26.01.2011.

Metode prikupljanja podataka u marketingu

Prikupljanje podataka predstavlja temeljnu djelatnost istraživačke procedure u marketingu odnosno marketing informacijskom sustavu. Zadataća te aktivnosti jest prikupljanje podataka iz odgovarajućih primarnih i sekundarnih izvora te tako stvaranje elemenata inputa za druge djelatnosti marketing procedure, kao što su: obrada, analiza i predviđanje. Na temelju ulaznih podataka osiguranih prikupljanjem, stvaraju se analitičke informacije koje govore o prošlim i sadašnjim marketing konstelacijama, odnosno informacije koje govore o procjenama budućih kretanja marketinških pojava. O metodama prikupljanja podataka u marketingu, kao važne podloge za marketinške odluke, pisali smo u Informatoru, br. 5929-5930 od 1., 5. i 8. 1. 2011. U ovom broju pišemo o još nekim metodama koje se mogu koristiti za navedene svrhe.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija