24.09.2011.

Pristupi i metode financijskog vrednovanja marke (brenda)

Marka (eng. brand) može dodati značajnu vrijednost proizvodu/usluzi. Taj koncept poznat je kao brand equity. Brand equity je vrijednost (pozitivna ili negativna) marke, dodana na proizvod ili uslugu. To je inkrementalni profit (novčani tijek), dobiven za brendirani proizvod u usporedbi s konkurentskim proizvodom. Brand equity je platforma na kojoj može biti izgrađeno održivo konkurentsko pozicioniranje proizvoda/usluge, osiguravajući buduće zarade i povećanje vrijednosti za dioničare. Kako procijeniti vrijednost marke, opširnije piše autor.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija