18.03.2019.

Upravljanje i motivacija zaposlenika

Prema teoriji postavljanja ciljeva smatra se da će zaposlenici biti motivirani ako su ciljevi jasno određeni, ostvarivi, ali i izazovni. Ciljevi tako trebaju pratiti akronim »SMART« (engl. Specific, Measurable, Attainable, Results-Oriented, Timely). Drugim riječima, ciljevi trebaju biti određeni, mjerljivi, ostvarivi, usmjereni na neki rezultat te vremenski određeni. Motivacija zaposlenika bit će još veća ako sudjeluju u postavljanju ciljeva, odnosno ako menadžment primjenjuje metodu upravljanja na temelju ciljeva. No, rezultira li kultura usmjerenosti na rezultate doista samo pozitivnim učincima? Treba li baš svaki aspekt aktivnosti mjeriti brojčanim pokazateljima? Autorica u članku analizira proces upravljanja na temelju ciljeva te ukazuje na njegove brojne proturječnosti. 

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija