Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Ključna riječ: brend

Jeste li mislili

Ukupno dokumenata: 2

Pristupi i metode financijskog vrednovanja marke (brenda)

24.09.2011.,  Baldo Hreljac
Marka (eng. brand) može dodati značajnu vrijednost proizvodu/usluzi. Taj koncept poznat je kao brand equity. Brand equity je vrijednost (pozitivna ili negativna) marke, dodana na proizvod ili uslugu. To je inkrementalni profit (novčani tijek), dob...
Pročitano

Temeljne pravne i marketinške odrednice branda

11.05.2005.,  Dragan Zlatović
U članku se daje pojam branda, pri čemu se navode različite definicije tog pojma. Nadalje, utvrđuje se razlika između pojmova proizvoda, žiga i branda te se naglašava da ti pojmovi, iako imaju neke sličnosti, nisu sinonimi. Razmatraju se glavne vr...
Pročitano

Filteri