Novosti

14.03.2025.
Krenula promotivna kampanja "Get to know me"
Glavna promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za ovu godinu za strana tržišta krenula je ovih dana pod nazivom "Get to know me" i bit će aktivna do srpnja, izvijestili su iz HTZ-a.
U središtu te promocije su otoci, kontinent i manje poznate destinacije, a provodit će se na 12 najvažnijih tržišta hrvatskog turizma - u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, UK, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Švicarskoj.
Aktivnosti u sklopu kampanje "Get to know me" (u slobodnom prijevodu "dođi i upoznaj me/nas") bit će vidljivi i na offline i online komunikacijskim kanalima, uključujući i društvene mreže Facebook, Instagram i YouTube.
"Hrvatska je poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su prepoznati i kao atraktivne i kvalitetne destinacije, no i mnogo je više od toga pa ovom kampanjom skrećemo pažnju i na ostale dijelove zemlje i određene segmente turističke ponude koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete", poručio je povodom kampanje direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Objasnio je i da su s tim ciljem kreirali i posebne vizuale i video materijale za otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje i druga odredišta, kako bi turistima dodatno približiti "nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije".
Ideja je poruku prenijeti svima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, običaje i tradiciju, ali i kušati unikatne delicije i doživjeti autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj, naglasio je Staničić.
(HINA, 13.3.2025.)
Fotografija: Pixabay