zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Prethodnik
Nasljednik

Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

Pročišćeni tekst vrijedi od 30.11.2009. do 18.03.2011.

Narodne novine 22/2004, 25/2009

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz Proračuna Grada Zagreba (4/11) na snazi od 19.3.2011. u članku 19. propisuje:

"Stupanjem na snagu ove odluke prestaje vrijediti Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/04 i 25/09)."

PREAMBULA

Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 22/04, 25/09)

Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04 i 110/04) i članka 38. točke 2. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/01 - pročišćeni tekst i 10/04), Gradska skupština Grada Zagreba, na 38. sjednici, 22. prosinca 2004., donijela je

ODLUKU

o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom se odlukom određuju poslovi javne rasvjete obavljanje kojih se financira isključivo iz proračuna Grada Zagreba, te uvjeti i mjerila za provedbu javnoga prikupljanja ponuda za obavljanje djelatnosti javne rasvjete na temelju ugovora.

Članak 2.

Obavljanje poslova upravljanja i održavanja objekata i uređaja javne rasvjete (u nastavku teksta: poslovi javne rasvjete) je komunalna djelatnost.

II. POSLOVI ODRŽAVANJA JAVNE RASVJETE KOJI SE FINANCIRAJU IZ PRORAČUNA GRADA ZAGREBA

Članak 3.

Poslovi javne rasvjete su:

1. Redovno održavanje:

- pregled i periodično provjeravanje elektroenergetskih postrojenja, objekata i uređaja javne rasvjete radi utvrđivanja njihova stanja i pogonske sposobnosti;

- remont objekata i postrojenja, odnosno njihovih dijelova, te uređaja javne rasvjete radi zamjene ili otklanjanje nedostataka na dotrajalim dijelovima radi održavanja postrojenja u tehnički ispravnom stanju, pod uvjetom da se ne mijenjaju tehničke karakteristike i funkcionalnost objekata, uređaja i instalacija.

2. Izvanredno održavanje:

- pregled postrojenja radi utvrđivanja i otklanjanja posljedica vremenskih nepogoda (oluja, atmosferska pražnjenja, inje, snijeg, poplava, požar, klizanje terena i slično);

- hitne intervencije na otklanjanju uočenih nedostataka i oštećenja na objektima i uređajima javne rasvjete, isključenje iz pogona s ciljem sprečavanja ugrožavanja sigurnosti pogona.

3. Mjerenje i ispitivanje:

- provođenje radnji mjerenja i ispitivanja kao skup radnji pomoću kojih je moguće ustanoviti ispunjava li objekt ili uređaj sve potrebno za puštanje u pogon.

4. Vođenje dokumentacije:

- izrada dokumentacije i obrada podataka o objektima i uređajima javne rasvjete i njihovoj gradnji, tehničkim karakteristikama i načinu korištenja, vođenje dokumentacije o pregledima objekata i uređaja, te obavljenom redovnom i izvanrednom održavanju.

III. UVJETI ZA OBAVLJANJE

Članak 4.

Uvjeti za obavljanje poslova javne rasvjete su:

1. da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti izgradnje i održavanja električnih instalacija, odnosno za djelatnost koja u predmetu poslovanja sadrži poslove održavanja javne rasvjete što dokazuje izvatkom iz sudskog odnosno obrtnog registara;

2. da je pravna ili fizička osoba financijski sposobna za obavljanje poslova što dokazuje:

- izvornim bankovnim jamstvom za ozbiljnost ponude u iznosu 3% vrijednosti ponudbenog iznosa,

- pismom namjere izdavatelja jamstva za dobro obavljanje posla u visini 10% vrijednosti usluga,

- financijskim izvješćem za prethodnu godinu kojim ponuditelj dokazuje da je ostvario godišnji prihod u prethodnoj godini minimalno u visini iznosa ponude - BON 1,

- izjavom o ukupnom prometu za prethodne tri godine,

- BON 2/SOL 2 izdanim od bankarskih ili drugih financijskih institucija iz kojeg je vidljiva solventnost ponuditelja, odnosno da u posljednjih šest mjeseci nije bio u blokadi duže od 15 dana,

- potvrdom o urednom izvršenju dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,

- popisom značajnih usluga obavljenih u posljednjih 5 godina popraćen ugovorima iz kojih je vidljivo da je u svakoj godini obavljao poslove održavanja javne rasvjete u vrijednosti od najmanje 5.000.000,00 kuna;

3. da je pravna ili fizička osoba tehnički i stručno sposobna za obavljanje poslova:

3.1. da ima ovlaštenje za obavljanje djelatnosti što dokazuje suglasnošću za započinjanje obavljanja djelatnosti gradnje, najmanje skupine E,

3.2. da ima u vlasništvu autoljestve odnosno hidraulične platforme, i to najmanje jednu visine 30 metara, tri visine 20 metara i šest visine od 10 do 17 metara što dokazuje uvjerenjem o ispitivanju stroja s povećanom opasnošću,

3.3. da ima najmanje dva teretna vozila s hidrauličnom nadogradnjom (kranom), najmanje dvije prikolice za prijevoz dugih tereta (stupova), najmanje jedno specijalno vozilo (mjerna kola) za ispitivanje podzemnih kablova, najmanje dva rovokopača, najmanje deset kombi vozila ili kamiona s duplom kabinom za prijevoz ljudi i materijala što dokazuje preslikom knjižice vozila,

3.4. da ima u vlasništvu odgovarajuće skladište (zatvoreno, otvoreno i ograđeno) što dokazuje izvatkom iz zemljišnih knjiga,

3.5. da ima u radnom odnosu na neodređeno vrijeme zaposleno najmanje tri diplomirana inženjera elektrotehnike s položenim stručnim ispitom, dva inženjera elektrotehnike s položenim stručnim ispitom, jednog diplomiranog inženjera građevinarstva s položenim stručnim ispitom, trideset SSS, VKV i KV radnika elektrostruke osposobljenih za rad na visini (od toga 10 osposobljenih za rad s hidrauličnim platformama i 10 osposobljenih za siguran rad pod naponom), dva KV vozača za rad s teretnim vozilom, dva rukovoditelja rovokopača, četiri bravara i jednog ličioca što dokazuje:

- preslikom radne knjižice i preslikom ugovora o radu,

- uvjerenjem o zdravstvenoj sposobnosti,

- uvjerenjem o stručnoj osposobljenosti operatera za rad pod naponom na niskom naponu,

- uvjerenjem o usavršavanju za elektromontere - specijalist za nadzemne mreže na niskom naponu.

3.6. da je sposobna obavljati dežurstvo od 0 do 24 sata sve dane u tjednu što dokazuje izjavom o sposobnosti trajnog i kvalitetnog obavljanja poslova i dežurstva od 0 do 24 sata ovjerena od javnog bilježnika,

3.7. da je spremna zaposlenike osposobiti i opremiti za rad s računalnom aplikacijom za praćenje događaja u sustavu javne rasvjete što dokazuje izjavom o spremnosti osposobljavanja i opremanju ovjerenom od javnog bilježnika;

4. da nije kažnjavana za kaznena djela iz područja gospodarstva što dokazuje izjavom o nekažnjavanju ovjerenom od javnog bilježnika.

IV. PRIKUPLJANJE PONUDA

Članak 5.

Gradonačelnik Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: gradonačelnik) odlučuje o oglašavanju javnog prikupljanja ponuda za obavljanje poslova održavanja objekata i uređaja javne rasvjete.

Oglas o prikupljanju ponuda se objavljuje u dnevnom tisku i sadrži:

- vrstu poslova koji se povjeravaju;

- uvjete za obavljanje poslova;

- vrijeme na koje se sklapa ugovor o povjeravanju obavljanja djelatnosti;

- rok za podnošenje ponuda;

- kome se ponuda podnosi;

- kriterij za odabir najpovoljnije ponude;

- obvezu podnošenja isprava i drugih dokaza iz članka 4. ove odluke kojima ponuđač dokazuje da ispunjava uvjete za obavljanje poslova javne rasvjete;

- obvezu podnošenja troškovnika radova održavanja i način plaćanja;

- uputu za dobivanje ponudbene dokumentacije;

- mjesto i vrijeme javnog otvaranja ponuda;

- te druge obavijesti.

Članak 6.

Pisana ponuda za obavljanje poslova javne rasvjete mora sadržavati sve isprave, dokaze i druge priloge koje je ponuditelj dužan podnijeti prema objavljenom oglasu.

Isprave i dokazi se prilažu u izvorniku ili ovjerenoj preslici s tim da ne smiju biti stariji od 30 dana.

Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od objave oglasa.

Ponuda koja nije podnesena u roku i koja nije potpuna, neće se uzeti u razmatranje za povjeravanje obavljanja poslova održavanja objekta i uređaja javne rasvjete.

Ponude se podnose gradskom upravnom tijelu nadležnom za izgradnju Grada, u zatvorenoj omotnici, s naznakom "za oglas", preporučenom pošiljkom ili u centralnoj pisarnici Gradske uprave.

V. POVJERENSTVO ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA PRIKUPLJANJA PONUDA

Članak 7.

Za pripremu i provedbu postupka javnog prikupljanja ponuda gradonačelnik osniva povjerenstvo.

Povjerenstvo ima predsjednika i četiri člana te njihove zamjenike.

Zadaća povjerenstva je da izradi ponudbenu dokumentaciju, javno otvori ponude, razmotri ih i o tome podnese izvješće gradonačelniku.

Povjerenstvo vodi zapisnik o otvaranju i razmatranju ponuda.

Stručne poslove za povjerenstvo obavlja gradsko upravno tijelo nadležno za izgradnju Grada.

Članak 8.

Ponudbena dokumentacija mora biti nedvojbena, razumljiva i u skladu s objavljenim oglasom.

Ponudbena dokumentacija sadrži:

1. tekst oglasa za prikupljanje ponuda;

2. uputu ponuditeljima za izradu ponude;

3. obrazac ponude;

4. izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta kao i uvjeta distributera električne energije za javnu rasvjetu;

5. specifikaciju objekata i uređaja javne rasvjete koji se povjeravaju na održavanje;

6. vrstu i opseg radova održavanja objekata i uređaja javne rasvjete;

7. iznos jamstva za ispunjenje ugovora o povjeravanju poslova održavanja objekata i uređaja javne rasvjete;

8. prijedlog ugovora o povjeravanju poslova održavanja objekata i uređaja javne rasvjete;

9. ostalu potrebnu dokumentaciju.

Članak 9.

Javnom otvaranju ponuda imaju pravo prisustvovati ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici uz uvjet predočenja pisanog dokaza o ovlasti.

VI. POVJERAVANJE OBAVLJANJA POSLOVA

Članak 10.

Gradonačelnik predlaže Gradskoj skupštini Grada Zagreba osobu kojoj će se povjeriti obavljanje poslova javne rasvjete.

Članak 11.

Gradska skupština Grada Zagreba odlučuje o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje poslova javne rasvjete.

Obavljanje poslova javne rasvjete povjerava se osobi čija je ponuda najpovoljnija.

Najpovoljnija je ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz oglasa sadrži najnižu cijenu.

Protiv odluke iz stavka 1. ovoga članka žalba nije dopuštena, već se može pokrenuti upravni spor.

Članak 12.

Gradonačelnik ili osoba koju on ovlasti sklapa s izabranom osobom ugovor o povjeravanju obavljanja poslova javne rasvjete (u daljnjem tekstu: ugovor).

Ugovor se sklapa na četiri godine i sadrži sastojke propisane Zakonom o komunalnom gospodarstvu. Troškovnik i način plaćanja priloženi ponudi za obavljanje poslova javne rasvjete sastavni su dio ugovora.

Izabrana osoba iz stavka 1. ovoga članka stječe pravo obavljanja povjerenih poslova danom sklapanja ugovora.

Ako izabrana osoba iz stavka 1. ovoga članka ne pristupi potpisivanju ugovora, odnosno svoj dolazak ne opravda u roku od osam dana od primanja poziva, smatrat će se da je odustala od obavljanja povjerenih poslova.

Članak 13.

U slučaju iz članka 12. stavka 4. ove odluke obavljanje poslova javne rasvjete može se povjeriti sljedećem najpovoljnijem ponuđaču koji je sudjelovao u postupku prikupljanja ponuda.

Članak 14.

Gradonačelnik može otkazati ugovor:

- ako osoba kojoj je povjereno obavljanje ne ispunjava obaveze preuzete ugovorom;

- ako osoba kojoj je povjereno obavljanje ili njezin zaposlenik ne obavlja te poslove na način propisan ovom odlukom.

Osoba kojoj je povjereno obavljanje može otkazati ugovor ne navodeći razloge za otkaz.

Otkazni rok je tri mjeseca, a počinje teći prvoga dana sljedećeg mjeseca od mjeseca u kojem je otkaz primljen.

Ugovor se raskida ako osoba kojoj su ti poslovi povjereni više ne ispunjava uvjete za njihovo obavljanje.

Članak 15.

Izvršenje ugovora o povjeravanju obavljanja poslova javne rasvjete prati i nadzire gradsko upravno tijelo nadležno za izgradnju Grada, te predlaže poduzimanje mjera u slučaju nepoštivanja ugovornih obveza.

VII. NAČIN OBAVLJANJA POSLOVA

Članak 16.

Osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete dužna je osigurati njihovo trajno i kvalitetno obavljanje tako da objekti i uređaji javne rasvjete budu neprekidno u stanju funkcionalne sposobnosti i postupati s pažnjom dobrog gospodara.

Ako osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete te poslove na obavlja u skladu s ovom odlukom i ugovorom sklopljenim s Gradom Zagrebom, odgovara Gradu Zagrebu za svu štetu koja bi mu time bila nanesena.

Članak 17.

Osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete dužna je gradskom upravnom tijelu nadležnom za izgradnju Grada dostavljati podatke o nedostacima i kvarovima na objektima i uređajima javne rasvjete najmanje dva puta godišnje, a kod izvanrednih okolnosti (elementarne nepogode i slično) nakon prestanka tih okolnosti.

VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 18.

Gradonačelnik je dužan oglasiti javno prikupljanje ponuda za povjeravanje obavljanja poslova javne rasvjete u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Članak 19.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 363-02/04-01/991

URBROJ: 251-11-04-04-4

Zagreb, 22. prosinca 2004.

Predsjednica

Gradske skupštine

Morana Paliković Gruden, dipl.polit., v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija