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.1.1. Odsjek za planiranje i provedbu mjera

U Odsjeku za planiranje i provedbu mjera obavljaju se poslovi vezani uz poticanje i potporu socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada, financiranje i praćenje programa i projekata za unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom, praćenje i analize ostvarivanja prava osoba s invaliditetom, programa i drugih akata u području ostvarivanja prava i zaštite djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, koordinaciju i provedbu mjera i aktivnosti utvrđenih Zagrebačkom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom te ostalim strateškim dokumentima Grada Zagreba koji su usmjereni na unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom s gradskim upravnim tijelima, ustanovama i drugim pravnim osobama, redovito izvještavanje o provedbi mjera i aktivnosti Zagrebačke strategije, suradnju i koordinaciju aktivnosti s udrugama osoba s invaliditetom u kreiranju, provođenju i evaluaciji mjera i aktivnosti u ostvarivanju prava osoba s invaliditetom te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.1.2. Odsjek za pristupačnost i mobilnost

U Odsjeku za pristupačnost i mobilnost obavljaju se poslovi vezani uz: pristupačnost, mobilnost i promet osoba s invaliditetom, praćenje i analiziranje pristupačnosti prostora i objekata u svim područjima života osoba s invaliditetom, analiziranje, praćenje i unaprjeđivanje pristupačnosti javnog prijevoza, organiziranje i praćenje specijaliziranog prijevoza za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, utvrđivanje potreba djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, predlaganje prioriteta za prilagodbu i osiguranje pristupačnosti ustanova kojima je osnivač Grad Zagreb, praćenje programa i drugih akata u području pristupačnosti i mobilnosti te predlaganje rješenja za njihovo unaprjeđenje, izradu izvješća o provođenju mjera i aktivnosti iz područja pristupačnosti, mobilnosti i prometa, razvoj digitalnih rješenja za unaprjeđivanje pristupačnosti osobama s invaliditetom te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.2. Odjel za podršku profesionalnoj rehabilitaciji, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici

U Odjelu za podršku profesionalnoj rehabilitaciji, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici obavljaju se poslovi vezani uz analiziranje i provedbu zakona i drugih propisa u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, zapošljavanja i rada osoba s invaliditetom, izradu analiza, izvješća i prijedloga projekata i programa od interesa za Grad Zagreb u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom, promoviranje i poticanje projekata i programa iz područja zelene ekonomije za uključivanje osoba s invaliditetom u svijet rada, provođenje postupka za utvrđivanje ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, kontrolu ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga za djecu s tešoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, utvrđenih rješenjem Grada Zagreba, provođenje prvostupanjskog postupka za utvrđivanje minimalnih tehničkih i higijenskih uvjeta u centrima za profesionalnu rehabilitaciju, integrativnim i zaštitnim radionicama, organiziranje edukacija pružatelja socijalnih usluga, provođenje aktivnosti za osiguravanje usluge osobne asistencije, sukladno zakonskim obvezama, utvrđivanja potreba i prioriteta za izgradnju, uređenje i opremanje ustanova, a koje pružaju socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, osnivanje, praćenje i prestanak rada ustanova i drugih pravnih subjekata koje pružaju socijalne usluge za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, a kojih je osnivač Grad Zagreb, praćenje i analizu poslovanja ustanova za zapošljavanje osoba s invaliditetom, provođenje programa državnih potpora namijenjenih osiguranju rada osoba s invaliditetom, pružanje stručne i organizacijske pomoći ustanovama i drugim subjektima za zaštitno zapošljavanje osoba s invaliditetom, identifikacija, priprema i provođenje i praćenje aktivnosti projekata i programa iz područja utvrđenih u Zagrebačkoj strategiji izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju, financiranima iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sufinanciranje projekata udruga financiranih sredstvima EU fondova, sudjelovanje i pružanje stručne pomoći udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata na EU fondove i nacionalne izvore financiranja te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.2.1. Odsjek za podršku profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanje U Odsjeku za podršku profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanje obavljaju se poslovi vezani uz analiziranje i provedbu zakona i drugih propisa u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, zapošljavanja i rada osoba s invaliditetom, izradu analiza, izvješća i prijedloga projekata i programa od interesa za Grad Zagreb u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom, praćenje i analizu poslovanja ustanova za zapošljavanje osoba s invaliditetom, provođenje prvostupanjskog postupka za utvrđivanje minimalnih, tehničkih i higijenskih uvjeta u centrima za profesionalnu rehabilitaciju, integrativnim i zaštitnim radionicama, promoviranje i poticanje projekata i programa iz područja zelene ekonomije za uključivanje osoba s invaliditetom u svijet rada, provođenje programa državnih potpora namijenjenih osiguranju rada, pružanje stručne i organizacijske pomoći ustanovama i drugim subjektima za zaštitno zapošljavanje osoba s invaliditetom te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.2.2. Odsjek za pružanje usluga u zajednici

U Odsjeku za pružanje usluga u zajednici obavljaju se poslovi vezani uz provođenje postupka za utvrđivanje ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, kontrolu ispunjavanja mjerila za pružanje socijalnih usluga za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaiditetom, utvrđenih rješnjem Grada Zagreba, provođenje aktivnosti za osiguravanje usluga osobne asistencije, sukladno zakonskim obvezama, utvrđivanje potreba, predlaganje prioriteta za izgradnju, uređenje i opremanje ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb koje pružaju socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, osnivanje, praćenje i prestanak rada ustanova i drugih pravnih subjekata koje pružaju socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, a kojih je osnivač Grad Zagreb, izradu obrazloženog mišljenja za dodjelu stanova u najam osobama s invaliditetom, praćenje sustava pružatelja socijalnih usluga, izradu analiza, izvješća, informacija, programa, prijedloga i drugih stručnih materijala iz područja pružanja usluga u zajednici te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.2.3. Odsjek za programe i razvojne projekte u području osoba s invaliditetom

U Odsjeku za programe i razvojne projekte u području osoba s invaliditetom obavljaju se poslovi vezani uz: identifikaciju, pripremu, provođenje i praćenje aktivnosti projekata i programa iz područja utvrđenih u Zagrebačkoj strategiji izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju, financiranima iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sufinanciranje projekata udruga financiranih sredstvima EU fondova, sudjelovanje i pružanje stručne pomoći udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata na EU fondove i nacionalne izvore financiranja, uz suradnju i koordinaciju sa drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, prikupljanje podataka i informacija radi unaprjeđenja mjera i aktivnosti Zagrebačke strategije za unaprjeđenje kvalitete života osoba s invaliditetom, izrada tematskih analiza i publikacija, priprema i organizacija manifestacija, konferencija, seminara i drugih stručnih događaja i skupova te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3. SEKTOR ZA ZDRAVSTVO

Članak 6.

Sektor za zdravstvo obavlja upravne i stručne poslove vezane uz zdravstvo i zdravstvenu zaštitu, organizaciju rada zdravstvenih ustanova kojima je osnivač Grad Zagreb, praćenje rada i poslovanja zdravstvenih ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb, koordinaciju i organizaciju rada svih pravnih i fizičkih osoba koje na području Grada Zagreba obavljaju zdravstvenu djelatnost, poslove praćenja i analize potreba u mreži javne zdravstvene službe i procjenu rizika u području zdravstva, osiguranje popunjavanja mreže javne zdravstvene službe, utvrđivanje potreba i predlaganje reda prvenstva za investicijske projekte u pravnim osobama koje obavljaju zdravstvenu djelatnost kojih je osnivač Grad Zagreb, pripremu, provedbu i praćenje programa i projekata Europske unije iz područja zdravstva, izrade godišnjih Programa iz područja zaštite zdravlja koje provode udruge, Plana zdravstvene zaštite Grada Zagreba te jednogodišnjih i trogodišnjih planova promicanja zdravlja, prevencije te ranog otkrivanja bolesti, organiziranje i provođenje javnozdravstvenih mjera sukladno planovima, osiguravanje sredstava za zdravstvenu zaštitu iznad standarda utvrđenih obveznim zdravstvenim osiguranjem, osiguravanje sredstava za poticanje zdravstvenih radnika u deficitarnim djelatnostima za rad na području Grada Zagreba radi popunjavanja mreže javne zdravstvene službe, osiguravanja sredstava za provođenje javnozdravstvene, epidemiološke i zdravstveno ekološke djelatnosti te prevenciju bolesti, osiguravanja sredstava za provođenje mjera zdravstvene ekologije, i to: ispitivanje hrane i predmeta opće uporabe, ispitivanje vode za ljudsku potrošnju, ispitivanje štetnih utjecaja onečišćenja zraka na zdravlje ljudi, ispitivanje buke i ispitivanje onečišćenja tla te voda namijenjenih kupanju i rekreaciji, od interesa za Grad Zagreb, sudjelovanja u uspostavi i unapređenju sustava telemedicine, e-zdravstva, palijativne skrbi i dugotrajne skrbi za kompleksne pacijente, planiranje prioriteta raspodjele decentraliziranih sredstava, te druge poslove iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za zdravstvo poslove obavljaju:

3.1. Odjel za zdravstvenu zaštitu i planiranje

U Odjelu za zdravstvenu zaštitu i planiranje obavljaju se poslovi praćenja stanja u području zdravstva i osiguravanja zdravstvene zaštite stanovnika na području Grada Zagreba, praćenja i analize potreba u mreži javne zdravstvene službe, osiguravanja popunjenosti mreže javne zdravstvene službe, praćenje stanja i osiguravanje sredstava za specijalističko usavršavanje i poticanje zdravstvenih radnika u deficitarnim djelatnostima za rad na području Grada Zagreba radi popunjavanja mreže javne zdravstvene službe, organizacije i praćenja rada i poslovanja zdravstvenih ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb, koordinacije i organizacije rada svih pravnih i fizičkih osoba koje na području Grada Zagreba obavljaju zdravstvenu djelatnost, organiziranja i osiguravanja sredstava za hitnu medicinsku pomoć i rad mrtvozorničke službe, stručna i administrativna podrška zdravstvenim ustanovama iz djelokruga rada Odjela, administrativna podrška radu Savjeta za zdravlje i Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata, poslovi koordinacije, integriranog praćenja i provedbe aktivnosti zadanih gradskim strateškim dokumentima u kontekstu ostvarenja strateških ciljeva i mjera u području unapređenja usluga zdravstvene zaštite te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

3.1.1. Odsjek za zdravstvenu zaštitu i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite

U Odsjeku za zdravstvenu zaštitu i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite obavljaju se poslovi praćenja stanja u području zdravstva i predlaganja organizacije rada zdravstvenih ustanova, osiguravanja popunjenosti mreže javne zdravstvene službe, izrade prijedloga te praćenja provedbe aktivnosti Plana zdravstvene zaštite Grada Zagreba, predlaganja mjera za unaprjeđenje kvalitete primarne, specijalističko-konzilijarne i bolničke zdravstvene djelatnosti te djelatnosti na tercijarnoj razini, izrade prijedloga i praćenje provedbe Plana specijalističkog usavršavanja zdravstvenih radnika za petogodišnje razdoblje, praćenje stanja i osiguravanje sredstava za specijalističko usavršavanje i za poticanje zdravstvenih radnika u deficitarnim djelatnostima za rad na području Grada Zagreba radi popunjavanja mreže javne zdravstvene službe, sudjelovanje u uspostavi i unaprjeđenju sustava palijativne skrbi i dugotrajne skrbi za kompleksne pacijente, organizacije i osiguravanja sredstava za rad mrtvozorničke službe, i hitne medicinske pomoći i posebnih dežurstava na području Grada Zagreba, osiguravanje sredstava za redovnu djelatnost ustanova koja nije financirana iz drugih izvora, poslovi kontrole postupanja ustanova temeljem izvješća nadležnih institucija, praćenje rada Savjeta za zdravlje i Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata, izrada stručnih podloga za davanje suglasnosti Osnivača na akte upravnih vijeća zdravstvenih ustanova uključujući i akte vezane uz davanje suglasnosti Osnivača vezano uz zapošljavanja, stručna i administrativna podrška zdravstvenim ustanovama te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.1.2. Odsjek za planiranje zdravstvene zaštite

U Odsjeku za planiranje zdravstvene zaštite obavljaju se poslovi praćenja i analize potreba u mreži javne zdravstvene službe, praćenja i analize rada i poslovanja zdravstvenih ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb, prikupljanja i analize podataka potrebnih za planiranje i razvoj zdravstvene zaštite na području Grada Zagreba, predlaganja modela vertikalne integracije na svim razinama zdravstvene zaštite i horizontalnog povezivanja s ustanovama socijalne skrbi za smanjenje fragmentiranosti i bolju iskoristivost resursa, sudjelovanje u uspostavi i unapređenju sustava telemedicine i e-zdravstva, sudjelovanje u uspostavi i unaprjeđenju funkcionalnog povezivanja zdravstvenih i nezdravstvenih djelatnosti na svim razinama zdravstvene zaštite, izrade i praćenje provedbe programa integracije skrbi za kompleksne pacijente u suradnji sa zdravstvenim i socijalnim ustanovama na području grada Zagreba, izrada stručnih podloga za akte iz područja zdravstva te za izradu odluke o kriterijima za određivanje zakupnine za poslovni prostor te odluke o broju ordinacija koje će djelatnost obavljati u okviru domova zdravlja kojih je osnivač Grad Zagreb te uvjetima za davanje u zakup poslovnog prostora radnicima domova zdravlja, te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.2. Odjel za planiranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata u zdravstvu

U Odjelu za planiranje, pripremu i provedbu razvojnih projekata u zdravstvu obavljaju se poslovi koji se odnose na utvrđivanje potreba i predlaganje reda prvenstva investicijskih projekata u zdravstvenim ustanovama kojih je osnivač Grad Zagreb i procjene opravdanosti za proširenje kapaciteta sukladno Planu zdravstvene zaštite, mreži javne zdravstvene službe i izvan mreže javnozdravstvene službe na području Grada Zagreba, pripremu prijedloga za planirane investicijske projekte, odnosno prijedloga za izradu Programa radova kapitalnih ulaganja u objekte društvene djelatnosti i u obnovu objekata oštećenih potresom u Gradu Zagrebu za proračunsko razdoblje, poslovi koordinacije, identifikacije i pokretanja prioritetnih razvojnih aktivnosti, te provođenja i praćenja razvojnih programskih (soft) projekata iz područja zdravstva financiranim iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sudjelovanje i pružanje stručne i administrativne pomoći zdravstvenim ustanovama u pripremi i provedbi projekata za EU fondove uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, vođenje evidencije o planiranim, prijavljenim i projektima u provedbi, vođenje evidencije i praćenje stanja medicinske opreme koju ustanove koriste u okviru obavljanja zdravstvene djelatnosti, vođenje evidencije o stanju nekretnina zdravstvenih ustanova te koordinacija s nadležnim ministarstvima, gradskim upravnim tijelima te drugim javnopravnim tijelima i pravnim osobama vezano uz uknjižbu vlasništva ustanova, planiranje i praćenje realizacije obaveza sukladno sklopljenim ugovorima o zakupu za koje su sredstva osigurana u proračunu sektora za zdravstvo za djelatnosti zdravstvenih ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb, stručna i administrativna pomoć zdravstvenim ustanovama prilikom promjene lokacije obavljanja osnovne djelatnosti, poslovi koordinacije, integriranog praćenja i provedbe aktivnosti zadanih gradskim strateškim dokumentima s naglaskom na ZagrebPlan u kontekstu ostvarenja strateških ciljeva i mjera, te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

3.2.1. Odsjek za planiranje razvojnih projekata u zdravstvu

U Odsjeku za planiranje razvojnih projekata u zdravstvu obavljaju se poslovi koji se odnose na utvrđivanje potreba i predlaganje reda prvenstva investicijskih projekata u zdravstvenim ustanovama kojih je osnivač Grad Zagreb i procjene opravdanosti za proširenje kapaciteta sukladno Planu zdravstvene zaštite, mreži javne zdravstvene službe i izvan mreže javnozdravstvene službe na području Grada Zagreba, pružanje stručne podrške zdravstvenim ustanovama pri izradi projektnih zadataka za razvojne projekte, vođenje evidencije i praćenje stanja medicinske opreme koju ustanove koriste u okviru obavljanja zdravstvene djelatnosti, vođenje evidencije o stanju nekretnina zdravstvenih ustanova te koordinacije s nadležnim ministarstvima, gradskim upravnim tijelima te drugim javnopravnim tijelima i pravnim osobama vezano uz uknjižbu vlasništva ustanova, planiranje i praćenje realizacije obaveza sukladno sklopljenim ugovorima o zakupu za koje su sredstva osigurana u proračunu sektora za zdravstvo za djelatnosti zdravstvenih ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb, stručna i administrativna pomoć zdravstvenim ustanovama prilikom promjene lokacije obavljanja osnovne djelatnosti, poslovi koordinacije, integriranog praćenja i provedbe aktivnosti zadanih gradskim strateškim dokumentima s naglaskom na ZagrebPlan te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.2.2. Odsjek za pripremu i provedbu razvojnih projekata u zdravstvu

U Odsjeku za pripremu i provedbu razvojnih projekata u zdravstvu obavljaju se poslovi koji se odnose na koordinaciju, identifikaciju i pokretanje prioritetnih razvojnih aktivnosti, pripremu prijedloga za planirane investicijske projekte, odnosno prijedloga za izradu Programa radova kapitalnih ulaganja u objekte društvene djelatnosti i u obnovu objekata oštećenih potresom u Gradu Zagrebu za proračunsko razdoblje, provođenje i praćenje razvojnih projekata iz područja zdravstva financiranima iz EU fondova i drugih izvora financiranja, procjena opravdanosti zahtjeva pravnih osoba za partnerstvom Grada Zagreba pri apliciranju na EU fondove i druge izvore financiranja te praćenje provedbe programa u okviru sklopljenih ugovora o zajedničkoj projektnoj prijavi, sudjelovanje i pružanje stručne i administrativne pomoći zdravstvenim ustanovama u pripremi i provedbi projekata, praćenje europskih natječaja za financiranje razvojnih projekata iz područja zdravstva na kojima je Grad Zagreb i zdravstvene ustanove kojih je osnivač prihvatljiv prijavitelj, vođenje evidencije o planiranim, prijavljenim i razvojnim projektima u provedbi, koordinacije s nadležnim ministarstvima, gradskim upravnim tijelima te drugim javnopravnim tijelima i pravnim osobama te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.3. Odjel za promicanje zdravlja, prevenciju i rano otkrivanje bolesti

U Odjelu za promicanje zdravlja, prevenciju i rano otkrivanje bolesti obavljaju se poslovi koji se odnose na donošenje jednogodišnjih i trogodišnjih planova promicanja zdravlja, prevencije te ranog otkrivanja bolesti, organiziranja i provođenja javnozdravstvenih mjera sukladno planovima, osiguravanje sredstava za provođenje javnozdravstvene, epidemiološke i zdravstveno-ekološke djelatnosti, osiguravanje sredstava za prevenciju bolesti te zdravstvenu zaštitu iznad standarda utvrđenih obveznim zdravstvenim osiguranjem, poslove vezane uz financiranje i praćenje provedbe programa i projekata organizacija civilnog društva iz područja zaštite zdravlja, procjena opravdanosti zahtjeva udruga za partnerstvom Grada Zagreba pri apliciranju na EU fondove i druge izvore financiranja te praćenje provedbe programa u okviru sklopljenih ugovora o zajedničkoj projektnoj prijavi, stručni i administrativni poslovi za povjerenstvo za udruge te druga stručna povjerenstva od posebnog interesa za Grad Zagreb, poslovi koordinacije, integriranog praćenja i provedbe aktivnosti zadanih gradskim strateškim dokumentima u kontekstu ostvarenja strateških ciljeva i mjera u području zaštite zdravlja, te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

3.3.1. Odsjek za promicanje zdravlja i programe udruga

U Odsjeku za promicanje zdravlja i programe udruga obavljaju se poslovi koji se odnose na: pripremu jednogodišnjih i trogodišnjih planova promicanja zdravlja, prevencije te ranog otkrivanja bolesti, organiziranje i provođenje javnozdravstvenih mjera sukladno planovima, osiguravanje sredstava za provođenje javnozdravstvene djelatnosti, kao i programa iz područja zaštite zdravlja, poticanje i potpore programima i projektima organizacija civilnog društva i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada kao i poslove vezane uz njihovo financiranje i praćenje provedbe projekata, procjena opravdanosti zahtjeva udruga za partnerstvom Grada Zagreba pri apliciranju na EU fondove i druge izvore financiranja, obilježavanje važnijih javnozdravstvenih datuma, sudjelovanje u izradi stručnih podloga i analiza iz djelokruga te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.3.2. Odsjek za javnozdravstvene programe i projekte

U Odsjeku za javnozdravstvene programe i projekte obavljaju se poslovi koji se odnose na: osiguravanje sredstava za zdravstvenu zaštitu iznad standarda utvrđenih obveznim zdravstvenim osiguranjem, planiranje, pripremu, organizaciju provedbe i kontrolu aktivnosti i projekata zdravstvenog nadstandarda koje provode zdravstvene ustanove i druge pravne osobe, praćenje i analiza pokazatelja uspješnosti programa i projekata zdravstvenog nadstandarda, postupanje po predstavkama i pritužbama iz djelokruga Odsjeka te drugi poslovi.

3.4. Odjel za zdravstvenu ekologiju

U Odjelu za zdravstvenu ekologiju obavljaju se poslovi osiguravanja provedbe mjera zdravstvene ekologije i to: izrade prijedloga programa mjera za zaštitu pučanstva od zaraznih bolesti, posebno programa preventivne i obvezne preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije na području Grada Zagreba, ispitivanja hrane i predmeta opće uporabe, ispitivanja vode za ljudsku potrošnju, obavljanje poslova vezanih uz obveze Grada Zagreba prema korisnicima vode za ljudsku potrošnju iz javne vodoopskrbne mreže i lokalnih vodovoda u pogledu obavješćivanja potrošača sukladno Zakonu o vodi za ljudsku potrošnju, ispitivanja štetnih utjecaja onečišćenja zraka na zdravlje ljudi, ispitivanje buke i ispitivanja onečišćenja tla te voda namijenjenih kupanju i rekreaciji od interesa za Grad Zagreb, sukladno programu mjera zaštite zdravlja od štetnih čimbenika okoliša koji donosi ministar nadležan za zdravstvo, osiguravanje sredstava za provođenje mjera zdravstvene ekologije, te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

4. SEKTOR ZA BRANITELJE

Članak 7.

U Sektoru za branitelje obavljaju se poslovi vezani uz ostvarivanje statusa i prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, stradalih pirotehničara i članova obitelji smrtno stradalih pirotehničara na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, poslovi vezani uz ostvarivanje statusa i prava ratnih vojnih, mirnodopskih vojnih i civilnih invalida rata, sudionika rata i članova njihovih obitelji na temelju Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, poslovi vezani uz ostvarivanje statusa i prava civilnih invalida iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, članova obitelji civilne osobe poginule, umrle ili nestale u Domovinskom ratu na temelju Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, poslovi vezani uz provođenje mjera zdravstvenog nadstandarda u području skrbi o hrvatskim braniteljima, poboljšanja kvalitete života hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji, izrade i provođenja mjera sveobuhvatne skrbi hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, poslovi u vezi s ostvarivanjem prava na stambeno zbrinjavanje, izradu dokumenata, izvješća, prijedloga i drugih akata iz područja provedbe mjera za hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji, poslovi u vezi posmrtne skrbi hrvatskih branitelja, poslovi u vezi zaprimanja, razmatranja, procjene, odabira i praćenja provedbe programa i projekata te pripreme prijedloga financiranja udruga i drugih organizacija civilnog društva koje provode programe i projekte iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata i poslovi vezani uz provedbu programa i projekata udruga ugovorenih iz programa Europske unije, fondova Europske unije i inozemnih fondova, te suradnja s nadležnim tijelima i partnerskim organizacijama na pripremi apliciranja projekata za EU fondove, poslovi vođenja propisanih evidencija, izrade dokumenata, analiza, izvješća, prijedloga te drugih akata iz područja financiranja udruga i organizacija civilnog društva, suradnja s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave vezano uz rad udruga i drugih organizacija civilnog društva, poslovi vezani uz organiziranje pružanja stručne pomoći udrugama i drugim organizacijama civilnog društva, poslovi praćenja i primjene propisa koji su u nadležnosti Sektora te drugi poslovi iz djelokruga Sektora. U Sektoru za branitelje poslove obavljaju:

4.1. Odjel za ostvarivanje statusa i prava

U Odjelu za ostvarivanje statusa i prava obavljaju se poslovi prvostupanjskog rješavanja vezani za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, stradalih pirotehničara i članova obitelji smrtno stradalih pirotehničara na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji i poslovi prvostupanjskog rješavanja u vezi sa zaštitom prava ratnih vojnih, mirnodopskih vojnih i civilnih invalida rata, sudionika rata i članova njihovih obitelji, na temelju Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, civilnih invalida Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, članova obitelji civilne osobe poginule, umrle ili nestale u Domovinskom ratu na temelju Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

4.1.1. Odsjek za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji

U Odsjeku za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji obavljaju se poslovi vođenja prvostupanjskog postupka u vezi s rješavanjem statusa i prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, stradalih pirotehničara i članova obitelji smrtno stradalih pirotehničara na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, ostvarivanja statusa i prava mirnodopskih vojnih invalida i članova njihovih obitelji stradalih nakon 17. kolovoza 1990. na temelju Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, poslovi rješavanja o statusima i pravima osoba koje nemaju prebivalište na području Republike Hrvatske i ostalim statusima i pravima iz navedenih Zakona koji prema posebnim propisima nisu u nadležnosti drugih tijela, izdavanja potvrda i drugih isprava o statusima i pravima o kojima rješava vodi evidenciju, vođenje propisanih evidencija, dokumentacije i izrade izvješća te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

4.1.2. Odsjek za ostvarivanje prava žrtava i stradalnika rata

U Odsjeku za ostvarivanje prava žrtava i stradalnika rata obavljaju se poslovi vođenja prvostupanjskog postupka u vezi s rješavanjem statusa i prava ratnih vojnih, mirnodopskih vojnih i civilnih invalida rata i prava članova njihovih obitelji, sudionika rata i članova njihovih obitelji na temelju Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, poslovi u vezi s rješavanjem statusa i prava civilnih invalida iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, članova obitelji civilne osobe poginule, umrle ili nestale u Domovinskom ratu na temelju Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, poslovi rješavanja o statusima i pravima osoba koje nemaju prebivalište na području Republike Hrvatske, izdavanja potvrda i drugih isprava o statusima i pravima o kojima rješava vodi evidenciju, izrađuje izvješća te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

4.2. Odjel za skrb hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji

U Odjelu za skrb hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji obavljaju se poslovi izrade i provođenja mjera i programa sveobuhvatne skrbi za hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji, poslovi vezani uz provođenje mjera zdravstvenog nadstandarda, odnosno poslovi vezani uz provođenje programa medicinske rehabilitacije hrvatskih ratnih vojnih invalida i članova obitelji smrtno stradaloga i nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, sistematskih i onkoloških pregleda hrvatskih branitelja i članova obitelji smrtno stradaloga i nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata te drugih mjera i programa usmjerenih na poboljšanje i prevenciju zdravlja. Odjel obavlja poslove vezane uz poboljšanje kvalitete života hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji, što uključuje, obiteljske pakete i prehranu u pučkoj kuhinji za hrvatske branitelje u najtežem socijalno-ekonomskom položaju, vođenje postupka ostvarivanja prava na naknadu za troškove stanovanja korisnicima prava na novčanu naknadu za nezaposlene hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji, vođenje postupka ostvarivanja prava na novčanu pomoć hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata povodom Uskrsa i Božića, ljetovanje i vikend programe te podjelu prigodnih poklon paketa povodom Uskrsa i Svetog Nikole za djecu hrvatskih branitelja. Obavljaju se poslovi u vezi s ostvarivanjem prava na stambeno zbrinjavanje hrvatskih ratnih vojnih invalida i hrvatskih branitelja te članova obitelji smrtno stradalog i nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata. Odjel obavlja poslove u vezi posmrtne skrbi hrvatskih branitelja, odnosno ostvarivanje prava na pogrebne troškove i počasti umrlih hrvatskih branitelja, sudjelovanje u postupku identifikacije posmrtnih ostataka poginulih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i civilnih stradalnika rata, te pomoći obiteljima u vezi s identifikacijom posmrtnih ostataka ekshumiranih i identificiranih osoba iz Domovinskog rata, poslove vezane uz grobna mjesta i spomen obilježja hrvatskih branitelja te izdavanje potvrda o vremenu provedenom na skrbi. Odjel za skrb hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji obavlja poslove vezane uz izradu dokumenata, izvješća, prijedloga, obrazloženih mišljenja i drugih akata iz područja provedbe mjera za hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji, vođenje propisanih evidencija i dokumentacije te druge poslove iz djelokruga Odjela.

4.3. Odjel za programe udruga

U Odjelu za programe udruga obavljaju se poslovi u vezi zaprimanja, razmatranja, procjene, odabira i praćenja provedbe programa i projekata te pripreme prijedloga financiranja udruga i drugih organizacija civilnog društva koje provode programe i projekte iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata, poslovi praćenja i primjene propisa iz područja financiranja i praćenja zakonitosti rada udruga i ostalih organizacija civilnog društva, poslovi vođenja propisanih evidencija, izrade dokumenata, analiza, izvješća, prijedloga te drugih akata iz područja financiranja udruga i organizacija civilnog društva, praćenja rezultata provedbe aktivnosti, programa i projekata koje provode udruge radi utvrđivanja učinkovitosti, procjene stanja i prijedloga prioriteta financiranja udruga iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata te poslovi vezani uz provedbu programa i projekata udruga ugovorenih iz programa Europske unije, fondova Europske unije i inozemnih fondova, te suradnja s nadležnim tijelima i partnerskim organizacijama na pripremi apliciranja projekata za EU fondove, suradnja s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave vezano uz rad udruga i drugih organizacija civilnog društva, poslovi vezani uz organiziranje pružanja stručne pomoći udrugama i drugim organizacijama civilnog društva te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

5. SEKTOR ZA FINANCIJSKE POSLOVE

Članak 8.

U Sektoru za financijske poslove obavljaju se poslovi vezani uz izradu programa i planova sredstava za financiranje prava, novčanih pomoći, programa i projekata korisnika, udruga i drugih organizacija civilnog društva iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda te raspolaganje sredstvima i izvršenje plana sredstava koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za njihovo financiranje, prikupljanje i kontrolu svih financijskih dokumenata, vođenje potrebnih evidencija te izradu analiza i izvješća za osigurana financijska sredstva iz djelokruga Ureda, odobravanje isplata, kontrolu namjenskog korištenja sredstava iz djelokruga Ureda, vođenje evidencija, isplate i kontrole korisnika trajnih prava sukladno propisima o pravima hrvatskih branitelja te korisnika mjera socijalne politike, vođenje postupaka povrata nepripadajućih novčanih sredstava isplaćenih iz proračuna, izradu, praćenje i kontrolu financijskih planova ustanova iz nadležnosti, provedbu odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima financiranja domova za starije i nemoćne osobe i zdravstva, praćenje i kontrolu utroška proračunskih i decentraliziranih sredstava ustanova iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, isplate sredstava ustanovama iz nadležnosti, kontrolu namjenskog korištenja sredstava u skladu s financijskim planovima ustanova i kontrolu vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, kontrolu i praćenje financijskih sredstava iz EU fondova u ustanovama iz nadležnosti, pripremu i obradu dokumentacije za nadmetanje i zahtjeva za početak postupka javne nabave iz proračunskih odnosno decentraliziranih sredstava za potrebe iz djelokruga Ureda što ga provodi nadležna služba za javnu nabavu, suradnju u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda, praćenje izvršenja ugovora o javnoj nabavi iz djelokruga Ureda, vođenje registra ugovora, i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za financijske poslove, poslove obavljaju:

5.1. Odjel za financijske poslove

U Odjelu za financijske poslove obavljaju se poslovi vezani uz izradu programa i planova sredstava za financiranje prava, novčanih pomoći, programa i projekata korisnika, udruga i drugih organizacija civilnog društva iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda te raspolaganje sredstvima i izvršenje plana sredstava koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za njihovo financiranje, prikupljanje i kontrolu svih financijskih dokumenata, pripremu naredaba za isplate, vođenje evidencija ulaznih dokumenata i isplata, obavljanje računalnog unosa i obrade podataka prema aplikativnom programu, uspostavu i vođenje baze podataka u vezi korisnika sredstava iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, praćenje ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika prava, novčanih pomoći, programa i projekata, udruga i drugih organizacija civilnog društva, izradu nacrta godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izradu analiza i izvješća, odobravanje isplata, izradu izjave o fiskalnoj odgovornosti Ureda, kontrolu namjenskog korištenja sredstava iz djelokruga Ureda, evidencije, isplate i kontrole korisnika trajnih prava sukladno propisima o pravima hrvatskih branitelja te korisnika mjera socijalne politike sukladno Odluci o socijalnoj skrbi, vođenje postupaka povrata nepripadajućih novčanih sredstava isplaćenih iz proračuna te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

5.1.1. Odsjek za analitičko-planske poslove

U Odsjeku za analitičko-planske poslove obavljaju se poslovi vezani uz izradu programa i planova sredstava za financiranje prava, novčanih pomoći, programa i projekata korisnika, udruga i drugih organizacija civilnog društva iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda te raspolaganje sredstvima koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za njihovo financiranje, prikupljanje i kontrolu svih financijskih dokumenata u vezi s izvršenjem plana sredstava za financiranje prava, novčanih pomoći, programa i projekata korisnika, udruga i drugih organizacija civilnog društva iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, pripremu naredaba za isplate, vođenje evidencije ulaznih dokumenata i isplata, obavljanje računalnog unosa i obrade podataka prema aplikativnom programu, uspostavu i vođenje baze podataka u vezi korisnika sredstava iz djelokruga Ureda, praćenje ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika prava, novčanih pomoći, programa i projekata, udruga i drugih organizacija civilnog društva, izradu financijskih podloga za donošenje financijskog plana Ureda, izradu nacrta godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izradu analiza i izvješća, odobravanje isplata, poslovi vezani uz izradu izjave o fiskalnoj odgovornosti Ureda i kontrolu namjenskog korištenja sredstava iz djelokruga Ureda te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

5.1.2. Odsjek za isplate korisnika trajnih prava branitelja

U Odsjeku za isplate korisnika trajnih prava branitelja obavljaju se financijsko-računovodstveni poslovi vezani uz isplate prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji, stradalih pirotehničara i članova obitelji smrtno stradalih pirotehničara, hrvatskih ratnih vojnih invalida i članova njihovih obitelji, mirnodopskih vojnih invalida stradalih nakon 17. kolovoza 1990. i članova njihovih obitelji temeljem Zakona o hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji, financijsko-računovodstveni poslovi vezani za isplate prava ratnih vojnih invalida, mirnodopskih vojnih invalida, sudionika rata i civilnih invalida rata te članova njihovih obitelji temeljem Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, financijsko-računovodstveni poslovi vezani uz isplate prava civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji temeljem Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata i financijsko-računovodstvene poslove vezane uz posmrtnu skrb te isplate prava osoba koje nemaju prebivalište na teritoriju Republike Hrvatske, poslovi koji se odnose na proračunsko planiranje, pripreme prijedloga proračuna te praćenje tijeka izvršavanja proračuna za isplate prava iz djelokruga Odsjeka, poslovi financijske evidencije, kontrole obračuna prava, razmjene podataka i kontrole isplata ostvarenih prava, povrata nepripadajućih novčanih primanja, izrade izvješća, izdavanja potvrda te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

5.1.3. Odsjek za isplate korisnika mjera socijalne politike

U Odsjeku za isplate korisnika mjera socijalne politike obavljaju se poslovi pripreme i provedbe isplata novčanih pomoći temeljem Odluke o socijalnoj skrbi, kontrole provedbe isplate i vođenje analitičkih evidencija o korisnicima i utrošenim financijskim sredstvima, obavljaju se poslovi koji se odnose na proračunsko planiranje, pripreme prijedloga proračuna te praćenje tijeka izvršavanja proračuna za novčane pomoći iz djelokruga Odsjeka, praćenje ostvarivanja prava i obveza nositelja novčanih pomoći iz djelokruga Odsjeka, izrade analiza i izvješća ostvarenih novčanih pomoći temeljem Odluke o socijalnoj skrbi te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

5.2. Odjel za financijsko praćenje poslovanja ustanova

U Odjelu za financijsko praćenje poslovanja ustanova obavljaju se poslovi vezani uz izradu, praćenje i kontrolu financijskih planova ustanova iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, provedbu odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima financiranja domova za starije i nemoćne osobe i zdravstva, praćenje i kontrolu utroška sredstava decentralizacije u ustanovama, kontrolu i obradu financijskih izvješća ustanova, pripremu naredbi za isplate ustanovama, izračun, kontrolu i knjiženje naknada za članove upravnih vijeća, prikupljanje i analizu izjava o fiskalnoj odgovornosti ustanova, praćenje, prikupljanje, kontrolu i obradu financijskih izvješća ustanova, kontrolu namjenskog korištenja sredstava u skladu s financijskim planovima ustanova i kontrolu vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, izradu uputa i akata o kriterijima korištenja vlastitih prihoda ustanova, kontrolu i praćenje financijskih sredstava iz EU fondova u ustanovama iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

5.3. Odjel za pripremu i obradu dokumentacije

U Odjelu za pripremu i obradu dokumentacije obavljaju se poslovi pripreme i obrade dokumentacije za nadmetanje i zahtjeva za početak postupka javne nabave iz proračunskih odnosno decentraliziranih sredstava za potrebe iz nadležnosti Ureda što ga provodi nadležna služba za javnu nabavu, suradnje u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda, suradnje s nadležnom službom za javnu nabavu u pripremi podataka i očitovanja u vezi s javnom nabavom, kontrola troškovnika i računske ispravnosti troškovnika, suradnje s nadležnim odjelima Ureda u dijelu poslova koji se odnosi na izvršenje sklopljenih ugovora i potrebe sklapanja dodataka ugovoru, praćenje izvršenja ugovora o javnoj nabavi iz djelokruga Ureda, vođenja registra ugovora te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

6. SEKTOR ZA INVESTICIJSKE PROJEKTE I ODRŽAVANJE OBJEKATA

Članak 9.

U Sektoru za investicijske projekte i održavanje objekata obavljaju se poslovi prikupljanja podataka o potrebama za proširenje kapaciteta ustanova iz nadležnosti Sektora radi planske izgradnje novih objekata i adaptacije postojećih, analiziranja podataka s ciljem definiranja prioriteta za proširenje kapaciteta ustanova te usklađivanja prioriteta u vremenskom i financijskom okviru, poslovi sudjelovanja u izradi godišnjeg Programa radova kapitalnih ulaganja u objekte društvene djelatnosti Grada Zagreba kroz prikupljanje podataka o potrebama, usklađivanje prioriteta za proširenje kapaciteta ustanova te određivanje dinamike kapitalnih investicija, poslovi koordinacije u pripremi projektnih zadataka za projekte kojima se sufinancira dogradnja, izgradnja novih objekata, obnova, povećanje energetske učinkovitosti i drugi radovi na objektima, poslovi utvrđivanja prioriteta investicijskog održavanja, poslovi redovitog praćenje natječaja / javnih poziva na otvorene natječaje za dodjelu bespovratnih sredstava iz financijskih instrumenata EU, poslovi pravovremene pripreme projektnih prijedloga povezanih s investicijskim ulaganjima, poslovi prikupljanja dokumentacije i podnošenja zahtjeva za nadoknadom financijskih sredstava, komunikacije s ugovornim tijelom te suradnje s nadležnim tijelima i drugim pravnim subjektima povezanim s provedbom projekata financiranim instrumentima Europske unije, praćenja provedbe ugovora o bespovratnim sredstvima za investicijske projekte, izrade svih potrebnih stručnih analiza i izviješća povezanih s provedbom investicijskih projekata, vođenja evidencija o planiranim i prijavljenim investicijskim projektima te projektima u provedbi i drugi poslovi iz nadležnosti Sektora.

U Sektoru za investicijske projekte i održavanje objekata poslove obavlja:

6.1. Odjel za planiranje, pripremu i praćenje projekata kapitalnih ulaganja i održavanje objekata

U Odjelu za planiranje, pripremu i praćenje projekata kapitalnih ulaganja i održavanje objekata obavljaju se poslovi prikupljanja podataka o potrebama za proširenjem kapaciteta ustanova, analiziraju prikupljeni podaci, sudjeluje u definiranju prioriteta i određuje dinamika kapitalnih investicija iz nadležnosti Odjela radi planske izgradnje novih objekata i adaptacije postojećih, poslovi sudjelovanja u izradi godišnjeg Programa radova kapitalnih ulaganja u objekte društvene djelatnosti i u obnovu objekata oštećenih potresom u Gradu Zagrebu i suradnje s drugim nadležnim gradskim upravnim tijelima u analizi mogućih lokacija za izgradnju novih objekata, poslovi koordinacije u pripremi projektnih zadataka za projekte kojima se sufinancira dogradnja, izgradnja novih objekata, obnova, povećanje energetske učinkovitosti i drugi radovi na objektima koji se financiraju iz gradskog proračuna i ostalih izvora financiranja, poslovi vođenja evidencija o građevinskom stanju objekata iz djelatnosti, prikupljanja podataka o potrebama ustanova za investicijskim održavanjem objekata, uvida u stanje objekata koji su prijavljeni za hitnu sanaciju, utvrđivanja prioriteta investicijskog održavanja, planiranja dinamike realizacije investicijskog i tekućeg održavanja objekata u suradnji s ustanovama, izrade projektnih zadataka za projekte sanacije te predlaganja potrebnih sredstava za provedbu projekata investicijskog održavanja, praćenje izvršenja sklopljenih ugovora za radove investicijskog i tekućeg održavanja, sudjelovanja u postupcima izrade prostornih planova te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

6.2. Odjel za pripremu i provedbu investicijskih projekata sufinanciranih financijskim instrumentima EU

U Odjelu za pripremu i provedbu investicijskih projekata sufinanciranih financijskim instrumentima EU obavljaju se poslovi redovitog praćenje natječaja/javnih poziva za pravovremeno podnošenje projektnih prijedloga povezanih s investicijskim ulaganjima na otvorene natječaje iz financijskih instrumenata EU, pripreme dokumentacije za podnošenje projektnih prijedloga na otvorene pozive za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava, pripreme stručnih podloga za izradu operativnih i financijskih planova projekata i određivanje udjela u financiranju, komunikacije s ugovornim tijelom te suradnje s nadležnim tijelima i drugim pravnim subjektima povezanim s provedbom projekata financiranim instrumentima Europske unije, poslovi upravljanja partnerskim odnosima, određivanja ključnih aspekata održivosti projekta, praćenja provedbe ugovora o bespovratnim sredstvima za investicijske projekte, definiranja i nadzora kvalitativnih i kvantitativnih pokazatelja uspješnosti projekta, pribavljanja propisane dokumentacije za izradu i podnošenje zahtjeva za nadoknadom sredstava u propisanim rokovima, izrade narativnih i financijskih izvješća uz praćenje financijskog tijeka projekta, promidžbe i vidljivosti projekata, izrade izvješća o praćenju provedbe i vrednovanja projekata, analize financijskih pokazatelja i učinkovitosti projekata u provedbi i provedenih investicijskih projekata, praćenja i analize administrativnih i drugih zapreka i problema u provedbi projekata te predlaganje potrebnih mjera za njihovo otklanjanje, vođenja evidencija o planiranim i prijavljenim investicijskim projektima te projektima u provedbi te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

7. ODJEL ZA PRAVNE POSLOVE

Članak 10.

U Odjelu za pravne poslove obavljaju se poslovi praćenja stanja i propisa u područjima iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, davanje mišljenja o nacrtima zakona i drugih propisa u područjima iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, izrada nacrta akata iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda što ih donose Gradska skupština i gradonačelnik Grada Zagreba, poslovi koji se odnose na izradu ugovora, sporazuma, davanje prijedloga i pravnih mišljenja o pojedinim pravnim pitanjima iz djelokruga Ureda, poslovi praćenja unutarnjeg ustroja, sistematizacije i popunjenosti radnih mjesta te izrade prijedloga Pravilnika o unutarnjem redu, pripremanja podataka, očitovanja i drugih stručnih materijala za potrebe službe za upravljanje ljudskim potencijalima, pravni poslovi u vezi s osnivanjem i prestankom ustanova, izrada nacrta akata u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad ustanovama, izrada nacrta statuta ustanova, pružanje stručne pomoći gradskim ustanovama kod izrade nacrta odluka o promjeni djelatnosti, sjedišta i ostalim statutarnim promjenama unutar gradskih ustanova, izrade akata u postupku imenovanja i razrješenja ravnatelja gradskih ustanova te imenovanja i razrješenja članova upravnih vijeća gradskih ustanova u okviru ovlasti osnivača, pružanja stručne pomoći u postupku osnivanja i rada upravnih vijeća, ustanova na temelju izvješća nadležnih institucija, suradnja s nadležnim institucijama, pravnim osobama te gradskim upravnim tijelima u primjeni propisa iz nadležnosti Ureda, te ostalih dokumenata i akata iz djelokruga Ureda, stručne obrade najsloženijih normativnih pitanja iz djelokruga Ureda, koordinacija, pripremanje i obrada akata za potrebe postupka javnog savjetovanja, analiza i obrada pristiglih primjedbi na dokumente u javnom savjetovanju iz nadležnosti Ureda te priprema i uređivanja akta za izradu cjelovitog dokumenta, objedinjavanje i dostavljanje prijedloga primjedbi na akte koji će biti u javnom savjetovanju iz drugih gradskih upravnih tijela te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

7.1. Odsjek za pravne poslove

U Odsjeku za pravne poslove obavljaju se poslovi izrada nacrta općih akata iz djelokruga Ureda, stručne analize i obrade pravnih pitanja iz djelokruga Ureda, izrade stručnih podloga i nacrta zaključaka, mišljenja i drugih pravnih materijala iz djelokruga Ureda, poslovi praćenja unutarnjeg ustroja, sistematizacije i popunjenosti radnih mjesta te izrade prijedloga Pravilnika o unutarnjem redu, izrade prijedloga Plana prijma u službu u gradska upravna tijela i Plana prijma u službu vježbenika u gradska upravna tijela, izrade ugovora o djelu, provedbe postupka natječaja za prijam u službu u gradska upravna tijela, izrada Plana godišnjih odmora i vođenja evidencije o korištenju godišnjih odmora službenika, poslovi prikupljanja i pripremanja dokumentacije vezano uz ostvarivanje prava službenika i pružanje stručne pomoći svim službenicima Ureda vezano uz ostvarivanje njihovih prava, pripremanja podataka, očitovanja i drugih stručnih materijala za potrebe službe za upravljanje ljudskim potencijalima, poslovi izrade prijedloga zaključka o osnivanju i imenovanju povjerenstava, drugih radnih tijela i radnih skupina iz djelokruga Ureda, poslovi izrade evidencija za potrebe Ureda te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

7.2. Odsjek za normativne poslove

U Odsjeku za normativne poslove obavljaju se poslovi praćenja stanja i propisa u područjima iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, priprema, koordinacija i izrada nacrta akata iz djelokruga Ureda, davanje mišljenja o nacrtima zakona i drugih propisa u područjima iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, stručne obrade najsloženijih normativno-pravnih pitanja iz djelokruga Ureda, davanja stručnih mišljenja i objašnjenja u provedbi zakona i drugih propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda, pripreme zaključaka, odluka i drugih stručnih materijala za Gradsku skupštinu Grada Zagreba, gradonačelnika i njihova tijela, poslovi koji se odnose na izradu najsloženijih ugovora, sporazuma, pripreme i izrade stručnih materijala iz djelokruga Ureda, pravni poslovi u vezi s osnivanjem i prestankom ustanova, izrada nacrta akata u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad ustanovama, izrada prijedloga statuta ustanova, pružanje stručne pomoći gradskim ustanovama kod izrade nacrta odluka o promjeni djelatnosti, sjedišta i ostalim statutarnim promjenama unutar gradskih ustanova, izrade akata u postupku imenovanja i razrješenja ravnatelja gradskih ustanova te imenovanja i razrješenja članova upravnih vijeća gradskih ustanova u okviru ovlasti osnivača, pružanja stručne pomoći u postupku u radu upravnih vijeća, ustanova, suradnja s nadležnim institucijama, pravnim osobama te gradskim upravnim tijelima u primjeni propisa iz nadležnosti Ureda, koordinacija za potrebe postupka javnog savjetovanja te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

8. ODJEL ZA ANALITIČKE I STATISTIČKE POSLOVE

Članak 11.

U Odjelu za analitičke i statističke poslove obavljaju se poslovi i aktivnosti za potrebe planiranja i upravljanja upravnim tijelom, a posebno poslovi prikupljanja i obrade primarnih i sekundarnih podataka o mjerama koje provodi Ured i ustanove i druge pravne osobe čiji je osnivač Grad Zagreb, a koji se odnose na socijalnu zaštitu i socijalnu skrb, zdravstvo i zdravstvenu zaštitu, sveobuhvatnu skrb hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, osobe s invaliditetom, podršku djeci i obiteljima, podršku osobama starije životne dobi i druge, poslovi uspostave, praćenja i vođenja statističkih baza podataka o mjerama iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda te poslovi koordinacije i integriranja istih za potrebe planiranja i razvoja politike Grada iz područja u djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, sudjelovanje u osmišljavanju i planiranju istraživanja u cilju prikupljanja primarnih podataka, statističku obradu i interpretaciju prikupljenih podataka, pripremu statističkih pokazatelja te pružanja podataka na zahtjev čelnika tijela Ureda i drugih korisnika podataka, pružanja pomoći korisnicima u tumačenju statističkih podataka, poslovi izrade statističkih izvještaja kao baze za procijene učinkovitosti postojećih aktivnosti, programa ili mjera koje se provode, ali i s tim u svezi za predlaganje novih mjera iz različitih područja koje su u nadležnosti Ureda, poslovi prezentacije rezultata, izrada ostalih ekonomsko analitičkih podloga te analiziranje utjecaja tekućih gospodarskih kretanja na postojeće mjere koje provodi Ured kao i na rad ustanova, iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda, sudjelovanje u izradi prijedloga mišljenja na promjene cijena usluga u djelatnostima iz djelokruga odnosno nadležnosti Ureda.

IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 12.

U Uredu se sistematizira 249 radnih mjesta sa 374 izvršitelja.

Radna mjesta s opisom radnih mjesta koji sadrži osnovne podatke o radnim mjestima, opise poslova radnih mjesta i opise razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisane Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te potrebnim brojem izvršitelja navedena su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Uredu, koji je sastavni dio ovog Pravilnika.

V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE U UREDU

Članak 13.

U Uredu se organizira obavljanje poslova i utvrđuje godišnji plan rada.

Plan rada sadrži opći prikaz poslova koje će Ured obaviti sukladno svom djelokrugu i nadležnosti u planiranom razdoblju te podatke o planiranim ciljevima, a vezanim uz ciljeve sadržane u aktima planiranja koji se izrađuju sukladno propisima o sustavu strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske.

Plan rada donosi pročelnik, najkasnije do kraja tekuće za iduću godinu.

Članak 14.

Uredom upravlja pročelnik u skladu sa zakonom.

Pročelnik Ureda ima zamjenika koji ga zamjenjuje u upravljanju radom Ureda u slučaju njegova izbivanja ili spriječenosti u radu te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Pročelnik Ureda ima pomoćnike koji upravljaju Sektorom za socijalnu zaštitu, Sektorom za osobe s invaliditetom, Sektorom za zdravstvo, Sektorom za branitelje, Sektorom za financijske poslove i Sektorom za investicijske projekte i održavanje objekata kao i pomoćnika pročelnika za pravne poslove te pomoćnika pročelnika, koji pomaže pročelniku u radu, zaduženi su za određena područja rada te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Radom ustrojstvenih jedinica upravljaju:

- sektorom - pomoćnik pročelnika,

- odjelom - voditelj odjela i

- odsjekom - voditelj odsjeka.

Članak 15.

Pročelnik Ureda održava kolegij, u čijem radu sudjeluju njegov zamjenik, pomoćnici, voditelji odjela, voditelji odsjeka te drugi službenici ako pročelnik ocijeni da je to potrebno.

O sastavu kolegija, pitanjima koja će se na njemu razmatrati te o vremenu i mjestu njegova održavanja odlučuje pročelnik.

Članak 16.

Pročelnik gradskog upravnog tijela može osnovati radnu skupinu za izradu nacrta prijedloga propisa, razmatranje nacrta zakona i drugih propisa te davanja primjedaba, prijedloga i mišljenja i za razmatranje drugih pitanja iz djelokruga i nadležnosti Ureda, davanja mišljenja o njima i predlaganja načina rješavanja.

Ako je potrebno da u radu radne skupine, zbog složenosti pitanja, odnosno potrebe konzultiranja više različitih upravnih područja, sudjeluju službenici i namještenici iz drugih gradskih upravnih tijela, oni mogu sudjelovati u radu, uz suglasnost pročelnika gradskog upravnog tijela u kojem rade.

VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA

Članak 17.

U upravnom postupku postupa službenik u opisu poslova kojega je vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.

Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim stvarima ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju.

Kada je službenik, u opisu poslova kojega je vođenje upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, spriječen ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka, odnosno rješavanje o upravnoj stvari nadležna je osoba koju odredi neposredno nadređeni službenik, odnosno pročelnik.

VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI

Članak 18.

Lake povrede službene dužnosti, osim lakih povreda propisanih Zakonom, su:

- blaži oblici nedoličnog ponašanja u obavljanju poslova te nekorektno ponašanje prema drugim službenicima i namještenicima,

- odbijanje uobičajene suradnje u obavljanju poslova s drugim službenicima i namještenicima,

- dolazak na radno mjesto neprimjereno odjeven.

VIII. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 19.

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom (Službeni glasnik Grada Zagreba 13/22, 31/22 i 26/23).

Članak 20.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 024-07/23-02/57

URBROJ: 251-01-12-24-5

Zagreb, 9. 2. 2024.

Gradonačelnik Grada Zagreba

Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija