zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

30.03.2006.

Donesen

23.03.2006.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Zaključak o davanju suglasnosti na Odluku Upravnog vijeća Doma za starije i nemoćne osobe Maksimir (nabava roba i radova)

Pročišćeni tekst vrijedi od 30.03.2006.

Narodne novine 7/2006

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Zaključak o davanju suglasnosti na Odluku Upravnog vijeća Doma za starije i nemoćne osobe Maksimir (nabava roba i radova) (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 7/06)

Na temelju članka 36. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o socijalnoj skrbi (Narodne novine 59/01) i članka 63. stavka 1. točke 10. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05 i 2/06), Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba, na 56. sjednici, 23. ožujka 2006., donijelo je

ZAKLJUČAK

o davanju suglasnosti na Odluku Upravnog vijeća Doma za starije i nemoćne osobe Maksimir

1. Daje se suglasnost na Odluku Upravnog vijeća Doma za starije i nemoćne osobe Maksimir o nabavi roba i radova, od 6.3.2006. godine.

2. Sredstva za nabavu iz točke 1. ovoga zaključka osigurana su Odlukom o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financiranje domova za starije i nemoćne osobe u 2006. godini (Narodne novine 144/05) i Zaključkom o raspodjeli sredstava domovima za starije i nemoćne osobe čija je osnivačka prava preuzeo Grad Zagreb za 2006., od 9. veljače 2006. godine.

3. Ovaj će zaključak biti objavljen u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 550-01/06-01/16

URBROJ: 251-03-02/2-06-2

Zagreb, 23. ožujka 2006.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija