zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

09.07.2015.

Donesen

07.07.2015.

Stupa na snagu

10.07.2015.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje ploča s natpisom, plakata, zastavica na jarbolima, reklama i reklamnih panoa

Pročišćeni tekst vrijedi od 19.08.2016.

Narodne novine 14/2015, 14/2016

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje ploča s natpisom, plakata, zastavica na jarbolima, reklama i reklamnih panoa (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 14/15, 14/16)

Na temelju članka 145. stavka 2. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09, 10/10, 4/13, 24/13 i 2/15) i članka 31. stavka 1. Odluke o komunalnom redu (Službeni glasnik Grada Zagreba 3/14, 16/14 i 22/14), gradonačelnik Grada Zagreba, 7. srpnja 2015., donosi

Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje ploča s natpisom, plakata, zastavica na jarbolima, reklama i reklamnih panoa

Članak 1.

Ovim se pravilnikom utvrđuju kriteriji za određivanje naknada za postavljanje ploča s natpisom, plakata, zastavica na jarbolima, reklama i reklamnih panoa (u nastavku teksta: reklamni objekti) na javne površine, zemljište i objekte u vlasništvu drugih na području Grada Zagreba.

Članak 2.

Visina naknada za postavljanje reklamnih objekata određuje se prema sljedećim kriterijima:

- zoni na području Grada Zagreba;

- vrsti i tipu reklamnog objekta koji se postavlja;

- površini, odnosno veličini reklamnog objekta.

Kriteriji iz stavka 1. ovoga članka izraženi su u jediničnim iznosima naknada utvrđenima u Tabeli naknada (u daljnjem tekstu: Tabela) u članku 7. ovoga pravilnika.

Članak 3.

Na području Grada Zagreba, u smislu ovog pravilnika, utvrđuje se pet zona:

Prva zona je dio područja zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba, a obuhvaća Gornji grad, Kaptol, te područje parka Maksimir i groblja Mirogoj.

Druga zona je dio područja zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba izrazito komercijalnog karaktera u Donjem gradu koja obuhvaća područje omeđeno: Ilicom do Reljkovićeve na zapadu, Trg bana Josipa Jelačića, Jurišićevom do Draškovićeve, Vlaškom do Bauerove na istoku, uličnim potezom Tkalčićeve do Mikleušićeve na sjeveru te pojedinim uličnim potezima do Hebrangove na jugu.

Treća zona je preostalo područje zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba.

Četvrta zona je područje zona B i C Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba i područja ostalih zaštićenih cjelina, osim ulica navedenih u stavku 7. ovoga članka.

Peta zona je područje izvan zaštićenih cjelina, osim ulica navedenih u stavku 7. ovoga članka.

Iznimno, za postavljanje velikih reklamnih panoa, uz Aleju Bologne, Ljubljansku aveniju, Jadransku aveniju, Aveniju Dubrovnik, Aveniju V. Holjevca, Velikogoričku, Slavonsku aveniju, Novu Branimirovu, Heinzelovu ulicu i ulicu Dubrava, određeni su posebni jedinični iznosi naknada iskazani u Tabeli, u stupcu Posebna zona.

Grafički prikaz Plana Grada Zagreba s označenim zonama - Prilog 1, sastavni je dio ovoga pravilnika.

Članak 4.

Vrste i tipovi reklamnih objekata koji se postavljaju utvrđeni su u Tabeli.

Članak 5.

Naknada za postavljanje reklamnog objekta obračunava se mjesečno.

Članak 6.

Za postavljanje osvijetljenih reklamnih objekata, naknada se uvećava za 20% od jediničnog iznosa utvrđenog u Tabeli.

Članak 7.

Visina naknada za reklamne objekte, na javnim površinama i nekretninama u vlasništvu Grada Zagreba utvrđuje se u Tabeli kako slijedi:

Članak 8.

Visina naknade za postavljanje reklamnih objekata na nekretninama u vlasništvu drugih pravnih i fizičkih osoba, odnosno na upravljanju drugih, iznosi 30% od iznosa naknada utvrđenih u Tabeli.

Visina naknade za postavljanje reklamnih platna na građevinsku skelu i građevinama u izgradnji nakon isteka jedne godine od njihova postavljanja dnevno iznosi 1% utvrđene godišnje naknade.

Članak 8. a

Iznimno od odredaba ovoga pravilnika, za postavljanje reklamnih objekata radi političkog djelovanja političkih stranaka, nezavisnih zastupnika, članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave izabranih s liste grupe birača, nezavisnih lista odnosno lista grupe birača i kandidata (u daljnjem tekstu: političko djelovanje), prema vrsti i tipu reklamnog objekta naknada se obračunava množenjem vremenskog razdoblja (broja dana) na koje se postavlja i jediničnog iznosa naknade utvrđene Tabelom naknada II. i Tabelom naknada III.

Visina naknade za postavljanje reklamnih objekata radi političkog djelovanja na javnim površinama i nekretninama u vlasništvu Grada Zagreba se utvrđuje u Tabeli naknada II. kako slijedi:

VRSTA I TIP REKLAMNOG OBJEKTA

NAČIN OBRAČUNA

VISINA NAKNADE

kn

reklamni pano do 12 m2

po stranici panoa/dnevno

6

reklame na rasvjetnim stupovima do 1,4 m2

po stranici/dnevno

0,70

pokretne reklame do 1 m2

po stranici/dnevno

0,50

Visina naknade za postavljanje plakata na reklamne objekte u vlasništvu, odnosno korištenju Grada Zagreba radi političkog djelovanja se utvrđuje u Tabeli naknada III. kako slijedi:

VRSTA I TIP REKLAMNOG OBJEKTA

NAČIN OBRAČUNA

VISINA NAKNADE

kn

reklamni pano do 12 m2

po stranici/dnevno

40

City light

po stranici/dnevno

8

Članak 9.

Za privremeno korištenje nekretnina do 30 dana na kojima se postavljaju plakati, zastavice na jarbolima, reklame, privremeni reklamni panoi ili već postavljeni reklamni panoi za isticanje obavijesti o humanitarnim, kulturnim, sportskim i drugim manifestacijama ili akcijama od posebnog značenja za Republiku Hrvatsku, odnosno Grad Zagreb, uz prethodno mišljenje nadležnog gradskog upravnog tijela ne plaća se naknada.

Za privremeno korištenje nekretnina za postavljanje plakata, zastavica na jarbole, reklama, privremenih reklamnih panoa ili već postavljenih reklamnih panoa za obilježavanje blagdana i spomendana ne plaća se naknada.

Za uklanjanje privremeno postavljenih reklama i reklamnih panoa iz stavka 1. ovog članka Gradu Zagrebu se plaća trošak uklanjanja.

Članak 10.

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje natpisa, plakata, reklama i reklamnih panoa (Službeni glasnik Grada Zagreba 8/08, 9/09 i 25/09).

Članak 11.

Ovaj pravilnik stupa na snagu prvog dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 363-04/15-07/3

URBROJ: 251-03-02-15-2

Zagreb, 7. srpnja 2015.

Gradonačelnik Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija