Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Prestaje važiti
Poglavlja nisu pronađena.
Zaključak o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka
Pročišćeni tekst vrijedi od 29.07.2022.
Narodne novine 23/2022
Na temelju članka 60. stavka 1. točke 24. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16, 2/18, 23/18, 3/20, 3/21, 11/21 - pročišćeni tekst i 16/22), gradonačelnik Grada Zagreba, 18. srpnja 2022., donosi
ZAKLJUČAK
o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka
1. Osniva se Koordinacija za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka (u daljnjem tekstu: Koordinacija).
2. Zadaće Koordinacije su:
- koordinacija aktivnosti izrade i vođenja infrastrukture prostornih podataka Grada Zagreba kao dijela nacionalne i europske infrastrukture prostornih podataka;
- povezivanje izrađivača, vlasnika, skrbnika i korisnika prostornih podataka i informacija na lokalnoj i regionalnoj razini;
- praćenje stanja te predlaganje izrade strategija, studija i analiza u području prostornih podataka i informacija i predlaganje razvoja GIS sustava gradskih upravnih tijela, trgovačkih društava i ustanova;
- praćenje provedbe Okvirnog sporazuma za osnovno i prošireno održavanje ESRI ArcGIS sustava;
- predlaganje razvoja funkcionalnosti i sadržaja geoportala Grada Zagreba;
- predlaganje godišnjih planova razvoja i podnošenje godišnjih izvješća gradonačelniku Grada Zagreba.
3. Koordinacija ima predsjednika, zamjenika predsjednika i pet članova.
U Koordinaciju se imenuju:
- za predsjednika:
Darko Šiško, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje;
- za zamjenika:
Nives Škreblin, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje;
- za članove:
Luka Korlaet, zamjenik gradonačelnika,
Ingrid Šustić, Gradski ured za katastar i geodetske poslove,
Ivana Zoričić, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove,
Nataša Aralica, Zavod za prostorno uređenje Grada Zagreba,
Dražen Lučanin, predsjednik VGČ Črnomerec,
Filip Jurišić, Zagrebački holding d.o.o.
4. Koordinacija je u svom radu dužna postupati sukladno propisima, pravilima struke i u interesu Grada Zagreba.
5. Stručne, tehničke i administrativne poslove za Koordinaciju obavljat će Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje.
6. Na rad Koordinacije odgovarajuće se primjenjuju odredbe Poslovnika gradonačelnika Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/10 i 7/18).
7. U rad Koordinacije se po pozivu mogu uključiti i stručne osobe iz gradskih upravnih tijela, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba kojih je osnivač ili suosnivač Grad Zagreb, gospodarskih subjekata, javnih ustanova, civilnog društva, znanstvene zajednice i drugih relevantnih dionika.
8. Stavlja se izvan snage Zaključak o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/17 i 8/19).
9. Ovaj će zaključak biti objavljen u Službenom glasniku Grada Zagreba.
KLASA: 350-07/22-01/93
URBROJ: 251-01-02-22-2
Zagreb, 18. 7. 2022.
Gradonačelnik
Grada Zagreba
Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.