zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

29.07.2022.

Donesen

18.07.2022.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Zaključak o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka

Pročišćeni tekst vrijedi od 29.07.2022.

Narodne novine 23/2022

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Zaključak o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 23/22)

Na temelju članka 60. stavka 1. točke 24. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16, 2/18, 23/18, 3/20, 3/21, 11/21 - pročišćeni tekst i 16/22), gradonačelnik Grada Zagreba, 18. srpnja 2022., donosi

ZAKLJUČAK

o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka

1. Osniva se Koordinacija za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka (u daljnjem tekstu: Koordinacija).

2. Zadaće Koordinacije su:

- koordinacija aktivnosti izrade i vođenja infrastrukture prostornih podataka Grada Zagreba kao dijela nacionalne i europske infrastrukture prostornih podataka;

- povezivanje izrađivača, vlasnika, skrbnika i korisnika prostornih podataka i informacija na lokalnoj i regionalnoj razini;

- praćenje stanja te predlaganje izrade strategija, studija i analiza u području prostornih podataka i informacija i predlaganje razvoja GIS sustava gradskih upravnih tijela, trgovačkih društava i ustanova;

- praćenje provedbe Okvirnog sporazuma za osnovno i prošireno održavanje ESRI ArcGIS sustava;

- predlaganje razvoja funkcionalnosti i sadržaja geoportala Grada Zagreba;

- predlaganje godišnjih planova razvoja i podnošenje godišnjih izvješća gradonačelniku Grada Zagreba.

3. Koordinacija ima predsjednika, zamjenika predsjednika i pet članova.

U Koordinaciju se imenuju:

- za predsjednika:

Darko Šiško, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje;

- za zamjenika:

Nives Škreblin, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje;

- za članove:

Luka Korlaet, zamjenik gradonačelnika,

Ingrid Šustić, Gradski ured za katastar i geodetske poslove,

Ivana Zoričić, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove,

Nataša Aralica, Zavod za prostorno uređenje Grada Zagreba,

Dražen Lučanin, predsjednik VGČ Črnomerec,

Filip Jurišić, Zagrebački holding d.o.o.

4. Koordinacija je u svom radu dužna postupati sukladno propisima, pravilima struke i u interesu Grada Zagreba.

5. Stručne, tehničke i administrativne poslove za Koordinaciju obavljat će Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje.

6. Na rad Koordinacije odgovarajuće se primjenjuju odredbe Poslovnika gradonačelnika Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/10 i 7/18).

7. U rad Koordinacije se po pozivu mogu uključiti i stručne osobe iz gradskih upravnih tijela, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba kojih je osnivač ili suosnivač Grad Zagreb, gospodarskih subjekata, javnih ustanova, civilnog društva, znanstvene zajednice i drugih relevantnih dionika.

8. Stavlja se izvan snage Zaključak o osnivanju i imenovanju Koordinacije za izradu i vođenje Zagrebačke infrastrukture prostornih podataka (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/17 i 8/19).

9. Ovaj će zaključak biti objavljen u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 350-07/22-01/93

URBROJ: 251-01-02-22-2

Zagreb, 18. 7. 2022.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija