Novosti
×

10.07.2018.
Propale Digitel komunikacije pred brisanjem iz sudskog registra
Trgovački sud u Osijeku donio je rješenje kojim se istovremeno otvara i zaključuje stečaj nad Digitel komunikacijama, marketinškom i produkcijskom kompanijom pa će se nakon pravomoćnosti tog rješenja ta tvrtka s više od 13,2 milijuna kuna utvrđenog duga brisati iz sudskog registra.
Sudsko rješenje uslijedilo je nakon ročišta održanog u lipnju i izvještaja stečajnog upravitelja iz travnja prema kojem je ta tvrtka imala račun u blokadi u ukupnom iznosu od 20,1 milijun kuna.
Prema tom izvješću, Digitel komunikacije nisu imale izgleda za nastavak poslovanja, račun tog dužnika bio je blokiran u neprekinutom razdoblju duljem od 120 dana, a imovina te tvrtke, prema procjeni, ne pokriva postojeće obveze.
Prema podacima iz poslovnih knjiga, stečajni upravitelj je istaknuo i kako su nepodmirene obveze te tvrtke krajem 2015. iznosile gotovo 114 milijuna kuna, te da je sredinom travnja ove godine bio dostavljen dopis Poreznoj upravi sa zamolbom dostave podatka o knjigovodstvenom servisu tog dužnika, no ta dokumentacija nije bila dostavljena.
Ističe se kako je iz prikupljene dokumentacije bilo razvidno da taj dužnik nema dostatnu imovinu čijim bi se unovčenjem mogla prikupiti sredstva koji bi bila dostatna za podmirenje troškova stečajnog postupka. No, unatoč tome, stečajni upravitelj predložio je otvaranje stečajnog postupka u kojemu bi se pokušalo naplatiti potraživanja vjerojnika koja nisu u zastari.
Digitel komunikacije osnovane su u svibnju 2005. kao društvo s ograničenom odgovornošću za promidžbu, trgovinu i usluge s temeljnim kapitalom od 160.000 kuna.
Ta marketinška i produkcijska tvrtka bila je poznata i po TV-produkcijama niza zapaženih i uspješnih projekata među kojima su, kako se u medijima navodilo, bili i ''Kod Ane'', ''Dolina sunca'', ''Pod sretnom zvijezdom'', ''Zauvijek susjedi'' i ''Mamutica''.
U marketinškom poslovanju Digitel komunikacije bile su poznate i po potpisivanju ugovora o poslovnoj suradnji s Agrokorom 2011. kojim su, kako se u medijima isticalo, kao vodeća grupacija u Hrvatskoj za integrirano tržišno komuniciranje postali Todorićev strateški partner u realizaciji komunikacijskih i marketinških aktivnosti i proizvodnji medijskog sadržaja.
(HINA, 09. 07. 2018.)