Stručni članci
×
Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.
Ključna riječ: proizvod
❌
![](https://storage.googleapis.com/informator-production/uploads/images/article/image/5318/medium_knjiznica.jpg)
Ponuda jednakovrijednog proizvoda u postupku javne nabave
18.03.2022., Ante Loboja
Naručitelj u postupku javne nabave iznimno može predmet nabave u dokumentaciji o nabavi opisati upućivanjem na određenu marku, izvor, određeni proces s obilježjima proizvoda ili usluga koje pruža određeni gospodarski subjekt, ili na zaštitne znako...
Pročitano
![](https://storage.googleapis.com/informator-production/uploads/images/article/image/765/medium_b6cb45b944f1269ba41cba1e0c41e918a39a649d.jpg)
Viralni marketing - sredstvo promocije novih proizvoda i usluga
20.07.2015., Davorka Lončar
Viralni marketing, kao novi oblik marketinga prema čijem su korištenju još mnogi skeptični, pokazao se iznimno učinkovitim sredstvom promocije za nesvakidašnje, inovativne proizvode i usluge. Riječ je o marketinškom alatu s golemim potencijalima, ...
Pročitano
![](https://storage.googleapis.com/informator-production/uploads/images/article/image/1377/medium_0397fec540dea99f7a44f47391bc17fad7d45948.jpg)
Financiranje turističke djelatnosti
13.08.2011., Tonči Jakovčević
Turistička djelatnost u Republici Hrvatskoj ima značajan udjel u bruto društvenom proizvodu, poglavito zadnjih godina kada bilježi značajne stope rasta. U rastu i razvitku turističke djelatnosti važno mjesto zauzima financiranje djelatnosti posebi...
Pročitano
![](https://storage.googleapis.com/informator-production/uploads/images/article/image/3310/medium_dd55bc81adab2265c133cec54f12c270e227eaaf.jpg)
Određivanje cijene proizvoda na temelju potražnje
10.01.2009., Željko Lončar
Postoje različiti pristupi i metode pri utvrđivanju cijena proizvoda i usluga. Čini se da je najčešće troškovno načelo, gdje se cijenom pokušava pokriti njihova razina. U ovom članku autor piše o nešto drukčijem pristupu određivanja cijena proizvo...
Pročitano