Stručni članci
11.05.2005.
Temeljne pravne i marketinške odrednice branda
U članku se daje pojam branda, pri čemu se navode različite definicije tog pojma. Nadalje, utvrđuje se razlika između pojmova proizvoda, žiga i branda te se naglašava da ti pojmovi, iako imaju neke sličnosti, nisu sinonimi. Razmatraju se glavne vrste brandova te načini zaštite branda koja se, iako ne postoji posebno pravo branda, djelotvorno provodi primjenom propisa s područja prava intelektualnog vlasništva (patentno pravo, pravo industrijskog obličja, autorsko pravo i žigovno pravo), kao i upravnog i carinskog prava, sprječavanja nepoštenog tržišnog natjecanja te u najtežim slučajevima i kaznenog prava.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.