zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

09.06.2006.

Donesen

09.06.2006.

Stupa na snagu

09.06.2006.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje reklama reklamnih panoa i natpisa

Pročišćeni tekst vrijedi od 09.06.2006.

Službeni glasnik Grada Zagreba 11/2006

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje reklama reklamnih panoa i natpisa (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 11/06)

PRAVILNIK

o kriterijima za određivanje naknade za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa

Članak 1.

Ovim se pravilnikom utvrđuju kriteriji za određivanje naknada za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa uz javne površine i na javnim površinama na području Grada Zagreba.

Članak 2.

Visina naknada za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa određuje se prema:

- zoni na području Grada Zagreba;

- vrsti reklame, reklamnog panoa i natpisa koji se postavlja;

- reklamnoj površini reklame, reklamnog panoa i natpisa.

Kriteriji iz stavka 1. ovoga članka izraženi su u jediničnim iznosima naknada, utvrđenima u Tabeli naknada (dalje u tekstu: Tabela) u članku 6. ovog pravilnika.

Članak 3.

Za određivanje visine naknade, s obzirom na zonu u kojoj se reklama, reklamni pano i natpis postavljaju, utvrđuje se pet zona s obzirom na položaj u Gradu Zagrebu.

Prva zona je dio područja zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba, a obuhvaća Gornji grad, Kaptol, te područje parka Maksimir i groblja Mirogoj.

Druga zona je dio područja zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba izrazito komercijalnog karaktera u Donjem gradu koja obuhvaća područje omeđeno: Ilicom do Reljkovićeva na zapadu, Trg bana Josipa Jelačića, Jurišićevom do Draškovićeve, Vlaškom do Bauerove na istoku, uličnim potezom Tkalčićeve do Mikleušićeve na sjeveru, te pojedinim uličnim potezima do Hebrangove na jugu.

Treća zona je preostalo područje zone A Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba.

Četvrta zona je područje zona B i C Povijesne urbane cjeline Grada Zagreba i područja ostalih zaštićenih cjelina, osim ulica navedenih u stavku 7. ovoga članka.

Peta zona je područje izvan zaštićenih cjelina, osim ulica navedenih u stavku 7. ovoga članka.

Iznimno, za postavljanje velikih reklamnih panoa uz Aleju Bologne, Ljubljansku aveniju, Jadransku aveniju, Aveniju Dubrovnik, Aveniju V. Holjevca, Velikogoričku, Slavonsku aveniju, Novu Branimirovu, Heinzelovu ulicu i ulicu Dubrava, određuje se posebni jedinični iznos koji je utvrđen u Tabeli.

Sastavni dio ovog pravilnika je grafički prilog – Plan grada Zagreba s označenim zonama.

Članak 4.

Vrsta reklame, reklamnog panoa i natpisa koji se postavljaju utvrđene su u Tabeli.

Za postavljanje osvijetljenih reklama, reklamnog panoa i natpisa naknada se uvećava za 20% od jediničnog iznosa utvrđenog u Tabeli.

Članak 5.

Naknada za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa obračunava se mjesečno.

Visina naknade, s obzirom na reklamnu površinu reklame, reklamnog panoa i natpisa, određuje se prema m2.

Članak 6.

Visina naknade za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa na javne površine utvrđuje se u Tabeli kako slijedi:

VRSTE REKLAMA, REKLAMNIH PANOA I NATPISA

NAČIN OBRAČUNA

VISINA NAKNADE

na javnim površinama

kn/m2

1.zona

2.zona

3.zona

4.zona

5.zona

čl.3 st. 7.

1

reklamne zastave

mjesečno

200

190

180

170

160

2

reklamna platna na građevinskim skelama i građevinama

mjesečno

25

24

23

22

21

3

transparenti

mjesečno

100

95

90

85

80

4

reklamni ormarići

mjesečno

200

190

180

170

160

5

oslikane reklamne poruke (na

mjesečno

50

47

44

41

38

pročeljima, zidovima, ogradama)

6

reklamni natpis, reklamne ploče

mjesečno

160

152

144

136

128

7

reklamni stupovi (totemi i sl.)

mjesečno

150

142

134

126

118

8

putokazni reklamni panoi

mjesečno

400

380

360

340

320

9

pokretni reklamni panoi

mjesečno

300

280

260

240

220

10

osvijetljene reklamne vitrine (City light)

mjesečno

220

210

200

190

180

11

veliki reklamni panoi kao ograda

mjesečno

25

24

23

22

21

gradilišta ili zemljišta koje nije privedeno namjeni

12

veliki reklamni panoi (JUMBO i sl.),

- veliki reklamni pano na građevini

mjesečno

58

55

52

49

46

- samostojeći od 6 m² do 12 m²

mjesečno

40

38

36

34

32

50

13

veliki reklamni panoi (Big board i sl.) samostojeći od 12 m² do 60 m²

mjesečno

52

49

46

43

40

65

14

reklamni uređaji i konstrukcije

- prisma vision

mjesečno

60

57

54

51

48

- display

mjesečno

160

152

144

136

128

- reklamne konstrukcije i sl.

mjesečno

120

115

110

105

100

Visina naknade za postavljanje reklama, reklamnih panoa i natpisa uz javne površine na nekretninama u vlasništvu drugih pravnih i fizičkih osoba iznosi 30% od iznosa naknada utvrđenih u Tabeli iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 7.

Za privremeno korištenje nekretnina do 30 dana na kojima se postavlja reklama, reklamni pano i natpis za isticanje obavijesti o humanitarnim, kulturnim ili sportskim manifestacijama od posebnog značenja za Grad Zagreb ne plaća se naknada, uz prethodno pozitivno mišljenje nadležnog gradskog ureda.

Za privremeno korištenje nekretnina na kojima se postavlja reklama, reklamni pano i natpis za obilježavanje državnih praznika i blagdana ne plaća se naknada.

Političkim strankama i nezavisnim kandidatima koji sudjeluju na izborima Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba može odobriti privremeno korištenje određenih nekretnina i predmeta za oglašavanje u vlasništvu Grada Zagreba za isticanje izbornih plakata u svrhu njihove izborne promidžbe.

Za privremeno korištenje nekretnina iz stavka 3. ovoga članka ne plaća se naknada.

Članak 8.

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kriterijima za određivanje naknade, odnosno zakupnine za postavljanje reklama (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/01, 5/02 i 12/02).

Članak 9.

Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija