Nemate pravo pristupa datoteci

zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade

Pročišćeni tekst vrijedi od 11.08.2023.

Narodne novine 22/2023, 26/2023

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 22/23, 26/23)

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), na prijedlog pročelnika Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade, gradonačelnik Grada Zagreba, 13. lipnja 2023., donosi

Pravilnik

o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade

I. OPĆA ODREDBA

Članak 1.

Ovim se pravilnikom utvrđuje unutarnji red Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade (u nastavku teksta: Ured), način rada i upravljanje Uredom, unutarnje ustrojstvo, nazivi i djelokrug unutarnjih ustrojstvenih jedinica (u nastavku teksta: ustrojstvene jedinice) te upravljanje njima, sistematizacija radnih mjesta, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad Ureda.

Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 2.

U Uredu se za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova iz njegova djelokruga, odnosno nadležnosti (u nastavku teksta: poslovi) ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. Sektor za odgoj i obrazovanje

1.1. Odjel za predškolski odgoj i obrazovanje

1.2. Odjel za poslovanje i razvoj školstva

1.3. Odjel za standard i programe školstva

2. Sektor za sport

2.1. Odjel za programe sporta,

2.2. Odjel za planiranje, održavanje i upravljanje sportskim građevinama

2.2.1. Odsjek za planiranje i održavanje sportskih građevina

2.2.2. Odsjek za upravljanje sportskim građevinama

3. Sektor za odgojno-obrazovne objekte i dokumentaciju

3.1. Odjel za planiranje i održavanje odgojno-obrazovnih objekata

3.1.1. Odsjek za planiranje odgojno-obrazovnih objekata

3.1.2. Odsjek za održavanje i opremanje odgojno-obrazovnih objekata

3.2. Odjel za pripremu i obradu dokumentacije

4. Sektor za analitičko-planske i financijske poslove

4.1. Odjel za analitičko-planske poslove i praćenje financijskog poslovanja ustanova

4.1.1. Odsjek za planiranje i analizu

4.1.2. Odsjek za praćenje financijskog poslovanja ustanova

4.2. Odjel za financijske poslove

5. Sektor za fondove, mlade i tehničku kulturu

5.1. Odjel za projekte sufinancirane iz sredstava Europske unije i drugih fondova

5.2. Odjel za mlade i tehničku kulturu

6. Odjel za upravno-pravne poslove

U područnim uredima: Prvi područni ured (Dubrava), Drugi područni ured (Maksimir - Centar - Medveščak), Treći područni ured (Novi Zagreb), Četvrti područni ured (Peščenica - Trnje), Peti područni ured (Sesvete), Šesti područni ured (Susedgrad - Črnomerec) i Sedmi područni ured (Trešnjevka) za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela za upravno-pravne poslove sistematiziraju se pojedinačni izvršitelji.

Članak 3.

Izvan ustrojstvenih jedinica Ureda obavljaju se poslovi pomoćnika pročelnika za koordinaciju projekata investicijskih ulaganja, višeg stručnog savjetnika pročelnika za komunikaciju i analizu javnih politika Ureda, višeg stručnog savjetnika pročelnika za obrazovne politike, višeg stručnog savjetnika za analitiku, višeg stručnog savjetnika za organizaciju rada Ureda, administrativnog tajnika i tehničara za poslove unosa podataka i dostavu.

III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA

1. SEKTOR ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE

Članak 4.

U Sektoru za odgoj i obrazovanje obavljaju se poslovi iz područja djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja vezani uz izradu plana mreže predškolskih ustanova i mreže školskih ustanova te mjerila za financiranje programa tih djelatnosti, neposrednu provedbu gradskih odluka i osiguravanje njihove provedbe, postupak sklapanja i provedbe kolektivnog ugovora sa sindikatima zaposlenih u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, poslovi vezani uz izradu prijedloga gradskih programa javnih potreba u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja, praćenje njihove provedbe i izradu izvješća o stanju u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja te ostvarivanje prava učenika s teškoćama u razvoju na primjerene programe i oblike školovanja i osiguravanje potpore pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju, usklađivanje, odnosno donošenje plana upisa djece u programe predškolskog odgoja i obrazovanja, plana upisa učenika u osnovne škole te plana upisa učenika u srednje škole i učeničke domove, određivanje broja razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina produženog boravka u osnovnim školama, određivanje uvjeta i načina osnivanja grupa i razrednih odjela za učenike s teškoćama u razvoju, nabavu dodatnih obrazovnih materijala i udžbenika koji su besplatni za učenike osnovnih i srednjih škola, organiziranje prijevoza učenika, obavljanje poslova prema odlukama Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u osnovnom i srednjem odgoju i obrazovanju i drugih programa i odluka Ministarstva znanosti i obrazovanja, praćenje i provedbu mjera povećanja sigurnosti i rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, poslovi sudjelovanja u provedbi nadzora i kontroli namjenskog trošenja sredstava koja se školskim ustanovama osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora, praćenja izmjena zakona i drugih propisa iz područja djelatnosti, provedbu i praćenje programa i projekata iz područja građanskog odgoja i obrazovanja, programa neformalnog obrazovanja i cjeloživotnog obrazovanja odraslih, suradnju Grada Zagreba sa Sveučilištem u Zagrebu i drugim partnerima, sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata u djelatnosti financiranih iz sredstava EU-a i drugih fondova, pružanje potpore u upravljanju ustanovama te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za odgoj i obrazovanje poslove obavljaju:

1.1. Odjel za predškolski odgoj i obrazovanje

U Odjelu za predškolski odgoj i obrazovanje obavljaju se poslovi u vezi s izradom plana mreže predškolskih ustanova Grada Zagreba i osiguranja potrebnog kapaciteta ustanova, izradom prijedloga gradskog programa javnih potreba u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja (u nastavku teksta: djelatnost), praćenja njegove provedbe, izradom izvješća o provedbi gradskog programa javnih potreba kao i nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za odgojno-obrazovni program za svako dijete u vjerskim i privatnim dječjim vrtićima te nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za svako dijete u obrtu dadilja, izradom mjerila za financiranje programa djelatnosti (redovita djelatnost i kapitalna ulaganja), osiguravanja neposredne provedbe gradskih odluka, praćenja stanja i izrade izvješća o stanju u djelatnosti i potrebama stanovnika Grada Zagreba, sudjelovanje u poslovima izrade, sklapanja i provedbe kolektivnog ugovora za zaposlene u gradskim predškolskim ustanovama, usklađivanja planova upisa djece u programe predškolskog odgoja i obrazovanja, utvrđivanja prava i obveza nositelja programa, suradnje i praćenja provedbe posebnih i alternativnih programa, programa za djecu s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, socijalnih programa, programa standardizirane prehrane te programa zdravstvene zaštite i unaprjeđenja zdravlja djece u gradskim predškolskim ustanovama, programa i projekata koje provode gradske predškolske ustanove samostalno ili u suradnji s drugim ustanovama, udrugama i širom zajednicom, sudjelovanje u poslovima potpore ravnateljima i upravnim vijećima dječjih vrtića, utvrđivanja uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, vođenje evidencije i analize o strukturi radnih mjesta i zapošljavanjima radnika u gradskim predškolskim ustanovama, vođenje evidencije i analize o strukturi upisane djece, odgojno-obrazovnih skupina, programa predškolskog odgoja i obrazovanja te koordinacija provedbe elektroničkih upisa djece rane i predškolske dobi u zajedničkom elektroničkom upisniku (e Evidencija djece), sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata u djelatnosti financiranih iz EU fondova i drugih izvora u uredu i ustanovama, pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.2. Odjel za poslovanje i razvoj školstva

U Odjelu za poslovanje i razvoj školstva obavljaju se poslovi u vezi s izradom mreže osnovnoškolskih i srednjoškolskih ustanova, usklađivanjem i donošenjem plana upisa učenika u osnovne i srednje škole te učeničke domove, određivanjem broja razrednih odjela u osnovnim školama, određivanjem broja razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina produženog boravka u osnovnim školama, definiranjem kriterija financiranja/sufinanciranja prehrane i ostalim poslovima prehrane učenika, određivanjem uvjeta i načina osnivanja grupa i razrednih odjela za učenike s teškoćama u razvoju, izradom prijedloga gradskih programa javnih potreba u domeni osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja, praćenjem njihove provedbe i izradom izvješća o provedbi programa javnih potreba, kao i mjerila za financiranje programa u djelatnosti osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja, organiziranjem prijevoza učenika osnovnih škola, provedbom Odluke Vlade Republike Hrvatske o kriterijima i načinu financiranja troškova javnog prijevoza učenika srednjih škola, provedbom odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnosti osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i drugih programa i odluka Ministarstva znanosti i obrazovanja (izrada nacrta programa redovite djelatnosti koje se financiraju iz državnog proračuna, izrade izvješća za Ministarstvo i obavljanje drugih poslova po traženju Ministarstva), neposrednom provedbom odluka nadležnih tijela i osiguravanjem njihove provedbe, utvrđivanjem uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, poslovi u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa radnika u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, poslovi sudjelovanja u provedbi nadzora i kontroli namjenskog trošenja sredstava koja se školskim ustanovama osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora, provedbom i praćenjem programa Vikendom u školske dvorane, poslovi pružanja potpore ravnateljima i školskim/domskim odborima u upravljanju osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama, sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata u djelatnosti financiranih iz EU fondova i drugih izvora u uredu i ustanovama, koordiniranja poslova i suradnje u djelatnosti osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja s tijelima mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.3. Odjel za standard i programe školstva

U Odjelu za standard i programe školstva obavljaju se poslovi u vezi s provedbom mjera povećanja sigurnosti i programa rada s darovitim učenicima, učenicima s teškoćama u razvoju te učenicima pripadnicima nacionalnih manjina, poslovi vezani uz praćenje i pružanje potpore za uključivanje učenika pod međunarodnom zaštitom i raseljenih osoba u odgojno-obrazovni sustav, poslovi vezani uz uključivanje i praćenje rada pomoćnika u nastavi / stručnih komunikacijskih posrednika, provedbu i praćenje preventivnih programa ustanova, provedbu socijalnih programa u djelatnosti, pripremu, organizaciju i provedbu školskih izvannastavnih i izvanškolskih programa, provedbu i praćenje programa i projekata iz područja građanskog odgoja i obrazovanja, provedbu natjecanja i smotri u osnovnim i srednjim školama, utvrđivanje prava i obveza nositelja programa, provedbu i praćenje programa Škola u prirodi te drugih projekata ustanova i Ureda financiranih iz proračuna ili EU fondova, potporu radu regionalnih centara kompetentnosti u strukovnom obrazovanju, sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata u djelatnosti financiranih iz EU fondova i drugih izvora u uredu i ustanovama, provedbu programa neformalnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja / obrazovanja odraslih, nabavku besplatnih udžbenika za učenike osnovnih i srednjih škola, neposrednu provedbu odluka nadležnih tijela i osiguravanje njihove provedbe, koordiniranje poslova suradnje u djelatnosti osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja s tijelima mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2. SEKTOR ZA SPORT

Članak 5.

U Sektoru za sport obavljaju se stručni poslovi vezani uz izradu mjerila za financiranje programa iz djelatnosti sporta, izradu, praćenje i izvršavanje programa javnih potreba u sportu Grada Zagreba te programa parasporta i sporta gluhih, nadzor nad namjenskim trošenjem javnih sredstava za sport, poslovi vezano za pripremu, organizaciju i realizaciju sportskih priredbi, pripremu i izradu dokumentacije za javne natječaje u djelatnosti vrhunskog sporta i ostalih programa sporta koji se provode s naslova Ureda, izradu stručnih podloga za osnivanje i prestanak ustanova u djelatnosti sporta, praćenje realizacije nad izvještavanjem provođenja programa na sportskim građevinama pod upravljanjem ustanove Upravljanje sportskim objektima, poslovi vođenja upravnih postupaka radi donošenja rješenja o upisu, brisanju ili promjeni podataka u obavljanju samostalne sportske djelatnosti za fizičke osobe, poticanje i razvoj školskog, studentskog i rekreativnog sporta, analizu i predlaganje programskih potreba za ulaganje u sportske građevine, suradnju u poslovima prijave, pokretanja, praćenja i sudjelovanje u provedbi projekata iz djelatnosti sporta koji se sufinanciraju iz EU fondova i drugih izvora, sudjelovanje u izradi mreže sportskih građevina Grada Zagreba radi planske izgradnje, izradu kratkoročnih i dugoročnih planova izgradnje novih, dogradnju i rekonstrukciju postojećih sportskih građevina, poslovi utvrđivanja prioriteta investicijskog ulaganja, pripremu i izradu izvješća o realizaciji usvojenih planova investicijskog ulaganja te suradnju s drugim gradskim upravnim tijelima u svrhu dostave informacija o potrebi izgradnje, investicijskog ulaganja i održavanja te energetske obnove sportskih građevina, provođenje kontrole nad namjenskim korištenjem i održavanjem sportskih građevina, pravni i drugi poslovi vezano za pripremu i provođenje javnih natječaja za davanje u zakup sportskih građevina kojima ne upravlja Ustanova sportskim objektima i kontrolu provedbe ugovora o zakupu sportskih građevina, pravni i drugi poslovi vezano za ulaganje u sportske građevine, kontrolu provedbe natječaja za davanje u podzakup poslovnih prostora u sklopu sportskih građevina, suradnju s drugim gradskim upravnim tijelima, udrugama i institucijama u obavljanju poslova iz djelatnosti sporta, pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za sport poslove obavljaju:

2.1. Odjel za programe sporta

U Odjelu za programe sporta obavljaju se poslovi izrade mjerila za financiranje programa iz djelatnosti sporta, izrade, praćenja i izvršavanja programa javnih potreba u sportu Grada Zagreba te programa parasporta i sporta gluhih, nadzor nad namjenskim trošenjem javnih sredstava za sport, poslovi vezani za pripremu, organizaciju i realizaciju sportskih priredbi, poslovi pripreme i izrade dokumentacije za javne natječaje u djelatnosti vrhunskog sporta i ostalih programa sporta koji se provode s naslova Ureda, izrade stručnih analiza za unaprjeđenje sustava sporta, izrade stručnih podloga za osnivanje i prestanak ustanova u djelatnosti sporta, praćenja realizacije nad izvještavanjem provođenja programa na sportskim građevinama pod upravljanjem ustanove Upravljanje sportskim objektima, neposredne provedbe gradskih odluka u djelatnosti sporta, praćenja i analize stanja te izrade izvješća o djelatnosti sporta i o potrebama stanovnika Grada Zagreba u djelatnosti sporta, poslovi vođenja upravnih postupaka radi donošenja rješenja o upisu, brisanju ili promjeni podataka u obavljanju samostalne sportske djelatnosti za fizičke osobe, izrade mjerila za financiranje programa školskih sportskih društava, poticanje školskog sporta, praćenja provođenja aktivnosti tijekom nastavne godine i za vrijeme zimskog, proljetnog i ljetnog odmora učenika, suradnje sa školskim sportskim savezom putem Sportskog saveza Grada Zagreba, poticanja i razvoja rekreativnog sporta, pružanja podrške u provođenju strategija Sportskog saveza Grada Zagreba za organizaciju, realizaciju i razvoj programa sporta i studentskog sporta, analize i predlaganja programskih potreba za ulaganje u sportske građevine, suradnje u poslovima prijave, pokretanja, praćenja i sudjelovanja u provedbi projekata iz djelatnosti sporta koji se sufinanciraju iz EU fondova i drugih izvora, suradnje s drugim gradskim upravnim tijelima, udrugama i institucijama u obavljanju poslova iz djelatnosti sporta, pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.2. Odjel za planiranje, održavanje i upravljanje sportskim građevinama

U Odjelu za planiranje, održavanje i upravljanje sportskim građevinama obavljaju se poslovi sudjelovanja u izradi mreže sportskih građevina Grada Zagreba radi planske izgradnje, prikupljanja i analiziranja podataka s ciljem definiranja potreba za proširenje kapaciteta odnosno za definiranje prioriteta izgradnje novih sportskih građevina, izrade kratkoročnih i dugoročnih planova izgradnje novih, dogradnju i rekonstrukciju postojećih sportskih građevina, poslovi utvrđivanja prioriteta investicijskog ulaganja, održavanja sportskih građevina financirano sredstvima iz gradskog proračuna i drugih izvora, vođenja evidencija o stanju sportskih građevina, održavanju opreme te izvršenju ugovora o izvođenju radova i nabavci opreme, sudjelovanja u postupcima izrade prostornih planova te izrade projektnih prijedloga, projektnih zadataka i pripreme tehničke dokumentacije potrebne za ulaganja u sportske građevine, pripreme i izrade izvješća o realizaciji usvojenih planova investicijskog ulaganja te suradnje s drugim gradskim upravnim tijelima u svrhu dostave informacija o potrebi izgradnje, investicijskog ulaganja i održavanja te energetske obnove sportskih građevina, poslovi predlaganja i utvrđivanja mjerila i kriterija za unapređenje korištenja sportskih građevina u vlasništvu Grada Zagreba, osim onih sportskih građevina kojima upravlja Ustanova upravljanje sportskim objektima, provođenja kontrole nad namjenskim korištenjem i održavanjem sportskih građevina, pravni i drugi poslovi vezano za pripremu i provođenje javnih natječaja za davanje u zakup sportskih građevina kojima ne upravlja Ustanova sportskim objektima i kontrolu provedbe ugovora o zakupu sportskih građevina, pravni i drugi poslovi vezano za ulaganje u sportske građevine, kontrolu provedbe natječaja za davanje u podzakup poslovnih prostora u sklopu sportskih građevina, vođenja evidencija ugovora o zakupu i podzakupu sportskih građevina, sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata u djelatnosti financiranih iz EU fondova i drugih izvora u uredu i ustanovama, suradnje s nadležnim gradskim upravnim tijelom za imovinu te za zastupanje Grada Zagreba vezano za imovinsko-pravne postupke i rješavanje pitanja prava vlasništva Grada Zagreba na sportskim građevinama, suradnje s drugim gradskim upravnim tijelima, udrugama i institucijama, pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.2.1. Odsjek za planiranje i održavanje sportskih građevina

U Odsjeku za planiranje i održavanje sportskih građevina obavljaju se poslovi sudjelovanja u izradi mreže sportskih građevina Grada Zagreba radi planske izgradnje, prikupljanja i analiziranja podataka s ciljem definiranja potreba za proširenje kapaciteta odnosno za definiranje prioriteta izgradnje novih sportskih građevina, izrade kratkoročnih i dugoročnih planova izgradnje novih, dogradnju i rekonstrukciju postojećih sportskih građevina, poslovi utvrđivanja prioriteta investicijskog ulaganja, održavanja sportskih građevina financiranih sredstvima iz gradskog proračuna i drugih izvora, vođenja evidencija o stanju sportskih građevina, održavanju opreme, poslovi vezani uz realizaciju sklopljenih ugovora za izvođenje radova i nabave opreme koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na objektima, pismenu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanja u postupcima izrade prostornih planova te izrade projektnih prijedloga, projektnih zadataka i pripreme tehničke dokumentacije potrebne za ulaganja u sportske građevine, pripremu i izradu izvješća o realizaciji usvojenih planova investicijskog ulaganja te suradnju s drugim gradskim upravnim tijelima u svrhu dostave informacija o potrebi izgradnje, investicijskog ulaganja i održavanja te energetske obnove sportskih građevina te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

2.2.2. Odsjek za upravljanje sportskim građevinama

U Odsjeku za upravljanje sportskim građevinama obavljaju se poslovi predlaganja i utvrđivanja mjerila i kriterija za unapređenje načina korištenja sportskih građevina u vlasništvu Grada Zagreba, osim onih sportskih građevina kojima upravlja Ustanova upravljanje sportskim objektima, analize stanja objekata i opreme, provođenja kontrole nad namjenskim korištenjem i održavanjem sportskih građevina, uključujući za izvršenje gradskog programa javnih potreba u sportu u dijelu koji se odnosi na korištenje sportske infrastrukture, sudjelovanja u izradi mreže sportskih građevina Grada Zagreba, pravni poslovi vezano za pripremu i provođenje javnih natječaja za davanje u zakup sportskih građevina kojima ne upravlja ustanova Upravljanje sportskim objektima i kontrole provedbe ugovora o zakupu sportskih građevina, pravni i drugi poslovi vezano za ulaganje u sportske građevine, kontrolu provedbe natječaja za davanje u podzakup poslovnih prostora u sklopu sportskih građevina, vođenja evidencija ugovora o zakupu i podzakupu sportskih građevina, suradnje s nadležnim gradskim upravnim tijelom za imovinu te za zastupanje Grada Zagreba vezano za imovinsko-pravne postupke i rješavanje pitanja prava vlasništva Grada Zagreba na sportskim građevinama te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

U Sektoru za sport izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi stručnog referenta za dokumentaciju i administrativnog referenta.

3. SEKTOR ZA ODGOJNO-OBRAZOVNE OBJEKTE I DOKUMENTACIJU

Članak 6.

U Sektoru za odgojno-obrazovne objekte i dokumentaciju obavljaju se poslovi sudjelovanja u izradi mreže predškolskih ustanova, osnovnih, srednjih škola i učeničkih domova, izrada planova izgradnje, dogradnje ili nadogradnje odgojno-obrazovnih objekata s investicijskim i vremenskim okvirom, izrada prijedloga i priprema tehničke dokumentacije koja je nužna za podnošenje projektnih prijedloga na otvorene pozive za sufinanciranje sredstvima Europske unije kojima se sufinancira dogradnja i izgradnja odgojno-obrazovnih objekata, poslovi analize zaprimljenih zahtjeva te utvrđivanja prioriteta investicijskog i tekućeg održavanja u skladu s definiranim kriterijima, realizacija investicijskog i tekućeg održavanja objekata u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg obrazovanja, poslovi u vezi s pripremom i obradom dokumentacije te pokretanje postupaka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Ureda koje provodi nadležni ured za financije i javnu nabavu, praćenje izvršenja sklopljenih ugovora za radove, opremu i usluge, praćenja izmjena zakona i drugih propisa iz područja djelatnosti, vođenja evidencija o stanju objekata iz djelatnosti, kao i stanju opreme te potrebama za nabavu nove ili zamjenske opreme, koordinacije s nadležnim ministarstvima, gradskim upravnim tijelima te drugim javnopravnim tijelima i pravnim osobama, pružanja podataka i informacija građanima i predstavnicima tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za odgojno-obrazovne objekte i dokumentaciju poslove obavljaju:

3.1. Odjel za planiranje i održavanje odgojno-obrazovnih objekata

U Odjelu za planiranje i održavanje odgojno-obrazovnih objekata obavljaju se poslovi sudjelovanja u izradi mreže predškolskih ustanova, osnovnih, srednjih škola i učeničkih domova, radi planske izgradnje novih objekata, prikupljanja i analiziranja podataka s ciljem definiranja potreba za proširenje kapaciteta ustanova te utvrđivanja prioriteta u vremenskom i financijskom okviru, poslovi utvrđivanja prioriteta investicijskog ulaganja, realizacija investicijskog i tekućeg održavanja objekata u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, što se financiraju sredstvima iz gradskog proračuna, kao i izrada prijedloga i priprema tehničke dokumentacije koja je nužna za podnošenje projektnih prijedloga na otvorene pozive za sufinanciranje sredstvima iz EU fondova i drugih izvora, kojima se sufinancira dogradnja, izgradnja, obnova, povećanje energetske učinkovitosti i drugi radovi na odgojno-obrazovnim objektima, vođenje evidencija o stanju objekata i opreme iz djelatnosti, nabavka nove i zamjenske opreme te koordinacija i praćenje izvršenja sklopljenih ugovora za radove, usluge i opremu, poslovi sudjelovanja u postupcima izrade prostornih planova te izrade kratkoročnih i dugoročnih planova izgradnje novih i dogradnje postojećih objekata, izrada projektnih zadataka za gradnju novih objekata, obavljaju se poslovi pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave, odgovori i informacije na upite građana koja su u nadležnosti odjela, kao i suradnja s drugim gradskim upravnim tijelima koji sudjeluju u poslovima izgradnje i energetske obnove odgojno-obrazovnih objekata, te pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

3.1.1. Odsjek za planiranje odgojno-obrazovnih objekata

U Odsjeku za planiranje odgojno-obrazovnih objekata obavljaju se poslovi prikupljanja informacija za izradu baze podataka prostornih resursa postojećih odgojno-obrazovnih objekata, utvrđuju se potrebe za dogradnjom postojećih i izgradnjom novih građevina u svrhu ostvarivanja optimalnih uvjeta za provedbu odgojno-obrazovnog procesa, izrađuju se kratkoročni i dugoročni planovi povećanja kapaciteta objekata; dogradnje, nadogradnje i izgradnje novih objekata iz nadležnosti. Analiziraju se moguće lokacije za izgradnju novih predškolskih objekata u svrhu povećanja kapaciteta dječjih vrtića kao i osnovnoškolskih objekata u svrhu osiguranja uvjeta za prelazak što većeg broja osnovnih škola na model cjelodnevne nastave. Za utvrđene prioritetne projekte izrađuju se projektni zadaci i upućuju prijedlozi nadležnom uredu za izradu Programa kapitalnih ulaganja u objekte društvenih djelatnosti. U Odsjeku se obavljaju poslovi sudjelovanja u postupcima izrade prostornih planova u dijelu koji se odnosi na osiguranje prostorno-planskih uvjeta za proširenje kapaciteta odgojno-obrazovnih ustanova te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.1.2. Odsjek za održavanje i opremanje odgojno-obrazovnih objekata

U Odsjeku za održavanje i opremanje odgojno-obrazovnih objekata obavljaju se poslovi prikupljanja podataka i analize stanja objekata i opreme dječjih vrtića, osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova. Na temelju iskazanih potreba od strane korisnika, sukladno utvrđenim mjerilima i kriterijima rade se jednogodišnji i višegodišnji planovi investicijskog održavanja i opremanja objekata u skladu s donesenim financijskim planovima kao i prijedlog plana javne nabave za projekte iz nadležnosti. Izrađuju se projektni zadaci i priprema tehnička dokumentacija potrebna za pokretanje postupaka javne nabave za radove, usluge i opremu. Obavljaju se poslovi vezani uz realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge, uključujući koordinaciju na projektima i komunikaciju s dionicima te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora. Pripremaju se izvješća o realizaciji usvojenih planova, evidencije praćenja stanja odgojno-obrazovne infrastrukture, te informacije i prijedlozi potrebni drugim gradskim tijelima koja se u okviru svojih poslova bave i odgojno-obrazovnim objektima te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

3.2. Odjel za pripremu i obradu dokumentacije U Odjelu za pripremu i obradu dokumentacije obavljaju se poslovi administrativne obrade dokumentacije za podnošenje projektnih prijedloga, u vezi s pripremom i provedbom postupaka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Ureda što ga provodi nadležna služba za javnu nabavu, suradnje u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda, stručne obrade i pripreme dokumentacije za nadmetanje i zahtjeva za početak postupka javne nabave, izvršenja sklopljenih ugovora o javnoj nabavi, suradnje s nadležnom službom za javnu nabavu u pripremi podataka i očitovanja u vezi s javnom nabavom, obrade dokumentacije o odabiru gospodarskih subjekata, kontrola troškovnika i računske ispravnosti troškovnika te suradnje s nadležnim odjelima u Uredu u dijelu poslova koji se odnosi na izvršenje sklopljenih ugovora i potrebe sklapanja dodataka ugovoru te dostave traženih dopuna dokumentacije u svrhu realizacije projektnih prijedloga, sudjelovanja u okviru djelokruga Odjela, u pripremi i provedbi projekata financiranih iz EU fondova i drugih izvora u uredu i ustanovama, praćenja izmjena zakona i drugih propisa iz djelokruga Odjela, obavljaju se poslovi pribavljanja potrebne dokumentacije u svrhu praćenja realizacije projektnih prijedloga, provedbe i kontrole sklopljenih ugovora o dodjeli financijskih sredstava te poslovi osiguravanja pravovremeno ishođene dokumentacije za potrebe nadležnih kontrolnih/revizorskih tijela, te pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

4. SEKTOR ZA ANALITIČKO-PLANSKE I FINANCIJSKE POSLOVE

Članak 7.

U Sektoru za analitičko-planske i financijske poslove obavljaju se poslovi u vezi s provedbom gradskog programa javnih potreba u predškolskom odgoju i obrazovanju, osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju, sportu, tehničkoj kulturi te programa iz područja mladih i izviđača, nadzora i kontrole namjenskog trošenja sredstava koja se školskim ustanovama osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora, sudjelovanja u provedbi nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za odgojno-obrazovni program za svako dijete u vjerskim i privatnim dječjim vrtićima te nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za svako dijete u obrtu dadilja, nadzora ostvarenja i trošenja namjenskih prihoda i primitaka te vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, izrade i praćenja provedbe plana sredstava te raspolaganja sredstvima koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti Ureda i programa iz područja mladih i izviđača, praćenja ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika programa, izrade nacrta mjesečnog i godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izrade analiza i izvješća, odobravanje isplata, praćenja izvršavanja Proračuna, praćenja i analiziranja ekonomsko-financijskog poslovanja ustanova u djelatnostima iz nadležnosti Ureda (u daljnjem tekstu: ustanova), kontrole i obrade financijskih izvješća ustanova, obavljanja formalne i suštinske kontrole Izjava o fiskalnoj odgovornosti ustanova iz nadležnosti Ureda kojima je (su)osnivač Grad Zagreb, sudjelovanja u izradi kolektivnih ugovora ustanova, praćenja izmjena zakona i drugih propisa iz područja proračuna i financijskog poslovanja, kontrole namjenskog korištenja sredstava u skladu s financijskim planovima ustanova, kontrole i praćenja financijskih sredstava iz EU fondova u ustanovama, kontrole provedbe odluke Vlade RH o financiranju decentraliziranih funkcija u osnovnom i srednjem školstvu, pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za analitičko-planske i financijske poslove obavljaju:

4.1. Odjel za analitičko-planske poslove i praćenje financijskog poslovanja ustanova

U Odjelu za analitičko-planske poslove i praćenje financijskog poslovanja ustanova obavljaju se poslovi nadzora i kontrole namjenskog trošenja sredstava koja se školskim ustanovama osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora, sudjelovanja u provedbi nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za odgojno-obrazovni program za svako dijete u vjerskim i privatnim dječjim vrtićima te nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za svako dijete u obrtu dadilja, nadzora ostvarenja i trošenja namjenskih prihoda i primitaka te vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, poslovi vezani za izradu i praćenje provedbe plana sredstava te raspolaganja sredstvima koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti Ureda i programa iz područja mladih i izviđača, poslovi praćenja ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika programa, sudjelovanja u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda i sudjelovanja u izradi prijedloga Plana kapitalnih ulaganja u osnovnom školstvu Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija te Plana kapitalnih ulaganja u srednjim školama i učeničkim domovima Grada Zagreba za financiranje iz decentraliziranih funkcija, izrade nacrta mjesečnog i godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izrade analiza i izvješća, odobravanja isplata, pripreme analitičkih podloga za izradu planova, izrade analiza i izvješća o utrošku proračunskih sredstava za potrebe Ureda, poslovi praćenja izvršavanja Proračuna, poslovi financijskog praćenja izvršavanja ugovora po proračunskim pozicijama, praćenje dinamike isplata, poslovi analiziranja ekonomsko-financijskog poslovanja ustanova, poslovi kontrole i obrade financijskih izvješća ustanova, izrade osvrta na izvještaje o poslovanju ustanova, predlaganje mjera i rješenja u cilju poboljšanja organizacije i uspješnosti poslovanja ustanova i gradskog ureda te se obavljaju drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

4.1.1. Odsjek za planiranje i analizu

U Odsjeku za planiranje i analizu obavljaju se poslovi izrade i praćenja provedbe plana sredstava te raspolaganja sredstvima koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti Ureda i programa iz područja mladih i izviđača, praćenja ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika programa, izrade financijskih podloga za donošenje plana mreže predškolskih ustanova, ustanova osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, gradskog standarda djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i mjerila za financiranje programa djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, vođenja evidencije o planiranim obvezama u investicijskom i tekućem održavanju objekata, izrade naloga za stavljanje imovine u upotrebu, sudjelovanja u izradi Plana kapitalnih ulaganja u osnovnom školstvu Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija te Plana kapitalnih ulaganja u srednjim školama i učeničkim domovima Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija, sudjelovanja u izradi prijedloga Plana nabave iz djelokruga Ureda, izrade stručnih podloga u vezi s financijskim pitanjima provedbe kolektivnog ugovora za zaposlene u gradskim predškolskim ustanovama, utvrđivanja uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, provedbe odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i odlukama nadležnog Ministarstva (usklađivanje programa redovite djelatnosti i investicija koji se financiraju iz sredstava odobrenih Odlukom Vlade RH, priprema prijedloga za isplatu i praćenje trošenja odobrenih sredstava iz decentraliziranih funkcija, izrada izvješća za Ministarstvo i obavljanje drugih poslova po traženju Ministarstva), izrade nacrta godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izrade analiza i izvješća, odobravanja isplata te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

4.1.2. Odsjek za praćenje financijskog poslovanja ustanova

U Odsjeku za praćenje financijskog poslovanja ustanova obavljaju se poslovi nadzora i kontrole namjenskog trošenja sredstava koja se školskim ustanovama osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora, sudjelovanja u provedbi nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za odgojno-obrazovni program za svako dijete u vjerskim i privatnim dječjim vrtićima te nadzora nad primjenom utvrđenih kriterija u trošenju proračunskih sredstava u okviru sufinanciranja Grada Zagreba za svako dijete u obrtu dadilja, nadzora ostvarenja i trošenja namjenskih prihoda i primitaka te vlastitih prihoda proračunskih korisnika iz nadležnosti Ureda, analiziranja ekonomsko-financijskog poslovanja ustanova, kontrole i obrade financijskih izvješća ustanova, izrade osvrta na izvještaje o poslovanju ustanova, predlaganja mjera i rješenja u cilju poboljšanja organizacije i uspješnosti poslovanja ustanova, obavljanja formalne i suštinske kontrole Izjava o fiskalnoj odgovornosti ustanova iz nadležnosti Ureda kojima je (su)osnivač Grad Zagreb, sudjelovanja u izradi kolektivnih ugovora ustanova u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, praćenja izmjena zakona i drugih propisa iz područja proračuna i financijskog poslovanja, kontrole namjenskog korištenja sredstava u skladu s financijskim planovima ustanova, kontrole i praćenja financijskih sredstava iz EU fondova u ustanovama, praćenja provedbe Odluke Vlade RH o financiranju decentraliziranih funkcija u ustanovama osnovnog i srednjeg školstva te učeničkim domovima, izrade i ažuriranje registra rizika te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

4.2. Odjel za financijske poslove

U Odjelu za financijske poslove obavljaju se poslovi u vezi s provedbom i izvršenjem plana sredstava te poslovi prikupljanja i kontrole svih financijskih dokumenata u vezi s izvršenjem plana sredstava za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti Ureda i programa iz područja mladih i izviđača i u vezi s izvršenjem Plana kapitalnih ulaganja u osnovnom školstvu Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija te Plana kapitalnih ulaganja u srednjim školama i učeničkim domovima Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija, pripreme naredba za isplate, vođenja evidencija ulaznih dokumenata i isplata, obavljanja računalnog unosa i obrade podataka prema aplikativnom programu, uspostave i vođenja baza podataka u vezi s korisnicima sredstava i nositelja programa, dostave obavijesti o knjiženju ustanovama, obrade računa i dokumenata prema kojima se vrši isplata, praćenje dinamike isplata, pripreme podloga i izrade naloga za isplatu u vezi s provedbom odluke Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i odluka nadležnog Ministarstva u dijelu vođenja evidencija o obvezama nositelja programa te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

5. SEKTOR ZA FONDOVE, MLADE I TEHNIČKU KULTURU

Članak 8.

U Sektoru za fondove, mlade i tehničku kulturu obavljaju se poslovi koordinacije pripreme projektnih prijedloga za dodjelu sredstava osiguranih financijskim instrumentima Europske unije i drugih izvora, provedbe projekata te praćenja i vrednovanja projekata kao i redovitog izvještavanja i vođenje evidencija o planiranim, prijavljenim i projektima u provedbi, izrade, praćenja i provedbe programa za mlade, sufinanciranja organizacija civilnog društva putem Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga iz područja mladih i izviđača iz Proračuna Grada Zagreba te putem Javnog poziva za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama, poticanja aktivnosti i praćenja provođenja aktivnosti iz programa za mlade Grada Zagreba, stručni i administrativni poslovi za Savjet mladih Grada Zagreba, suradnja u poslovima prijave, pokretanja, praćenja i provedbe projekata od posebnog interesa za mlade Grada Zagreba koji se sufinanciraju sredstvima EU fondova i drugih izvora, te suradnje s nadležnim gradskim upravnim tijelima radi sudjelovanja u međugradskim i međunarodnim programima od interesa za mlade, suradnje s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave radi koordinacije i provedbe programa za mlade, poslovi u vezi s izradom prijedloga gradskog programa javnih potreba u djelatnosti tehničke kulture, praćenje njegove provedbe, sufinanciranje subjekata tehničke kulture putem Javnog poziva za predlaganje programa na temelju kojih će se utvrditi Program javnih potreba Grada Zagreba u tehničkoj kulturi, praćenje namjenskog korištenja sredstava i izrade izvješća o ostvarivanju programa, vođenje Registra saveza i Zajednice tehničke kulture, pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za fondove, mlade i tehničku kulturu poslove obavljaju:

5.1. Odjel za projekte sufinancirane iz sredstava Europske unije i drugih fondova

U Odjelu za projekte sufinancirane iz sredstava Europske unije i drugih fondova obavljaju se poslovi: pripreme dokumentacije za podnošenje projektnih prijedloga na otvorene pozive za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava osiguranih financijskim instrumentima Europske unije i drugih izvora, ishođenja potrebnih suglasnosti i ovlaštenja te suradnje s nadležnim tijelima i drugim subjektima, praćenja provedbe projekata, izrade očitovanja nadležnim tijelima, izrade i podnošenja zahtjeva za nadoknadom sredstava u propisanim rokovima te pribavljanja propisane dokumentacije, pripreme stručnih podloga za izradu operativnih i financijskih planova projekata, izrade mjesečnih i tromjesečnih narativnih i financijskih izvješća, sastavljanje projektnoga tima, određivanja ključnih aspekata održivosti projekta, određivanja udjela u financiranju, praćenja novčanoga tijeka projekta, promidžbe i vidljivosti projekata, izrade izvješća o praćenju provedbe i vrednovanja projekata, analize učinkovitosti projekata u provedbi i provedenih projekata, analize financijskih pokazatelja, analize uspješnosti planiranih i provedenih aktivnosti, vođenja evidencija o planiranim, prijavljenim i projektima u provedbi, praćenja strateških dokumenata vezanih uz djelokrug Ureda, redovitog praćenja natječaja / javnih poziva za pravovremeno podnošenje projektnih prijedloga, analize potreba te utvrđivanja mogućnosti financiranja projektnih prijedloga, razvoja kapaciteta ustanova u nadležnosti Ureda za poslove pripreme i provedbe projekata, razvoja projekata koji podupiru prioritete Ureda, pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

5.2. Odjel za mlade i tehničku kulturu

U Odjelu za mlade i tehničku kulturu obavljaju se poslovi izrade i praćenja izvršenja programa za mlade Grada Zagreba, poticanja i praćenja provođenja aktivnosti iz programa za mlade Grada Zagreba te praćenja korištenja i utroška sredstava za taj program, sufinanciranja organizacija civilnog društva putem Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga iz područja mladih i izviđača iz Proračuna Grada Zagreba te putem Javnog poziva za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama, stručni i administrativni poslovi za Savjet mladih Grada Zagreba, poslovi izrade stručnih podloga za osnivanje i otvaranje informativnih centara za mlade, savjetovališta, klubova za mlade, izviđačkih udruga i drugih oblika djelovanja mladih i za mlade te suradnje s nadležnim gradskim upravnim tijelima radi sudjelovanja u međugradskim i međunarodnim programima od interesa za mlade, suradnje s drugim gradskim upravnim tijelima i tijelima državne uprave radi koordinacije i provedbe programa za mlade Grada Zagreba s ciljem stvaranja poticajnog okruženja za razvoj potencijala mladih radi podizanja kvalitete njihovog života na području kulture, slobodnog vremena, zdravstvene zaštite, socijalnih potreba, mobilnosti, informiranja, savjetovanja, samozapošljavanja i poduzetništva mladih, obrazovanja i informatizacije mladih, aktivnog sudjelovanja mladih u društvu kao i podrške radu s mladima; poslovi u vezi izrade kriterija za financiranje programa djelatnosti tehničke kulture, izrade i praćenja provedbe gradskog programa javnih potreba u tehničkoj kulturi, sufinanciranja udruga, saveza i Zajednice tehničke kulture te klubova mladih tehničara pri osnovnim i srednjim škola putem Javnog poziva za predlaganje programa na temelju kojih će se utvrditi Program javnih potreba Grada Zagreba u tehničkoj kulturi te sufinanciranja udruga tehničke kulture putem Javnog poziva za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama, praćenje namjenskog korištenja sredstava i izrade izvješća o ostvarivanju programa, neposredna provedba gradskih odluka i osiguravanje njihove provedbe, praćenje stanja u djelatnosti tehničke kulture i potreba stanovnika Grada Zagreba, vođenje registra saveza i Zajednice tehničke kulture, suradnja s nadležnim udrugama u vezi s donošenjem i financiranjem gradskog programa javnih potreba u tehničkoj kulturi, sudjelovanja u pripremi i provedbi projekata u djelatnosti financiranih iz EU fondova i drugih izvora u uredu i ustanovama, pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

Članak 9.

6. Odjel za upravno-pravne poslove

U Odjelu za upravno-pravne poslove obavljaju se poslovi pružanja stručne pomoći pri izradi i provedbi godišnjeg programa javnih potreba u predškolskom odgoju i obrazovanju, osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju i tehničkoj kulturi, izrade stručnih podloga i nacrta odluka o osnivanju i prestanku predškolskih ustanova, osnovnoškolskih i srednjoškolskih ustanova, te poslovi u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad tim ustanovama, te davanje prethodne suglasnosti na statute i pravilnike o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada dječjih vrtića, sudjelovanje u izradi, pregovaranju i provedbi kolektivnog ugovora za zaposlene u gradskim predškolskim ustanovama, koordinacija poslova potpore upravnim vijećima dječjih vrtića i školskim/domskim odborima školskih i domskih ustanova, vođenje prvostupanjskih upravnih postupaka radi: donošenja rješenja u prvom stupnju za odobravanje početka rada predškolskih ustanova i drugih nositelja programa predškolskog odgoja i obrazovanja, te o početku rada u promijenjenim uvjetima za obavljanje djelatnosti za utvrđivanje prostornih uvjeta za obavljanje djelatnosti dadilje, za utvrđivanje ispunjavanja minimalnih tehničkih, zdravstvenih i ekoloških uvjeta za početak rada ustanova za obrazovanje odraslih, vođenje prvostupanjskih upravnih postupaka radi donošenja rješenja: za prijevremeni upis u prvi razred osnovne škole, za odgodu upisa u prvi razred osnovne škole, za privremeno oslobađanje od upisa u prvi razred osnovne škole te od već započetog školovanja, za određivanje i ukidanje primjerenog programa osnovnog ili srednjeg obrazovanja za učenike s teškoćama u razvoju, za obavljanje samostalne djelatnosti tehničke kulture, poslove pripreme akta o utvrđivanju škole u kojoj se provodi pripremna nastava za učenike koji nedostatno poznaju hrvatski jezik, a nastavljaju ili započinju školovanje u Republici Hrvatskoj, izrada prijedloga nacrta zaključaka o sufinanciranju privatnih i vjerskih dječjih vrtića i obrta dadilja, izrada nacrta zaključka o kriterijima i mjerilima za financijsku potporu privatnim školama, u skladu s ovlastima utvrđenim posebnim zakonom obavljaju se upravno-pravni poslovi: nadzora nad zakonitošću rada i općih akata u ustanovama osnovnog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja, upravnog nadzora nad udrugama tehničke kulture i drugim pravnim osobama koje obavljaju djelatnost tehničke kulture, poslovi sudjelovanja u provedbi nadzora i kontroli namjenskog trošenja sredstava koja se školskim ustanovama osiguravaju iz proračuna Grada Zagreba i drugih izvora, poslove izrade prijedloga rješenja o imenovanju i razrješenju ravnatelja predškolskih ustanova, poslove praćenja upravnih postupaka i upravnih sporova koji proizlaze iz istih, prijedloge odluka o imenovanju i razrješenju predstavnika osnivača upravnih vijeća dječjih vrtića, prijedloge odluka o imenovanju i razrješenju predstavnika osnivača u školskim/domskim odborima školskih/domskih ustanova, odluka o raspuštanju školskih/domskih odbora i imenovanju povjerenstva, u suradnji s nadležnim gradskim uredima sudjeluje u rješavanju imovinsko-pravnih pitanja u vezi s nekretninama koje koriste gradske ustanove predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja te učenički domovi te se obavljaju i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 10.

U Uredu se sistematizira 113 radnih mjesta sa 169 izvršitelja.

Radna mjesta s opisom radnih mjesta koji sadrži osnovne podatke o radnim mjestima, opise poslova radnih mjesta i opise razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisane Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te potrebnim brojem izvršitelja navedena su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Uredu, koji je sastavni dio ovog pravilnika.

V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE U UREDU

Članak 11.

U Uredu se organizira obavljanje poslova i utvrđuje godišnji plan rada.

Plan rada sadrži opći prikaz poslova koje će Ured obaviti sukladno svom djelokrugu i nadležnosti u planiranom razdoblju te podatke o planiranim ciljevima, a vezanim uz ciljeve sadržane u aktima planiranja koji se izrađuju sukladno propisima o sustavu strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske.

Plan rada donosi pročelnik, najkasnije do kraja tekuće za iduću godinu.

Članak 12.

Uredom upravlja pročelnik u skladu sa zakonom.

Pročelnik Ureda ima zamjenika koji ga zamjenjuje u upravljanju radom Ureda u slučaju njegovog izbivanja ili spriječenosti u radu te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Pročelnik Ureda ima pomoćnike koji upravljaju Sektorom za odgoj i obrazovanje, Sektorom za sport, Sektorom za odgojno-obrazovne objekte i dokumentaciju, Sektorom za analitičko-planske i financijske poslove i Sektorom za fondove, mlade i tehničku kulturu te pomoćnika pročelnika za koordinaciju projekata investicijskih ulaganja koji pomaže pročelniku u radu, zadužen je za određeno područje rada te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Radom ustrojstvenih jedinica upravljaju:

- sektorom - pomoćnik pročelnika,

- odjelom - voditelj odjela,

- odsjekom - voditelj odsjeka.

Članak 13.

Pročelnik Ureda održava kolegij u čijem radu sudjeluju njegovi zamjenici, pomoćnici, voditelji odjela, voditelji odsjeka te drugi službenici/namještenici ako pročelnik ocijeni da je to potrebno.

O sastavu kolegija, pitanjima koja će se na njemu razmatrati, te o vremenu i mjestu njegova održavanja odlučuje pročelnik.

Članak 14.

Pročelnik gradskog upravnog tijela može osnovati radnu skupinu za izradu nacrta prijedloga propisa, razmatranje nacrta zakona i drugih propisa te davanje primjedaba, prijedloga i mišljenja i za razmatranje drugih pitanja iz djelokruga i nadležnosti Ureda, davanja mišljenja o njima i predlaganja načina rješavanja.

Ako je potrebno da u radu radne skupine, zbog složenosti pitanja, odnosno potrebe konzultiranja više različitih upravnih područja, sudjeluju službenici i namještenici iz drugih gradskih upravnih tijela, oni mogu sudjelovati u radu, uz suglasnost pročelnika gradskog upravnog tijela u kojem rade.

VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA

Članak 15.

U upravnom postupku postupa službenik u opisu poslova kojega je vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.

Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim stvarima ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju.

Kada je službenik, u opisu poslova kojega je vođenje upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, spriječen ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka, odnosno rješavanje o upravnoj stvari nadležna je osoba koju odredi neposredno nadređeni službenik, odnosno pročelnik.

VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI

Članak 16.

Lake povrede službene dužnosti, osim lakih povreda propisanih Zakonom, su:

- blaži oblici nedoličnog ponašanja u obavljanju poslova te nekorektno ponašanje prema drugim službenicima i namještenicima,

- odbijanje uobičajene suradnje u obavljanju poslova s drugim službenicima i namještenicima,

- dolazak na radno mjesto neprimjereno odjeven.

VIII. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 17.

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade (Službeni glasnik Grada Zagreba 4/22 i 6/22).

Članak 18.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 024-07/23-02/24

URBROJ: 251-01-12-23-2

Zagreb, 13. 6. 2023.

Gradonačelnik Grada Zagreba

Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija