10.09.2018.

Upravljanje interesno-utjecajnim grupama

Složenost suvremenog poslovanja poduzećima često onemogućuje raspolagati svim resursima. Stoga sve više jača važnost tzv. „ekonomije integracija“. Suvremeno poslovanje intenzivno se umrežava te se stvaraju mreže koje uključuju različite interesno-utjecajne grupe, što omogućuje koordinaciju kapaciteta i kompetencija. Uspostava ekonomije integracija, odnosno suradnja s različitim interesno-utjecajnim grupama posebice se odražava na odvijanje funkcija nabave i proizvodnje. Tako se poduzeća povezuju s mrežama dobavljača, a one se pak integriraju s mrežama kupaca. U poduzeću se poslovanje temelji na radu umreženih opunomoćenih pojedinaca koji djeluju u okviru međufunkcijskih timova. Njihovo je djelovanje autonomno i temelji se na neprestanom učenju i upravljanju znanjem. Pritom se stalno traže načini kako identificirati strateški potrebno znanje, učinkovito ga steći uz što niže troškove, učinkovito ga razmjenjivati, pohranjivati te implementirati u procesu stvaranja vrijednosti. U članku autorica analizira koncept interesno-utjecajnih grupa te daje smjernice kako ga primijeniti korištenjem metode uravnotežene matrice postignuća. 

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija