Aktualnosti u poslovanju dječjih vrtića

28. ožujka 2025. (petak) u 10:00 sati

Velika dvorana Školske knjige, 3. kat, Masarykova 28, Zagreb - uživo / online

AKTUALNOSTI U POSLOVANJU DJEČJIH VRTIĆA
28. ožujka 2025. (petak), s početkom u 10:00 sati

Velika dvorana Školske knjige, 3. kat, Masarykova 28, Zagreb

Izravan prijenos - ZOOM platforma

CILJ SEMINARA:
Cilj seminara je edukacija ravnatelja, tajnika i računovođa dječjih vrtića o pravilnoj primjeni Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju te drugih zakona koji uređuju radne odnose te općenito poslovanje i rad dječjih vrtića. Cilj seminara je polaznicima pružiti odgovore na sva aktualna pitanja iz prakse, upoznati ih sa novinama zakonskih propisa te im pružiti sve ostale prijeko potrebne informacije za uspješno i na zakonu utemeljeno poslovanje. 

KOME JE SEMINAR NAMIJENJEN:
Seminar je namijenjen ravnateljima, tajnicima, računovođama dječjih vrtića.

PREDAVAČICA: Tajana Zlabnik, dipl.iur., odvjetnica u Zagrebu

PROGRAM:

9:30-10:00 - registracija sudionika

10:00-11:30

ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA I SKLAPANJE UGOVORA O RADU

  • provedba natječajnog postupka
  • sklapanje ugovora o radu na određeno vrijeme
  • zapošljavanje nestručnih osoba
  • problematika vezana za zapošljavanje učitelja
  • pripravnički staž
  • stručni ispit kao prednost pri zapošljavanju
  • premještaji radnika unutar istog i/ili više dječjih vrtića
  • sklapanje ugovora o dodatnom radu
  • sklapanje ugovora o djelu u dječjim vrtićima

RADNO VRIJEME, DOPUSTI I GODIŠNJI ODMORI

  • promjene rasporeda radnog vremena
  • prekovremeni rad
  • korištenje slobodnih dana
  • pravo na plaćeni i neplaćeni dopust uz obvezu plaćanja doprinosa
  • pravo na puni i/ili razmjerni godišnji
  • korištenje godišnjeg odmora u dijelovima
  • rasporedi godišnjih odmora
  • izrada rješenja/odluke o korištenju godišnjeg odmora
  • naknada za neiskorišteni godišnji odmor – rok dospijeća

11:30-12:00 - pauza

12:30-14:00

NOVI PRAVILNIK O ODGOVARAJUĆOJ VRSTI I RAZINI OBRAZOVANJA U DJEČJIM VRTIĆIMA

  • obveza usklađivanje Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu s novim Pravilnikom
  • najvažnije novine i aktualna problematika u postupanju
  • zapošljavanje stranih radnika prema novom Pravilniku
  • zatečeni radnici i primjena čl. 24. Zakona o predškolskom odgoju

NOVE EVIDENCIJE O RADNICIMA I ROKOVI ČUVANJA

  • obvezni sadržaj evidencije o radnicima
  • propusti vezani za vođenje evidencije – prekršajne odredbe
  • način vođenja evidencije
  • pisani pregled podataka o radniku
  • tko ima pravo pristupa podacima iz evidencije, kako i pod kojim uvjetima
  • rokovi čuvanja evidencije o radnicima
  • rokovi čuvanja kadrovske dokumentacije
  • postupanje Agencije za zaštitu podataka vezano za rokove čuvanje

PREDVIĐENO TRAJANJE SEMINARA: 10:00 do 14:00 sati.

PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.

Prilikom prijave na seminar, u rubriku "Bilješke i pitanja", molimo navedite želite li sudjelovati seminaru uživo ili putem Zoom platforme.

KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 75,00 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 127,50 . Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 150,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 27. ožujka 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-28032025–OIB PLATITELJA.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr

Filteri