12.09.2016.

B2B marketing

B2B marketing (engl. business to business marketing) jest marketing usmjeren prema tvrtkama i drugim organizacijama koje određeni proizvod koriste u vlastitoj proizvodnji, općenito u poslovanju ili za prodaju krajnjim kupcima. Radi se, naime, o zadovoljavanju potražnje drugih tvrtki, odnosno o prodaji proizvoda ili usluga jedne tvrtke drugoj. Temelji se na istim načelima kao i potrošački marketing, ali se realizira na potpuno različit način. U nastavku analizirat ćemo razlike između B2B marketinga i potrošačkog marketinga te dati osnovne smjernice za izradu marketinške strategije, s posebnim osvrtom na online B2B marketinšku sttrategiju.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija