Aktualnosti u poslovanju dječjih vrtića

28. ožujka 2025. (petak) u 10:00 sati

Velika dvorana Školske knjige, 3. kat, Masarykova 28, Zagreb

AKTUALNOSTI U POSLOVANJU DJEČJIH VRTIĆA
28. ožujka 2025. (petak), s početkom u 10:00 sati

Velika dvorana Školske knjige, 3. kat, Masarykova 28, Zagreb

Izravan prijenos - ZOOM platforma

CILJ E-SEMINARA:
Cilj e-seminara je edukacija ravnatelja, tajnika i računovođa dječjih vrtića o pravilnoj primjeni Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju te drugih zakona koji uređuju radne odnose te općenito poslovanje i rad dječjih vrtića. Cilj e-seminara je polaznicima pružiti odgovore na sva aktualna pitanja iz prakse, upoznati ih sa novinama zakonskih propisa te im pružiti sve ostale prijeko potrebne informacije za uspješno i na zakonu utemeljeno poslovanje. 

KOME JE E-SEMINAR NAMIJENJEN:
E-seminar je namijenjen ravnateljima, tajnicima, računovođama dječjih vrtića.

PREDAVAČICA: Tajana Zlabnik, dipl.iur., odvjetnica u Zagrebu

PROGRAM:

9:30-10:00 - registracija sudionika

10:00-11:30

ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA I SKLAPANJE UGOVORA O RADU

  • provedba natječajnog postupka
  • sklapanje ugovora o radu na određeno vrijeme
  • zapošljavanje nestručnih osoba
  • problematika vezana za zapošljavanje učitelja
  • pripravnički staž
  • stručni ispit kao prednost pri zapošljavanju
  • premještaji radnika unutar istog i/ili više dječjih vrtića
  • sklapanje ugovora o dodatnom radu
  • sklapanje ugovora o djelu u dječjim vrtićima

RADNO VRIJEME, DOPUSTI I GODIŠNJI ODMORI

  • promjene rasporeda radnog vremena
  • prekovremeni rad
  • korištenje slobodnih dana
  • pravo na plaćeni i neplaćeni dopust uz obvezu plaćanja doprinosa
  • pravo na puni i/ili razmjerni godišnji
  • korištenje godišnjeg odmora u dijelovima
  • rasporedi godišnjih odmora
  • izrada rješenja/odluke o korištenju godišnjeg odmora
  • naknada za neiskorišteni godišnji odmor – rok dospijeća

11:30-12:00 - pauza

12:30-14:00

NOVI PRAVILNIK O ODGOVARAJUĆOJ VRSTI I RAZINI OBRAZOVANJA U DJEČJIM VRTIĆIMA

  • obveza usklađivanje Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu s novim Pravilnikom
  • najvažnije novine i aktualna problematika u postupanju
  • zapošljavanje stranih radnika prema novom Pravilniku
  • zatečeni radnici i primjena čl. 24. Zakona o predškolskom odgoju

NOVE EVIDENCIJE O RADNICIMA I ROKOVI ČUVANJA

  • obvezni sadržaj evidencije o radnicima
  • propusti vezani za vođenje evidencije – prekršajne odredbe
  • način vođenja evidencije
  • pisani pregled podataka o radniku
  • tko ima pravo pristupa podacima iz evidencije, kako i pod kojim uvjetima
  • rokovi čuvanja evidencije o radnicima
  • rokovi čuvanja kadrovske dokumentacije
  • postupanje Agencije za zaštitu podataka vezano za rokove čuvanje

PREDVIĐENO TRAJANJE E-SEMINARA: 10:00 do 14:00 sati.

PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.

KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 75,00 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 127,50 . Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 150,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 27. ožujka 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-28032025–OIB PLATITELJA.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr

Filteri