21.05.2021.

Baza podataka kao alat marketinga

Za trgovačko društvo koje je orijentirano na tržište i tržišni plasman svojih proizvoda i usluga, baza podataka o postojećim i potencijalnim potrošačima predstavlja glavni marketinški alat. U članku se obrađuje problematika ustrojavanja odgovarajuće baze podataka, sadržaj podataka, izvore njihova prikupljanja, te upravljanje u svrhu unapređenja prodaje. Također su naznačeni i pravni okviri takve aktivnosti kao i donošenje novih hrvatskih zakona koji štite potrošače od neovlaštene upotrebe osobnih podataka u marketinške svrhe.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija