zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

21.03.2016.

Donesen

24.02.2016.

Stupa na snagu

29.03.2016.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o načinu vođenja baze podataka Upravljanje imovinom Grada

Pročišćeni tekst vrijedi od 08.05.2024.

Narodne novine 4/2016, 7/2016, 15/2024

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o načinu vođenja baze podataka Upravljanje imovinom Grada (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 4/16, 7/16, 15/24)

Na temelju članka 56. stavka 1. točke 9. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09, 10/10, 4/13, 24/13 i 2/15) i članka 126. Odluke o građevinskom zemljištu (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/13, 16/14, 26/14, 2/15, 5/15 - pročišćeni tekst i 25/15), gradonačelnik Grada Zagreba, 24. veljače 2016., donosi

PRAVILNIK

o načinu vođenja baze podataka Upravljanje imovinom Grada

Članak 1.

Ovim se pravilnikom propisuje oblik, sadržaj i način vođenja baze podataka Grada Zagreba pod nazivom "Upravljanje imovinom".

Baza podataka "Upravljanje imovinom" (u daljnjem tekstu: baza podataka) je imovinskopravna evidencija koja sadrži osnovne identifikatore, radi mogućnosti povezivanja s analitičkim knjigovodstvom dugotrajne imovine.

Baza podataka je WEB aplikacija i koriste je sva upravna tijela Grada Zagreba za potrebe evidentiranja poslovnih događaja iz svoje nadležnosti, a sastoji se od administratorskog dijela i uredskog dijela aplikacije.

Poslovne podatke koji nastaju u svezi s korištenjem nekretnina u vlasništvu Grada Zagreba, odnosno nekretnina pod upravljanjem Grad Zagreba, u bazu podataka upisuju i ažuriraju gradska upravna tijela koja u obavljanju poslova iz svoje nadležnosti stvaraju poslovne podatke koji se evidentiraju u pojedinoj programskoj cjelini - modulu.

Pojmovi

Članak 2.

Pojedini pojmovi u smislu ovoga pravilnika imaju sljedeće značenje:

1. "Administratorska aplikacija" je dio baze podataka u kojoj se evidentiraju administrativni dijelovi aplikacije, kao što su šifrarnici te korisnički podaci s ulogama i ovlastima korisnika;

2. "Uredska aplikacija" je dio baze podataka koja se sastoji od programskih cjelina - modula i u kojima se evidentiraju i ažuriraju podaci te izrađuju izvještaji o imovini Grada Zagreba i poslovnim procesima koji su predmet evidentiranja;

3. "Programska cjelina - modul" je dio baze podataka koja se može definirati kao logička cjelina koja omogućuju evidentiranje, praćenje i izvještavanje o pojedinim poslovnim procesima koji su u svojim bitnim odrednicama istoznačni iz razloga što opisuju istu vrstu nekretnine, ili pojedini istovrsni poslovni proces (moduli po vrsti nekretnine, praćenje procesa uknjižbe, natječaja i sl.);

4. "Tab" ili kartica specifičnog poslovnog procesa je dio programske cjeline - modula u kojem su popisani detalji pojedinog specifičnog pojma;

5. "Labela" je naziv, odnosno naslov određenog polja u koje se upisuju pojedinačni zapisi;

6. "ID nekretnine" je identifikacijski broj, koji aplikacija automatski dodjeljuje svakoj nekretnini, broj je jedinstven i neponovljiv, tako da dvije nekretnine ne mogu imati isti ID broj;

7. "Vrsta nekretnine" u bazi podataka je popis osnovnih grupa nekretnina u vlasništvu Grada Zagreba, odnosno nekretnina koje Grad Zagreb koristi temeljem ugovornog odnosa;

8. "Podvrsta nekretnine" su razrada i prikaz svake od vrsta nekretnina po različitim pojavnostima neke nekretnine;

9. "Registar nekretnina" je programska cjelina - modul u kojoj se evidentiraju i ažuriraju nekretnine u vlasništvu ili pod upravljanjem Grada Zagreba i nekretnine koje koriste gradska upravna tijela, a koje su u vlasništvu trećih osoba, u sklopu koje se, prema vrstama i podvrstama nekretnina, vode registri: Registar zemljišta, Registar poslovnih prostora, Registar stanova, Registar zgrada i Registar skloništa. Registri se vode prema adresi, lokaciji, vrsti i površini, pri čemu se vodi računa ne samo o vrsti i podvrsti, nego i namjeni nekretnine. "Registar nekretnina" predstavlja osnovu za izvještavanje;

10. "Kompleks" je više nekretnina na jednom području, koje zajedno čine jednu prostornu ili funkcionalnu cjelinu i za koje se u bazi podataka primjenjuju procesna pravila kao da se radi o jednoj nekretnini;

11. "Registar kompleksa" je programska cjelina - modul u kojoj se prate i ažuriraju kompleksi te o kojim se izvještava kao o jedinstvenoj cjelini, odnosno kao da se radi o jednoj nekretnini;

12. "Poslovno upravljanje, stambeno upravljanje, upravljanje zemljištem i ostala upravljanja" su programske cjeline - moduli u kojem se evidentiraju nekretnine u vlasništvu ili pod upravljanjem Grada Zagreba u uporabi, odnosno evidentiraju se i prate obvezno pravni odnosi ugovaranja korištenja pojedinih nekretnina;

13. "Uknjižba" je programska cjelina - modul u kojem se evidentiraju prijedlozi Grada Zagreba podnijeti nadležnom zemljišnoknjižnom sudu sa svrhom uknjižbe prava vlasništva Grada Zagreba na nekretninama, odnosno radi sređivanja zemljišnoknjižnog stanja nekretnina preuzetih u imovini Grada;

14. "Natječaji" je programska cjelina - modul u kojem se evidentiraju svi podaci o tijeku javnog natječaja objavljenog u javnim glasilima radi davanja u zakup poslovnih prostora;

15. "Istraživanje zemljišta" je programska cjelina - modul u kojem se evidentiraju svi podaci prikupljeni o nekretninama - zemljištima tijekom analize pojedinih lokacija;

16. "Ostali registri" su programske cjeline - moduli u kojima se evidentiraju popisi poslovnih procesa i dokumentacije pa su tako postojeći registri: registar korisnika baze podataka i njihovih ovlasti, registar poslovnih partnera, registar ugovora, registar ošasne imovine;

17. Ošasna imovina je imovina koja je nakon smrti vlasnika bez nasljednika postala vlasništvo jedinice lokalne samouprave - općine, grada;

18. "Poslovni partner" je svaka fizička ili pravna osoba s kojima upravna tijela Grada Zagreba surađuju tijekom obavljanja poslova iz svoje nadležnosti, a predmetni poslovni događaji se evidentiraju u bazi podataka;

19. "Povijesni podatak" je svaki podatak za koji iz bilo kojeg razloga više nema potrebe ažurirati njegove statuse u sadašnjosti, ali se radi praćenja povijesti, podatak održava u bazi podataka, bez daljnjeg ažuriranja;

20. "Predefinirani izvještaji" su automatski izvještaji o stanju imovine na određeni dan, te o raspolaganju/upravljanju imovinom za određeni vremenski period, grupirani po programskim cjelinama;

21. "Informacija" je svaki pojedinačni podatak koji je evidentiran u bazi podataka u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra ili u bilo kojem drugom obliku, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis).

Programske cjeline - moduli

Članak 3.

Baza podataka sadrži sljedeće programske cjeline - module:

1. REGISTAR NEKRETNINA

2. REGISTAR KOMPLEKSA

3. UPRAVLJANJA

a. STAMBENO UPRAVLJANJE

b. POSLOVNO UPRAVLJANJE

c. UPRAVLJANJE ZEMLJIŠTEM

d. OSTALA UPRAVLJANJA

4. NATJEČAJI

5. UKNJIŽBA

6. ISTRAŽIVANJA ZEMLJIŠTA

7. OSTALI REGISTRI

a. REGISTAR PARTNERA

b. REGISTAR UGOVORA

c. REGISTAR OŠASNE IMOVINE

Služba evidencije gradske imovine u okviru svoje nadležnosti obavlja stručno-administrativne i tehničke poslove održavanja i praćenja podataka u svim programskim cjelinama, te upisuje i ažurira podatke u programske cjeline - module "Registar nekretnina", "Registar zemljišta, "Registar kompleksa" i "Registar ošasne imovine".

U programsku cjelinu - modul "Stambeno upravljanje" podatke unosi, održava i ažurira gradsko upravno tijelo nadležno za stanove i stambeno zbrinjavanje.

U programsku cjelinu - modul "Poslovno upravljanje" i "Natječaji" podatke unosi, održava i ažurira gradsko upravno tijelo nadležno za poslovne prostore i poslove zakupa.

U programsku cjelinu - modul "Upravljanje zemljištem" podatke unosi, održava i ažurira gradsko upravno tijelo nadležno za zemljište i poslove zakupa zemljišta.

U programsku cjelinu - modul "Uknjižba" podatke unosi, održava i ažurira gradsko upravno tijelo nadležno za uknjižbu nekretnina Grada.

U programsku cjelinu - modul "Istraživanje zemljišta" podatke unose, održavaju i ažuriraju sva gradska upravna tijela koja tijekom obavljanje poslova i zadaća iz svojih nadležnosti analiziraju pojedine nekretnine, odnosno lokacije na području Grada Zagreba.

U programsku cjelinu - modul "Registri partnera" podatke unose, održavaju i ažuriraju sva gradska upravna tijela koja tijekom obavljanje poslova i zadaća iz svojih nadležnosti evidentiraju poslovne događaje u kojima sudjeluju poslovni partneri Grada Zagreba.

U programsku cjelinu - modul "Registri ugovora" podatke unose, održavaju i ažuriraju sva gradska upravna tijela koja tijekom obavljanje poslova i zadaća iz svojih nadležnosti sklapaju ugovore, koje evidentiraju u registarskim knjigama.

Programska cjelina - modul "Registar nekretnina"

Članak 4.

U programskoj cjelini - modulu "Registar nekretnina" osnovni podaci o identifikaciji nekretnine upisuju se na temelju podataka iz javnih knjiga: zemljišne knjige i katastra.

Ako nekretnina nije upisana u zemljišnoj knjizi, podaci o identifikaciji nekretnine upisuju se u bazu podataka prijepisom iz vjerodostojne dokumentacije o stjecanju, odnosno građenju nekretnine (ugovori, građevinska dokumentacija, parcelacijski elaborati i sl.), a nakon provođenja postupka uknjižbe, odnosno upisa nekretnine u zemljišnoj knjizi, podaci se u evidenciji, ukoliko se razlikuju, usklađuju sa zemljišnoknjižnim podacima.

U programskoj cjelini - modulu "Registar nekretnina", prema vrstama i podvrstama nekretnina, vode se sljedeći registri:

1. REGISTAR ZEMLJIŠTA

1.1. neizgrađeno građevinsko zemljište;

1.2. izgrađeno građevinsko zemljište;

1.3. poljoprivredno zemljište.

2. REGISTAR ZGRADA

2.1. stambena zgrada;

2.2. poslovna zgrada;

2.3. mješovita zgrada.

3. REGISTAR STANOVA

3.1. stan;

3.2. soba;

3.3. kuća.

4. REGISTAR POSLOVNIH PROSTORA

4.1. uredska prostorija;

4.2. poslovna prostorija;

4.3. garaža;

4.4. garažno mjesto;

4.5. parkirno mjesto.

5. REGISTAR SKLONIŠTA

5.1. kućno sklonište;

5.2. blokovsko sklonište;

5.3. javno sklonište.

U programskoj cjelini modulu "Registar nekretnina" za svaku pojedinu nekretninu unose se podaci u sljedeće kartice - tabove:

1. Tab Osnovni podaci sadrži pregled najvažnijih (aktivnih) podataka o nekretnini, a formira se na temelju upisanih podataka u tabovima: Nekretnina, Vlasništvo, ZK (zemljišnoknjižni podaci), Katastar, Građevinska dokumentacija, Upravljanja i veze, Financijska vrijednost, Financijska ulaganja, Akcije, Stanje brojila, Očevid, Napomena (nekretnina).

2. U tabu Nekretnina upisuju se: osnovni podaci o nekretnini, adresni podaci, specifični podaci i ostalo te naziv ovlaštenog tijela koje upravlja nekretninom.

U tab Nekretnina upisuju se sljedeće labele, odnosno podaci:

a. ID nekretnine;

b. Status;

c. Vrsta nekretnine;

d. Podvrsta nekretnine;

e. Ulica;

f. Kućni broj;

g. Dodatak kućnom broj;

h. Četvrt;

i. Naselje;

j. Struktura nekretnine;

k. Površina nekretnine;

l. Opis strukture;

m. Kat;

n. Broj/oznaka (prostora);

o. Godina izgradnje;

p. Poslovni upravitelj;

r. Pripadajući prostori;

s. Zajednički prostori;

t. Napomena.

3. U tabu Vlasništvo upisuju se sljedeće labele, odnosno podaci:

a. Vrsta vlasnika;

b. Vrsta vlasništva/upravljanja GZ-a;

c. Temelj stjecanja;

d. Datum dokumenta stjecanja;

e. Klasa predmeta stjecanja;

f. Registarski broj ugovora;

g. Oznaka nacionalizacije i podnesenog zahtjeva za povrat;

h. Naziv organizacijske jedinice;

i. Šifra organizacijske jedinice;

j. Šifra proračunskog korisnika (RKP);

k. Grupa podataka "Vlasnici" koja sadrži podatke o nazivu vlasnika nekretnine i vlasničkih udjela;

l. Napomena.

4. Tab ZK (zemljišnoknjižni podaci) sadrži labele koje u osnovi opisuju z.k. općinu, z.k. uložak, broj i podbroj čestice te evidentiranog vlasnika u zemljišnim knjigama uz opis nekretnine u zemljišnoj knjizi.

5. Tab Katastar sadrži labele koje u osnovi opisuju katastarsku općinu, broj i podbroj čestice, način korištenja (opis nekretnine), površinu, broj posjedovnog lista, korisnika.

6. U tabu Objekti za vrste nekretnina izgrađeno zemljište i zgrada evidentiraju se detalji kao naziv objekta, vrsta objekta, opis objekta, namjena objekta i površina objekta.

7. U tabu Građevinska dokumentacija upisuju se lokacijska dozvola, građevinska dozvola, uporabna dozvola, gradnja bez dozvole, potvrda glavnog projekta, energetski certifikat i ostale dozvole s podacima o klasifikacijskoj oznaci dozvole, broju i datumu izdavanja.

8. U tabu Financijska vrijednost upisuje se vrsta dokumenata kojima se iskazuje vrijednost nekretnine (elaborat, nagodba, procjena, račun, rješenje, troškovnik, ugovor, vještačenje) s datumom vrijednosti, valutom, klasifikacijskom oznakom dokumenta i nazivom procjenitelja (u slučaju kada je vrijednost nekretnine utvrđena temeljem procjene).

9. U tabu Financijska ulaganja upisuju se podaci o vrsti ulaganja u nekretninu (ili na njoj), a koja ulaganja utječu na povećanje financijske vrijednosti nekretnine, a sastoji se od labela koje opisuju datum ulaganja, iznos ulaganja, valutu, vrstu i klasifikacijsku oznaku dokumenta na temelju kojeg je utvrđeno ulaganje, te podatke o ulagaču (investitoru).

10. U tabu Očevid unose se podaci o provedenim očevidima, a sastoji se od labela datuma očevida, klasifikacijske oznake i opisa stanja nekretnine utvrđenog očevidom.

11. Tab Stanje brojila sadrži podatke o broju i stanju potrošnje evidentirane mjernim uređajima za isporučenu vodu, plin, struju.

12. Tab GUP sadrži podatke o namjeni područja na kojem se nalazi nekretnina, a prema Generalnom urbanističkom planu.

13. Tab Akcije namijenjen je grupiranju nekretnina prema jednom zajedničkom kriteriju (npr. ošasna imovina, Grad Zagreb_najmoprimac, nekretnine rezervirane za dodjelu u postupku izvlaštenja, legalizacija i drugo), a formira se prema vrsti akcije, nazivu akcije i namjeni akcije.

14. Tab Upravljanja i veze daje prikaz kojoj je vrsti upravljanja (stambeno upravljanje, poslovno upravljanje, upravljanje zemljištem, ostala upravljanja) nekretnina dodijeljena, te pripada li nekretnina kompleksu.

15. Tab Veze na Registar daje prikaz i vezu na dokument o raspolaganju nekretninom.

16. U tabu Dokumenti evidentira se i prilaže sva bitna dokumentacija o nekretnini u elektroničkom obliku.

17. U tabu Mapa daje se približni položajni prikaz nekretnine u prostornom planu.

U programskoj cjelini - modulu "Registar nekretnina" za sve vrste i podvrste nekretnina, sadržaji tagova i labela su identični.

Članak 5.

U programskoj cjelini - modulu "Registar nekretnina" evidentiraju se nekretnine sa sljedećim statusima vlasništva:

- nekretnine u vlasništvu Grada Zagreba;

- nekretnine u vlasništvu trećih osoba, kojima Grad Zagreb, po provedenoj pretvorbi društvenog vlasništva više ne upravlja, a podaci o predmetnim nekretninama se u bazi podataka održavaju kao povijesni podatak, najmanje 20 godina od promjene;

- nekretnine u vlasništvu trećih osoba, koje je Grad Zagreb prodajom izlučio iz svoga vlasništva, a podaci o predmetnim nekretninama se održavaju u bazi podataka kao povijesni podatak, najmanje 20 godina od promjene;

- nekretnine u vlasništvu trećih osoba, kojima Grad Zagreb temeljem ugovornih obveza upravlja ili koristi predmetne nekretnine za zadovoljavanje javnih potreba, a podaci o predmetnim nekretninama se održavaju u bazi podataka kao povijesni podatak najmanje 10 godina od prestanka ugovorenog prava korištenja Grada Zagreba.

Programska cjelina - modul "Registar kompleksa"

Članak 6.

U programskoj cjelini - modulu "Registar kompleksa" evidentira se više nekretnina na jednom području ili u jedinstvenoj funkciji, kao jedna cjelina.

Kompleks se u bazi podataka formira na način da se pojedine nekretnine, prethodno upisane u programskoj cjelini - modulu "Registar nekretnina" povezuju u programskoj cjelini - modulu "Registar kompleksa".

Najmanji broj nekretnina koji se povezuje u cjelinu kompleksa je jedna cijela nekretnina.

U programskoj cjelini - modulu "Registar kompleksa", tijekom povezivanja nekretnina, nije dozvoljeno uključiti u kompleks dio pojedinačne nekretnine.

Programske cjeline - moduli upravljanja

Članak 7.

U programsku cjelinu - modul "Stambeno upravljanje", sa svrhom praćenja ugovora o najmu stana, upisuju se podaci o korištenju stanova u vlasništvu ili pod upravljanjem Grada Zagreba, detaljno opisani u Prilogu 1.

U programsku cjelinu - modul "Poslovno upravljanje", sa svrhom praćenja ugovora o zakupu i korištenju poslovnih prostora, upisuju se podaci o korištenju poslovnih prostora u vlasništvu ili pod upravljanjem Grada Zagreba, detaljno opisani u Prilogu 2.

U programsku cjelinu - modul "Upravljanje zemljištem", sa svrhom praćenja zakupa, postupaka i održavanja zemljišta, upisuju se podaci o korištenju zemljišta u vlasništvu ili pod upravljanjem Grada Zagreba, detaljno opisani u Prilogu 3.

U programsku cjelinu - modul "Ostala upravljanja" upisuju se podaci o korištenju nekretnina za potrebe gradskih upravnih tijela, mjesne samouprave, zdravstva, športskih objekata, objekata kulture, objekata socijalne skrbi, odgojno-obrazovnih objekata, reprezentativnih objekata i objekata izvan područja grada Zagreba, detaljno opisani u Prilogu 4.

Ostale programske cjeline - modul

Programska cjelina - modul " Natječaji"

Članak 8.

U programsku cjelinu - modul "Natječaji" evidentiraju se podaci o javnim natječajima za davanje u zakup poslovnog prostora, poslovnim prostorima i početnoj zakupnini za svaki prostor, prati se tijek postupka natječaja i izrađuju izvještaji o svim poslovnim prostorima objavljenim u javnom natječaju, ponuđačima i ponuđenim zakupninama, ispunjavanju, odnosno neispunjavanju uvjeta natječaja te o najuspješnijim ponuđačima.

Programska cjelina - modul "Uknjižba"

Članak 9.

U programsku cjelinu - modul "Uknjižba", u svrhu sređivanja zemljišnoknjižnog stanja nekretnina preuzetih u imovinu Grada Zagreba, evidentiraju se prijedlozi za brisanje društvenog vlasništva i uknjižbu svoga prava vlasništva na nekretninama, te upis prava vlasništva Grada Zagreba na nekretninama stečenim naplatnim pravnim poslom.

Provođenjem uknjižbe prava vlasništva Grada Zagreba na nekretnini koja je stečena naplatnim pravnim poslom i koja do tada nije bila evidentirana u bazi podataka gradske imovine, gradsko upravno tijelo nadležno za uknjižbu, dužno je izraditi nalog za upis podataka o predmetnoj nekretnini, kao vlasništvu Grada Zagreba, u bazu podataka.

Nalog za upis u bazu podataka, iz prethodnog stavka, prosljeđuje se gradskom upravnom tijelu nadležnom za upis podataka u "Registar nekretnina", na propisanom obrascu, koji se nalazi u prilogu 5. ovog pravilnika, uz dostavu podataka i dokumenta koji omogućuju upis detalja o nekretnini, a posebno: vjerodostojni dokument o temelju stjecanja, kopija katastarskog plana, elaborat sudskog vještaka za građevinarstvo o procjeni vrijednosti nekretnine ili o utvrđenju građevinskog stanja nekretnine, postojeća građevinska dokumentacija, kao i druga dokumentacija koja je prilikom uknjižbe prikupljena a koja omogućuje precizan upis podataka o nekretnini.

Programska cjelina - modul "Istraživanja zemljišta"

Članak 10.

U programsku cjelinu - modul "Istraživanja zemljišta", sa svrhom prikupljanja i bilježenja informacija na jednom mjestu i omogućavanja pristupa podacima svim korisnicima, upisuju se razni podaci o provedenoj analizi prostornih informacija za zemljišta.

Ostali registri

Programska cjelina - modul "Registar poslovnih partnera"

Članak 11.

U programsku cjelinu - modul "Registri poslovnih partnera", sa ciljem evidentiranja točnih matičnih podataka o fizičkim i pravnim osobama, s kojima upravna tijela Grada Zagreba surađuju tijekom obavljanja poslova iz svoje nadležnosti, upisuju se posebno sljedeći podaci: ime i prezime osobe, adresa, tvrtka, sjedište, OIB, funkcija, telefon, mobitel, mail.

Programska cjelina - modul "Registar ugovora"

Članak 12.

U programsku cjelinu - modul "Registar ugovora" gradska upravna tijela upisuju podatke o sklopljenim ugovorima iz svoje nadležnosti.

"Registar ugovora" se vodi po poslovnoj godini i po organizacijskoj jedinici upravnog tijela, a obvezno se upisuju sljedeći podaci:

a) vrsta ugovora;

b) datum ovjere potpisa na ugovoru kod javnog bilježnika;

c) datum registracije ugovora;

d) ugovorne strane;

e) lokacija nekretnine;

f) predmet ugovora;

g) vrijednost ugovora.

Programska cjelina - modul "Registar ošasne imovine"

Članak 13.

U programsku cjelinu - modul "Registar ošasne imovine", upisuju se podaci o rješenjima u ostavinskim postupcima kod kojih nema nasljednika i Grad Zagreb postaje vlasnikom predmetne imovine.

Nakon provođenja upisa rješenja o ošasnoj imovini, kojim je nekretnina označena kao predmet ostavine, nadležno gradsko upravno tijelo upisuje novostečenu nekretninu u "Registar nekretnina", uz obvezu prikupljanja podataka o detaljima identifikaciji nekretnine.

Upis u bazu podataka kod stjecanja i raspolaganja nekretninama

Članak 14.

Djelatnici u gradskim upravnim tijelima, u kojima se sklapaju ugovori, sporazumi, nagodbe i dr., a kojima se stječe nekretnina ili se nekretninom u vlasništvu Grada raspolaže, ili se nekretnina u vlasništvu Grada Zagreba opterećuje stvarnim teretima, obvezni su registrirati ugovor u "Registru ugovora" te upravnom tijelu nadležnom za upis podataka u "Registar nekretnina" dostaviti ispunjeni nalog za upis, na propisanom obrascu (Prilog 5.).

Djelatnici gradskih upravnih tijela, koji tijekom rada iz svoje nadležnosti, utvrde da neka nekretnina kojom njihovo upravno tijelo upravlja nije upisana kao vlasništvo Grada Zagreba u bazu podataka, a trebala bi biti, dužni su upravnom tijelu nadležnom za upis podataka u "Registar nekretnina" dostaviti ispunjeni nalog za upis nekretnine, na propisanom obrascu (Prilog 5.).

Djelatnici iz stavaka 1. i 2. ovog članka dužni su dostaviti, s obrascem za upis u bazu podataka, dokumentaciju koju su prikupili tijekom izrade ugovora, odnosno upravljanja nekretninom, i koja dokumentacija omogućuje upis detaljnih podataka o nekretnini, a osobito:

- vjerodostojni dokument o temelju stjecanja odnosno raspolaganja nekretninom,

- kopija katastarskog plana;

- elaborat sudskog vještaka za građevinarstvo o procjeni vrijednosti nekretnine ili o utvrđenju građevinskog stanja nekretnine;

- tlocrti i postojeća građevinska dokumentacija;

- druga dokumentacija koja je prilikom izrade ugovora, sporazuma, nagodbe prikupljena, a koja omogućuje precizan upis podataka o nekretnini.

Podaci koji se neće javno objavljivati

Članak 15.

Javno se neće objavljivati sljedeći podaci, koji se smatraju poslovno zaštićenom informacijom:

- popis praznih stanova koji nisu na korištenju i za koje su u tijeku pripreme za dodjelu, odnosno za objavljivanje javnog natječaja s ciljem davanje u najam, iz razloga sprječavanja protupravnih ulazaka u posjed stanova od strane trećih osoba;

- popis nekretnina, za koje se, sukladno posebnim zakonima i na temelju odluke nadležnog gradskog upravnog tijela, odredi mjera zaštite adrese i korisnika na toj adresi.

Završne odredbe

Članak 16.

Za provedbu ovoga pravilnika zadužuju se gradska upravna tijela nadležna za pojedine programske cjeline - module, navedene u članku 3. ovoga pravilnika.

Pročelnici gradskih upravnih tijela iz stavka 1. ovog članka odredit će djelatnike zadužene za izvršenje pojedinih zadaća vezanih uz ovaj pravilnik.

Članak 17.

Sastavni dio ovoga pravilnika su:

- PRILOG 1. POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U STAMBENO UPRAVLJANJE;

- PRILOG 2. POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U POSLOVNO UPRAVLJANJE;

- PRILOG 3. POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U UPRAVLJANJE ZEMLJIŠTEM;

- PRILOG 4. POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U OSTALA UPRAVLJANJA;

- PRILOG 5. OBRAZAC NALOGA ZA UPIS PODATKA U BAZU PODATAKA.

Članak 18.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 470-03/16-01/5

URBROJ: 251-03-02-16-2

Zagreb, 24. veljače 2016.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog

u z. Vesna Kusin, prof., v. r.

PRILOG 1. - POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U STAMBENO UPRAVLJANJE

1. Tab Osnovni podaci sadrži pregled najvažnijih (aktivnih) podataka o stanu, a formira se na temelju upisanih podataka u tabovima: Nekretnina, Stambeno upravljanje, Ugovori, Status korištenja, Očevid.

2. U tab Stambeno upravljanje upisuju se podaci o korištenju stana: obračunska površina, šifra objekta, ovlašteno upravno tijelo, opis i položaj stana, adresni podaci.

3. Tab Status korištenja sastoji se od dviju grupa podataka: povijesnog praćenja korištenja stana i podataka o korisnicima bez ugovora.

4. Tab Ugovor o najmu sastoji se od triju podtabova; Ugovor, Aneksi, Najmoprimci.

U podtab Ugovor upisuju se svi podaci potrebni za izradu i ispis ugovora o najmu stana: klasifikacijska oznaka, datum izrade ugovora, početak najma, završetak najma, najamnina, datum potpisa ugovora, osnova dodjele stana na korištenje.

Podtab Aneksi namijenjen je za evidentiranje sklopljenih dodataka ugovora osnovnom ugovoru, a sadrži podatke o klasifikacijskoj oznaci dodatka ugovora datumu sklapanja dodatka ugovora, te opisnom sadržaju dodatka ugovora.

Podtab Najmoprimci sastoji se od dviju grupa podataka: Najmoprimci i Članovi domaćinstva najmoprimca.

5. U tabu Postupci evidentiraju se podaci o postupcima u kojima je Grad Zagreb tužitelj ili ovrhovoditelj, odnosno tuženik ili ovršenik, a sastoji se od labela: vrsta postupka, protustranke, vrijednost spora i načina okončanja spora.

6. U tabu Očevid unose se podaci o provedenim očevidima u svrhu kontrole korištenja stana, a sastoji se od labela: datuma očevida, klasifikacijske oznake i opisa utvrđenog stanja.

7. U tabu Dokumenti evidentira se dokumentacija o stanu u elektroničkom obliku.

8. U tabu Mapa daje se položajni prikaz nekretnine na karti Grada Zagreba.

PRILOG 2. - POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U POSLOVNO UPRAVLJANJE

1. Tab Osnovni podaci sadrži pregled najvažnijih (aktivnih) podataka o poslovnom prostoru, a formira se na temelju upisanih podataka u tabovima: Nekretnina, Poslovno upravljanje, Ugovori, Status korištenja, Očevid.

2. U tabu Poslovno upravljanje upisuju se podaci o korištenju poslovnog prostora: obračunska površina, zona za obračun zakupnine, šifra objekta, ovlašteno upravno tijelo, opis i položaj prostora, adresni podaci.

3. Tab Status korištenja sastoji se od dviju grupa podataka: povijesnog praćenja korištenja prostora i podataka o korisnicima bez ugovora.

4. Tab Ugovor o zakupu sastoji se od tri podtabova: Ugovor, Aneksi, Zakupnici.

Podtab Ugovor namijenjen je za izradu ugovora, ispis ugovora i povijesno evidentiranje sklopljenih ugovora o zakupu - korištenju. Sadrži sve bitne elemente sklopljenih ugovora (klasifikacijska oznaka, datum izrade ugovora, početak zakupa, završetak zakupa, zakupnina, jamčevina, datum potpisa ugovora, vrsta i opis djelatnosti).

Podtab Aneksi namijenjen je za evidentiranje sklopljenih dodataka ugovora osnovnom ugovoru, a sadrži podatke o klasifikacijskoj oznaci dodatka ugovora datumu sklapanja dodatka ugovora, te opisnom sadržaju dodatka ugovora.

Podtab Zakupnici sastoji se od dviju grupa podataka: Zakupnici i Podzakupnici.

5. Tab Postupci namijenjen je za evidentiranje vrste postupaka gdje je Grad Zagreb tužitelj ili ovrhovoditelj, odnosno tuženik ili ovršenik, a sastoji se od labela: vrsta postupka, protustranke, vrijednost spora i način okončanja spora.

6. U tabu Očevid unose se podaci o provedenim očevidima u svrhu kontrole korištenja prostora, a sastoji se od labela: datuma očevida, klasifikacijske oznake i opisa utvrđenog stanja.

7. U tabu Dokumenti evidentira se sva bitna dokumentacija o prostoru u elektroničkom obliku.

8. U tabu Mapa daje se položajni prikaz nekretnine na karti Grada Zagreba.

PRILOG 3. - POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U UPRAVLJANJE ZEMLJIŠTEM

Cjelina Upravljanje zemljištem - unos podataka namijenjena je unosu podataka o zemljištu te sadrži površinu upravljanja, ovlašteno upravno tijelo, podvrstu nekretnine, strukturu i opis nekretnine, adresne podatke, te prikaz veze s nekretninom, odnosno kompleksom.

1. Tab Osnovni podaci sadrži pregled najvažnijih (aktivnih) podataka o zemljištu, a formira se na temelju upisanih podataka u tabovima: Nekretnine, Upravljanje zemljištem, Kompleks, ZK čestice, Kat. čestice, Očevid, Status korištenja, Održavanje, Ugovori, Aneks, Zakupnici, Postupci.

2. U tab Upravljanje zemljištem unose se podaci o zemljištu u korištenju: ukupna površina upravljanja, ovlašteno upravno tijelo, podvrsta nekretnine, struktura i opis nekretnine, adresni podaci.

3. U tab ZK Čestice unose se podaci o katastarskoj općini, broju čestice, ZK ulošku, površini u zemljišnoj knjizi, vlasniku.

4. U tab Katastarske čestice unose se podaci o katastarskoj općini, broju čestice, površini čestice u katastru, nositelju prava.

5. Tab Status korištenja sastoji se od dviju grupa podataka: povijesnog praćenja korištenja zemljišta i podataka o korisnicima bez ugovora.

6. Tab Ugovor o zakupu sastoji se od četiriju podtabova: Ugovori, Aneksi, Zakupnici, Zakupnina.

Podtab Ugovori namijenjen je za izradu ugovora, ispis ugovora i povijesno evidentiranje sklopljenih ugovora o zakup. Sadrži sve bitne elemente sklopljenih ugovora (klasifikacijska oznaka, datum izrade ugovora, početak zakupa, završetak zakupa, zakupnina, datum potpisa ugovora, opis namjene).

Podtab Aneksi namijenjen je za evidentiranje sklopljenih dodataka ugovora osnovnom ugovoru, a sadrži podatke o klasifikacijskoj oznaci dodatka ugovora, datumu sklapanja dodatka ugovora te opisnom sadržaju dodatka ugovora.

Podtab Zakupnici sastoji se od grupe podataka - Zakupnici.

Podtab Zakupnina namijenjen je izračunu zakupnine za zakup zemljišta.

7. Tab Postupci namijenjen je za evidentiranje vrste postupaka gdje je Grad Zagreb tužitelj ili ovrhovoditelj, odnosno tuženik ili ovršenik, a sastoji se od labela: vrsta postupka, protustranke, vrijednost spora i načina okončanja spora.

8. Tab Održavanje namijenjen je za evidentiranje održavanja zemljišta u smislu čišćenja glomaznog otpada, ograđivanja zemljišta i hortikulturalnog uređenje, te za evidentiranje troškova s osnove održavanja.

9. U tabu Očevid unose se podaci o provedenim očevidima u svrhu kontrole korištenja zemljišta, a sastoji se od labela datuma očevida, klasifikacijske oznake i opisa utvrđenog stanja.

10. U tabu Dokumenti evidentira se sva bitna dokumentacija o zemljištu u elektroničkom obliku.

11. U tabu Mapa daje se položajni prikaz nekretnine na karti Grada Zagreba.

PRILOG 4. - POPIS PODATAKA KOJI SE UNOSE U OSTALA UPRAVLJANJA

1. Tab Osnovni podaci sadrži pregled najvažnijih (aktivnih) podataka o vrsti upravljanja objektima, nekretnini i poslovnim cjelinama.

2. U tabu Upravljanje unose se podaci o vrsti ostalog upravljanja, nazivu objekta, ukupnoj površini upravljanja, ovlaštenom upravnom tijelu, podvrsti nekretnine, strukturi i opisu nekretnine.

3. Tab Poslovne cjeline sadrži pregled podataka o vrsti objekta, nazivu cjeline, površini cjeline, opisu cjeline i namjeni cjeline.

4. U tabu Dokumenti evidentira se sva bitna dokumentacija o objektu u elektroničkom, obliku.

PRILOG 5.

OBRAZAC NALOGA ZA UPIS PODATKA U BAZU PODATAKA.pdf

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija