zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Donesen

15.01.2009.

Stupa na snagu

31.01.2009.

Objavljen

23.01.2009.

Prestaje važiti

12.11.2011.

Poglavlja nisu pronađena.

1 2 3 4 5 6 7 8
Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o načinu rada unutarnje ustrojstvene jedinice za zaštitu prava korisnika

Pročišćeni tekst vrijedi od 31.12.2009.

Narodne novine 10/2009, 154/2009

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Pravilnik o načinu rada povjerenstva za zaštitu prava korisnika usluga (124/11) na snazi od 12.11.2011. u članku 6. propisuje:

"(1) Stupanjem na snagu Pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o načinu rada unutarnje ustrojstvene jedinice za zaštitu prava korisnika (»Narodne novine«. br. 10/09 i 154/09).

(2) Članovi Povjerenstva za zaštitu prava korisnika imenovani odlukama Vijeća od 6. veljače 2009. i 9. veljače 2011. nastavljaju s radom u skladu s odredbama ovog Pravilnika do isteka razdoblja na koje su imenovani i imaju pravo na naknadu sukladno odluci Vijeća od 6. veljače 2009. godine."

PREAMBULA

Pravilnik o načinu rada unutarnje ustrojstvene jedinice za zaštitu prava korisnika (»Narodne novine«, br. 10/09, 154/09)

HRVATSKA AGENCIJA ZA POŠTU I ELEKTRONIČKE KOMUNIKACIJE

239

Na temelju članka 19. stavka 1. i članka 51. stavka 3. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08, u daljnjem tekstu: Zakon), i članka 15. stavka 2. točke 4. Statuta Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Vijeće Agencije) donosi

PRAVILNIK

O NAČINU RADA UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE ZA ZAŠTITU PRAVA KORISNIKA

Opće odredbe

Članak 1.

(1) Pravilnikom o načinu rada unutarnje ustrojstvene jedinice za zaštitu prava korisnika (u daljnjem tekstu: Pravilnik) pobliže se propisuje način rada unutarnje ustrojstvene jedinice za zaštitu prava korisnika, kao i mjerodavnost u svezi rješavanja sporova između pretplatnika i operatora javnih komunikacijskih usluga koji se vode pred Agencijom, u vezi s iznosom zaduženja i kakvoće pružene usluge.

(2) Agencija rješava sporove između pretpl...

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija