Program usavršavanja u području javne nabave - uživo

17. prosinca 2024. (utorak) u 09:00 sati

Hotel Dubrovnik, Zagreb

Aktualnosti u sustavu javne nabave
Pravilno tumačenje te primjena spornih instituta u praksi
(praktični primjeri kroz praksu DKOM-a i VUS-a RH)

- 8 nastavnih sati

Predavači:
Danijela Antolković, dipl. iur., ovlašteni trener-predavač
Zvonimir Jukić, dipl. iur., ovlašteni trener-predavač

9:00-10:30 (2 nastavna sata – 90 minuta)

Danijela Antolković, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

Najčešće pogreške pri pripremi postupka i izrade DON-a

  • Načela javne nabave
  • Tehničke specifikacije
  • Razlozi isključenja (obvezni i fakultativni)
  • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH
  • Postupanje Državne komisije po službenoj dužnosti – s posebnim osvrtom na minimalne razine i ENP

10:30 - 10:45   Pauza za kavu

10:45 - 12:15  (2 nastavna sata – 90 minuta)

Sukob interesa u javnoj nabavi s posebnim osvrtom na praksu DKOM-a, VUS-a i Suda EU:

  • Prethodno sudjelovanje ponuditelja i isključenje iz postupka javne nabave s posebnim osvrtom na ponuditelje iz trećih zemalja
  • Sukob interesa u javnoj nabavi, te poduzimanje prikladnih mjera da se učinkovito spriječi i ukloni sukob interesa
  • Primjena članka 307. stavak 7. točka 3. ZJN 2016 - odbijanje potpisivanja ugovora o javnoj nabavi/izmjene ugovora o javnoj nabavi

12:15-13:00     Pauza za ručak

13:00 – 14:30  (2 nastavna sata – 90 minuta)

Praksa DKOM-a vezano za postupak pregleda i ocjene ponuda s posebnim osvrtom na: 

  • Izuzetno niska ponuda – bitni elementi kod ocjene ponude
  • Osnove za isključenje, propusti naručitelja te samokorigiranje
  • Primjena čl. 293.
  • Popunjavanje troškovnika, pregovaranje u vezi s ponuđenim predmetom nabave i izmjena ponude

14:30 - 14:45   Pauza za kavu

14:45 – 16:15  (2 nastavna sata – 90 minuta)

Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda  

Zvonimir Jukić, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

  • Udovoljavanje kriterijima za odabir gospodarskog subjekta, te primjena propisanih kriterija za odabir ponude (ENP)
  • APD – traženje/dostava, pojašnjavanje, nadopunjavanje (čl. 263.)
  • Donošenje pojedinih odluka u postupku javne nabave (odabir/poništenje)
  • Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS-a RH

PRIJAVA I SUDJELOVANJE NA SEMINARU:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na seminaru putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Maksimalan broj polaznika je 50.

POTVRDE O POHAĐANJU:
Potvrde se izdaju elektroničkim putem svim sudionicima koji su u cijelosti odslušali program usavršavanja.

KOTIZACIJA:
Naknada za sudjelovanje iznosi 150,00 €. 
Ultimate pretplatnici ostvaruju 50% popusta na kotizaciju (75,00 €), ostali pretplatnici ostvaruju 15% popusta (127,50 €).
Kotizacija je oslobođena poreza na dodanu vrijednost sukladno članku 39. st. 1. toč. i) Zakona o porezu na dodanu vrijednost. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 16.12.2024. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-17122024–OIB PLATITELJA.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
mail: seminari@informator.hr

Tema obuhvaća sadržaj točaka 1., 2., 3., 7., 11., 13.  14., 15. Priloga 3. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/23).
Novi informator d.o.o., Kneza Mislava 7, 10 000 Zagreb, ovlašteni nositelj Programa izobrazbe u području javne nabave (Evidencijski broj iz Registra nositelja programa: 99)

Filteri