zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

05.12.2019.

Donesen

27.11.2019.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Zaključak o prihvaćanju Inicijative za pokretanje projekta Podrška provedbi Strategije pametnog grada i imenovanju voditelja projekta

Pročišćeni tekst vrijedi od 05.12.2019.

Narodne novine 22/2019

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Zaključak o prihvaćanju Inicijative za pokretanje projekta Podrška provedbi Strategije pametnog grada i imenovanju voditelja projekta (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 22/19)

Na temelju članka 60. stavka 1. točke 25. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16, 2/18 i 23/18) i članka 4. stavka 3. Pravilnika o zaprimanju i vrednovanju inicijativa, odobrenju i uspostavi te provedbi i zatvaranju projekata u Gradu Zagrebu (Službeni glasnik Grada Zagreba 13/12), gradonačelnik Grada Zagreba, 27. studenoga 2019., donosi

ZAKLJUČAK

o prihvaćanju Inicijative za pokretanje projekta Podrška provedbi Strategije pametnog grada i imenovanju voditelja projekta

1. Prihvaća se Inicijativa za pokretanje projekta Podrška provedbi Strategije pametnog grada (u daljnjem tekstu: Projekt).

2. Za voditelja Projekta imenuje se gđa Sanja Malnar Neralić, voditeljica Odjela za realizaciju i koordinaciju projekata pametnog Grada - Zagreb Smart City u Gradskom uredu za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša (u daljnjem tekstu: voditelj Projekta).

3. Voditelj Projekta provodi aktivnosti sukladno Pravilniku o zaprimanju i vrednovanju inicijativa, odobrenju i uspostavi te provedbi i zatvaranju projekata u Gradu Zagrebu.

4. Voditelj Projekta osobito je odgovoran za:

- cjelokupno stanje Projekta,

- izvršenje zadanih ciljeva Projekta,

- planiranje i organiziranje poslova u Projektu,

- upravljanje svakodnevnim aktivnostima u Projektu.

5. Zadaće voditelja Projekta u provedbi Projekta su:

- izgradnja upravljačkog mehanizma Projekta,

- održavanje projektnih definicija i plana,

- praćenje i bilježenje provedenih aktivnosti i napretka u odnosu na plan,

- mjesečno, kvartalno, polugodišnje i godišnje izvješćivanje vodstva Projekta o statusu i napretku Projekta u pisanom obliku,

- redovno izvješćivanje koordinatora Projekta o statusu Projekta i problemima u Projektu u pisanom obliku,

- izvješćivanje članova Projekta o napretku Projekta i problemima u Projektu,

- praćenje stanja i prepoznavanje potreba i očekivanje drugih dionika u Projektu,

- osiguranje cjelovitosti i kvalitete isporuke rezultata Projekta,

- osiguranje pravilnog upravljanja promjenama,

- osiguranje potrebnih resursa za Projekt

- i druge zadaće koje mu odredi vodstvo Projekta.

6. Voditelj Projekta je u svom radu dužan postupati u skladu s propisima, pravilima struke i u interesu Grada Zagreba.

7. Ovaj će zaključak biti objavljen u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 023-05/19-05/58

URBROJ: 251-03-02-19-2

Zagreb, 27. 11. 2019.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija