26.02.2003.

Primjena marketing koncepcije u jedinicama lokalne samouprave

- u gradovima i općinama

Odgovorna i efikasna administracija posljedica je isključivo načina na koji funkcionira i radi, odnosno načina na koji  razmišlja te svakodnevno djeluje u svojem okruženju. Uobičajeno sve vlade nastoje poboljšati kvalitetu rada svojih državnih i lokalnih administracija mijenjanjem njihovog načina upravljanja. Ono što vrijedi za vladu, ministarstvo ili županiju glede neefikasnosti, neljubaznosti, izbirokratiziranosti, vrijedi i za lokalne vlasti. Građani čak niti ne percipiraju razliku između lokalnih i državnih tijela već ih svrstavaju u isti »koš«, a jednom riječju ih nazivaju birokracijom ili administracijom. Ovaj članak usredotočen je isključivo na lokalnu vlast, odnosno gradove i općine, kao jedinice lokalne samouprave iako se svi rezultati i razmišljanja mogu jednostavno preslikati i na tijela državne vlasti, dakle županije i ministarstva s pripadajućim upravama i zavodima. Rad je iz tog razloga usmjeren na identifikaciju ključnih problema odnosa administracije i njezinih korisnika usluga, te na razvoj novog koncepta razmišljanja u upravljanju lokalnom
administracijom, zasnovanog na principima marketing koncepcije koja je nositelj uspjeha najuspješnijih i najutjecajnijih trgovačkih društava u gospodarstvu.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija