26.05.2012.

Tehnike internet marketinga u turizmu

Najveći tehnološki fenomen današnjice internet, postao je jedan od najznačajnijih komunikacijskih kanala na turističkom tržištu. Praktičnost i ekonomičnost osnovni su razlozi brze aplikacije interneta među turistima. Internet mijenja motive i stajališta potrošača te utječe na donošenje odluke o kupnji, jer su oni sve više orijentirani na internetsku tehnologiju, dobivajući pritom potrebne informacije za vrejdnovanje alternativa i donošenje konačnih odluka. Stoga i hotelijerski subjekti sve više shvaćaju važnost suvremenih tehnologija. Oni prihvaćaju činjenicu da se jedino intenzivnom primjenom internet tehnika može ostvariti održivi razvoj, te tako postići konkurentske prednosti na turističkom tržištu. Poslovni subjekti koji svoje poslovanje temelje na suvremenoj internet promociji, pokazuju veću konkurentnost.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija