Seminari

E-račun i e-arhiva
24. travnja 2025. (četvrtak) u 10:00 sati
E-radionica
E-RAČUN I E-ARHIVA
24. travnja 2025. (četvrtak), s početkom u 10:00 sati
Putem platforme ZOOM, Novi informator na online radionicama osigurava vrhunsku razinu edukacije i mogućnost interakcije s predavačem.
CILJ E-RADIONICE:
Cilj e-radionice je upoznavanje i informiranje sudionika o aktualnostima iz područja e-računa i elektroničkog arhiviranja računa sukladno računovodstvenim i poreznim propisima te propisima koji uređuju elektroničko izdavanje e-računa.
KOME JE E-RADIONICA NAMIJENJENA:
E-radionica je namijenjena pravnim i fizičkim osobama iz javnog i privatnog sektora te njihovim zaposlenicima (službenicima) koji obavljaju računovodstveno-porezne poslove te poslove zaprimanja i arhiviranja računa i ostale knjigovodstvene dokumentacije.
PREDAVAČI:
Sonja Naumovski, univ. spec. oecc., voditeljica Odjela za e-Račun u Sektoru digitalnih rješenja FINA-e
Viktor Obrol, dipl. oecc., viši specijalist za razvoj proizvoda u Sektoru digitalnih rješenja FINA-e
Tajana Zlabnik, dipl. iur., odvjetnica u Zagrebu
PROGRAM:
- obveznici izdavanja i zaprimanja e-računa
- obvezni elementi e-računa
- postupanje s izdanim ili zaprimljenim e-računima – urudžbiranje u informacijskom sustavu uredskog poslovanja
- načini arhiviranja i rokovi čuvanja e-računa
- digitalno arhiviranje – zakonodavni okvir
- zaprimanje i slanje elektroničkih računa putem informacijskih posrednika
- digitalna likvidatura dokumenata i automatizacija procesa
- e-arhiva
- kako funkcionira digitalno arhiviranje dokumenata
- prednosti e-arhiva
- odgovarajući formati elektroničkog arhiviranja
- pohrana na sigurnom poslužitelju
- kako osigurati dostupnost e-računa u e-arhivi
- pravo pristupa e-arhivi
- e-potpis kojim se osigurava autentičnost e-arhive
- obveze i odgovornosti servisa koji pruža uslugu e-arhive
- digitalno arhiviranje ostale dokumentacije putem e-arhive
PREDVIĐENO TRAJANJE: od 10:00 do 12:30 sati.
PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.
KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 85,00 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 144,50 €. Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 170,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 23. travnja 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-24042025–OIB PLATITELJA.
DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr