Stručni članci
17.07.2002.
Call centri (kontakt centri)
Ulaskom u novo tisućljeće mijenja se odnos velikih kompanija prema njihovim prioritetima. Moćna i snažna tehnologija, iako neizostavan dio uspješnog poslovanja svake ozbiljne kompanije, više nije primarni cilj. Kompanije se sve više orijentiraju krajnjim korisnicima pa se kao posljedica toga razvila i zajednička grana managementa, informatike i poslovanja nazvana CRM (Customer Relationship Management). CRM najlakše možemo objasniti kao obvezu kompanije da se naši korisnici postave u samo središte poslovanja. Sve se vrti oko korisnika. Korisnici su ti koji neprestano mjere našu učinkovitost, našu organizaciju, a i čitavo naše poslovanje. Velike kompanije trude se približiti svoje poslovanje korisnicima upravo kroz osnivanje osobnih Call centara čega je neizostavan dio i CRM.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.