Vi pitate - Mi odgovaramo
Stručni odgovori naših urednika-savjetnika na pitanja pretplatnika.
Utvrđivanje roka za podnošenje prigovora potrošača
Komunalno trgovačko društvo u vlasništvu Grada, u postupku je izrade novih općih uvjeta pružanja usluga. Razmatrajući opće uvjete drugih pružatelja usluga primijetili smo da mnogi od njih (ali, ne svi) propisuju rok, u pravilu od 30 dana, u kojem je korisnik usluga ovlašten podnijeti prigovor na ispostavljeni račun za pružene usluge, ili na kvalitetu pružene usluge. Budući da takav rok nismo pronašli u zakonu, molimo da nam odgovorite može li se podnošenje prigovora potrošača ograničavati rokom, i, ako da, na temelju kojeg propisa i koliki taj rok može biti?
Ugostiteljstvo – zaštita potrošača u ugostiteljstvu – prigovor
i Odredbama kojih je propisa regulirana zaštita potrošača u ugostiteljstvu i turizmu?