zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene

Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz Proračuna Grada Zagreba

Pročišćeni tekst vrijedi od 15.04.2014. do 24.09.2018.

Narodne novine 4/2011, 7/2014

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Odluka o određivanju komunalnih djelatnosti koje se obavljaju na temelju ugovora (20/18) na snazi od 25.9.2018. u članku 5. propisuje:

"Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 4/11 i 7/14)."

PREAMBULA

Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz Proračuna Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 4/11, 7/14)

Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04, 178/04, 38/09, 79/09 i 153/09) i članka 38. točke 2. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09 i 10/10), Gradska skupština Grada Zagreba, na 22. sjednici, 10. ožujka 2011., donijela je

ODLUKU

o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom se odlukom određuju poslovi javne rasvjete obavljanje kojih se financira isključivo iz proračuna Grada Zagreba, te se utvrđuju uvjeti i mjerila za provedbu prikupljanja ponuda, odnosno javnog natječaja za povjeravanje poslova javne rasvjete na temelju ugovora.

Članak 2.

Poslovi javne rasvjete u smislu ove odluke su održavanje objekata i uređaja javne rasvjete uključivo podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta.

II. POSLOVI JAVNE RASVJETE

Članak 3.

1. Održavanje objekata i uređaja javne rasvjete je:

a) Redovno održavanje:

- pregled i periodično provjeravanje elektroenergetskih postrojenja, objekata i uređaja javne rasvjete radi utvrđivanja njihova stanja i pogonske sposobnosti;

- remont objekata i postrojenja, odnosno njihovih dijelova, te uređaja javne rasvjete da bi se zamijenili ili otklonili nedostaci na dotrajalim dijelovima i održavala postrojenja u tehnički ispravnom stanju, pod uvjetom da se ne mijenjaju tehničke karakteristike i funkcionalnost objekata, uređaja i instalacija, osim u slučaju opravdane primjene novih tehnoloških rješenja.

b) Izvanredno održavanje:

- pregled postrojenja radi utvrđivanja i otklanjanja posljedica vremenskih nepogoda (oluja, atmosferska pražnjenja, inje, snijeg, poplava, požar, klizanje terena i slično);

- hitne intervencije na otklanjanju uočenih nedostataka i oštećenja na objektima i uređajima javne rasvjete, isključenje iz pogona zbog sprečavanja ugrožavanja sigurnosti pogona.

c) Mjerenje i ispitivanje:

- provođenje radnji mjerenja i ispitivanja kao skupa radnji pomoću kojih je moguće ustanoviti ispunjava li objekt ili uređaj sve što je potrebno da bi se pustio u pogon.

d) Vođenje dokumentacije:

- izrada dokumentacije i obrada podataka o objektima i uređajima javne rasvjete i njihovoj gradnji, tehničkim karakteristikama i načinu korištenja, vođenje dokumentacije o pregledima objekata i uređaja, te obavljenom redovnom i izvanrednom održavanju.

2. Podmirivanje troškova električne energije odnosi se na opskrbu električnom energijom za rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta.

III. UVJETI ZA OBAVLJANJE POSLOVA JAVNE RASVJETE

Članak 4.

Uvjeti za obavljanje poslova održavanja objekata i uređaja javne rasvjete su:

1. da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje poslova koji se odnose na javnu rasvjetu što dokazuje izvatkom iz sudskog odnosno obrtnog registara;

2. da je pravna ili fizička osoba financijski sposobna za obavljanje poslova što dokazuje:

- izvornim bankovnim jamstvom za ozbiljnost ponude u iznosu 10% vrijednosti ponudbenog iznosa,

- pismom namjere izdavatelja jamstva za dobro obavljanje posla u visini 10% vrijednosti usluga,

- financijskim izvješćem za prethodnu godinu kojim ponuditelj dokazuje da je ostvario godišnji prihod u prethodnoj godini minimalno u visini iznosa ponude - BON 1,

- izjavom o ukupnom prometu za prethodne tri godine,

- BON 2/SOL 2 izdanim od bankarskih ili drugih financijskih institucija iz kojeg je vidljiva solventnost ponuditelja, odnosno da u posljednjih šest mjeseci nije bio u blokadi duže od 15 dana,

- potvrdom porezne uprave da nema dugovanja po osnovi javnih davanja.

3. da je pravna ili fizička osoba tehnički i stručno sposobna za obavljanje poslova:

3.1. da ima ovlaštenje za obavljanje djelatnosti što dokazuje suglasnošću za započinjanje obavljanja djelatnosti gradnje, najmanje skupine D,

3.2. da ima autoljestve odnosno hidraulične platforme, i to najmanje jednu visine 30 metara, tri visine 20 metara i šest visine od 10 do 17 metara što dokazuje uvjerenjem o ispitivanju stroja s povećanom opasnošću,

3.3. da ima u vlasništvu, odnosno da ima na raspolaganju dva teretna vozila s hidrauličnom nadogradnjom (kranom), četiri prikolice za prijevoz dugih tereta (stupova), specijalno vozilo (mjerna kola) za ispitivanje podzemnih kablova, dva rovokopača, 15 kombi vozila ili kamiona s duplom kabinom za prijevoz ljudi i materijala što dokazuje preslikom prometne dozvole, ugovorom o zakupu, odnosno ugovorom o leasingu,

3.4. da ima u vlasništvu, odnosno da ima na raspolaganju odgovarajuće skladište (zatvoreno, otvoreno i ograđeno) što dokazuje izvatkom iz zemljišnih knjiga, ugovorom o zakupu, odnosno ugovorom o leasingu,

3.5. da ima u radnom odnosu najmanje tri magistra inženjera elektrotehnike s položenim stručnim ispitom, dva stručna prvostupnika (baccalaureus) elektrotehnike s položenim stručnim ispitom, jednog magistra inženjera građevinarstva s položenim stručnim ispitom, 30 SSS, VKV i KV radnika elektrostruke osposobljenih za rad na visini (od toga 10 osposobljenih za rad s hidrauličnim platformama i 10 osposobljenih za siguran rad pod naponom), dva KV vozača za rad s teretnim vozilom, dva rukovoditelja rovokopača, četiri bravara i jednog ličioca što dokazuje:

- preslikom ugovora o radu,

- uvjerenjem o zdravstvenoj sposobnosti,

- uvjerenjem o stručnoj osposobljenosti operatera za rad pod naponom na niskom naponu.

Uvjete magistra, odnosno stručnog specijalista, ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle visoku stručnu spremu, odnosno višu stručnu spremu.

3.6. da je sposobna obavljati dežurstvo od 0 do 24 sata sve dane u tjednu što dokazuje izjavom o sposobnosti trajnog i kvalitetnog obavljanja poslova i dežurstva od 0 do 24 sata, ovjerenom od javnog bilježnika,

3.7. da je spremna zaposlenike osposobiti i opremiti za rad s računalnom aplikacijom za praćenje događaja u sustavu javne rasvjete što dokazuje izjavom o spremnosti osposobljavanja i opremanju ovjerenom od javnog bilježnika;

3.8. da posjeduje specijalne uređaje: termovizijsku kameru i uređaje za ispitivanje instalacija što dokazuje umjernicama ili atestima.

4. da nije kažnjavana za kaznena djela iz područja gospodarstva što dokazuje izjavom o nekažnjavanju ovjerenom od javnog bilježnika.

Isprave i dokazi o ispunjavanju uvjeta iz stavka 1. ovoga članka prilažu se u izvorniku ili ovjerenoj preslici i ne smiju biti stariji od 30 dana od dana podnošenja ponude.

Članak 5.

Uvjeti za opskrbu električnom energijom su:

1. da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje energetske djelatnosti što dokazuje izvatkom iz sudskog odnosno obrtnog registara;

2. da pravna ili fizička osoba ima ovlaštenje za obavljanje energetske djelatnosti što dokazuje dozvolom Hrvatske energetske regulatorne agencije - HERA;

3. da je pravna ili fizička osoba financijski sposobna za obavljanje poslova što dokazuje:

- jamstvom za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice u iznosu 1.000.000,00 kn (milijun kuna),

- BON 2/SOL 2 izdanim od bankarskih ili drugih financijskih institucija iz kojeg je vidljiva solventnost ponuditelja, odnosno da u posljednjih šest mjeseci nije bio u blokadi duže od 15 dana,

- potvrdom porezne uprave da nema dugovanja po osnovi javnih davanja;

4. da pravna ili fizička osoba nije kažnjavana za kaznena djela iz područja gospodarstva što dokazuje izjavom o nekažnjavanju ovjerenom od javnog bilježnika.

Isprave i dokazi o ispunjavanju uvjeta iz stavka 1. ovoga članka prilažu se u izvorniku ili ovjerenoj preslici. Isprave i dokazi iz stavka 1. točaka 1., 3. i 4. ne smiju biti stariji od 30 dana od dana podnošenja ponude.

IV. POVJERAVANJE POSLOVA JAVNE RASVJETE

Članak 6.

Gradonačelnik Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: gradonačelnik) donosi odluku o objavi prikupljanja ponuda ili javnog natječaja za povjeravanje poslova javne rasvjete.

Odluka o prikupljanju ponuda, odnosno javni natječaj, objavljuje se u dnevnom tisku, na web stranici Narodnih novina i na web stranici Grada Zagreba.

Poziv za prikupljanje ponuda ili javni natječaj sadrži:

- vrstu poslova koji se povjeravaju;

- uvjete za obavljanje poslova javne rasvjete;

- vrijeme na koje se sklapa ugovor o povjeravanju poslova javne rasvjete;

- rok za podnošenje ponuda;

- kome se ponuda podnosi;

- kriterij za odabir najpovoljnije ponude;

- obvezu podnošenja isprava i drugih dokaza iz članka 4. odnosno članka 5. ove odluke kojima ponuditelj dokazuje da ispunjava uvjete za obavljanje poslova javne rasvjete;

- obvezu podnošenja troškovnika;

- uputu za dobivanje ponudbene dokumentacije;

- mjesto i vrijeme javnog otvaranja ponuda.

Članak 7.

Pisana ponuda za obavljanje poslova javne rasvjete mora sadržavati sve isprave, dokaze i druge priloge koje je ponuditelj dužan podnijeti prema pozivu za prikupljanje ponuda, odnosno javnom natječaju.

Rok za podnošenje ponuda je 30 dana od dana dostave poziva o prikupljanju ponuda, odnosno dana objave javnog natječaja u dnevnom tisku, na web stranici Narodnih novina i na web stranici Grada Zagreba.

Ponuda koja nije podnesena u roku i koja nije potpuna, neće se uzeti u razmatranje za povjeravanje poslova javne rasvjete.

Ponude se podnose u pisanom obliku Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet (u daljnjem tekstu: Ured) preporučenom pošiljkom ili se predaju neposredno u pisarnicu s naznakom "ne otvarati - Prikupljanje ponuda, odnosno javni natječaj za povjeravanje poslova javne rasvjete - održavanje objekata i uređaja javne rasvjete/opskrba električnom energijom", preporučenom pošiljkom ili u centralnoj pisarnici Gradske uprave.

Članak 8.

Za pripremu i provedbu postupka povjeravanja poslova javne rasvjete gradonačelnik osniva povjerenstvo.

Povjerenstvo ima predsjednika i četiri člana te njihove zamjenike.

Zadaća povjerenstva je izrada ponudbene dokumentacije, javno otvaranje ponuda, razmatranje i podnošenje izvješća gradonačelnika.

Povjerenstvo će pristupiti otvaranju pristiglih ponuda najkasnije u roku od 20 dana od isteka roka za podnošenje ponuda.

Povjerenstvo vodi zapisnik o otvaranju i razmatranju ponuda.

Stručne poslove za povjerenstvo obavlja Ured.

Članak 9.

Ponudbena dokumentacija sadrži:

1. tekst odluke o prikupljanju ponuda ili tekst javnog natječaja;

2. uputu ponuditeljima za izradu ponude;

3. obrazac ponude;

4. izjavu o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta;

5. specifikaciju objekata i uređaja javne rasvjete;

6. vrstu, opseg radova i usluga;

7. iznos jamstva za ispunjenje ugovora o povjeravanju poslova javne rasvjete;

8. prijedlog ugovora o povjeravanju poslova javne rasvjeta.

Članak 10.

Javnom otvaranju ponuda imaju pravo prisustvovati ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje pisanog dokaza o ovlasti.

Članak 11.

Gradonačelnik predlaže Gradskoj skupštini Grada Zagreba osobu kojoj će se povjeriti obavljanje poslova javne rasvjete.

Obavljanje poslova javne rasvjete povjerava se osobi čija je ponuda najpovoljnija.

Najpovoljnija je ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz ove odluke sadrži i najnižu cijenu.

Članak 12.

Gradska skupština Grada Zagreba odlučuje o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje poslova javne rasvjete.

Protiv odluke iz stavka 1. ovoga članka žalba nije dopuštena.

Gradska skupština Grada Zagreba pridržava pravo neodabrati niti jednu ponudu i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema podnositeljima ponuda uključujući odgovornost za troškove sudjelovanja u postupku prikupljanja ponuda ili javnog natječaja.

U slučaju iz stavka 3. ovoga članka gradonačelnik je dužan poništiti natječaj i donijeti odluku iz članka 6. stavka 1. ove odluke, u roku od 15 dana od dana održavanja sjednice Gradske skupštine Grada Zagreba.

Članak 13.

Gradonačelnik ili osoba koju on ovlasti sklapa s izabranom osobom ugovor o povjeravanju poslova javne rasvjete (u daljnjem tekstu: ugovor).

Ugovor se sklapa na četiri godine i sadrži sastojke propisane Zakonom o komunalnom gospodarstvu. Troškovnik priložen ponudi za obavljanje poslova javne rasvjete sastavni je dio ugovora.

Izabrana osoba iz stavka 1. ovoga članka stječe pravo obavljanja povjerenih poslova danom sklapanja ugovora.

Ako izabrana osoba iz stavka 1. ovoga članka ne pristupi potpisivanju ugovora, odnosno svoj izostanak ne opravda u roku od osam dana od primanja poziva, smatrat će se da je odustala od obavljanja poslova.

Članak 14.

U slučaju iz članka 13. stavka 4. ove odluke obavljanje poslova javne rasvjete može se povjeriti sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.

Članak 15.

Gradonačelnik može otkazati ugovor:

- ako osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete ne ispunjava obaveze preuzete ugovorom;

- ako osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete ili njezin zaposlenik ne obavlja te poslove na način propisan ovom odlukom.

Osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete može otkazati ugovor ne navodeći razloge za otkaz.

Otkazni rok je tri mjeseca, a počinje teći prvoga dana sljedećeg mjeseca od mjeseca u kojem je otkaz primljen.

Ugovor se raskida ako osoba kojoj su povjereni poslovi javne rasvjete više ne ispunjava uvjete za njihovo obavljanje.

Članak 16.

Izvršenje ugovora o povjeravanju poslova javne rasvjete prati i nadzire Ured, te predlaže poduzimanje mjera u slučaju nepoštivanja ugovornih obveza.

V. NAČIN OBAVLJANJA POSLOVA

Članak 17.

Osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete dužna je osigurati njihovo trajno i kvalitetno obavljanje i postupati s pažnjom dobrog gospodarstvenika.

Ako osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete te poslove ne obavlja u skladu s ovom odlukom i ugovorom sklopljenim s Gradom Zagrebom, odgovara Gradu Zagrebu za svu štetu koja bi mu time bila nanesena.

Članak 18.

Osoba kojoj je povjereno obavljanje poslova javne rasvjete dužna je Uredu dostavljati podatke o nedostacima i kvarovima na objektima i uređajima javne rasvjete najmanje dva puta godišnje, a kod izvanrednih okolnosti (elementarne nepogode i slično) nakon prestanka tih okolnosti.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 19.

Stupanjem na snagu ove odluke prestaje vrijediti Odluka o određivanju poslova javne rasvjete koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/04 i 25/09).

Članak 20.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 021-05/11-01/74

URBROJ: 251-01-06-11-7

Zagreb, 10. ožujka 2011.

Predsjednik

Gradske skupštine

Boris Šprem, v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija