Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Ključna riječ: menadžment

Jeste li mislili

Ukupno dokumenata: 11

Pristup japanskog menadžmenta upravljanju poduzećem

12.05.2023.,  Nataša Rupčić
Proizvodi japanskih poduzeća poznati su po svojoj kvaliteti i pouzdanosti. To nije slučajno jer japanski menadžment ima dugoročnu orijentaciju u upravljanju kvalitetom te kontinuirano unaprjeđuje poslovne procese u svrhu isporuke kvalitetnih proiz...
Pročitano

Menadžment i upravljanje velikim količinama podataka

29.04.2022.,  Nataša Rupčić
Obrada velike količine podataka (Big Data Analytics) pruža mogućnost menadžmentu da u relativno kratkom roku analizira i dobije uvid u razne podatke, kao što su obrasci ponašanja kupaca, troškovi poslovanja i slično. Primjena sustava velikih količ...
Pročitano

Modeli ponašanja menadžmenta: što, zašto i kako menadžeri rade

08.04.2022.,  Nataša Rupčić
Obrasce ponašanja menadžmenta moguće je promatrati samo u kontekstu okolnosti u kojima menadžment djeluje. Postoje različiti modeli menadžerskog ponašanja odnosno upravljanja poslovnim subjektom pa se tako neki od njih usmjeravaju na maksimiziranj...
Pročitano

Kotiranje poduzeća na tržištu kapitala – put u propast?

14.01.2022.,  Nataša Rupčić
Poslovni subjekti osnivaju se i postoje kako bi stvarali profit i nove vrijednosti. Neki poslovni subjekti odlučuju izaći na tržište kapitala, odnosno ponuditi svoje dionice investicijskoj javnosti. Međutim, postavlja se pitanje što se time želi ...
Pročitano

Upravljanje i motivacija zaposlenika

18.03.2019.,  Nataša Rupčić
Prema teoriji postavljanja ciljeva smatra se da će zaposlenici biti motivirani ako su ciljevi jasno određeni, ostvarivi, ali i izazovni. Ciljevi tako trebaju pratiti akronim »SMART« (engl. Specific, Measurable, Attainable, Results-Oriented, Timely...
Pročitano

Novi javni menadžment u lokalnoj i regionalnoj samoupravi

05.11.2018.,  Nataša Rupčić
Načelnici i gradonačelnici postali su menadžeri, a zaposlenici opunomoćeni suradnici od kojih se očekuje da »naprave više s manje« javnoga novca, odnosno da uče, razvijaju se te da preuzimaju rizik i odgovornost za svoj rad. Takav pristup u svijet...
Pročitano

Upravljanje interesno-utjecajnim grupama

10.09.2018.,  Nataša Rupčić
Složenost suvremenog poslovanja poduzećima često onemogućuje raspolagati svim resursima. Stoga sve više jača važnost tzv. „ekonomije integracija“. Suvremeno poslovanje intenzivno se umrežava te se stvaraju mreže koje uključuju različite interesno-...
Pročitano

Utjecaj demografije na menadžment privatnog i javnog sektora

21.05.2018.,  Nataša Rupčić
Još je Henry Mintzberg utvrdio da je odlučivanje jedno od najvažnijih područja djelovanja menadžmenta. Pri odlučivanju menadžer koristi znanje, iskustvo i intuiciju da bi prepoznao prilike, ali i prevladao probleme. Menadžer se treba ponašati podu...
Pročitano

Upravljanje uspješnošću talenata i upravljanja talentima

08.03.2014.,  Fikreta Bahtijarević-Šiber
U listu Informator objavljeno je niz članaka na temu upravljanja talentima, a vezana su uz identificiranje talenata, njihovo pribavljanje i selekciju, te zadržavanje i razvoj talenata u organizacijama. U ovom broju pišemo o upravljanju radnom uspj...
Pročitano

Zadržavanje i razvoj talenata u organizacijama

05.03.2014.,  Fikreta Bahtijarević-Šiber
Jedna od ključnih strategijskih zadaća menadžmenta ljudskih potencijala u suvremenim uvjetima postaje upravljanje talentima. Suvremene organizacije sve više talente razumijevaju kao ključan izbor konkurentske prednosti. Postizanje održive konkuren...
Pročitano

Ljudski resursi kao element marketinškog miksa u turizmu

14.04.2012.,  Berislav Andrlić
Ljudski resursi čine element marketinškog miksa koji je nužno sustavno planirati te unaprjeđivati kvalitetu komunikacije između sudionika na tržištu. Autor u članku daje pregled osnovnih trendova u upravljanju osobljem u turističkom ugostiteljstvu...
Pročitano

Filteri