Seminari
Program usavršavanja u području javne nabave - uživo
17. prosinca 2024. (utorak) u 09:00 sati
Hotel Dubrovnik, Zagreb
Aktualnosti u sustavu javne nabave
Pravilno tumačenje te primjena spornih instituta u praksi
(praktični primjeri kroz praksu DKOM-a i VUS-a RH)
- 8 nastavnih sati
Predavači:
Danijela Antolković, dipl. iur., ovlašteni trener-predavač
Zvonimir Jukić, dipl. iur., ovlašteni trener-predavač
9:00-10:30 (2 nastavna sata – 90 minuta)
Danijela Antolković, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Najčešće pogreške pri pripremi postupka i izrade DON-a
- Načela javne nabave
- Tehničke specifikacije
- Razlozi isključenja (obvezni i fakultativni)
- Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS RH
- Postupanje Državne komisije po službenoj dužnosti – s posebnim osvrtom na minimalne razine i ENP
10:30 - 10:45 Pauza za kavu
10:45 - 12:15 (2 nastavna sata – 90 minuta)
Sukob interesa u javnoj nabavi s posebnim osvrtom na praksu DKOM-a, VUS-a i Suda EU:
- Prethodno sudjelovanje ponuditelja i isključenje iz postupka javne nabave s posebnim osvrtom na ponuditelje iz trećih zemalja
- Sukob interesa u javnoj nabavi, te poduzimanje prikladnih mjera da se učinkovito spriječi i ukloni sukob interesa
- Primjena članka 307. stavak 7. točka 3. ZJN 2016 - odbijanje potpisivanja ugovora o javnoj nabavi/izmjene ugovora o javnoj nabavi
12:15-13:00 Pauza za ručak
13:00 – 14:30 (2 nastavna sata – 90 minuta)
Praksa DKOM-a vezano za postupak pregleda i ocjene ponuda s posebnim osvrtom na:
- Izuzetno niska ponuda – bitni elementi kod ocjene ponude
- Osnove za isključenje, propusti naručitelja te samokorigiranje
- Primjena čl. 293.
- Popunjavanje troškovnika, pregovaranje u vezi s ponuđenim predmetom nabave i izmjena ponude
14:30 - 14:45 Pauza za kavu
14:45 – 16:15 (2 nastavna sata – 90 minuta)
Najčešće pogreške pri pregledu i ocjeni ponuda
Zvonimir Jukić, član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
- Udovoljavanje kriterijima za odabir gospodarskog subjekta, te primjena propisanih kriterija za odabir ponude (ENP)
- APD – traženje/dostava, pojašnjavanje, nadopunjavanje (čl. 263.)
- Donošenje pojedinih odluka u postupku javne nabave (odabir/poništenje)
- Praktični primjeri iz prakse DKOM-a i VUS-a RH
PRIJAVA I SUDJELOVANJE NA SEMINARU:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na seminaru putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Maksimalan broj polaznika je 50.
POTVRDE O POHAĐANJU:
Potvrde se izdaju elektroničkim putem svim sudionicima koji su u cijelosti odslušali program usavršavanja.
KOTIZACIJA:
Naknada za sudjelovanje iznosi 150,00 €.
Ultimate pretplatnici ostvaruju 50% popusta na kotizaciju (75,00 €), ostali pretplatnici ostvaruju 15% popusta (127,50 €).
Kotizacija je oslobođena poreza na dodanu vrijednost sukladno članku 39. st. 1. toč. i) Zakona o porezu na dodanu vrijednost. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 16.12.2024. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-17122024–OIB PLATITELJA.
DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
mail: seminari@informator.hr