Digitalna izdanja
Više od 100 naslova stručne literature u digitalnom obliku!
Informatorova digitalna izdanja novost su za sve ljubitelje stručne literature. Ono po čemu je ovaj paket poseban i jedinstven jest lakoća korištenja putem mobitela, računala ili tableta, bilo kad i bilo gdje.
Prednosti korištenja Informatorovih digitalnih izdanja su:
- dostupnost na više uređaja (računalo, tablet, mobitel) – lakša prenosivost
- jednostavnost i preglednost izdanja – lakoća korištenja i čitanja
- međusobna povezanost sadržaja putem vanjskih poveznica na propise RH
- napredna pretraga pojmova unutar izdanja
- dodavanje vlastitih napomena i bilješki unutar svakog pojedinog izdanja
- ažurnost – kontinuirano ažuriranje baze novim digitalnim izdanjima
- ekološka prednost – pridonosi očuvanju okoliša.
Informatorova digitalna izdanja možete kupiti po promotivnoj cijeni od 1.870,00 €
(+5% PDV-a godišnje).
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail: prodaja@informator.hr
Obvezno pravo - posebni dio I.
2012
... Ispitivanje usluga i stvari koje nisu namijenjene prometu uređuje odredba čl. 879. ZOO-a, koja glasi: »Ako se obavljanje ispitivanja odnosi na usluge ili stvari koje nisu namijenjene prometu, izvršitelj ispitivanja i naručitelj ispitivanja imaju ista ... ista prava i obveze kao i kod ispitivanja robe.« Među usluge koje kontroliraju izvršitelji ispitivanja spadaju npr. pakiranje robe, otprema robe, utovar, istovar i pretovar robe, slaganje robe, uskladištenje robe i sl. Opseg i način ove vrste kontrole ugovorne ...
... sastojak ugovora o ispitivanju robe i usluge, pa se besplatno obavljanje poslova ispitivanja robe i usluge ne može smatrati ugovorom o kontroli. Naknada se, u pravilu, određuje u ugovoru. Ako naknada nije određena ugovorom, izvršitelju ispitivanja pripada uobičajena ... uobičajena naknada.1277 Visina »uobičajene naknade« ovisi o opsegu posla, načinu utvrđivanja svojstava robe, vremenu potrebnom za ispitivanje, mjestu ispitivanja i drugim kriterijima koji su priznati u mjestu obavljanja kontrole. ...
... Ugovor o ispitivanju robe i usluga prestaje ispunjenjem, sporazumom ugovornih strana i ostalim načinima na koje ugovori prestaju (npr. raskidom ugovora zbog neispunjenja odnosno zbog promijenjenih okolnosti, poništenjem ugovora, itd.). Postoji i jedna ... ugovor o ispitivanju robe i usluge može prestati i jednostranim raskidom voljom naručitelja ispitivanja.1301 Naručitelj ispitivanja može jednostranom izjavom volje raskinuti ugovor sve dok naručeno ispitivanje nije obavljeno. Naručitelj ispitivanja je gospodar ...
... Ispitivanje robe i usluga značajno je osobito kod distancijske kupoprodaje, jer kupac prije nego što robu preuzme, putem certifikata koji stiže prije ili zajedno s robom, dobiva odnosno može dobiti uvid u njezin identitet, količinu, svojstva i stanje ... često jeftinije povjeriti ispitivanje kupljene robe izvršitelju ispitivanja (stručnjaku), nego slati svog predstavnika (ponekad i nedovoljno stručnog) u mjesto pregleda stvari. I prodavatelj može imati razloga povjeriti ispitivanje specijaliziranom izvršitelju ...
... kontrolora da obavi ugovorenu uslugu, tj. da stručno i nepristrano obavi ispitivanje robe1278. Izraz »stručno« znači neoborivu zakonsku pretpostavku o kontroloru kao profesionalcu i stručnjaku, koji je u obavljanju obveze ispitivanja robe dužan postupati s povećanom ... »nepristrano« znači da ispitivanje treba obaviti objektivno. Nepristranost u obavljanju kontrole robe ima šire društveno značenje, jer se njome ostvaruju i štite i drugi društveni interesi, a ne samo interesi ugovornih strana (npr. ako se radi o robi za čiji je promet ...
... sc. Hrvoje Momčinović Izabrani radovi: 1. Horak, Hana: Ugovor o kontroli robe, magistarski rad, Pravni fakultet u Zagrebu 2. Momčinović, Hrvoje: Ugovor o ispitivanju robe i usluge, Zbornik radova, »Novi Zakon o obveznim odnosima«, Organizator, Zagreb, ... 2005. 3. Tuđen-Mazuth, Blanka: Komparativni pregled određivanja kotrole kvalitete robe s osvrtom na jugoslavenski Zakon o obveznim odnosima, magistarski rad, Pravni fakultet u Zagrebu ...
... sklapanju ugovora primjenjuju se na svaki ugovor (ponuda, prihvat, trenutak i mjesto sklapanja, itd.), pa se i ugovor o ispitivanju robe i usluge može sklopiti izjavom ponuđenog o prihvatu ponude. ...
Komunalne djelatnosti i javna nabava
2009
Aktualnosti iz platnog prometa s inozemstvom, mjenjačkog i carinskog poslovanja
2006
... - usluge i autorski honorari za prevođenje ili objavu znanstvenih članaka u časopisima, tantijeme - troškovi odvjetnika i javnog bilježnika - usluge sudskih i sudskomedicinskih vještačenja. Ne uključuje: - plaćanja sudskih troškova i drugih pristojba ... javnih bilježnika (dodjeljuje se šifra osnove osnovnog posla) - usluge oglašavanja (uključeno u 375 - Oglašavanje i istraživanje tržišta). 375 Oglašavanje i istraživanje tržišta Usluge koje se obavljaju između rezidenata i nerezidenata, kao što su: - ...
... tako da se roba može smjestiti u skladu s propisanim uvjetima. Carinsko skladište može biti javno ili privatno. U javnom skladištu svaka osoba može skladištiti robu (danas je to, primjerice, skladište Robnih terminala, gdje leži neocarinjena roba raznih uvoznika) ... smještaj robe posjednika skladišta. Carinsko skladište omogućava: - smještaj strane robe, koja tijekom primjene toga postupka ne podliježe obvezi plaćanja uvozne carine i ograničavajućim mjerama gospodarske politike, te - smještaj domaće robe, glede koje ...
... određuje naručitelj, te mora biti opisan jasno, razumljivo i nedvojbeno, kako bi svi ponuditelji mogli ponuditi usporedivu robu, usluge i radove prema vrsti, kvaliteti, cijeni, te s drugim potrebnim svojstvima i uvjetima (čl. 33. ZJN-a). Tehnički zahtjevi ... uobičajenim opisima i zahtjevima glede kvalitete, sigurnosti, označavanja, ispitivanja, ispitnih metoda i pakiranja. Zabranjeno je upotrebljavati tehničke specifikacije u kojima se zahtijevaju robe posebne izrade ili podrijetla, koje bi nekom ponuditelju omogućile ...
... ih sami naručitelji slobodno i u granicama zakona. Svatko provodi nabavu radi zadovoljavanja svojih potreba za radom, robom i uslugama, ne postoji središnje tijelo koje bi provodilo nabavu za korisnike proračuna, kao što to postoji ponegdje u EU. Nasuprot ... propisao granice ovlasti Državne komisije u postupku kontrole javne nabave, odnosno utvrdio je samo neke vrste odluka koje se ispituju u postupku U odnosu na odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, Državna komisija ovlaštena je odbiti žalbu, a nakon što ...
... elektronička trgovina ili e-trgovina jest digitalno obavljanje procesa kupnje i prodaje te s njima povezan prijenos proizvoda, usluga, informacija i novca putem računalnih mreža (uključujući Internet). Neki će autori tome pridodati i sve aktivnosti unapređenja ... koje su sve tri dimenzije u digitalnom obliku. Dakle, ako imamo digitalan proizvod, a cjelokupni poslovni proces (npr. nuđenje robe i sklapanje posla) vodimo digitalno i, k tome, proizvod isporučimo i platimo koristeći se digitalnim kanalima, govorimo o čistoj ...
... živežnim namirnicama u Republici Hrvatskoj. Segetlija829 upozorava na činjenicu da je u maloprodaji živežnih namirnica i potrošne robe u 2005. godini 10 najvećih dosegnulo gotovo 50% tržišnog udjela, dok na četiri vodeća poduzeća otpada preko 35%. Posljednja ... zbog povećane koncentracije kapitala imaju potrebnu snagu za razvoj novih proizvoda, inoviranje procesa i investiranje u nove usluge tako da su zapravo veliki igrači pokretači gospodarskog razvoja.834 Iz ekonomske teorije proizlazi da monopoli i oligopoli ...
... reviziju ovih zaključaka. Maloprodavači su u međuvremenu uspostavili i oblikovali prema sebi međunarodne kanale distribucije robe i usluga u kojima su stekli, ako ne liderske, onda vrlo utjecajne uloge. Uz takve kanale distribucije, koji mogu osigurati raznolike ... posebnu važnost treba dati internetu koji omogućuje elektroničku ponudu robe, elektroničke oblike plaćanja, i to sve u kombinaciji s razvojem specijaliziranih distributera te kupljene robe, također više ne mogu igrati tako važnu ulogu u stvaranju konkurentnog ...
Javna nabava u praksi
2006
... određuje naručitelj i mora biti opisan jasno, razumljivo i nedvojbeno, tako da svi ponuditelji mogu ponuditi usporedivu robu, usluge i radove po vrsti, kvaliteti, cijeni, te po drugim potrebnim svojstvima i uvjetima. (2) Predmet nabave mora biti podijeljen ... mogu utjecati na cijenu te ih navesti u dokumentaciji za nadmetanje. (5) Predmet nabave ne smije istodobno biti nabava robe, usluga ili ustupanje radova i pribavljanje sredstava za financiranje te nabave. Postupak pribavljanja financijskih sredstava za ...
... bitne podatke: 1. ime, adresu naručitelja, broj telefona i telefaksa, 2. mjesto isporuke, izvođenja radova ili obavljanja usluge, 3. opis predmeta nabave, vrstu, kvalitetu, opseg ili količinu, 4. opis i oznaku grupa ili dijelova predmeta nabave i odredbu ... određuje naručitelj i mora biti opisan jasno, razumljivo i nedvojbeno, tako da svi ponuditelji mogu ponuditi usporedivu robu, usluge i radove po vrsti, kvaliteti, cijeni, te po drugim potrebnim svojstvima i uvjetima. (2) Predmet nabave mora biti podijeljen ...
... može na početku proračunske ili poslovne godine javno objaviti prethodnu obavijest o nabavi: – za ukupnu nabavu istovrsne robe i usluge koju predviđa u sljedećih 12 mjeseci, ako je ukupna procijenjena vrijednost nabave jednaka ili veća od 750.000 EUR, – za ... zahtijevati: – diskriminacijske, tehničke ili financijske uvjete koji nisu propisani za ostale zainteresirane strane ili – ispitivanja ili dokaze koji su već na raspolaganju. (7) Podnositelji zahtjeva čije su kvalifikacije odbijene moraju biti obaviješteni ...
Novo pravo javne nabave
2005
Gradnja i komunalno gospodarstvo
2007
Zemljišne knjige i odgoda povjerenja
2007