zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

25.01.2024.

Donesen

23.01.2024.

Stupa na snagu

26.01.2024.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika

Pročišćeni tekst vrijedi od 26.01.2024.

Narodne novine 2/2024

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 2/24)

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), na prijedlog pročelnika Ureda gradonačelnika, gradonačelnik Grada Zagreba, 23. siječnja 2024., donosi

Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika

Članak 1.

U Pravilniku o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika (Službeni glasnik Grada Zagreba 13/22, 25/23 i 38/23) u članku 3. iza riječi: "višeg savjetnika gradonačelnika za međugradsku i međunarodnu suradnju - specijaliste" dodaju se riječi: "višeg savjetnika gradonačelnika za gospodarstvo - specijaliste, višeg savjetnika gradonačelnika za razvojne projekte - specijaliste".

Članak 2.

U članku 7. broj: "67" zamjenjuje se brojem: "72", a broj: "124" zamjenjuje se brojem: "127".

U stavku 2. prilog Sistematizacija radnih mjesta u Uredu mijenja se kao u prilogu: Izmjena Sistematizacije radnih mjesta u Uredu koja je sastavni dio ovog pravilnika.

Članak 3.

U članku 9. stavku 1. iza riječi: "voditelja Službe za informiranje i medije," dodaju se riječi: "višeg stručnog savjetnika - koordinatora za informiranje i medije".

Članak 4.

Ovaj pravilnik stupa na snagu prvog dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 024-07/24-02/6

URBROJ: 251-01-12-24-2

Zagreb, 23. 1. 2024.

Gradonačelnik Grada Zagreba

Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.

IZMJENA SISTEMATIZACIJE RADNIH MJESTA U UREDU

Izvan ustrojstvenih jedinica pod rednim brojem 3. broj izvršitelja: "5" zamjenjuje se brojem: "3".

Iza rednog broja 4. dodaju se novi redni brojevi 5. i 6. koji glase:

"5. VIŠI SAVJETNIK GRADONAČELNIKA ZA GOSPODARSKE DJELATNOSTI I ODRŽIVI RAZVOJ -SPECIJALIST - 1 izvršitelj

(II. kategorija, potkategorija viši savjetnik - specijalist, klasifikacijski rang 2.)

Opis poslova i zadataka:

Zadatak 1.

Obavlja najsloženije zadatke vezano uz izradu i provedbu općih i drugih akata, strateških dokumenata i programa, planova i analiza u području gospodarskih djelatnosti i održivog razvoja. 50%

Zadatak 2.

Daje stručne savjete, mišljenja i prijedloge u ostvarenju strateških ciljeva gradonačelniku i službenicima vezanih uz gospodarske djelatnosti, gospodarenje otpadom, zaštitu okoliša i energetiku, te predlaže mjere za učinkovitije korištenje gradskih resursa u cilju promicanja gospodarstva i održivog razvoja te pripreme i provedbe investicijskih projekata Grada u navedenim područjima. 20%

Zadatak 3.

Priprema, vodi, nadzire i koordinira određene projekte od važnosti za Grad iz područja gospodarskih djelatnosti, gospodarenja otpadom, zaštite okoliša i energetike. 20%

Zadatak 4.

Surađuje sa znanstvenim i stručnim institucijama, tijelima državne uprave i gradskim upravnim tijelima, trgovačkim društvima i drugim subjektima iz područja gospodarstva, gospodarenja otpadom, zaštite okoliša i energetike te obavlja i druge poslove što mu ih odredi gradonačelnik. 10%

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje:

- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih, humanističkih, prirodnih, biotehničkih ili tehničkih znanosti,

- najmanje osam godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje četiri na najsloženijim poslovima iz područja gospodarstva, gospodarenja otpadom, zaštite okoliša, energetike te istaknuti rezultati u području povezanom sa samoupravnim djelokrugom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, a osobito sudjelovanje u izradi i provedbi propisa, strateških dokumenata i drugih akata, višegodišnje izvrsno rješavanje predmeta, objavljeni znanstveni i stručni radovi

- poznavanje rada na PC-u.

-aktivno znanje jednog stranog jezika (u govoru i pismu)

Složenost poslova:

Visok stupanj složenosti posla koji uključuje obavljanje najsloženijih zadataka izrade i provedbe općih i drugih akata, strateških dokumenata i programa, vođenja projekata, rješavanja predmeta, te pružanja savjeta i stručne pomoći gradonačelniku i službenicima gradskih upravnih tijela u rješavanju složenih zadataka iz područja gospodarstva. Poslovi vezani uz istraživanje i stručnu obradu najsloženijih pitanja i problema u vezi s gospodarstvom. Daje visok doprinos pri izradi propisa, strateških dokumenata i drugih akata iz područja gospodarstva.

Samostalnost u radu:

Visok stupanj samostalnosti koji uključuje rad u skladu s općim i specifičnim uputama gradonačelnika, odnosno pročelnika.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama:

Stalna stručna komunikacija (verbalna i pisana) sa službenicima gradskih upravnih tijela u fazi pripreme prijedloga akata, strateških dokumenata i programa, planova i analiza, studija, prezentacija i drugih stručnih materijala te u fazi praćenja njihove realizacije. Česta komunikacija s gradonačelnikom u svrhu pružanja savjeta. Česta (verbalna i pisana) komunikacija s tijelima državne uprave, predstavnicima institucija, ustanova, udruga, gospodarstvenika, međunarodnih organizacija i udruženja te građana.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka:

Odgovornost koja uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada,te visok stupanj odgovornosti za date stručne savjete, mišljenja i prijedloge koje imaju učinak na određivanje strateških dokumenata iz područja gospodarstva.

6. VIŠI SAVJETNIK GRADONAČELNIKA ZA RAZVOJNE PROJEKTE -SPECIJALIST - 1 izvršitelj

(II. kategorija, potkategorija viši savjetnik - specijalist, klasifikacijski rang 2.)

Opis poslova i zadataka:

Zadatak 1.

Obavlja najsloženije zadatke vezano uz pripremu izradu i provedbu razvojnih projekata povezanih s upravljanjem i koncepcijom razvoja Grada, a osobito vezane uz projekte s ciljem unapređenja koncepta održivog upravljanja i razvoja Grada. 50%

Zadatak 2.

Sudjeluje u izradi i provedbi općih i drugih akata, strateških dokumenata i programa koji doprinose lokalnoj implementaciji razvojnih projekata, te koordinira više gradskih upravnih tijela u pripremi i provedbi razvojnih projekata od interesa za Grad. 20%

Zadatak 3.

Daje stručne savjete, mišljenja i prijedloge u ostvarenju razvojnih projekata gradonačelniku te izrađuje sveobuhvatnu analizu i sagledava procese razvojnih projekata te njihove provedbe u svrhu identificiranja relevantnih dionika, primjene pristupa provedbe razvojnih projekata u suradnji s drugim upravnim tijelima, ministarstvima, trgovačkim društvima, ustanovama, organizacijama i institucijama, radi preuzimanja najbolje prakse u svrhu primjene razvojnih projekata u lokalnu politiku razvoja Grada i njegovih interesa, te o istom izvještava gradonačelnika. 20%

Zadatak 4.

Priprema, vodi i koordinira određene razvojne projekte od važnosti za Grad, obavlja poslove sustavnog nadzora na provođenjem projekata, prati i vrednuje rezultate razvojnih projekata na razvoj i interese Grada te obavlja i druge poslove što mu ih odredi gradonačelnik. 10%

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje:

- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih, humanističkih, prirodnih, biotehničkih ili tehničkih znanosti,

- najmanje osam godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje četiri na najsloženijim poslovima iz područja razvojnih projekata te istaknuti rezultati u području povezanom sa samoupravnim djelokrugom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, a osobito sudjelovanje u izradi i provedbi propisa, strateških dokumenata i drugih akata, višegodišnje izvrsno rješavanje predmeta, objavljeni znanstveni i stručni radovi

- poznavanje rada na PC-u.

-aktivno znanje jednog stranog jezika (u govoru i pismu)

Složenost poslova:

Visok stupanj složenosti posla koji uključuje obavljanje najsloženijih zadataka izrade i provedbe općih i drugih akata, strategija i programa, vođenja projekata, rješavanja predmeta, te pružanja savjeta i stručne pomoći gradonačelniku i službenicima gradskih upravnih tijela u rješavanju složenih zadataka vezanih uz razvojne projekte. Poslovi vezani uz istraživanje i stručnu obradu najsloženijih pitanja i problema u vezi razvojnih projekata. Daje visok doprinos pri izradi propisa, strateških dokumenata i drugih akata iz područja razvojnih projekata.

Samostalnost u radu:

Visok stupanj samostalnosti koji uključuje rad u skladu s općim i specifičnim uputama gradonačelnika, odnosno pročelnika.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama:

Stalna stručna komunikacija (verbalna i pisana) sa službenicima gradskih upravnih tijela u fazi pripreme prijedloga akata, strateških dokumenata i programa, planova i analiza, studija, prezentacija i drugih stručnih materijala te u fazi praćenja njihove realizacije. Česta komunikacija s gradonačelnikom u svrhu pružanja savjeta. Česta (verbalna i pisana) komunikacija s tijelima državne uprave, predstavnicima institucija, ustanova, udruga, gospodarstvenika, međunarodnih organizacija i udruženja te građana.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka:

Odgovornost koja uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, te visok stupanj odgovornosti za date stručne savjete, mišljenja i prijedloge koje imaju učinak na određivanje strateških dokumenata iz područja razvojnih projekata."

Dosadašnji redni brojevi od 5. do 11. postaju redni brojevi od 7. do 13.

Iza dosadašnjeg rednog broja 12. koji postaje redni broj 14. dodaje se novi redni broj 15. koji glasi:

"15. VIŠI STRUČNI SAVJETNIK - KOORDINATOR ZA POSLOVE KABINETA GRADONAČELNIKA - 1 izvršitelj

(II. kategorija, potkategorija viši savjetnik, klasifikacijski rang 4.)

Opis poslova i zadataka:

Zadatak 1.

Obavlja najsloženije poslove koji obuhvaćaju koordinaciju aktivnosti vezanih uz ostvarivanje plana i programa aktivnosti gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika. 30%

Zadatak 2.

Obavlja službenu korespodenciju i poslove u svezi s organizacijom sastanaka na kojima sudjeluje gradonačelnik i njegovi zamjenici i organizacijom događanja kojima je Grad organizator, inicijator, pokrovitelj, sudionik ili su od interesa za Grad. 30%

Zadatak 3.

Koordinira s gradskim upravnim tijelima pripremu i dostavu materijala i prijedloga za gradonačelnikov kolegij i tjedne radne sastanke gradonačelnika sa zamjenicima, pročelnicima gradskih upravnih tijela, priprema održavanje tjednih radnih sastanaka gradonačelnika i gradonačelnikovih kolegija. 20%

Zadatak 4.

Izrađuje programe, planove, izvješća i druge stručne materijale iz djelokruga Službe te obavlja i druge poslove po nalogu. 20%

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje:

- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih ili humanističkih znanosti

- najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

- poznavanje rada na PC-u

- aktivno znanje jednog stranog jezika (u govoru i pismu).

Složenost poslova:

Visok stupanj složenosti koji uključuje koordinaciju aktivnosti ceremonijala, izradu programa, planova, izvješća i drugih stručnih materijala. Poslovi se obavljaju uz stalno praćenje i proučavanje svih poslova i propisa iz djelokruga, odnosno nadležnosti Ureda i primjenu velikog broja propisa koje zahtijevaju posebno tumačenje u izradi stručnih mišljenja, programa, planova, analiza i izvješća te primjenu više različitih postupaka pri izradi akata, pa je osobni doprinos visoke razine.

Samostalnost u radu:

Visok stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute voditelja Kabineta.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama:

Stalna suradnja i komunikacija sa voditeljem Kabineta. Česta suradnja i komunikacija (verbalna i pisana) i s drugim gradskim upravnim tijelima i subjektima u svrhu prikupljanja i razmjene informacija, te pružanja savjeta u svezi s poslovima iz djelokruga Kabineta.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka:

Odgovornost koja uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, za pravodobno i kvalitetno obavljanje stručnih poslova i zadataka."

Dosadašnji redni brojevi od 13. do 23. postaju redni brojevi od 16. do 26.

Iza dosadašnjeg rednog broja 24. koji postaje redni broj 27. dodaje se novi redni broj 28. koji glasi:

"28. VIŠI STRUČNI SAVJETNIK - KOORDINATOR ZA ODNOSE S GRAĐANIMA - 1 izvršitelj

(II. kategorija, potkategorija viši savjetnik, klasifikacijski rang 4.)

Opis poslova i zadataka:

Zadatak 1.

Priprema i koordinira poslove vezane uz organiziranje provođenja javnog mijenja, prati, analizira i unapređuje oblike komunikacije između Gradske uprave i građana, udruga građana i drugih neprofitnih organizacija, odnosno njihovih interesnih grupa radi informiranja o radu Gradske uprave te utvrđivanja njihovih potreba i prijedloga. 40%

Zadatak 2.

Obavlja najsloženije poslove vezane uz pravodobno informiranje građana, predstavnika udruga građana i drugih neprofitnih organizacija o načinu rješavanja njihovih predstavki, prijedloga i zamolbi, rješava kompleksnije predstavke i predlaže mjere za njihovo rješavanje, koordinira rad dežurnih službi, dežurnih telefonskih linija, besplatnih telefonskih linija, knjiga žalbi, sandučića za prijedloge i predstavke na pojedinim mjestima u Gradu, kao oblika komunikacije između Gradske uprave i građana, udruga građana i drugih neprofitnih organizacija radi informiranja o radu Gradske uprave te utvrđivanja njihovih potreba i prijedloga. 40%

Zadatak 3.

