21.09.2015.

Zaposlenici kao marketinško sredstvo tvrtke

Zaposlenici su vrlo vrijedan resurs u marketingu tvrtke. Oni mogu postati njezino tajno marketinško oružje. Angažiranjem zaposlenika koji su već uložili svoje resurse (vrijeme, znanje) u tvrtku, da djeluju kao odvjetnici tvrtke, može osnažiti promotivnu poruku, proširiti opseg promotivne kampanje puno više nego što je inicijalno planirano kao i pridonijeti tome da kupci steknu pozitivno iskustvo o tvrtki. Kako iskoristiti taj marketinški potencijal, autorica piše u članku.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija