Stručni članci
×
![](https://storage.googleapis.com/informator-production/uploads/images/article/image/522/medium_a371cd2a78f56d7012629ceaf046bbfaf169a893.jpg)
12.09.2016.
B2B marketing
B2B marketing (engl. business to business marketing) jest marketing usmjeren prema tvrtkama i drugim organizacijama koje određeni proizvod koriste u vlastitoj proizvodnji, općenito u poslovanju ili za prodaju krajnjim kupcima. Radi se, naime, o zadovoljavanju potražnje drugih tvrtki, odnosno o prodaji proizvoda ili usluga jedne tvrtke drugoj. Temelji se na istim načelima kao i potrošački marketing, ali se realizira na potpuno različit način. U nastavku analizirat ćemo razlike između B2B marketinga i potrošačkog marketinga te dati osnovne smjernice za izradu marketinške strategije, s posebnim osvrtom na online B2B marketinšku sttrategiju.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.