Koordinira s gradskim upravnim tijelima pripremu i dostavu materijala u svrhu prikupljanja i razmjene informacija radi unapređenja odnosa s građanima, pripreme odgovora na najsloženije upite, zahtjeve i primjedbe građana u svezi rada gradskih upravnih tijela, brine o potrebnoj dokumentaciji i evidencijama te obavlja i druge poslove po nalogu. 20%

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje:

- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih ili humanističkih znanosti

- najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

- poznavanje rada na PC-u

Složenost poslova:

Visok stupanj složenosti koji uključuje koordinaciju poslova vezanih uz pravodobno informiranje građana, rješavanje kompleksnijih predstavki, prijedloga i zamolbi građana, najsloženijih predmeta iz djelokruga Službe te sudjelovanje u izradi evidencija. Poslovi se obavljaju uz stalno praćenje i proučavanje svih poslova i propisa iz djelokruga Službe. Poslovi se obavljaju uz primjenu više različitih metodologija i postupaka, pa je osobni doprinos visoke razine.

Samostalnost u radu:

Visok stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute voditelja Službe.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama:

Stalna suradnja i komunikacija sa voditeljem Službe. Česta suradnja i komunikacija (verbalna i pisana) s drugim gradskim upravnim tijelima i drugim subjektima zbog davanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija u svrhu razvoja i unapređivanja odnosa s građanima.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka:

Odgovornosti koja uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, pravodobno i kvalitetno obavljanje stručnih poslova i zadataka."

Dosadašnji redni brojevi od 25. do 30. postaju redni brojevi od 29. do 34.

Iza dosadašnjeg rednog broja 31. koji postaje redni broj 35. dodaje se novi redni broj 36. koji glasi:

"36. VIŠI STRUČNI SAVJETNIK - KOORDINATOR ZA INFORMIRANJE I MEDIJE - 1 izvršitelj

(II. kategorija, potkategorija viši savjetnik, klasifikacijski rang 4.)

Opis poslova i zadataka:

Zadatak 1.

Koordinira, usmjerava i nadzire realizaciju najsloženijih aktivnosti i procesa vezanih uz kreiranje, razvoj i unapređivanje različitih oblika komunikacije s medijima i uspostave odnosa Gradske uprave sa svim vrstama javnosti. 30%

Zadatak 2.

Koordinira pripremu i dostavu informacija o radu Gradske uprave te planira i koordinira izradu najsloženijih materijala namijenjenih za objavu u medijima. 30%

Zadatak 3.

Koordinira načine i alate komunikacije s medijima i uspostavlja protokole i rokove ove komunikacije u smislu protoka informacija od gradskih upravnih tijela prema medijima. 20%

Zadatak 4.

Koordinira gradska upravna tijela u kreiranju sadržaja o radu Gradske uprave, surađuje s trgovačkim društvima i ustanovama u vlasništvu Grada te drugim subjektima u svrhu prikupljanja i razmjene informacija, pripreme odgovora na najsloženija pitanja medija te obavlja i druge poslove po nalogu. 20%

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje:

- sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih, prirodnih, tehničkih ili humanističkih znanosti odnosno struke s umjetničkog područja

- najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

- poznavanje rada na PC-u

- aktivno znanje jednog stranog jezika (u govoru i pismu).

Složenost poslova:

Visok stupanj složenosti koji uključuje koordinaciju aktivnosti vezanih uz informiranje i medije, izradu akata iz djelokruga Službe, rješavanje najsloženijih predmeta iz djelokruga Službe te sudjelovanje u izradi izvješća, planova i programa. Poslovi se obavljaju uz stalno praćenje i proučavanje svih poslova i propisa iz djelokruga Službe. Poslovi se obavljaju uz primjenu više različitih metodologija i postupaka, pa je osobni doprinos visoke razine.

Samostalnost u radu:

Visok stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute voditelja Službe.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama:

Stalna suradnja i komunikacija sa voditeljem Službe. Česta suradnja i komunikacija (verbalna i pisana) s drugim gradskim upravnim tijelima i drugim subjektima zbog davanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija u svrhu razvoja i unapređivanja oblika komunikacije s medijima.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka:

Odgovornosti koja uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, pravodobno i kvalitetno obavljanje stručnih poslova i zadataka."

Dosadašnji redni brojevi od 32. do 67. postaju redni brojevi od 37. do 72.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija