03.07.2020.

Zašto izvršenom konverzijom potrošači nisu namireni?

Nakon što je Vrhovni sud Republike Hrvatske donio odluku broj: Gos 1/2019 od 4. ožujka 2020.1, u javnosti se nastavljaju rasprave jesu li konverzijom potrošači namireni u cijelosti i imaju li pravo na zahtjeve za naknadu onoga što oni smatraju da su preplatili. Banke tvrde da su konverzijom potrošači namireni u cijelosti, a udruga »Franak« tvrdi da nisu. Smatramo da konverzijom potrošači nisu namireni u cijelosti te da njihovo pravo na utvrđivanje ništavosti pojedinih odredaba osnovnog ugovora, unatoč provedenoj konverziji, i dalje stoji. U tom smjeru, u članku navodimo razloge iz kojih proizlazi takvo stajalište.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija