Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Stupa na snagu
Poglavlja nisu pronađena.
Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje reklama reklamnih panoa i natpisa
Pročišćeni tekst vrijedi od 09.06.2006.
Narodne novine
11/2006
)
Na temelju članka 144. stavka 1. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01-pročišćeni tekst, 10/04, 18/05 i 2/06), članka 14.
stavka 1. i članka 107.
stavka 1. i stavka 4. Odluke o komunalnom redu (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/05), Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba, na 75. sjednici, 9. lipnja 2006., donijelo je
PRAVILNIK
o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa
Članak 1.
Ovim se pravilnikom utvrđuju kriteriji za određivanje naknada za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa uz javne površine i na javnim površinama na području Grada Zagreba.
Članak 2.
Visina naknada za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa određuje se prema:
- zoni na području Grada Zagreba;
- vrsti reklame, reklamnog panoa i natpisa koji se postavlja;
- reklamnoj površini reklame, reklamnog panoa i natpisa.
Kriteriji iz stavka 1. ovoga članka izraženi su u jediničnim iznosima naknada, utvrđenima u Tabeli naknada (dalje u tekstu: Tabela) u članku 6. ovog pravilnika.
Članak 3.
Za određivanje visine naknade, s obzirom na zonu u kojoj se reklama, reklamni pano i natpis postavljaju, utvrđuje se pet zona s obzirom na položaj u Gradu Zagrebu.
Prva zona je dio područja zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba, a obuhvaća Gornji grad, Kaptol, te područje parka Maksimir i groblja Mirogoj.
Druga zona je dio područja zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba izrazito komercijalnog karaktera u Donjem gradu koja obuhvaća područje omeđeno: Ilicom do Reljkovićeva na zapadu, Trg bana Josipa Jelačića, Jurišićevom do Draškovićeve, Vlaškom do Bauerove na istoku, uličnim potezom Tkalčićeve do Mikleušićeve na sjeveru, te pojedinim uličnim potezima do Hebrangove na jugu.
Treća zona je preostalo područje zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba.
Četvrta zona je područje zona B i C Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba i područja ostalih zaštićenih cjelina, osim ulica navedenih u stavku 7. ovoga članka.
Peta zona je područje izvan zaštićenih cjelina, osim ulica navedenih u stavku 7. ovoga članka.
Iznimno, za postavljanje velikih reklamnih panoa uz Aleju Bologne, Ljubljansku aveniju, Jadransku aveniju, Aveniju Dubrovnik, Aveniju V. Holjevca, Velikogoričku, Slavonsku aveniju, Novu Branimirovu, Heinzelovu ulicu i ulicu Dubrava, određuje se posebni jedinični iznos koji je utvrđen u Tabeli.
Sastavni dio ovog pravilnika je grafički prilog – Plan grada Zagreba s označenim zonama.
Članak 4.
Vrsta reklame, reklamnog panoa i natpisa koji se postavljaju utvrđene su u Tabeli.
Za postavljanje osvijetljenih reklama, reklamnog panoa i natpisa naknada se uvećava za 20% od jediničnog iznosa utvrđenog u Tabeli.
Članak 5.
Naknada za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa obračunava se mjesečno.
Visina naknade, s obzirom na reklamnu površinu reklame, reklamnog panoa i natpisa, određuje se prema m2.
Članak 6.
Visina naknade za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa na javne površine utvrđuje se u Tabeli kako slijedi:
VRSTE REKLAMA, REKLAMNIH PANOA I NATPISA |
NAČIN OBRAČUNA |
VISINA NAKNADE na javnim površinama kn/m2 |
||||||
1.zona |
2.zona |
3.zona |
4.zona |
5.zona |
čl.3 st. 7. |
|||
1 |
reklamne zastave |
mjesečno |
200 |
190 |
180 |
170 |
160 |
|
2 |
reklamna platna na građevinskim skelama i građevinama |
mjesečno |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
|
3 |
transparenti |
mjesečno |
100 |
95 |
90 |
85 |
80 |
|
4 |
reklamni ormarići |
mjesečno |
200 |
190 |
180 |
170 |
160 |
|
5 |
oslikane reklamne poruke (na |
mjesečno |
50 |
47 |
44 |
41 |
38 |
|
pročeljima, zidovima, ogradama) |
||||||||
6 |
reklamni natpis, reklamne ploče |
mjesečno |
160 |
152 |
144 |
136 |
128 |
|
7 |
reklamni stupovi (totemi i sl.) |
mjesečno |
150 |
142 |
134 |
126 |
118 |
|
8 |
putokazni reklamni panoi |
mjesečno |
400 |
380 |
360 |
340 |
320 |
|
9 |
pokretni reklamni panoi |
mjesečno |
300 |
280 |
260 |
240 |
220 |
|
10 |
osvijetljene reklamne vitrine (City light) |
mjesečno |
220 |
210 |
200 |
190 |
180 |
|
11 |
veliki reklamni panoi kao ograda |
mjesečno |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
|
gradilišta ili zemljišta koje nije privedeno namjeni |
||||||||
12 |
veliki reklamni panoi (JUMBO i sl.), |
|||||||
- veliki reklamni pano na građevini |
mjesečno |
58 |
55 |
52 |
49 |
46 |
||
- samostojeći od 6 m² do 12 m² |
mjesečno |
40 |
38 |
36 |
34 |
32 |
50 |
|
13 |
veliki reklamni panoi (Big board i sl.) samostojeći od 12 m² do 60 m² |
mjesečno |
52 |
49 |
46 |
43 |
40 |
65 |
14 |
reklamni uređaji i konstrukcije |
|||||||
- prisma vision |
mjesečno |
60 |
57 |
54 |
51 |
48 |
||
- display |
mjesečno |
160 |
152 |
144 |
136 |
128 |
||
- reklamne konstrukcije i sl. |
mjesečno |
120 |
115 |
110 |
105 |
100 |
||
Visina naknade za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa uz javne površine na nekretninama u vlasništvu drugih pravnih i fizičkih osoba iznosi 30% od iznosa naknada utvrđenih u Tabeli iz stavka 1. ovoga članka.
Članak 7.
Za privremeno korištenje nekretnina do 30 dana na kojima se postavlja reklama, reklamni pano i natpis za isticanje obavijesti o humanitarnim, kulturnim ili sportskim manifestacijama od posebnog značenja za Grad Zagreb ne plaća se naknada, uz prethodno pozitivno mišljenje nadležnog gradskog ureda.
Za privremeno korištenje nekretnina na kojima se postavlja reklama, reklamni pano i natpis za obilježavanje državnih praznika i blagdana ne plaća se naknada.
Političkim strankama i nezavisnim kandidatima koji sudjeluju na izborima Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba može odobriti privremeno korištenje određenih nekretnina i predmeta za oglašavanje u vlasništvu Grada Zagreba za isticanje izbornih plakata u svrhu njihove izborne promidžbe.
Za privremeno korištenje nekretnina iz stavka 3. ovoga članka ne plaća se naknada.
Članak 8.
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade, odnosno zakupnine za postavljanje reklama (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/01, 5/02 i 12/02).
Članak 9.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.
KLASA: 363-02/06-01/25
URBROJ: 251-03-02/2-06-2
Zagreb, 9. lipnja 2006.
Gradonačelnik
Grada Zagreba
Milan Bandić, dipl. politolog, v.r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.