zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Prethodnik
Nasljednik

Odluka o javnom linijskom gradskom prijevozu putnika

Pročišćeni tekst vrijedi od 30.12.2003. do 04.10.2013.

Narodne novine 11/1995, 23/2003

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Odluka o prijevozu putnika u javnom prometu (20/13) na snazi od 5.10.2013. u članku 39. propisuje:

"Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o javnom linijskom gradskom prijevozu putnika (Službeni glasnik Grada Zagreba 11/95 i 23/03)."

PREAMBULA

Odluka o javnom linijskom gradskom prijevozu putnika (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 11/95, 23/03)

Na temelju članka 3. stavka 6. Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine 36/95), članka 23. stavka 3. Zakona o prijevozu u unutarnjem cestovnom prometu (Narodne novine 77/92, 26/93 i 36/95), članka 34. Zakona o hrvatskim željeznicama (Narodne novine 53/94), članaka 16. i 41. Zakona o određivanju poslova iz samoupravnog djelokruga jedinica lokalne samouprave i uprave (Narodne novine 75/93, 109/93, 10/94, 17/94, 30/94 i 36/95) te članka 21. alineje 2. Privremenog statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/93), Gradska skupština Grada Zagreba, na 26. sjednici, 7. studenoga 1995., donijela je

ODLUKU
o javnom linijskom gradskom prijevozu putnika

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom se odlukom uređuje organizacija i način obavljanja javnog linijskog gradskog prijevoza putnika (u nastavku teksta: javni gradski prijevoz) unutar zona na području Grada Zagreba.

Članak 2.

Javni gradski prijevoz obavlja se: autobusima, tramvajima, žičarom, uspinjačom i autotaksijem (u nastavku teksta: vozila) po unaprijed utvrđenim linijama i prema utvrđenom redu vožnje, uz unaprijed utvrđenu tarifu i ostale uvjete prijevoza.

Iznimno, za osobe s teškoćama u kretanju može se organizirati javni gradski prijevoz koji nije linijski već se obavlja prema potrebama tih osoba.

Članak 3.

Javni gradski prijevoz obavlja trgovačko društvo koje je osnovao Grad Zagreb a mogu ga obavljati pravne i fizičke osobe na temelju ugovora o koncesiji (u nastavku teksta: prijevoznik).

Zone unutar Grada Zagreba utvrđuje Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba (u nastavku teksta: Gradsko poglavarstvo).

Članak 4.

Gradsko upravno tijelo nadležno za promet prati obavljanje i razvoj javnog gradskog prijevoza te usklađuje tramvajski, autobusni i druge oblike prijevoza.

Članak 5.

Prijevoznik je dužan osigurati trajno i kvalitetno obavljanje javnog gradskog prijevoza.

Prijevoznik je dužan poduzimati mjere i aktivnosti radi povećanja kvalitete usluga i sigurnosti u javnom gradskom prijevozu.

Članak 6.

Grad Zagreb može sporazumom s drugim zainteresiranim jedinicama lokalne samouprave utvrditi linije javnog gradskog prijevoza koje obuhvaćaju i područja izvan Grada Zagreba.

U sporazumu iz stavka l. ovog članka utvrdit će se i način davanja koncesije za te linije.

II. LINIJE JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA

1. linije

Članak 7.

Linija javnog gradskog prijevoza je relacija ili skup relacija odvijanja prijevoza od početnog do završnog stajališta.

Gradsko poglavarstvo odlučuje o uspostavljanju novih linija i ukidanju postojećih.

Promjene na uspostavljenim linijama javnog gradskog prijevoza kao što su produženje, skraćenje, izmjena trase, uspostavljanje i ukidanje stajališta, odobrava gradsko upravno tijelo nadležno za promet.

Gradsko upravno tijelo nadležno za promet registrira linije i sve promjene na njima.

Za privremene promjene na linijama koje traju kraće od 24 sata nije potrebno odobrenje niti registracija.

Članak 8.

Svaka linija javnog gradskog prijevoza mora imati vozni red.

Vozni red registrira gradsko upravno tijelo nadležno za promet na prijedlog prijevoznika ukoliko nije koncesijom drugačije određeno.

Članak 9.

Vozni red mora sadržavati:

- naziv, odnosno tvrtku prijevoznika,

- naziv, broj i vrstu linije,

- naziv i redoslijed stajališta s međustajališnim udaljenostima (daljinar),

- režim rada linije (radni dan, subota, nedjelja),

- vrijeme polaska,

- minimalno vrijeme vožnje na liniji,

- broj uključenih vozila na liniji.

Članak 10.

Vozni red mora biti izrađen na način da proračunska popunjenost vozila u najopterećenijem satu ne prelazi 90% registriranog kapaciteta vozila.

2. Stajališta

Članak 11.

Stajalište je prostor namijenjen za zaustavljanje vozila radi ulaza i izlaza putnika.

Stajalište mora biti obilježeno i uređeno na način koji omogućava putnicima siguran i nesmetan ulaz i izlaz iz vozila.

Članak 12.

Stajališta koja su početno-krajnje točke većeg broja linija, jednog ili više vrsta prijevoza ili koja služe za prijelaz s jednog oblika prijevoza na drugi su terminali javnog gradskog prijevoza.

Terminali moraju biti uređeni na način da putnicima omoguće što udobniji prijelaz s jednog oblika prijevoza na drugi.

Članak 13.

Vozila su se dužna zaustavljati na svim stajalištima svoje linije.

Članak 14.

Stajalište mora biti označeno stajališnom oznakom.

Stajališna oznaka postavlja se na kraju stajališnog perona gledano u smjeru vožnje.

Gradsko poglavarstvo odlučuje o načinu uređivanja i korištenja stajališta.

Članak 15.

Stajališne oznake postavlja i održava prijevoznik ukoliko ugovorom o koncesiji nije drugačije ugovoreno ili ukoliko Gradsko poglavarstvo drugačije ne odluči.

Iznimno od stavka 1. ovog članka, u slučaju gradnje ili rekonstrukcije prometnica i terminala s pripadajućim stajalištima, stajališne oznake postavlja izvođač radova na teret investitora.

Članak 16.

Stajališna oznaka sadrži naziv stajališta i vrstu prijevoza.

Na stajališnim oznakama početnih i krajnjih stajališta i na stajalištima dvaju i više vrsta prijevoza ili na prikladnom mjestu na stajalištu, mora biti istaknut red vožnje.

Članak 17.

Stajališta na terminalima moraju imati naznačen broj perona s nazivom linije koja polazi s određenog perona.

Na terminalima mora biti postavljen i odgovarajući pano s grafičkim prikazom perona i naznakom linija koje na njemu pristaju te grafički prikaz mreže linija koje s terminala polaze ili na njemu pristaju, s naznakom mogućih mjesta prijelaza na mreži linija.

Na panou ili na drugom odgovarajućem mjestu na terminalu, moraju se postaviti obavijesti o redu vožnje linija koje polaze s terminala, kao i najosnovnije obavijesti o tarifnom sustavu i načinu naplate prijevoza.

Članak 18.

Terminali moraju biti opremljeni nadstrešnicama i sanitarnim čvorom za prometno osoblje ili javnim sanitarnim čvorom.

Članak 19.

Način ulaska u vozilo i izlaska iz vozila na stajalištima, određuje prijevoznik ovisno o načinu naplate usluge.

Ulaz i izlaz putnika dopušten je samo na stajalištu dok vozilo stoji, osim u slučaju većih zastoja.

Prije polaska vozila sa stajališta i u tijeku vožnje, sva vrata na vozilu moraju biti zatvorena.

3. Vozila

Članak 20.

Vozila kojima se obavlja javni gradski prijevoz moraju ispunjavati propisane uvjete i moraju biti uredno obojena te prije dnevnog upućivanja u promet, kao i tijekom dana, očišćena i prozračena.

Vozila kojima se obavlja javni gradski prijevoz moraju biti obojena prepoznatljivom bojom prijevoznika, ako koncesijom nije drugačije određeno.

Vozila mogu biti oslikana reklamnim porukama.

Reklame i drugi natpisi koji nemaju sadržaj poruke o prijevozu, ne smiju se nalaziti na mjestima na kojima zaklanjaju vidik u vozilu ili prekrivaju propisane oznake i obavijesti o prijevozu.

Reklamne poruke moraju biti na hrvatskom jeziku i svojim sadržajem ne smiju vrijeđati javni moral.

Članak 21.

Unutrašnjost vozila mora biti na propisani način osvijetljena.

Ukoliko tri dana uzastopce vanjska temperatura padne ispod 5 stupnjeva C, vozila kojima se obavlja javni gradski prijevoz moraju biti zagrijana.

Članak 22.

Vozila javnog gradskog prijevoza moraju biti označena brojem linije, oznakom cilja vožnje, odnosno relacijom kretanja vozila i garažnim i spremišnim brojem.

Članak 23.

Cilj vožnje, odnosno linija kretanja, označava se: brojem linije, nazivom početnog i krajnjeg stajališta u smjeru kretanja ili nazivom samo krajnjeg stajališta u smjeru kretanja.

Vozilo mora imati na prednjoj i na desnoj bočnoj strani oznaku cilja vožnje, odnosno relacije kretanja te broja linije, a na stražnjoj strani oznaku broja linije.

Oznake iz ovog članka mogu biti izvedene u obliku natpisnih ploča, pokretnih traka ili predočnika (displeja).

Članak 24.

Garažni broj vozila mora biti naznačen na obje bočne i sa stražnje strane vozila.

Članak 25.

Na prednjoj strani vozila moraju biti označena stiliziranim grbom Grada Zagreba i nazivom ili znakom tvrtke prijevoznika.

Članak 26.

Ulaz i izlaz mora biti jasno i vidljivo označen s vanjske i unutarnje strane vozila.

Članak 27.

Prijevoznik je dužan u vozilu označiti mjesto namijenjeno za invalidnu osobu.

Članak 28.

Oblik, boja i veličina brojeva i slova, grafičkih i tekstualnih prikaza u i na vozilu, na stajalištu i terminalu moraju biti izvedeni na način da su vidljivi i razumljivi putnicima.

Članak 29.

U vozilo javnog gradskog prijevoza ne smiju se primati osobe za koje vozač ili druga odgovorna osoba u vozilu utvrdi da bi svojim ponašanjem, prtljagom ili stvarima koje unese u vozilo mogle ugroziti sigurnost putnika, te osobe mlađe od šest godina bez pratnje odrasle osobe.

Članak 30.

Putnik u vozilu smije zauzeti jedno sjedalo.

Invalidi, starije osobe i trudnice imaju prednost pri ulasku u vozilo i prilikom zaposjedanja mjesta za sjedenje.

Članak 31.

Putnik mora za vrijeme vožnje imati ispravnu voznu kartu koju je dužan na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika predočiti radi kontrole.

Tarifom se utvrđuje način naplate vozne karte i dodatne karte od putnika koji se u vozilu zatekne bez ispravne vozne karte.

Članak 32.

Putnik može u vozilo unijeti ručnu prtljagu, dječja kolica, invalidska kolica, lovačku ili sportsku opremu (pušku u futroli bez naboja, skije, pribor za ribolov i slično) i drugu prtljagu koja svojim dimenzijama i svojstvima ne ugrožava sigurnost putnika.

Putnik je dužan voditi brigu o svojoj prtljagi. Prtljagu iz stavka 1. ovog članka potrebno je smjestiti na način da zauzima što manje prostora u vozilu, da ne ometa niti da na bilo koji način ne ugrožava ostale putnike i prometno osoblje.

Članak 33.

U vozilima nije dozvoljeno uzimati na prijevoz:

- stvari čije su dimenzije veće od 80 x 50 x 40 cm ili koje su teže od 30 kg;

- vatreno oružje, eksplozivne lakozapaljive predmete i tekućine;

- predmete koji mogu ugroziti život, zdravlje i imovinu putnika i prometnog osoblja;

- predmete koji mogu ozlijediti, onečistiti, oštetiti ili uznemiriti putnike u vozilu ili prometno osoblje;

- životinje, osim peradi u posebnoj ambalaži i pasa u slučajevima propisanim u članku 36. ove odluke.

Iznimno od stavka 1. alineje 2. ovog članka dozvoljeno je pripadnicima policije i hrvatske vojske kada su na službenom zadatku nošenje osobnog naoružanja i to na način utvrđen posebnim propisima.

Članak 34.

Putnicima je zabranjeno:

1. unositi u vozilo prtljagu, stvari i životinje suprotno odredbama ove odluke;

2. ometati odgovornu osobu u vozilu u obavljanju službe;

3. baciti otpatke i oštećivati vozilo i njegove oznake;

4. pušiti u vozilu;

5. zadržavati se u vozilu na način kojim se ometa naplata vozne karte, ulaz odnosno izlaz iz vozila, onemogućava ili otežava smještaj putnika u vozilu;

6. ulaziti u vozilo kad odgovorna osoba u vozilu objavi da vozilo ne prima putnike ili da je već popunjeno;

7. onemogućavati otvaranje i zatvaranje vrata kao i nasilno otvarati vrata na vozilu;

8. ulaziti i izlaziti iz vozila u pokretu, hvatati se ili voziti na vanjskom dijelu vozila.

Vozač ili odgovorna osoba u vozilu dužna je opomenuti putnika ako uoči da on postupa protivno odredbama iz stavka l. ovog članka a ukoliko i unatoč opomeni putnik izvrši koju od navedenih radnji, odgovorna osoba će zatražiti od putnika da napusti vozilo.

Članak 35.

S nađenim predmetima prijevoznik je dužan postupati prema propisima o nađenim stvarima.

Članak 36.

Slijepim osobama je dopušteno uvođenje u vozilo specijalno dresiranog psa vodiča s brnjicom.

Subotom, nedjeljom, na dan uoči državnog blagdana i na dan državnog blagdana, dopušteno je od 0 do 6 sati i od 20 do 24 sata uvođenje u vozilo jednog psa uz iskaznicu kinološke organizacije, uz uvjet da pas ima brnjicu i da ga se vodi na kratkoj uzici.

Članak 37.

Prometno osoblje dužno je nositi za vrijeme obavljanja službe službenu odjeću.

Oblik i boju službene odjeće utvrđuje prijevoznik. Iznimno od stavka 1. ovog članka, službenu odjeću ne moraju nositi kontrolori po ovlaštenju prijevoznika.

Članak 38.

Prometno osoblje dužno je za vrijeme obavljanja prijevoza odnositi se uljudno prema putnicima, ne smije pušiti u vozilu niti dopustiti putnicima da puše.

III. OBAVLJANJE JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA

Članak 39.

Javni gradski prijevoz autobusom, tramvajem, uspinjačom i žičarom obavlja Zagrebački električni tramvaj, d.o.o.

Javni gradski prijevoz može se obavljati i na temelju koncesije.

Članak 40.

U slučaju iznenadnog zastoja ili kraćeg poremećaja u prometu prijevoznik je dužan organizirati prijevoz na način da putnici u najmanjoj mogućoj mjeri osjete posljedice poremećaja odnosno u što kraćem roku poduzeti mjere za ponovnu uspostavu redovitog prijevoza.

Ukoliko se zbog zastoja ili izvanrednih događaja obustavi prijevoz na nekoj liniji ili na njenom dijelu, prijevoznik je dužan u što kraćem roku osigurati zamjenski prijevoz vlastitim vozilima ili vozilima drugih prijevoznika.

1. Koncesija

Članak 41.

Koncesija je odobrenje kojem se pravnoj odnosno fizičkoj osobi daje pravo obavljanja javnog gradskog prijevoza.

Gradsko poglavarstvo odlučuje na kojim će se linijama javni gradski prijevoz obavljati na temelju koncesije.

Članak 42.

Koncesija se daje na pet godina uz naknadu.

Gradsko poglavarstvo određuje najniži iznos naknade za koncesiju.

Koncesija se može dati primjenom jedinstvenog ili autonomnog tarifnog sustava.

Koncesija se koncesionaru može produžiti za daljnjih pet godina pod uvjetima propisanim ovom odlukom.

Članak 43.

Koncesiju može dobiti pravna osoba koja je registrirana za obavljanje linijskog prijevoza i obrtnik registriran za tu vrstu prijevoza koji moraju imati odgovarajuća vozila.

Članak 44.

Koncesija se daje na temelju natječaja ili javnog prikupljanja ponuda.

Gradsko poglavarstvo odlučuje hoće li se ponuda za davanje koncesije prikupljati na temelju javnog natječaja ili javnog prikupljanja ponuda.

Članak 45.

Natječaj odnosno javno prikupljanje ponuda oglašuje se u jednom zagrebačkom dnevnom listu.

Oglas iz stavka 1. ovoga članka sadrži:

- linije za koje se daje koncesija i vrsta prijevoza;

- označavanje vrste tarifnog sustava (jedinstveni ili autonomni) i cijene prijevoza;

- vrijeme za koje se daje koncesija;

- najniži iznos naknade za koncesiju;

- rok za podnošenje ponuda;

- kome se ponuda podnosi;

- broj i vrsta vozila potrebnih za obavljanje prijevoza;

- isprave kojima ponuđač dokazuje da ispunjava uvjete za obavljanje javnog gradskog prijevoza;

- obvezu podnošenja dokaza da vozila kojima će obavljati prijevoz ispunjavaju tehničke uvjete za obavljanje javnog gradskog prijevoza;

- obvezu podnošenja prijedloga reda vožnje i tarife;

- obvezu podnošenja dokaza da je ponuđač uplatio jamčevinu u iznosu 10% naknade koju nudi za koncesiju;

- da ponuđač koji bi odustao od koncesije gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine;

- da se nepotpune ponude neće uzeti u obzir;

- rok u kojem se mora platiti naknada za koncesiju;

- mjesto i vrijeme javnog otvaranja prispjelih ponuda;

- druge obavijesti.

Članak 46.

Povoljnost ponude ocjenjuje se osobito prema:

- poslovnom ugledu podnositelja ponude;

- visini iznosa naknade za koncesiju;

- sposobnosti za obavljanje javnog gradskog prijevoza;

- povoljnosti tarifnog sustava;

- povoljnosti ponude za provedbu mjera očuvanja i zaštitu okoliša;

- i ostalim okolnostima koje mogu utjecati na kvalitetu javnog gradskog prijevoza.

Članak 47.

Gradsko poglavarstvo razmatra prispjele ponude za dodjelu koncesije i predlaže Gradskoj skupštini najpovoljnijeg ponuđača.

Članak 48.

Gradska skupština odlučuje o davanju koncesije najpovoljnijem ponuđaču na temelju prijedloga Gradskog poglavarstva.

Članak 49.

Na temelju akata iz članka 48. ove odluke sklapa se ugovor između Gradskog poglavarstva i najpovoljnijeg ponuđača.

Ugovor o koncesiji osim sadržaja propisanog zakonom sadrži i način obavljanja javnog gradskog prijevoza (trase linija, stajališta, red vožnje), te druge uvjete obavljanja javnog gradskog prijevoza.

Članak 50.

Ako osoba koja je izabrana za najpovoljnijeg ponuđača ne sklopi ugovor o koncesiji u roku koji je određen u pozivu za sklapanje ugovora, smatrat će se da je odustala od sklapanja ugovora.

Ugovor o koncesiji se može otkazati prije isteka vremena na koje je koncesija dana ako:

- je koncesionar dobio koncesiju na temelju netočno iskazanih podataka važnih za donošenje odluke o koncesiji;

- koncesionar ne obavlja javni gradski prijevoz u skladu sa ugovorom o koncesiji;

- koncesionar više ne ispunjava uvjete koji su potrebni za dodjelu koncesije.

Odluku o otkazu ugovora o koncesiji donosi Gradsko poglavarstvo.

Ugovor o koncesiji raskida se danom dostave odluke iz stavka 2. ovog članka koncesionaru.

Članak 52.

Koncesionar koji želi nastaviti obavljanje javnog gradskog prijevoza može, najmanje tri mjeseca prije isteka koncesije, zatražiti njeno produžavanje.

Uz zahtjev za produžavanje koncesije koncesionar treba priložiti dokaz da je podmirio porezne i druge pristojbe koje proizlaze iz obavljanja javnog gradskog prijevoza.

Zahtjev za produženje koncesije podnosi se gradskom upravnom tijelu nadležnom za promet.

Ako koncesionar ispunjava uvjete za obavljanje javnog gradskog prijevoza i ako je uz zahtjev priložio propisane dokaze, koncesija se može produžiti za daljnjih pet godina. O produženju koncesije donosi se odluka iz članka 48. ove odluke i sklapa se ugovor iz članka 49. ove odluke.

Članak 53.

Koncesionar ne može koncesiju prenijeti na drugu osobu.

IV. CIJENA PRIJEVOZA

Članak 54.

Cijena prijevoza utvrđuje se tarifom.

Tarifu utvrđuje prijevoznik ukoliko nije koncesijom drugačije određeno.

Tarifa se objavljuje na način da bude dostupna putnicima.

V. NADZOR

Članak 55.

Nadzor nad primjenom ove odluke provodi gradsko upravno tijelo nadležno za promet.

Ovlaštena službena osoba gradskog upravnog tijela nadležnog za promet (u nastavku teksta: ovlaštena osoba) ovlaštena je pregledati:

- vozila, uređaje i opremu;

- poslovne knjige;

- ugovore i druge isprave u vezi s obavljanjem javnog gradskog prijevoza.

Ovlaštena osoba može poduzeti sljedeće mjere:

- naplatiti globu;

- izdati prekršajni nalog i izreći globu.

VI. GLOBE

Članak 56.

Globom od 500,00 do 1.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj prijevoznik - pravna osoba:

1. ako obavlja javni gradski prijevoz bez reda vožnje ili mimo reda vožnje (članak 8. stavak l. Odluke);

2. ako se ne pridržava odredbe članka 11. stavka 2. Odluke;

3. ako se vozilo javnog gradskog prijevoza ne zaustavi na svim stajalištima svoje linije (članak 13. Odluke);

4. ako postupi protivno članku 19. stav. 2. i 3. Odluke;

5. ako obavlja prijevoz u vozilu koje nije očišćeno ili koje se ne prozračiva (članak 20. stavak 1. Odluke);

6. ako vozilo nije označeno na način određen u članku 22. Odluke;

7. ako u vozilu nema označeno mjesto namijenjeno za invalidnu osobu (članak 27. Odluke);

8. ako u vozilo javnog gradskog prijevoza primi osobu koja bi svojim ponašanjem ili prtljagom mogla ugroziti i sigurnost putnika, ili ako primi osobu mlađu od 6 godina (članak 29. Odluke);

9. ako uzima u vozilo na prijevoz stvari zabranjene u članku 33. stavka 1. Odluke;

10. ako njegovo prometno osoblje ne nosi za vrijeme obavljanja službe službenu odjeću (članak 37. stavak 1. Odluke);

11. ako u slučaju iznenadnog zastoja ili kraćeg poremećaja u prometu ne organizira prijevoz na način da putnici u najmanjoj mogućoj mjeri osjete posljedice poremećaja ili u što kraćem roku ne poduzme mjere za uspostavu redovitog prijevoza (članak 40. Odluke):

12. ako obavlja javni gradski prijevoz bez koncesije (članak 41. stavak 1. Odluke).

Globom od 100,00 do 200,00 kuna kaznit će se i odgovorna osoba u pravnoj osobi koja počini prekršaj iz stavka l. ovog članka.

Globom od 100,00 do 200,00 kuna kaznit će se vozač vozila javnog gradskog prijevoza koji počini prekršaj iz stavka 1. točaka 3., 4., 8. i 9. ovog članka.

Članak 57.

Globom od 100,00 do 200,00 kuna kaznit će se za prekršaj fizička osoba:

1. ako na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika ne predoči kartu radi kontrole (članak 31. stavak 1. Odluke);

2. ako postupa suprotno zabranama propisanim u članku 34. Odluke.

Članak 57.a

Za prekršaj iz članka 56. stavka 1. točaka 3., 4., 8. i 9. ove odluke ovlaštena osoba može naplatiti globu u iznosu od 100,00 kuna, odmah na mjestu počinjenja prekršaja, bez prekršajnog naloga, uz izdavanje potvrde.

Ako počinitelj prekršaja ne pristane platiti globu na mjestu počinjenja prekršaja, ovlaštena osoba će mu izdati prekršajni nalog s uputom da globu mora platiti u roku od osam dana od dana kad je počinio prekršaj.

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 58.

Zagrebački električni tramvaj uskladit će obavljanje prijevoza s odredbama ove odluke u roku od 12 mjeseci od dana stupanja na snagu ove odluke.

Članak 59.

Do donošenja akata iz članka 3. stavka 2. ove odluke na području Grada Zagreba ostaju zone utvrđene na dosadašnji način.

Članak 60.

Stupanjem na snagu ove odluke prestaje vrijediti Odluka o prijevozu putnika u javnom gradskom prometu (Službeni glasnik Grada Zagreba 6/80, 2/84, 38/86 i 29/90).

Članak 61.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 340-01/95-01/1172

URBROJ: 251-11-04-95-4

Zagreb, 7. studenoga 1995.

Predsjednik

Gradske skupštine

Stjepan Brolich, dipl. ing., v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija