zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

29.11.2013.

Donesen

28.11.2013.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o davanju koncesije za prijevoz pokojnika ponuditelju Tihi dom, Pogrebne usluge, vl. Zdravko Ivković

Pročišćeni tekst vrijedi od 29.11.2013.

Narodne novine 24/2013

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o davanju koncesije za prijevoz pokojnika ponuditelju Tihi dom, Pogrebne usluge, vl. Zdravko Ivković (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 24/13)

Na temelju članka 11. stavka 5. Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12 i 94/13), članka 26. stavka 1. Zakona o koncesijama (Narodne novine 143/12), članka 38. točke 22. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09, 10/10 i 4/13) i članka 13. stavka 1. Odluke o prijevozu pokojnika (Službeni glasnik Grada Zagreba 6/13 i 16/13), Gradska skupština Grada Zagreba, na 9. sjednici, 28. studenoga 2013., donijela je

ODLUKU

o davanju koncesije za prijevoz pokojnika ponuditelju Tihi dom, pogrebne usluge, vl. Zdravko Ivković

I. Grad Zagreb, u provedenom postupku davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza pokojnika na području Grada Zagreba temeljem Obavijesti o namjeri davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza pokojnika broj 2013/S01K-0080379 odabire najpovoljnijeg ponuditelja:

Tihi dom, pogrebne usluge, vl. Zdravko Ivković, Zagreb, Deanovečka 9.

II. Osnovna prava i obveze Grada Zagreba i odabranog ponuditelja iz točke I. ove odluke uredit će se ugovorom. Odabrani ponuditelj obvezan je s Gradom Zagrebom sklopiti ugovor o koncesiji u roku od osam dana od primitka poziva na sklapanje ugovora.

III. Vrsta i predmet koncesije: koncesija za obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza pokojnika na području Grada Zagreba.

IV. Priroda i opseg djelatnosti za koju se koncesija daje određeni su Odlukom o prijevozu pokojnika, Zakonom o komunalnom gospodarstvu i Zakonom o koncesijama, a predmetnu djelatnost ponuditelj iz točke I. ove odluke može obavljati na čitavom području Grada Zagreba.

V. Koncesija za obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza pokojnika na području Grada Zagreba daje se ponuditelju iz točke I. ove odluke na vremensko razdoblje od 5 (pet) godina, računajući od dana sklapanja ugovora o koncesiji, odnosno od dana stupanja na snagu ugovora ako se taj dan razlikuje od dana sklapanja ugovora o koncesiji.

VI. Odabrani ponuditelj iz točke I. ove odluke dužan je Gradu Zagrebu plaćati godišnju naknadu za koncesiju u iznosu od 3.000, 00 kuna.

VII. Odabrani ponuditelj iz točke I. ove odluke dužan je za prvu godinu koncesije, u roku od osam dana od primitka poziva na sklapanje ugovora, uplatiti iznos godišnje naknade te s potvrdom o uplaćenoj godišnjoj naknadi pristupiti potpisivanju ugovora. Ako ponuditelj ne uplati godišnju naknadu za koncesiju za prvu godinu koncesije, odnosno ne pristupi potpisivanju ugovora o koncesiji, a svoj izostanak ne opravda u roku od osam dana od primitka poziva, smatrat će se da je odustao od koncesije. Godišnje naknade za koncesiju za preostale godine trajanja koncesije koncesionar je dužan uplaćivati najkasnije mjesec dana prije isteka godine za koju je naknada plaćena.

Obrazloženje

Gradonačelnik Grada Zagreba objavio je Obavijest o namjeri davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza pokojnika na području Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: Obavijest o namjeri davanja koncesije), u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske 26. rujna 2013. pod brojem 2013/S01K-0080379 kao i na internetskoj stranici Grada Zagreba. Na temelju objavljene Obavijesti o namjeri davanja koncesije ponude su dostavili sljedeći ponuditelji:

1. Cvjećarna Anamarija, pogrebne usluge i trgovina

2. Plamen Zagreb d.o.o.

3. Pogrebne usluge Patačić d.o.o.

4. Autoprijevoznik i organizacija pogrebnih usluga, trgovina i druge usluge, vl. Renato Habulin

5. Obrt za bravarske i pogrebne usluge "Grginić"

6. Tihi dom, pogrebne usluge

7. Pogrebni prijevoznik Zdravko Srdinić

U postupku pregleda i ocjena ponuda utvrđeno je da u ovom postupku nema nevaljanih ponuda.

Člankom 12. Odluke o prijevozu pokojnika propisano je da se pod ekonomski najpovoljnijom ponudom podrazumijeva kvaliteta usluge i sposobnost ponuditelja za dugoročnu održivost razvoja za trajanja koncesije i za kvalitetno ostvarivanje koncesije, a određuje se kumulativnom primjenom sljedećih kriterija s pripadajućim koeficijentima vrijednosti:

1. veći broj zaposlenih - koeficijent vrijednosti kriterija 35%;

2. veći broj vozila - koeficijent vrijednosti kriterija 30%;

3. viši iznos godišnje naknade - koeficijent vrijednosti kriterija 20%;

4. dosadašnje iskustvo u prijevozu pokojnika - koeficijent vrijednosti kriterija 15%.

U postupku pregleda i ocjene ponuda sve valjane ponude su kumulativnom primjenom naznačenih kriterija i njihovih pripadajućih koeficijenata vrijednosti, sukladno članku 12. Odluke o prijevozu pokojnika, razmotrene i svrstane u excel tablicu u kojoj je računalo automatskom obradom podataka izračunalo bodove za svakog ponuditelja, i to kako slijedi:

TVRTKA

broj zaposlenih

broj vozila

iskustvo u obavljanju poslova prijevoza pokojnika

naknada gradu Zagrebu

UKUPNO BODOVA

CVJEĆARNA ANAMARIJA

7

2

1

4000

22,14475945

PLAMEN ZAGREB d.o.o.

3

1

1

4280

13,55197595

PATAČIĆ d.o.o.

2

2

0

3000

11,49398625

ZDRAVKO SRDINIĆ

5

1

1

3000

15,36898625

"GRGINIĆ"

3

1

1

3000

12,45231959

HABULIN

2

2

1

3000

13,99398625

TIHI DOM

2

1

1

3000

10,99398625

ukupno

24

10

6

23280

vrijednost

35

30

15

20

100%

Stručno povjerenstvo za koncesiju za prijevoz pokojnika je nakon postupka pregleda i ocjene ponuda utvrdilo da iako su ponude ponuditelja Cvjećarna Anamarija, pogrebne usluge i trgovina, Plamen Zagreb d.o.o., Pogrebne usluge Patačić d.o.o., Autoprijevoznik i organizacija pogrebnih usluga, trgovina i druge usluge vl. Renato Habulin, Pogrebni prijevoznik Zdravko Srdinić i Obrt za bravarske, pogrebne usluge, trgovinu i brodogradnju "Grginić" valjane i u rangiranju ponuda prema kriterijima za odabir ponude imaju veći broj bodova od ponuditelja Tihi Dom, pogrebne usluge, one nisu uzrete u razmatranje s obzirom na to da su ponude istih ponuditelja već odabrane kao ekonomski najpovoljnije, i to:

Cvjećarna Anamarija, pogrebne usluge i trgovina u postupku broj 2013/S 01K-0080531 (int. evid. br. 1), Plamen Zagreb d.o.o. u postupku broj 2013/S 01K- 0080403 (int. evid. br. 2), Pogrebne usluge Patačić d.o.o. u postupku broj 2013/S 01K-0080385 (int. evid. br. 8) Autoprijevoznik i organizacija pogrebnih usluga, trgovina i druge usluge vl. Renato Habulin u postupku broj 2013/S 01K-0080390 (int. evid. br. 7), Pogrebni prijevoznik Zdravko Srdinić u postupku broj 2013/S 01K-0080396 (int. evid. br. 5) i Obrt za bravarske, pogrebne usluge, trgovinu i brodogradnju "Grginić" u postupku broj 2013/S 01K- 0080393 (int. evid. br. 6).

S obzirom na to da se sukladno članku 2. stavku 4. Odluke o prijevozu pokojnika pravnoj osobi ili fizičkoj osobi obrtniku može dati samo jedna koncesija, a ponude navedenih ponuditelja su odabrane kao ekonomski najpovoljnije u prethodno provedenim postupcima, njihove ponude nisu mogle doći u obzir za odabir u ovom postupku.

Nakon postupka pregleda i ocjene ponuda u kojem su detaljno razmotreni i analizirani svi podaci i priložene isprave uz ponude, što je i obrazloženo u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda koji je sastavni dio ove odluke, utvrđeno je da je u ovom postupku ekonomski najpovoljnija ponuda ponuditelja iz točke I. ove odluke, te se temeljem članka 11. stavka 5. Zakona o komunalnom gospodarstvu, članka 26. stavka 1. Zakona o koncesijama i članka 13. stavka 1. Odluke o prijevozu pokojnika daje jedna koncesija za prijevoz pokojnika ponuditelju Tihi dom, pogrebne usluge, vl. Zdravko Ivković, Zagreb, Deanovečka 9.

Slijedom iznesenoga, odlučeno je kao u izreci ove odluke.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 5 dana od primitka ove odluke. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, Zagreb, u pisanom obliku neposredno ili poštom. Naknada za pokretanje žalbenog postupka iznosi 4.500,00 kuna.

Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i Gradu Zagrebu na dokaziv način, i to u pisanom obliku neposredno u pisarnicu Gradske uprave u Zagrebu, Šubićeva 38, ili preporučenom poštanskom pošiljkom.

KLASA: UP/I 021-05/13-01/26

URBROJ: 251-01-06-13-1

Zagreb, 28. studenoga 2013.

Predsjednik

Gradske skupštine

Darinko Kosor, v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija