zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

25.07.2018.

Donesen

18.07.2018.

Prestaje važiti

18.02.2022.

Stupa na snagu

26.07.2018.
Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje

Pročišćeni tekst vrijedi od 30.12.2021. do 17.02.2022.

Narodne novine 18/2018, 7/2019, 1/2020, 19/2020, 32/2021

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade ( 4/22) na snazi od 18.2.2022. u članku 15. propisuje:

"Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje (Službeni glasnik Grada Zagreba 18/18, 7/19, 1,20, 19/20 i 32/21) i Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za sport i mlade (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/18, 21/18, 1/19, 17/19, 21/19, 31/20 i 5/21)."

PREAMBULA

Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 18/18, 7/19, 1/20, 19/20, 32/21)

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 4/18 - Uredba), na prijedlog pročelnika Gradskog ureda za obrazovanje, gradonačelnik Grada Zagreba, 18. srpnja 2018., donosi

PRAVILNIK

o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje

I. OPĆA ODREDBA

Članak 1.

Ovim se pravilnikom utvrđuje unutarnji red Gradskog ureda za obrazovanje (u nastavku teksta: Ured), način rada i upravljanje Uredom, unutarnje ustrojstvo, nazivi i djelokrug unutarnjih ustrojstvenih jedinica (u nastavku teksta: ustrojstvene jedinice) te upravljanje njima, sistematizacija radnih mjesta, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značenja za rad Ureda.

Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 2.

U Uredu se za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova iz njegova djelokruga, odnosno nadležnosti (u nastavku teksta: poslovi) ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. Sektor za odgoj i obrazovanje

1.1. Odjel za osnovno školstvo

U područnim uredima: Prvi područni ured (Dubrava), Drugi područni ured (Maksimir - Centar - Medveščak), Treći područni ured (Novi Zagreb), Četvrti područni ured (Peščenica - Trnje), Peti područni ured (Sesvete), Šesti područni ured (Susedgrad - Črnomerec) i Sedmi područni ured (Trešnjevka) za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela za osnovno školstvo sistematiziraju se pojedinačni izvršitelji.

1.2. Odjel za srednje školstvo

1.3. Odjel za predškolski odgoj i obrazovanje

1.4 Odjel za tehničku kulturu

2. Sektor za ekonomsko-financijske i tehničke poslove

2.1. Odjel za ekonomsko-analitičke i planske poslove

2.2. Odjel za pripremu i obradu dokumentacije

2.3. Odjel za održavanje objekata

2.4. Odjel za planiranje objekata

Članak 3.

Izvan ustrojstvenih jedinica Ureda obavljaju se poslovi pomoćnika pročelnika, višeg stručnog savjetnika pročelnika za financijske poslove, višeg stručnog savjetnika pročelnika za informatiku, višeg stručnog savjetnika pročelnika za obrazovanje, višeg stručnog savjetnika za organizaciju rada ureda, višeg stručnog suradnika za informiranje, administrativnog tajnika i tehničara za poslove unosa podataka i dostavu.

III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA

1. SEKTOR ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE

Članak 4.

U Sektoru za odgoj i obrazovanje obavljaju se poslovi iz područja djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja vezani za izradu plana mreže predškolskih ustanova i mreže školskih ustanova, te poslovi iz djelokruga tehničke kulture, mjerila za financiranje programa tih djelatnosti, neposrednu provedbu gradskih odluka i osiguravanje njihove provedbe, postupak sklapanja i provedbe kolektivnog ugovora sa sindikatima zaposlenih u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, izradu prijedloga gradskog programa javnih potreba u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja te djelatnosti tehničke kulture, praćenje njihove provedbe i izradu izvješća o stanju u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanju, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja te djelatnosti tehničke kulture, rješavanje u prvom stupnju o odobravanju početka rada predškolskih ustanova i drugih nositelja programa predškolskog odgoja, ostvarivanje prava učenika s teškoćama u razvoju na primjerene programe i oblike školovanja, postupak utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta, učenika te sastav stručnih povjerenstava, utvrđivanja minimalnih tehničkih i higijenskih uvjeta prostora za izvođenje programa obrazovanja odraslih, rješavanje u prvom stupnju o obavljanju samostalne djelatnosti tehničke kulture, utvrđivanja ispunjavanja uvjeta za obavljanje djelatnosti tehničke kulture, upravnog nadzora nad udrugama tehničke kulture i drugim pravnim osobama koje obavljaju djelatnost tehničke kulture, registracija i vođenje registra saveza i zajednice tehničke kulture, obavljanje nadzora nad zakonitošću rada i općih akata školskih ustanova, utvrđivanje prostornih uvjeta za obavljanje djelatnosti dadilje, izrade nacrta odluka o osnivanju i prestanku predškolskih ustanova, školskih ustanova i ustanova iz područja visokog obrazovanja (visokih škola) te poslovi u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad ustanovama, usklađivanje, odnosno donošenje plana upisa djece u programe predškolskog odgoja i obrazovanja, plana upisa učenika u osnovne škole te plana upisa učenika u srednje škole i učeničke domove, određivanje broja razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina produženog boravka u osnovnim školama, određivanje uvjeta i načina osnivanja grupa i razrednih odjela za učenike s teškoćama u razvoju, nabavu udžbenika koji su besplatni za učenike osnovnih i srednjih škola, organiziranje prijevoza učenika, obavljanje poslova prema odlukama Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u osnovnom i srednjem odgoju i obrazovanju i drugih programa i odluka Ministarstva znanosti i obrazovanja, provedbu socijalnih programa u osnovnom i srednjem odgoju i obrazovanju, izradu i praćenje provedbe gradskog programa javnih potreba u osnovnom i srednjem odgoju i obrazovanju, praćenje i provedbu mjera povećanja sigurnosti i rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, programi neformalnog obrazovanja, cjeloživotnog obrazovanja odraslih, suradnju Grada Zagreba sa Sveučilištem i HAZU-om, provedbu EU projekata te drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za odgoj i obrazovanje poslove obavljaju:

1.1. Odjel za osnovno školstvo

U Odjelu za osnovno školstvo obavljaju se poslovi izrade mreže školskih ustanova, usklađivanja i donošenja plana upisa djece u osnovne škole, određivanja broja razrednih odjela u osnovnim školama, određivanja uvjeta i načina osnivanja grupa i razrednih odjela za učenike s teškoćama u razvoju, poslovi vezani za provođenje postupka utvrđivanja psihofizičkog stanja djece i učenika te stručna povjerenstva, rješavanje u prvom stupnju o primjerenom programu školovanja učenika s teškoćama u razvoju, odgodi upisa u prvi razred osnovne škole i prijevremenom upisu djece u prvi razred osnovne škole, privremenog oslobađanja od već započetog školovanja, ukidanja rješenja o primjerenom programu obrazovanja za učenike s teškoćama u razvoju te uključivanja učenika u pripremnu ili dopunsku nastavu hrvatskog jezika, izrade prijedloga gradskog programa javnih potreba, praćenje njegove provedbe i izrada izvješća o provedbi gradskog programa javnih potreba te mjerila za financiranje programa u djelatnosti osnovnog odgoja i obrazovanja, provođenje nadzora nad zakonitošću rada i općih akata osnovnoškolskih ustanova, izrada stručnih podloga i nacrta odluka o osnivanju i prestanku osnovnoškolskih ustanova te poslove u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad ustanovama, organiziranje prijevoza učenika osnovnih škola, provedba odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnosti osnovnog odgoja i obrazovanja i drugih programa i odluka Ministarstva znanosti i obrazovanja (izrada nacrta programa redovite djelatnosti koje se financiraju iz državnog proračuna, izrade izvješća za Ministarstvo i obavljanje drugih poslova na traženje Ministarstva), utvrđivanja uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, provedbu socijalnih programa u djelatnosti, neposrednu provedbu odluka i osiguravanje njihove provedbe, poslovi u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa radnika u osnovnoškolskim ustanovama sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, pripreme, organizacije i provedbe školskih, izvannastavnih i izvanškolskih programa, provedbe natjecanja i smotri u osnovnim školama, izrade i praćenja provedbe gradskog programa javnih potreba u djelatnosti osnovnog obrazovanja, nabava besplatnih udžbenika za učenike, utvrđivanja prava i obveza nositelja programa, provedba mjera povećanja sigurnosti i rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, programa neformalnog obrazovanja, provedbe EU projekata, koordiniranja poslova u djelatnosti osnovnog odgoja i obrazovanja s tijelima mjesne samouprave te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.2. Odjel za srednje školstvo

U Odjelu za srednje školstvo obavljaju se poslovi izrade mreže srednjoškolskih ustanova, rješavanje u prvom stupnju o primjerenom programu srednjeg obrazovanja za učenike s teškoćama u razvoju, privremenom oslobađanju od već započetog školovanja, ukidanju rješenja o primjerenom programu srednjeg obrazovanja za učenike s teškoćama u razvoju, vođenje postupka za pripremnu i dopunsku nastavu hrvatskoga jezika, izrade prijedloga gradskog programa javnih potreba u djelatnosti srednjeg odgoja i obrazovanja, praćenje njegove provedbe i izvješća o provedbi gradskog programa javnih potreba te mjerila za financiranje programa u djelatnosti srednjeg odgoja i obrazovanja, utvrđivanja minimalnih tehničkih i higijenskih uvjeta prostora za izvođenje programa obrazovanja odraslih, nadzora nad zakonitošću rada i općih akata školske ustanove, izrade stručnih podloga i nacrta odluka o osnivanju i prestanku školskih ustanova i ustanova iz područja visokog obrazovanja (visokih škola) u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad ustanovama iz područja srednjeg odgoja i obrazovanja, poslovi u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa radnika u srednjoškolskim ustanovama sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, izrade prijedloga plana upisa učenika u srednje škole i učeničke domove, provedbe Odluke Vlade Republike Hrvatske o kriterijima i načinu financiranja troškova javnog prijevoza učenika srednjih škola, izrade mjerila za financiranje programa djelatnosti, obavljanje poslova prema odlukama Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnosti i drugih programa i odluka Ministarstva znanosti i obrazovanja (izrada nacrta programa redovite djelatnosti koje se financiraju iz državnog proračuna, izrade izvješća za Ministarstvo i obavljanje drugih poslova na traženje Ministarstva), utvrđivanja uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, provedbe programa cjeloživotnog obrazovanja odraslih, provedbe socijalnih programa u djelatnosti, neposredne provedbe odluka i osiguravanje njihove provedbe, pripreme, organizacije i provedbe školskih, izvannastavnih i izvanškolskih programa, provedbe natjecanja i smotri u srednjim školama, izrade i praćenja provedbe gradskog programa javnih potreba u djelatnosti srednjeg obrazovanja, utvrđivanja prava i obveza nositelja programa, provedbe programa neformalnog obrazovanja, provođenja EU projekata, provedbe mjera povećanja sigurnosti i rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, nabave besplatnih udžbenika za učenike, koordiniranja poslova u djelatnosti srednjeg odgoja i obrazovanja s tijelima mjesne samouprave te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.3. Odjel za predškolski odgoj i obrazovanje

U Odjelu za predškolski odgoj i obrazovanje obavljaju se poslovi izrade plana mreže predškolskih ustanova, gradskog standarda djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja (u nastavku teksta: djelatnost) i mjerila za financiranje programa djelatnosti (redovita djelatnost i kapitalna ulaganja), utvrđivanja uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, izrada stručnih podloga za osnivanje i prestanak ustanova u djelatnosti, neposredne provedbe gradskih odluka i osiguravanje njihove provedbe, praćenja stanja i izrade izvješća o stanju u djelatnosti i potrebama stanovnika Grada Zagreba, poslovi rješavanja u prvom stupnju o odobravanju početka rada predškolskih ustanova i drugih nositelja programa predškolskog odgoja, utvrđivanje prostornih uvjeta za obavljanje djelatnosti dadilje, izrade nacrta odluka o osnivanju i prestanku predškolskih ustanova te poslovi u vezi s ostvarivanjem osnivačkih prava nad ustanovama, poslovi izrade, praćenja i provedbe gradskog programa javnih potreba u djelatnosti, poslovi izrade, sklapanja i provedbe kolektivnog ugovora za zaposlene u gradskim predškolskim ustanovama, usklađivanje planova upisa djece u programe predškolskog odgoja i obrazovanja, utvrđivanje prava i obveza nositelja programa, posebnih programa i programa integracije djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove, druge ustanove i udruge civilnog društva, utvrđivanje uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika navedenih programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

1.4. Odjel za tehničku kulturu

U Odjelu za tehničku kulturu obavljaju se poslovi izrade kriterija za financiranje programa djelatnosti tehničke kulture, izrade i praćenja provedbe gradskog programa javnih potreba u tehničkoj kulturi, praćenja namjenskog korištenja sredstava i izrade izvješća o ostvarivanju programa, neposredne provedbe gradskih odluka i osiguravanja njihove provedbe, praćenja stanja u djelatnosti tehničke kulture i potreba stanovnika Grada Zagreba, poslovi rješavanja u prvom stupnju o obavljanju samostalne djelatnosti tehničke kulture, utvrđivanja ispunjavanja uvjeta za obavljanje djelatnosti tehničke kulture, upravnog nadzora nad udrugama tehničke kulture i drugim pravnim osobama koje obavljaju djelatnost tehničke kulture, registracija i vođenje registra saveza i zajednice tehničke kulture, suradnja s nadležnim udrugama u vezi s donošenjem i financiranjem gradskog programa javnih potreba u tehničkoj kulturi, pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2. SEKTOR ZA EKONOMSKO-FINANCIJSKE I TEHNIČKE POSLOVE

Članak 5.

U Sektoru za ekonomsko-financijske i tehničke poslove obavljaju se poslovi vezani za izradu i praćenje provedbe programa i plana sredstava za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i tehničke kulture (u nastavku teksta: djelatnosti), poslovi prema odlukama Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, objedinjavanje prioriteta investicijskog ulaganja, poslove javne nabave, za potrebe iz djelokruga Ureda, što iz provodi nadležna služba za javnu nabavu, praćenja ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika programa, izrade financijskih podloga za donošenje plana mreže predškolskih ustanova, ustanova osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, gradskog standarda djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i mjerila za financiranje programa djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, u vezi s financijskim pitanjima vezanima za izradu i provedbu kolektivnog ugovora za zaposlene u gradskim predškolskim ustanovama, utvrđivanje uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, provedba odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i odlukama Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (usklađivanje programa redovite djelatnosti i investicija koji se financiraju iz državnog proračuna, priprema prijedloga za isplatu i praćenje trošenja odobrenih sredstava iz državnog proračuna, izrada izvješća za Ministarstvo i obavljanje drugih poslova na traženje Ministarstva), izrade nacrta godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izrade analiza i izvješća, odobravanja isplata i kontrola namjenskog korištenja sredstava u skladu s planom sredstava za financiranje programa javnih potreba u djelatnostima, neposredne provedbe gradskih odluka i osiguravanja njihove provedbe, u vezi s osiguranjem objekata, osiguranjem imovine i osiguravanjem od odgovornosti ustanova u djelatnostima, zaštitom objekata ustanova, vođenjem evidencija o stanju objekata iz djelatnosti, održavanjem opreme te drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

U Sektoru za ekonomsko-financijske i tehničke poslove, poslove obavljaju:

2.1. Odjel za ekonomsko-analitičke i planske poslove

U Odjelu za ekonomsko-analitičke i planske poslove obavljaju se poslovi izrade i praćenja provedbe plana sredstava za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i tehničke kulture (u nastavku teksta: djelatnosti) te raspolaganja sredstvima koja se u proračunu Grada Zagreba osiguravaju za financiranje programa javnih potreba u djelatnostima, praćenja ostvarivanja prava i obveza nositelja i korisnika programa, izrade financijskih podloga za donošenje plana mreže predškolskih ustanova, ustanova osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, gradskog standarda djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i mjerila za financiranje programa djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, u vezi s financijskim pitanjima vezanim za izradu i provedbu kolektivnog ugovora za zaposlene u gradskim predškolskim ustanovama, utvrđivanja uvjeta za ostvarivanje prava i obveza korisnika programa i mjerila za njihovo sudjelovanje u cijeni usluga, provedba odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i odlukama Ministarstva znanosti i obrazovanja (usklađivanje programa redovite djelatnosti i investicija koji se financiraju iz državnog proračuna, priprema prijedloga za isplatu i praćenje trošenja odobrenih sredstava iz državnog proračuna, izrada izvješća za Ministarstvo i obavljanje drugih poslova na traženje Ministarstva), izrade nacrta godišnjeg plana izdataka za poslovanje Ureda, izrade analiza i izvješća, odobravanja isplata i kontrola namjenskog korištenja sredstava u skladu s planom sredstava za financiranje programa javnih potreba u djelatnostima te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.2. Odjel za pripremu i obradu dokumentacije

U Odjelu za pripremu i obradu dokumentacije obavljaju se poslovi u vezi s provedbom i izvršenjem plana sredstava za financiranje gradskog programa javnih potreba u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog odgoja i obrazovanja, srednjeg odgoja i obrazovanja i tehničke kulture (u nastavku teksta: djelatnosti), prikupljanja i kontrole svih financijskih dokumenata u vezi s izvršenjem plana sredstava za financiranje gradskog programa javnih potreba i drugih programa javnih potreba u djelatnostima, plana kapitalnih ulaganja u osnovnom školstvu Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija i plana kapitalnih ulaganja u srednjim školama i učeničkim domovima Grada Zagreba iz sredstava za financiranje decentraliziranih funkcija, u vezi s planovima nabave u djelatnostima, prikupljanja, kontrole i obrade financijskih izvješća nositelja programa djelatnosti, pripreme naredba za isplate, vođenja evidencija ulaznih dokumenata i isplata, obavljanja računalnog unosa i obrade podataka prema aplikativnom programu, uspostave i vođenja baze podataka u vezi s korisnicima sredstava i nositeljima programa, provedbe odluka Vlade Republike Hrvatske o financiranju decentraliziranih funkcija u djelatnostima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja i odlukama Ministarstva obrazovanja u dijelu vođenja evidencija o obvezama nositelja programa, s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Ureda, što ga provodi nadležna služba za javnu nabavu, pružanja podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.3. Odjel za održavanje objekata

U Odjelu za održavanje objekata obavljaju se poslovi vezani za objedinjavanje prioriteta investicijskog ulaganja, investicijskoga i tekućeg održavanja objekata u djelatnostima predškolskog odgoja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja, planiranje, investicijsko i tekuće održavanje objekata predškolskih ustanova, osnovnih škola, srednjih škola, učeničkih domova što se financiraju sredstvima iz gradskog i državnog proračuna, sudjelovanje u pripremi i provedbi postupaka javne nabave za potrebe iz djelokruga Ureda, što ga provodi nadležna služba za javnu nabavu, vođenje evidencija o stanju objekata iz djelatnosti, održavanje opreme, izvršenje ugovora o javnoj nabavi izvođenja radova i nabavi opreme, sudjelovanje u postupku izrade prostornih planova, pružanje podataka i informacija potrebnih za rad tijela mjesne samouprave, neposrednu provedbu gradskih odluka i osiguravanje njihove provedbe, u vezi s osiguranjem objekata, osiguranjem imovine i osiguravanjem od odgovornosti ustanova u djelatnostima, zaštitom objekata ustanova te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

2.4. Odjel za planiranje objekata

U Odjelu za planiranje objekata obavljaju se poslovi vezani za izradu mreže predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova, prikupljanje podataka i analiziranje postojećih kapaciteta ustanova u odnosu na podatke o broju djece s upisnih područja, planiranje izgradnje novih i dogradnje postojećih objekata na području Grada, definiranje prioriteta, te izradu kratkoročnih i dugoročnih planova izgradnje novih objekata, prikupljanje i analiziranje podataka radi definiranja potreba za proširenje kapaciteta ustanova, istraživanje i analiziranje moguće lokacije za gradnju novih objekata te izradu projektnih zadataka i prijedloga za gradnju novih objekata.

U Sektoru za ekonomsko-financijske i tehničke poslove izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.

IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 6.

U Uredu se sistematiziraju 73 radna mjesta sa 117 izvršitelja.

Radna mjesta s opisom radnih mjesta koji sadrži osnovne podatke o radnim mjestima, opise poslova radnih mjesta i opise razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisane Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te potrebnim brojem izvršitelja navedena su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Uredu, koji je sastavni dio ovog pravilnika, a koji se ne objavljuje.

V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE U UREDU

Članak 7.

U Uredu se organizira obavljanje poslova i utvrđuje godišnji plan rada.

Plan rada sadrži opći prikaz poslova koje će Ured obaviti sukladno svom djelokrugu i nadležnosti u planiranom razdoblju.

Plan rada donosi pročelnik.

Članak 8.

Uredom upravlja pročelnik u skladu sa zakonom.

Pročelnik Ureda ima zamjenika koji ga zamjenjuju u upravljanju radom Ureda u slučaju njegova izbivanja ili spriječenosti u radu te obavljaju i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Pročelnik Ureda ima pomoćnike koji upravljaju Sektorom za odgoj i obrazovanje i Sektorom za ekonomsko-financijske i tehničke poslove i pomoćnika pročelnika koji pomaže pročelniku u radu, može biti zadužen za određena područja rada te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Radom ustrojstvenih jedinica upravljaju:

- sektorom - pomoćnik pročelnika,

- odjelom - voditelj odjela.

Članak 9.

Pročelnik Ureda održava kolegij u čijem radu sudjeluju njegovi zamjenici, pomoćnici, voditelji odjela te drugi službenici/namještenici ako pročelnik ocijeni da je to potrebno.

O sastavu kolegija, pitanjima koja će se na njemu razmatrati te o vremenu i mjestu njegova održavanja odlučuje pročelnik.

Članak 10.

Pročelnik gradskoga upravnog tijela može osnovati radnu skupinu za izradu nacrta prijedloga propisa, razmatranje nacrta zakona i drugih propisa te davanje primjedaba, prijedloga i mišljenja i za razmatranje drugih pitanja iz djelokruga i nadležnosti Ureda, davanje mišljenja o njima i predlaganje načina rješavanja.

Ako je potrebno da u radu radne skupine, zbog složenosti pitanja, odnosno potrebe konzultiranja više različitih upravnih područja, sudjeluju službenici i namještenici iz drugih gradskih upravnih tijela, oni mogu sudjelovati u radu, uz suglasnost pročelnika gradskoga upravnog tijela u kojem rade.

VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA

Članak 11.

U upravnom postupku postupa službenik u čijem opisu poslova je vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.

Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim stvarima ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju.

Kada je službenik, u čijem opisu poslova je vođenje upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, spriječen ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka, odnosno rješavanje o upravnoj stvari nadležna je osoba koju odredi neposredno nadređeni službenik, odnosno pročelnik.

VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI

Članak 12.

Lake povrede službene dužnosti, osim lakih povreda propisanih Zakonom, jesu:

- blaži oblici nedoličnog ponašanja u obavljanju poslova te nekorektno ponašanje prema drugim službenicima i namještenicima,

- odbijanje uobičajene suradnje u obavljanju poslova s drugim službenicima i namještenicima,

- dolazak na radno mjesto neprimjereno odjeven.

VIII. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 13.

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport od 3.2.2014., 5.1.2015., 23.6.2015., 24.11.2015., 24.12.2015., 16.1.2017. i 20.10.2017.

Članak 14.

Ovaj pravilnik stupa na snagu prvi dan od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 030-02/18-01/90

URBROJ: 251-03-02-18-2

Zagreb, 18. srpnja 2018.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija