Seminari

Aktualnosti u poslovanju dječjih vrtića
28. ožujka 2025. (petak) u 10:00 sati
Velika dvorana Školske knjige, 3. kat, Masarykova 28, Zagreb
AKTUALNOSTI U POSLOVANJU DJEČJIH VRTIĆA
28. ožujka 2025. (petak), s početkom u 10:00 sati
Velika dvorana Školske knjige, 3. kat, Masarykova 28, Zagreb
Izravan prijenos - ZOOM platforma
CILJ E-SEMINARA:
Cilj e-seminara je edukacija ravnatelja, tajnika i računovođa dječjih vrtića o pravilnoj primjeni Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju te drugih zakona koji uređuju radne odnose te općenito poslovanje i rad dječjih vrtića. Cilj e-seminara je polaznicima pružiti odgovore na sva aktualna pitanja iz prakse, upoznati ih sa novinama zakonskih propisa te im pružiti sve ostale prijeko potrebne informacije za uspješno i na zakonu utemeljeno poslovanje.
KOME JE E-SEMINAR NAMIJENJEN:
E-seminar je namijenjen ravnateljima, tajnicima, računovođama dječjih vrtića.
PREDAVAČICA: Tajana Zlabnik, dipl.iur., odvjetnica u Zagrebu
PROGRAM:
9:30-10:00 - registracija sudionika
10:00-11:30
ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA I SKLAPANJE UGOVORA O RADU
- provedba natječajnog postupka
- sklapanje ugovora o radu na određeno vrijeme
- zapošljavanje nestručnih osoba
- problematika vezana za zapošljavanje učitelja
- pripravnički staž
- stručni ispit kao prednost pri zapošljavanju
- premještaji radnika unutar istog i/ili više dječjih vrtića
- sklapanje ugovora o dodatnom radu
- sklapanje ugovora o djelu u dječjim vrtićima
RADNO VRIJEME, DOPUSTI I GODIŠNJI ODMORI
- promjene rasporeda radnog vremena
- prekovremeni rad
- korištenje slobodnih dana
- pravo na plaćeni i neplaćeni dopust uz obvezu plaćanja doprinosa
- pravo na puni i/ili razmjerni godišnji
- korištenje godišnjeg odmora u dijelovima
- rasporedi godišnjih odmora
- izrada rješenja/odluke o korištenju godišnjeg odmora
- naknada za neiskorišteni godišnji odmor – rok dospijeća
11:30-12:00 - pauza
12:30-14:00
NOVI PRAVILNIK O ODGOVARAJUĆOJ VRSTI I RAZINI OBRAZOVANJA U DJEČJIM VRTIĆIMA
- obveza usklađivanje Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu s novim Pravilnikom
- najvažnije novine i aktualna problematika u postupanju
- zapošljavanje stranih radnika prema novom Pravilniku
- zatečeni radnici i primjena čl. 24. Zakona o predškolskom odgoju
NOVE EVIDENCIJE O RADNICIMA I ROKOVI ČUVANJA
- obvezni sadržaj evidencije o radnicima
- propusti vezani za vođenje evidencije – prekršajne odredbe
- način vođenja evidencije
- pisani pregled podataka o radniku
- tko ima pravo pristupa podacima iz evidencije, kako i pod kojim uvjetima
- rokovi čuvanja evidencije o radnicima
- rokovi čuvanja kadrovske dokumentacije
- postupanje Agencije za zaštitu podataka vezano za rokove čuvanje
PREDVIĐENO TRAJANJE E-SEMINARA: 10:00 do 14:00 sati.
PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.
KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 75,00 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 127,50 €. Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 150,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 27. ožujka 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-28032025–OIB PLATITELJA.
DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr