zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

07.12.2017.

Donesen

04.12.2017.

Stupa na snagu

15.12.2017.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o osnivanju Centra za pružanje usluga u zajednici "Novi Jelkovec"

Pročišćeni tekst vrijedi od 23.11.2023.

Narodne novine 22/2017, 3/2020, 26/2021, 16/2022, 37/2023

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o osnivanju Centra za pružanje usluga u zajednici "Novi Jelkovec" (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 22/17, 3/20, 26/21, 16/22, 37/23)

Na temelju članka 7. stavka 1. točke 2. i članka 12. stavka 3. Zakona o ustanovama (Narodne novine 76/93, 29/97 - ispr., 47/99 - ispr. i 35/08), članka 164. stavka 3. Zakona o socijalnoj skrbi (Narodne novine 157/13, 152/14, 99/15, 52/16 i 16/17) i članka 41. točke 18. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16), Gradska skupština Grada Zagreba, na 6. sjednici, 4. prosinca 2017., donijela je

ODLUKU

o osnivanju Centra za pružanje usluga u zajednici "Novi Jelkovec"

Članak 1.

Osniva se javna ustanova pod nazivom: Centar za pružanje usluga u zajednici "Zagreb" (u daljnjem tekstu: Ustanova).

Skraćeni naziv Ustanove je: Centar "Zagreb".

Sjedište Ustanove je u Zagrebu, Ulica Brune Bjelinskog 9.

Osnivač Ustanove je Grad Zagreb (u daljnjem tekstu: Osnivač).

Izrazi u ovoj odluci koji imaju rodno značenje odnose se jednako na muški i ženski rod.

Članak 2.

Djelatnost Ustanove je pružanje socijalnih usluga u zajednici djeci s teškoćama u razvoju, mlađim punoljetnim osobama i odraslim osobama s tjelesnim, intelektualnim, osjetilnim ili mentalnim oštećenjem (u daljnjem tekstu: korisnici), i to:

- djeci s teškoćama u razvoju:

- usluge rane razvojne podrške;

- usluge pomoći pri uključivanju u programe odgoja i redovitog obrazovanja;

- usluge individualne psihosocijalne podrške u obitelji;

- usluge individualne psihosocijalne podrške u Ustanovi;

- usluge grupne psihosocijalne podrške u Ustanovi;

- usluge stručne procjene;

- usluge savjetovanja;

- mlađim punoljetnim osobama i odraslim osobama s tjelesnim, intelektualnim, osjetilnim ili mentalnim oštećenjima:

- usluge smještaja;

- usluge organiziranog stanovanja uz sveobuhvatnu podršku;

- usluge organiziranog stanovanja uz svakodnevnu intenzivnu podršku;

- usluge organiziranog stanovanja uz svakodnevnu kratkotrajnu podršku;

- usluge organiziranog stanovanja uz povremenu podršku;

- usluge poludnevnog boravka;

- usluge cjelodnevnog boravka;

- usluge individualne psihosocijalne podrške u obitelji;

- usluge individualne psihosocijalne podrške u Ustanovi;

- usluge grupne psihosocijalne podrške u Ustanovi;

- usluge pomoći u kući;

- usluge pomoći pri uključivanju u programe odgoja i redovitog obrazovanja;

- usluge stručne procjene;

- usluge savjetovanja.

Ustanova može, pored navedene djelatnosti, obavljati poslove neformalnog obrazovanja odraslih te druge poslove koji služe obavljanju njezine djelatnosti.

Članak 3.

Ustanova se upisuje u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu.

Ustanova stječe svojstvo pravne osobe upisom u sudski registar.

Ustanova može započeti s pružanjem usluga iz članka 2. ove odluke nakon upisa u Upisnik ustanova socijalne skrbi koje vodi ministarstvo nadležno za poslove socijalne skrbi.

Članak 4.

Grad Zagreb daje Ustanovi na uporabu i korištenje objekt B2, i to poslovne prostore oznake P2-P7 u Zagrebu, Ulica Brune Bjelinskog 9-17, ukupne površine 806,61 m2 i poslovne prostore oznake A8 L5, površine 49,70 m2 i A8 L6, površine 73,92 m2, ukupne površine 123,62 m2, na adresi Zagreb, Ulica Ladislava Šabana 6, dok traje obavljanje djelatnosti Ustanove.

Osnivač će osigurati sredstva za osnivanje i početak rada Ustanove u iznosu od 4.000.000,00 kuna.

Članak 5.

Sredstva za rad i trajno obavljanje djelatnosti Ustanove stječe:

- iz proračuna Grada Zagreba;

- od sredstava ostvarenih pružanjem socijalnih usluga;

- darovima fizičkih i pravnih osoba;

- iz drugih izvora.

Članak 6.

Imovinu Ustanove čine sredstva pribavljena od Osnivača za osnivanje i početak rada, stečena pružanjem usluga iz vlastite djelatnosti i pribavljena iz drugih izvora (darovi, potpore i drugo).

Ako u obavljanju svoje djelatnosti Ustanova ostvari dobit, ona se upotrebljava isključivo za obavljanje i razvoj djelatnosti Ustanove, u skladu s ovom odlukom i statutom Ustanove.

Članak 7.

Ustanova za svoje obveze odgovara cjelokupnom svojom imovinom.

Osnivač solidarno i neograničeno odgovara za obveze Ustanove.

Bez odluke Gradske skupštine Grada Zagreba Ustanova ne može:

- promijeniti naziv i sjedište Ustanove;

- provoditi statusne promjene Ustanove;

- odlučiti o davanju jamstva.

Gradska skupština Grada Zagreba daje:

- prethodnu suglasnost na statut Ustanove;

- prethodnu suglasnost na odluku o promjeni djelatnosti;

- prethodnu suglasnost o osnivanju druge pravne osobe;

- suglasnost o udruživanju u zajednicu ustanova;

- suglasnost o dugoročnom zaduživanju.

Gradonačelnik Grada Zagreba daje suglasnost:

- na stjecanje, opterećenje, otuđenje nekretnina ili raspolaganje njima;

- na stjecanje, opterećenje ili otuđenje pokretne imovine pojedinačna vrijednost koje prelazi 26.600,00 eura bez PDV-a;

- na izdavanje mjenica i drugih sredstva osiguranja plaćanja te o raspolaganju novčanim sredstvima vrijednost kojih prelazi 26.600,00 eura bez PDV-a;

- o korištenju zajmova i kredita za investicijska ulaganja;

- o promjeni poslovne banke, odnosno o prijenosu sredstva u drugu poslovnu banku;

- o uvjetima i načinu ulaganja domaćih i stranih pravnih i fizičkih osoba u Ustanovu, izuzimajući humanitarnu pomoć;

- o načinu raspolaganja dobiti i pokriću gubitka Ustanove.

Gradonačelnik Grada Zagreba daje prethodnu suglasnost na donošenje:

- pravilnika o radu i

- pravilnika o unutarnjoj sistematizaciji.

Članak 8.

Ustanovom upravlja Upravno vijeće koje ima pet članova.

Upravno vijeće čine:

- tri predstavnika Osnivača,

- jedan predstavnik radnika zaposlen u Ustanovi i

- jedan predstavnik korisnika usluga Ustanove odnosno njegov zakonski zastupnik.

Članove Upravnog vijeća, predstavnike Osnivača, imenuje gradonačelnik Grada Zagreba.

Člana Upravnog vijeća, predstavnika korisnika usluga Ustanove, odnosno njegova zakonskog zastupnika, predloženog na skupu korisnika, imenuje gradonačelnik Grada Zagreba.

Člana Upravnog vijeća, predstavnika radnika zaposlenih u Ustanovi imenuje i razrješava radničko vijeće, a ako ono nije utemeljeno, predstavnika radnika biraju radnici na slobodnim i neposrednim izborima, tajnim glasanjem, sukladno općim propisima o radu.

Predsjednika i zamjenika predsjednika Upravnog vijeća biraju članovi Upravnog vijeća između predstavnika osnivača.

Mandat članova Upravnog vijeća traje 4 godine.

Način rada i donošenje odluka Upravnog vijeća utvrdit će se statutom Ustanove.

Članak 9.

Upravno vijeće Ustanove obavlja sljedeće poslove:

- donosi statut Ustanove, uz prethodnu suglasnost Gradske skupštine Grada Zagreba;

- donosi pravilnik o radu, uz prethodnu suglasnost gradonačelnika Grada Zagreba;

- donosi pravilnik o unutarnjoj sistematizaciji uz prethodnu suglasnost gradonačelnika Grada Zagreba;

- donosi pojedinačne akte i akte poslovanja utvrđene statutom Ustanove;

- donosi godišnji program rada i razvoja Ustanove i nadzire njegovo provođenje;

- donosi odluku o imenovanju i razrješenju ravnatelja Ustanove;

- donosi odluke o drugom stupnju u svezi s pravima radnika;

- utvrđuje prijedlog financijskog plana i polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana;

- donosi plan investicija;

- donosi plan nabave;

- podnosi gradonačelniku Grada Zagreba izvješća o poslovanju Ustanove, najmanje jednom godišnje;

- predlaže promjenu djelatnosti te promjenu sjedišta i naziva;

- daje Osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima;

- raspravlja i odlučuje o ravnateljevim izvješćima;

- odlučuje o stjecanju, opterećenju ili otuđenju pokretne imovine pojedinačna vrijednost koje ne prelazi 9.300,00 eura bez PDV-a;

- odlučuje o izdavanju mjenice i drugih sredstva osiguranja plaćanja te o raspolaganju novčanim sredstvima vrijednost kojih ne prelazi 9.300,00 eura bez PDV-a;

- donosi poslovnik o radu;

- obavlja i druge poslove utvrđene statutom Ustanove u skladu sa zakonom.

Članak 10.

Ravnatelj je voditelj Ustanove.

Ravnatelj obavlja sljedeće poslove:

- organizira i vodi rad i poslovanje Ustanove,

- predstavlja i zastupa Ustanovu i odgovoran je za zakonitost rada;

- poduzima sve pravne radnje u ime i za račun Ustanove, zastupa Ustanovu u svim postupcima pred sudovima, upravnim i drugim državnim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima;

- Upravnom vijeću podnosi prijedloge statuta Ustanove, programa i planova, organizira izvršenje i odgovoran je za provedbu akata i zaključaka Upravnog vijeća;

- donosi druge opće akte utvrđene Statutom Ustanove uz prethodnu suglasnost Upravnog vijeća;

- provodi radnje potrebne radi zapošljavanja radnika, odlučuje o pravima radnika u prvom stupnju;

- odlučuje o nabavi, odnosno prodaji osnovnih sredstva i drugih pokretnina te izvođenju investicijskih radova, investicijskog i tekućeg održavanja pojedinačna vrijednost kojih ne prelazi 9.300,00 eura bez PDV-a;

- odlučuje o opterećivanju ili otuđivanju pokretne imovine Ustanove pojedinačna vrijednost koje ne prelazi 9.300,00 eura bez PDV-a;

- provodi odluke Upravnog vijeća;

- dostavlja Upravnom vijeću i gradonačelniku polugodišnje i godišnje izvješće o izvršenim poslovima i utrošenim sredstvima;

- vodi stručni rad i odgovoran je za stručni rad Ustanove;

- obavlja i druge poslove utvrđene statutom Ustanove u skladu sa zakonom.

Članak 11.

Ravnatelja Ustanove, na temelju javnog natječaja, imenuje Upravno vijeće, uz prethodnu suglasnost gradonačelnika Grada Zagreba.

Natječaj se objavljuje u Narodnim novinama i na mrežnim stranicama Ustanove.

Mandat ravnatelja traje četiri godine, a ista osoba može biti ponovno imenovana za ravnatelja na temelju javnog natječaja.

Za ravnatelja može biti imenovana osoba koja ispunjava zakonom propisane uvjete te protiv koje se ne vodi kazneni postupak (što se dokazuje uvjerenjem nadležnog suda ili sustava e-Građani, ne starijim od 15 dana od dana podnošenja prijave na natječaj).

Ravnatelj može biti razriješen prije isteka mandata u slučajevima određenim zakonom.

Članak 12.

Ustanova ima stručno vijeće koje je sastavljeno od svih stručnih radnika Ustanove koji obavljaju djelatnost socijalne skrbi u Ustanovi.

Stručno vijeće donosi poslovnik kojim se uređuje način izbora predsjednika i zamjenika predsjednika te način rada i donošenje odluka.

Stručno vijeće raspravlja i daje ravnatelju i Upravnom vijeću Ustanove mišljenja i prijedloge o:

- stručnim pitanjima koja se odnose na djelatnost Ustanove;

- ustroju Ustanove;

- utvrđivanju programa stručnog rada socijalne skrbi;

- potrebi stručnog usavršavanja stručnih radnika

- i drugim stručnim pitanjima povezanim s radom Ustanove.

Predsjednik stručnog vijeća dužan je sudjelovati u radu Upravnog vijeća bez prava glasa kada se raspravlja o poslovima iz stavka 3. ovog članka.

Članak 13.

Ustanova će obavljati svoju djelatnost na temelju programa rada i razvoja koji se donosi za svaku godinu.

Članak 14.

Do imenovanja ravnatelja Ustanove, za privremenog ravnatelja imenuje se Martina Biškup Stepinac.

Privremeni ravnatelj će obaviti sve pripremne radnje za početak rada Ustanove, a posebno:

- pribaviti potrebne dozvole za početak rada Ustanove;

- podnijeti prijavu za upis Ustanove u sudski registar i Upisnik ustanova socijalne skrbi;

- izraditi prijedlog plana, programa rada i razvoja Ustanove za tekuću godinu;

- obavljati poslove u vezi s primopredajom prostora za sjedište Ustanove i pripadajuće opreme;

- obaviti poslove za osiguravanje potrebnog broja stručnih radnika te radnika koji obavljaju administrativno-tehničke poslove i pomoćne poslove;

- obavljati pravne radnje u vezi s početkom rada Ustanove i konstituiranjem tijela Ustanove;

- izraditi prijedlog statuta Ustanove;

- zastupati i predstavljati Ustanovu;

- odgovarati za zakonitost rada u Ustanovi;

- osigurati tehničke, zdravstvene i ekološke uvjete za obavljanje djelatnosti;

- obavljati druge poslove u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Privremeni ravnatelj će obavljati pripremne radnje za početak rada Ustanove pod nadzorom gradskoga upravnog tijela nadležnog za poslove socijalne zaštite i osobe s invaliditetom.

Članak 15.

Upravno vijeće Ustanove dužno je donijeti statut Ustanove u roku od 60 dana od dana konstituiranja.

Članak 16.

Ova odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 021-05/17-01/335

URBROJ: 251-01-05-17-8

Zagreb, 4. prosinca 2017.

Predsjednik

Gradske skupštine

dr. sc. Andrija Mikulić, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija