Elektroničko uredsko poslovanje i primjena Uredbe o uredskom poslovanju

26. travnja 2023. u 10:00 sati

E-SEMINAR

ELEKTRONIČKO UREDSKO POSLOVANJE I PRIMJENA UREDBE O UREDSKOM POSLOVANJU
26.4.2023. (srijeda)
s početkom u 10.00 sati (platforma Livestorm)

Sudionici e-seminara naučit će kako analogno upravljanje spisima zamijeniti digitalnim, što je novo u označavanju, evidentiranju i pohrani spisa, kako se primjenjuje novi klasifikacijski okvir te može li se od postojećeg software-a za upravljanje spisima uspostaviti sustav elektroničkog uredskog poslovanja sukladno Uredbi.

Predavačice: 
Tajana Zlabnik, odvjetnica iz Zagreba
Tanja Pavetić, voditeljica Odjela podrške prodaji i razvoja poslovanja, Omega software

Predviđeno trajanje e-seminara:  do 13,00.

CILJ E-SEMINARA:
Uredba o uredskom poslovanju koja je stupila je na snagu 10. 7. 2021., osim što je unijela promjene u sustav uredskog poslovanja, u prijelaznim je odredbama utvrdila i obvezu svih javnopravnih tijela da do 1. 1. 2023. uspostave informacijski sustav uredskog poslovanja, u skladu s Uredbom. Slijedom toga, cilj je e-seminara pojasniti što je novo Uredba donijela u sustav uredskog poslovanja te na koji način uspostaviti funkcionalan sustav elektroničkog uredskog poslovanja.

KOME JE E-SEMINAR NAMIJENJEN:
E-seminar namijenjen je svim službenicima koji u okviru redovitih radnih obveza primjenjuju Uredbu o uredskom poslovanju, poput državnih službenika, službenika u upravnim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i službenika zaposlenih u pravnim osobama s javnim ovlastima (školama, dječjim vrtićima, zdravstvenim ustanovama, itd.), a osobito onima koji do danas nisu uspostavili funkcionalan informacijski sustav uredskog poslovanja.    

PROGRAM:

1.
PRIMJENA UREDBE O UREDSKOM POSLOVANJU

  • obveznici primjene Uredbe i Naputka o brojčanim oznakama
  • implementacija informacijskog sustava uredskog poslovanja
  • zaprimanje, otvaranje i pregled pismena i pošiljki kroz informacijski sustav uredskog poslovanja
  • način evidentiranja pismena zaprimljenih u fizičkom i/ili elektroničkom obliku
  • vođenje omota spisa predmeta zaprimljenih u fizičkom obliku
  • novine vezane uz način potvrđivanja primitka pismena
  • način urudžbiranja pismena - novine
  • dostava pismena u rad – formiranje digitalnih datoteka
  • administrativno-tehnička obrada akata
  • upotreba elektroničkog popisa i elektroničkog žiga
  • načini otpreme akata
  • priprema predmeta za pismohranu i arhive

2. NAPUTAK O BROJČANIM OZNAKAMA PISMENA TE SADRŽAJU EVIDENCIJA UREDSKOG POSLOVANJA

  • najvažnije novine
  • rokovi za usklađenje s novim Naputkom
  • sustav klasifikacijskih oznaka i novi klasifikacijski okvir
  • novine vezane uz klasificiranje pismena s praktičnim primjerima
  • donošenje Plana klasifikacijskih oznaka – novine
  • osnovne i pomoćne evidencije uredskog poslovanja
  • obvezni i fakultativni sadržaj evidencija uredskog poslovanja
  • način vođenja evidencija i odgovorna osoba za njihovo vođenje
  • formiranje izvješća o podacima koji se vode u osnovnim evidencijama
  • razvrstavanje i raspoređivanje pismena; pismena koja se ne unose u evidencije uredskog poslovanja
  • povezivanje i razdvajanja predmeta u evidencijama uredskog poslovanja
  • način određivanja brojčanih oznaka novoosnovanim javnopravnim tijelima
  • brojčane oznake postojećih javnopravnih tijela i vođenje popisa brojčanih oznaka

3. DIGITALNA TRANSFORMACIJA - JAVNA UPRAVA 2.0

  • Uspostava sustava elektroničkog uredskog poslovanja (osvrt na Tehničku specifikaciju sustava elektroničkog uredskog poslovanja)
  • Usklađivanje postojećih sustava uredskog poslovanja (SUP) sa sustavom elektroničkog uredskog poslovanja (SEUP)
  • Integracija s državnom informacijskom strukturom (razmjena pismena, elektronički potpis, elektronički pečat i dr.)

PRIJAVA I SUDJELOVANJE NA E-SEMINARU:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na e-seminaru. Nakon prijave i uplaćene kotizacije na e-mail adresu sudionika stići će poziv i uputa za registraciju na platformu Livestorm. Nakon registracije, sudioniku će stići povratni e-mail s potvrdom registracije i poveznicom za sudjelovanje na e-seminaru. Sudionici mogu postavljati pitanja tijekom održavanja e-seminara pisanim putem, a mogu ih i unaprijed dostaviti na adresu e-pošte urednistvo@informator.hr

KOTIZACIJA:
Naknada za sudjelovanje iznosi 150,00 €*/1.130,18 kn (PDV uključen) po sudioniku i uplaćuje se najkasnije do 25. travnja 2023. na račun Novog informatora d.o.o., broj HR2823400091100150348, poziv na broj: 01-250423–OIB PLATITELJA.

POGODNOST ZA PRETPLATNIKE:
Pretplatnici tjednika Informator i pretplatnici pravnog portala (Informator Standard, Informator Advanced i Informator Premium paket), s podmirenom pretplatom plaćaju kotizaciju po sudioniku u iznosu 127,50 €*/960,65 kn (PDV uključen).

Pretplatnici Informator Ultimate paketa s podmirenom pretplatom plaćaju kotizaciju u iznosu 105,00 €*/791,13 kn (PDV uključen).

KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Sudjelovanje na e-seminaru, power point prezentacije predavača i snimku e-seminara.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:

tel:01/4555-454
mail: seminari@informator.hr

*Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7,53450 kn

Filteri