zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom

Pročišćeni tekst vrijedi od 30.12.2021. do 09.05.2022.

Narodne novine 22/2020, 32/2021

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom (13/22) na snazi od 10.5.2022. u članku 18. propisuje:

"Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/20 i 32/21), Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za zdravstvo od 18.11.2013., 19.1.2015., 14.4.2017., 16.8.2017., 3.11.2017., 20.4.2018., Službeni glasnik Grada Zagreba 16/18 - pročišćeni tekst, 18/18, 7/19, 14/19, 18/21 i 25/21, Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za branitelje (Službeni glasnik Grada Zagreba 10/19) i Pravilnik o unutarnjem redu Ureda za demografiju (Službeni glasnik Grada Zagreba 8/18, 7/19 i 2/20)."

PREAMBULA

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 22/20, 32/21)

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), na prijedlog pročelnika Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, gradonačelnik Grada Zagreba, 10. rujna 2020., donosi

PRAVILNIK

o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom

I. OPĆA ODREDBA

Članak 1.

Ovim se pravilnikom utvrđuje unutarnji red Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom (u nastavku teksta: Ured), način rada i upravljanje Uredom, unutarnje ustrojstvo, nazivi i djelokrug unutarnjih ustrojstvenih jedinica (u nastavku teksta: ustrojstvene jedinice) te upravljanje njima, sistematizacija radnih mjesta, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad Ureda.

Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 2.

U Uredu se za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova iz njegova djelokruga, odnosno nadležnosti (u nastavku teksta: poslovi) ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. Sektor za socijalnu politiku

1.1. Odjel za razvoj socijalne politike

1.1.1. Odsjek za socijalno planiranje

1.1.2. Odsjek za realizaciju aktivnosti projekata

1.2. Odjel za urbanu sigurnost

2. Sektor za socijalnu zaštitu

2.1. Odjel socijalne zaštite

2.1.1. Odsjek za socijalnu zaštitu i programe udruga

2.1.2. Odsjek za humanitarnu pomoć

2.2. Odjel za ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba

2.2.1. Odsjek za ustanove socijalne skrbi

2.2.2. Odsjek za unapređenje kvalitete života starijih osoba

2.3. Odjel za socijalnu skrb

2.3.1. Odsjek za provedbu prava socijalne skrbi

2.3.2. Odsjek za planiranje, praćenje i analizu mjera socijalne skrbi

U Područnim uredima Novi Zagreb i Sesvete za obavljanje poslova provedbe prava socijalne skrbi sistematiziraju se pojedinačni izvršitelji.

3. Sektor za zaštitu osoba s invaliditetom

3.1. Odjel za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom

3.1.1. Odsjek za planiranje i provedbu mjera

3.1.2. Odsjek za mobilnost i pristupačnost

3.2. Odjel za profesionalnu rehabilitaciju, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici

3.2.1. Odsjek za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje

3.2.2. Odsjek za pružanje usluga u zajednici

Članak 3.

Izvan ustrojstvenih jedinica Ureda obavljaju se poslovi pomoćnika pročelnika za pravne poslove, višeg stručnog savjetnika pročelnika, višeg stručnog savjetnika za organizacijsko-pravne poslove, višeg stručnog savjetnika za planiranje i održavanje objekata, višeg stručnog savjetnika za ekonomsko-analitičke poslove, stručnog savjetnika za ekonomsko-analitičke poslove, višeg stručnog suradnika za pravne poslove, višeg stručnog suradnika za ekonomsko-analitičke poslove, višeg stručnog suradnika za ekonomsko-financijske poslove, stručnog suradnika za ekonomske poslove, višeg stručnog referenta za ekonomske poslove, računovodstvenog referenta i administrativnog tajnika.

III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA

Članak 4.

Sektor za socijalnu politiku obavlja stručne poslove vezane za razvoj socijalne politike te urbanu sigurnost, poslove vezane za izradu i provedbu strategije iz područja socijalne politike i godišnjih akcijskih planova urbane sigurnosti Grada Zagreba te praćenja izvršenja mjera i aktivnosti po strateškim dokumentima, poslove vezane za koordinaciju rada Vijeća za prevenciju Grada Zagreba, vijeća za prevenciju gradskih četvrti Grada Zagreba, koordinira poslove o temi urbane sigurnosti, poslove socijalnog planiranja, analize usluga u sustavu socijalne politike i utvrđivanje prioriteta razvoja socijalne politike Grada Zagreba, poslove vezane za identifikaciju, pokretanje inicijativa, provođenje i praćenje aktivnosti projekata iz područja socijalne skrbi financiranih iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sufinanciranje udruga financiranih sredstvima EU fondova, sudjelovanje i pružanje stručne pomoći udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata za EU fondove uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, poslove vezane za poticanje i stvaranje mogućnosti zapošljavanja raznih kategorija, odnosno skupina koje se teže zapošljavaju, poslove vezane za organiziranje seminara, konferencija, edukacija, tribina, izradu vodiča, aplikacija, web-stranica, u vezi s izdavanjem brošura te druge poslove iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za socijalnu politiku poslove obavljaju:

1.1. Odjel za razvoj socijalne politike

U Odjelu za razvoj socijalne politike obavljaju se poslovi planiranja u svrhu procjene prioriteta socijalne politike, analiza usluga u sustavu socijalne politike i utvrđivanje područja prioriteta razvoja socijalne politike prema strateškim gradskim dokumentima iz područja socijalne politike, te u suradnji s drugim tijelima državne uprave i europskim organizacijama vezano za planiranje socijalne politike, koordinacije i provedbe aktivnosti mjera zadanih Socijalnim planom Grada Zagreba, integrirano praćenje i koordinacija provedbe mjera Socijalnog plana Grada Zagreba, pokretanje inicijativa za projekte na području Grada Zagreba u kontekstu ostvarenja strateških ciljeva i mjera Socijalnog plana Grada Zagreba, identifikacija potencijalnih partnera među lokalnim dionicima u području socijalne politike Grada Zagreba, poslovi koordinacije, identifikacije, pokretanje inicijative, provođenje i praćenje aktivnosti projekata iz područja socijalne skrbi financiranih iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sufinanciranje udruga financiranih sredstvima EU fondova, sudjelovanje i pružanje stručne pomoći udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata za EU fondove uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, poslovi vezani za poticanje i stvaranje mogućnosti zapošljavanja raznih kategorija, odnosno skupina koje se teže zapošljavaju, poslovi vezani za organiziranje seminara, konferencija, edukacija, tribina, izradu vodiča, aplikacija, web-stranica, poslovi vezani za izdavanje brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.1.1. Odsjek za socijalno planiranje

U Odsjeku za socijalno planiranje obavljaju se poslovi socijalnog planiranja u svrhu procjene prioriteta socijalne politike, analiza usluga u sustavu socijalne politike i utvrđivanje područja prioriteta razvoja socijalne politike prema strateškim gradskim dokumentima iz područja socijalne politike, te u suradnji s drugim tijelima državne uprave i europskim organizacijama iz područja socijalne politike, koordinacije i provedbe aktivnosti zadanih Socijalnim planom Grada Zagreba, integrirano praćenje i koordinacija provedbe mjera Socijalnog plana Grada Zagreba, pokretanje inicijativa za projekte na području Grada Zagreba u kontekstu ostvarenja socijalne politike Grada Zagreba, poslovi vezani za poticanje i stvaranje mogućnosti zapošljavanja raznih kategorija skupina koje se teže zapošljavaju, poslovi u vezi s organiziranjem seminara, konferencija, edukacija, tribina, izradom vodiča, aplikacija, web-stranica, brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.1.2. Odsjek za realizaciju aktivnosti projekata

U Odsjeku za realizaciju aktivnosti projekata obavljaju se poslovi koordinacije, identifikacije, pokretanje inicijative, provođenje i praćenje aktivnosti projekata iz područja socijalne skrbi financiranih iz EU fondova i drugih izvora financiranja, sufinanciranje udruga financiranih sredstvima EU fondova, sudjelovanje i pružanje stručne pomoći udrugama, ustanovama i drugim organizacijama civilnog društva pri apliciranju projekata za EU fondove uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave, poslovi vezani za organiziranje seminara, konferencija, edukacija, tribina, izradu vodiča, aplikacija, web-stranica, poslovi vezani za izradu brošura te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

1.2. Odjel za urbanu sigurnost

U Odjelu za urbanu sigurnost obavljaju se poslovi vezani za izradu i provedbu strategije iz područja urbane sigurnosti i godišnjih akcijskih planova urbane sigurnosti Grada Zagreba te praćenja izvršenja mjera i aktivnosti po strateškim dokumentima, koordinaciju rada Vijeća za prevenciju Grada Zagreba, vijeća za prevenciju gradskih četvrti Grada Zagreba te koordinaciju poslova o temi urbane sigurnosti, poslovi vezani za organizaciju okruglih stolova i tribina o aktualnim temama urbanih rizika i sigurnosti te izrada publikacija, tiskanih vodiča i online platformi s ciljem dostupnosti teme urbanih rizika i sigurnosti široj stručnoj javnosti i građanima; praćenje i vrednovanje pokazatelja o temi urbane sigurnosti; identifikacija, pokretanje inicijative, provođenje i praćenje aktivnosti projekata iz područja urbane sigurnosti financiranih iz EU fondova i drugih izvora financiranja; sudjelovanje i pružanje stručne pomoći ustanovama, udrugama i drugim organizacijama civilnoga društva pri apliciranju projekata za EU fondove uz suradnju i koordinaciju s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

U Odjelu za razvoj socijalne politike izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

2. SEKTOR ZA SOCIJALNU ZAŠTITU

Članak 5.

Sektor za socijalnu zaštitu obavlja upravne i stručne poslove vezane za socijalnu zaštitu i prava iz socijalne skrbi, provedbu strategije socijalne zaštite, skrbi o umirovljenicima te zaštite drugih kategorija stanovništva, poslove vezane za dodjelu stipendija učenicima i studentima slabijega socijalnog statusa, poslove vezane za financiranje udruga i drugih organizacija civilnog društva iz područja socijalne zaštite, poslove vezane za podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju udruga i drugih organizacija civilnog društva, koordinaciju i kontrolu socijalnih ustanova i drugih pravnih osoba kojima je osnivač Grad Zagreb koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi s ciljem unapređenja kvalitete života starijih osoba te drugih kategorija stanovništva, poslove vezane za humanitarnu pomoć, vođenje evidencija i druge poslove propisane Zakonom o humanitarnoj pomoći, poslove što se odnose na zaštitu obitelji, zaštitu od nasilja u obitelji i djece, druge oblike organiziranog djelovanja i rada te druge poslove iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za socijalnu zaštitu poslove obavljaju:

2.1. Odjel socijalne zaštite

U Odjelu socijalne zaštite obavljaju se poslovi praćenja stanja u djelatnosti socijalne skrbi i organizacija socijalne skrbi na području Grada Zagreba, poslovi vezani za financiranje udruga i drugih organizacija civilnog društva iz područja socijalne zaštite, poslovi vezani za humanitarnu pomoć te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.1.1. Odsjek za socijalnu zaštitu i programe udruga

U Odsjeku za socijalnu zaštitu i programe udruga obavljaju se poslovi praćenja stanja u djelatnosti socijalne zaštite i organizacija socijalne zaštite na području Grada Zagreba, izrade prijedloga programa i akata u svezi s osiguravanjem prava u većem opsegu nego što ih osigurava Republika Hrvatska, organiziranja i poticanja dobrosusjedske pomoći, dobrovoljnog rada i drugih oblika dobročinstva, sudjelovanja u izradi stručnih podloga za zakonske i podzakonske propise iz područja socijalne zaštite, poslovi vezani za financiranje udruga i drugih organizacija civilnog društva iz područja socijalne zaštite, poslovi vezani za podršku institucionalnom i organizacijskom razvoju udruge, poslovi što se odnose na zaštitu obitelji, zaštitu od nasilja u obitelji i djece, poslovi u svezi s organizacijom izrade vodiča i brošura, organiziranjem edukacija, tribina te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.1.2. Odsjek za humanitarnu pomoć

U Odsjeku za humanitarnu pomoć obavljaju se poslovi vezani za humanitarnu pomoć, praćenje stanja iz područja humanitarne pomoći, vođenje prvostupanjskog postupka o davanju rješenja kojim se odobrava stalno prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći, davanju rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije, davanju rješenja o postupanju s neutrošenim sredstvima iz humanitarnih akcija, davanju rješenja o postupanju s nenamjenski utrošenim sredstvima iz humanitarnih akcija, zaprimanje izvješća o provedbi programa rada stalnih prikupljača humanitarne pomoći, zaprimanje izvješća o provedbi humanitarnih akcija, vođenje evidencija propisanih Zakonom o humanitarnoj pomoći, suradnja s nadležnim ministarstvom vezano za razmjenu i vođenje evidencija propisanih Zakonom o humanitarnoj pomoći te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.2. Odjel za ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba

U Odjelu za ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba obavljaju se poslovi utvrđivanja potreba, predlaganja reda prvenstva za izgradnju, uređenja i opremanja ustanova i drugih pravnih osoba kojima je osnivač Grad Zagreb koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi, poslovi u vezi s osnivanjem, praćenjem rada i prestankom rada ustanova i drugih pravnih osoba koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi kojima je osnivač Grad Zagreb, izdavanja prvostupanjskih rješenja o utvrđivanju minimalnih uvjeta za pružanje socijalnih usluga starijim i teško bolesnim odraslim osobama (smještaj, boravak, organizirano stanovanje, usluga pomoći u kući), beskućnicima (prenoćište, prihvatilište) te usluga koje pružaju fizičke osobe kao profesionalnu djelatnost (obiteljski dom, usluge pomoći u kući, savjetovalište) sukladno odredbama Zakona o socijalnoj skrbi, poslovi praćenja, proučavanja i analiziranja potreba i usluga usmjerenih prema osobama starije životne dobi, poslovi u vezi s praćenjem provedbe programa podrške u lokalnoj zajednici (gerontološki centri), poslovi u vezi s donošenjem i provedbom Zagrebačke strategije unapređenja kvalitete života osoba starije životne dobi, poslovi u vezi s izradom vodiča i brošura, poslovi u vezi s organizacijom stručnih skupova, edukacija i tribina te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.2.1. Odsjek za ustanove socijalne skrbi

U Odsjeku za ustanove socijalne skrbi obavljaju se poslovi izdavanja prvostupanjskih rješenja o utvrđivanju minimalnih uvjeta za pružanje socijalnih usluga starijim i teško bolesnim odraslim osobama (smještaj, boravak, organizirano stanovanje, usluga pomoći u kući), beskućnicima (prenoćište, prihvatilište) te usluga koje pružaju fizičke osobe kao profesionalnu djelatnost (obiteljski dom, usluge pomoći u kući, savjetovalište) sukladno odredbama Zakona o socijalnoj skrbi; praćenja i analize rada ustanova i drugih pravnih osoba kojima je osnivač Grad Zagreb koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi; utvrđivanja potreba izgradnje, uređenja i opremanja ustanova i drugih pravnih osoba kojima je osnivač Grad Zagreb koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.2.2. Odsjek za unapređenje kvalitete života starijih osoba

U Odsjeku za unapređenje kvalitete života starijih osoba obavljaju se poslovi praćenja, proučavanja i analiziranja potreba i usluga usmjerenih prema osobama starije životne dobi; praćenja provedbe programa podrške u lokalnoj zajednici (gerontološki centri); poslovi u vezi s donošenjem, koordinacijom i provedbom mjera i aktivnosti zagrebačke strategije za unapređenje kvalitete života osoba starije životne dobi, poslovi vezani za financiranje i praćenje programa i projekata za unapređenje kvalitete života osoba starije životne dobi, poslovi u vezi s organizacijom stručnih skupova, edukacija, tribina te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.3. Odjel za socijalnu skrb

U Odjelu za socijalnu skrb obavljaju se poslovi praćenja stanja u djelatnosti socijalne skrbi i organizacije socijalne skrbi na području Grada Zagreba, vođenja prvostupanjskog postupka temeljem Odluke o socijalnoj skrbi u svezi s ostvarenjem prava iz socijalne skrbi Grada Zagreba, provode poslovi u vezi s ostvarivanjem prava na troškove ogrjeva, poslovi u svezi s ostvarivanjem prava na podmirenje pogrebnih troškova i zdravstvenom zaštitom neosiguranim osobama sukladno odredbama zakona i drugih propisa, provođenje i praćenje postupka raspisivanja natječaja te dodjele stipendija za učenike i studente slabijega socijalnog statusa, vođenje propisanih evidencija i dokumentacije te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.3.1. Odsjek za provedbu prava socijalne skrbi

U Odsjeku za provedbu prava socijalne skrbi provodi se prvostupanjski postupak u vezi s ostvarivanjem prava propisanih Odlukom o socijalnoj skrbi, prvostupanjski postupak u vezi s ostvarivanjem prava na zdravstvenu zaštitu sukladno Zakonu o obveznom zdravstvenom osiguranju i Pravilniku o mjerilima i postupku za utvrđivanje nesposobnosti za samostalan život i rad i nedostatak sredstava za uzdržavanje za osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj kojima se zdravstvena zaštita ne osigurava po drugoj osnovi te prvostupanjski postupak u vezi s ostvarivanjem prava na troškove ogrjeva sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi, poslovi u svezi s ostvarivanjem prava na podmirenje pogrebnih troškova sukladno Odluci o socijalnoj skrbi, poslovi izdavanja uvjerenja sukladno Zakonu o općem upravnom postupku, postupanje po predstavkama građana te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.3.2. Odsjek za planiranje, praćenje i analizu mjera socijalne skrbi

U Odsjeku za planiranje, praćenje i analizu mjera socijalne skrbi obavljaju se poslovi vezani za planiranje, praćenje i analizu mjera socijalne skrbi propisane Odlukom o socijalnoj skrbi, izrade izvješća, pripreme različite dokumentacije i potrebu za komunikacijom s različitim službama vezano za planiranje, praćenje i analizu mjera socijalne skrbi Grada Zagreba, provođenje i praćenje postupka raspisivanja natječaja te dodjele stipendija za učenike i studente slabijega socijalnog statusa, izrada izvješća o radu Odsjeka i provođenju svih propisanih mjera sukladno Zakonu o socijalnoj skrbi i Pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije i dokumentacije te načinu i rokovima dostave izvješća jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te na traženje ostalih ovlaštenih tijela, sudjelovanje u izradi različitih dokumenata iz područja socijalne politike te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

U Odjelu socijalne zaštite izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

U Odjelu za ustanove socijalne skrbi i unapređivanje kvalitete života starijih osoba izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

U Odjelu za socijalnu skrb izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

3. Sektor za zaštitu osoba s invaliditetom

Članak 6.

Sektor za zaštitu osoba s invaliditetom obavlja stručne poslove vezane za planiranje i cjelovitu zaštitu osoba s invaliditetom, te profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom, mobilnost i pristupačnost, prijevoz, zaštitu osobnih podataka o osobama s invaliditetom Grada Zagreba, pružanja usluga u zajednici, te poslove vezane uz ustanove kojima je osnivač Grad Zagreb, pružanje potpore socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada te koordinaciju i provedbu mjera i aktivnosti utvrđenih Zagrebačkom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom, identifikaciju potencijalnih partnera među lokalnim dionicima u području zaštite osoba s invaliditetom, poslove koordinacije, identifikacije, pokretanje inicijative, provođenje i praćenje projekata iz područja zaštite osoba s invaliditetom financiranima iz EU fondova i drugih izvora financiranja te druge poslove iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za zaštitu osoba s invaliditetom poslove obavljaju:

3.1. Odjel za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom

U Odjelu za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom obavljaju se stručni poslovi vezani za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom, mobilnost, pristupačnost i prijevoz, poticanje i potporu socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada te poslovi vezani za pokretanje inicijative, provođenje i praćenje projekata iz područja zaštite osoba s invaliditetom financiranih iz EU fondova i drugih izvora financiranja, poslovi praćenja i analiziranja stanja u područjima obrazovanja, socijalne zaštite, stanovanja te utvrđivanja potreba, predlaganja reda prvenstva za izgradnju, uređenje i opremanje, izrade izvješća, analize programa i drugih akata u području ostvarivanja prava i zaštite osoba s invaliditetom, koordinacije i provedbe mjera i aktivnosti utvrđenih Zagrebačkom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom, poslovi vezani za financiranje i praćenje programa i projekata za unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom te izdavanja objava u svezi s povlasticama u unutarnjem putničkom prometu, suradnja i koordinacija aktivnosti s udrugama osoba s invaliditetom u kreiranju, provođenju i evaluaciji mjera i aktivnosti u području zaštite osoba s invaliditetom, organiziranje i koordinacija aktivnosti s gradskim upravnim tijelima, ustanovama i drugim pravnim osobama, poslovi organizacije i praćenja besplatnog javnog i specijaliziranog prijevoza za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

3.1.1. Odsjek za planiranje i provedbu mjera

U Odsjeku za planiranje i provedbu mjera obavljaju se stručni poslovi vezani za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom, poticanje i potporu socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada, poslovi vezani za financiranje i praćenje programa i projekata za unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom te projekata udruga ugovorenih iz programa i fondova Europske unije iz područja socijalne zaštite i unapređenja kvalitete života osoba s invaliditetom, poslovi praćenja, analize i izrade izvješća, analize programa i drugih akata u području ostvarivanja prava i zaštite osoba s invaliditetom, koordinacije i provedbe mjera i aktivnosti utvrđenih Zagrebačkom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom, poslovi izdavanja objava u svezi s povlasticama u unutarnjem putničkom prometu, suradnja i koordinacija aktivnosti s udrugama osoba s invaliditetom u kreiranju, provođenju i evaluaciji mjera i aktivnosti u području zaštite osoba s invaliditetom te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.1.2. Odsjek za mobilnost i pristupačnost

U Odsjeku za mobilnost i pristupačnost obavljaju se stručni poslovi vezani za mobilnost, pristupačnost i promet, poslovi praćenja i analiziranja stanja u područjima obrazovanja, socijalne zaštite, stanovanja te utvrđivanja potreba, predlaganje reda prvenstva za izgradnju, uređenje i opremanje, poslovi praćenja, analize i izrade izvješća, programa te drugih akata u području mobilnosti, pristupačnosti i prometa, poslovi organizacije i praćenja besplatnog javnog i specijaliziranog prijevoza za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, poslovi izdavanja objava u svezi s povlasticama u unutarnjem putničkom prometu te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.2. Odjel za profesionalnu rehabilitaciju, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici

U Odjelu za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici obavljaju se poslovi vezani za praćenje i analiziranje stanja, zakona i drugih propisa u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom, poslovi vezani za dodjelu stipendija učenicima i studentima s invaliditetom, izrade analiza i izvješća i prijedloga projekata i programa od interesa za Grad Zagreb u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom, organizacije i provođenja projekata za pripremu i uključivanje osoba s invaliditetom u radni proces te u području socijalnog uključivanja i usluga u zajednici, suradnja s drugim gradskim upravnim tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima kojih je osnivač Grad Zagreb, integrativnim i zaštitnim radionicama te državnim institucijama, praćenje i analiza poslovanja ustanova za zapošljavanje osoba s invaliditetom, sudjelovanje u izradi programa i aktivnosti koje su namijenjene zapošljavanju osoba s invaliditetom, provođenju programa državnih potpora te stručna i organizacijska pomoć URIHO-u u provođenju djelatnosti, poslovi vezani za praćenje, proučavanje i provođenje postupaka prijave projekata na EU natječaje, suradnja s partnerima u projektima, vođenje zbirke podataka o osobama s invaliditetom Grada Zagreba te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

3.2.1. Odsjek za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje

Odsjek za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje obavlja poslove vezane za praćenje i analiziranje stanja, zakona i drugih propisa u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom, poslove vezane za dodjelu stipendija učenicima i studentima s invaliditetom, izradu analize i izvješća i prijedloga projekata i programa od interesa za Grad Zagreb u području osposobljavanja, profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom, organizacije i provođenja projekata za pripremu i uključivanje osoba s invaliditetom u radni proces, suradnju s drugim gradskim upravnim tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima kojih je osnivač Grad Zagreb, integrativnim i zaštitnim radionicama te državnim institucijama, praćenje i analiza poslovanja ustanova za zapošljavanje osoba s invaliditetom, sudjelovanje u izradi programa i aktivnosti koje su namijenjene zapošljavanju osoba s invaliditetom, stručna i organizacijska pomoć URIHO-u u provođenju djelatnosti, poslove vezane za proučavanje i provođenje postupaka prijave projekata na EU natječaje, suradnju s partnerima u projektima, vođenje zbirke podataka o osobama s invaliditetom Grada Zagreba te druge poslove iz djelokruga Odsjeka.

3.2.2. Odsjek za pružanje usluga u zajednici

Odsjek za pružanje usluga u zajednici obavlja poslove vezane za socijalno uključivanje i pružanje usluga u zajednici, prati i analizira rad ustanova za skrb o osobama s invaliditetom, obavlja poslove izrade analize i izvješća i prijedloga projekata i programa od interesa za Grad Zagreb u području socijalnog uključivanja i usluga u zajednici, poslove vezane za proučavanje i provođenje postupaka prijave projekata na EU natječaje, suradnju s partnerima u projektima te druge poslove iz djelokruga Odsjeka.

U Odjelu za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

U Odjelu za profesionalnu rehabilitaciju, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 7.

U Uredu se sistematizira 99 radnih mjesta sa 150 izvršitelja.

Radna mjesta s opisom radnih mjesta koji sadrži osnovne podatke o radnim mjestima, opise poslova radnih mjesta i opise razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisane Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te potrebnim brojem izvršitelja navedena su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Uredu, koji je sastavni dio ovog pravilnika, a koji se ne objavljuje.

V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE U UREDU

Članak 8.

U Uredu se organizira obavljanje poslova i utvrđuje godišnji plan rada.

Plan rada sadrži opći prikaz poslova koje će Ured obaviti sukladno svom djelokrugu i nadležnosti u planiranom razdoblju.

Plan rada donosi pročelnik.

Članak 9.

Uredom upravlja pročelnik u skladu sa zakonom.

Pročelnik Ureda ima zamjenika koji ga zamjenjuje u upravljanju radom Ureda u slučaju njegova izbivanja ili spriječenosti u radu, u skladu s propisima.

Pročelnik Ureda ima pomoćnike koji upravljaju Sektorom za socijalnu politiku, Sektorom za socijalnu zaštitu i Sektorom za zaštitu osoba s invaliditetom

kao i pomoćnika pročelnika za pravne poslove koji mu pomaže u radu, zadužen je za određena područja rada te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Radom unutarnjih ustrojstvenih jedinica upravljaju:

- sektorom - pomoćnik pročelnika,

- odjelom - voditelj odjela i

- odsjekom - voditelj odsjeka.

Članak 10.

Pročelnik Ureda održava kolegij.

U radu kolegija sudjeluje pročelnik, njegov zamjenik, pomoćnici, voditelji odjela i savjetnici pročelnika te drugi službenici ako pročelnik ocijeni da je to potrebno.

O sastavu kolegija, pitanjima koja će se na njemu razmatrati te o vremenu i mjestu njegova održavanja odlučuje pročelnik.

Članak 11.

Pročelnik može osnovati radnu skupinu za izradu nacrta propisa, razmatranje nacrta zakona i drugih propisa te davanja primjedaba, prijedloga i mišljenja, za razmatranje drugih pitanja iz djelokruga i nadležnosti Ureda, davanja mišljenja o njima i predlaganja načina rješavanja.

Ako je potrebno da u radu radne skupine, zbog složenosti pitanja, odnosno potrebe konzultiranja više i različitih upravnih područja, sudjeluju službenici iz drugih gradskih upravnih tijela, oni mogu sudjelovati u radu, uz suglasnost pročelnika gradskog upravnog tijela u kojem rade.

VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA

Članak 12.

U upravnom postupku postupa službenik u čijem je opisu poslova vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.

Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim stvarima ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju.

Kada je službenik, u čijem je opisu poslova vođenje upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, spriječen ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka, odnosno rješavanje o upravnoj stvari nadležna je osoba koju odredi neposredno nadređeni službenik, odnosno pročelnik.

VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI

Članak 13.

Lake povrede službene dužnosti, osim lakih povreda propisanih Zakonom, su:

- blaži oblici nedoličnog ponašanja u obavljanju poslova te nekorektno ponašanje prema drugim službenicima i namještenicima,

- odbijanje uobičajene suradnje u obavljanju poslova s drugim službenicima i namještenicima,

- dolazak na radno mjesto neprimjereno odjeven.

VIII. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom od 30. 9. 2010. i njegove izmjene i dopune od 24. 6. 2011., 3. 10. 2011., 23. 12. 2011., 3. 8. 2012., 15. 9. 2014., 30. 9. 2016., 23. 5. 2018., 12. 6. 2018. i pročišćeni tekst (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/18).

Članak 15.

Ovaj pravilnik stupa na snagu prvi dan od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 030-02/20-01/57

URBROJ: 251-03-02-20-2

Zagreb, 10. 9. 2020.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija