zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

06.07.2020.

Donesen

24.06.2020.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Zaključak (Program za provedbu javnog natječaja, u jednom dijelu anketnog, za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja poslovne zgrade Hrvatske lutrije uz Aveniju Dubrovnik)

Pročišćeni tekst vrijedi od 06.07.2020.

Narodne novine 17/2020

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Zaključak (Program za provedbu javnog natječaja, u jednom dijelu anketnog, za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja poslovne zgrade Hrvatske lutrije uz Aveniju Dubrovnik) (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 17/20)

Na temelju članka 60. stavka 1. točke 9. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16, 2/18, 23/18 i 3/20) i članka 107. Odluke o donošenju Generalnoga urbanističkog plana grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 16/07, 8/09, 7/13, 9/16 i 12/16 - pročišćeni tekst), gradonačelnik Grada Zagreba, 24. lipnja 2020., donosi

ZAKLJUČAK

1. Gradonačelnik Grada Zagreba utvrdio je Program za provedbu javnog natječaja, u jednom dijelu anketnog, za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja poslovne zgrade Hrvatske lutrije uz Aveniju Dubrovnik u Zagrebu, što ga je izradila ovlaštena arhitektica urbanistica Azra Suljić, dipl. ing. arh., za ASK ATELIER d.o.o. iz Zagreba, Trg N. Š. Zrinskog 17, od svibnja 2020., a koji je verificirao Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada.

2. Ovaj će zaključak biti objavljen u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 350-07/20-02/135

URBROJ: 251-03-02-20-2

Zagreb, 24. 6. 2020.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija