Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Stupa na snagu
Poglavlja nisu pronađena.
Odluka o izradi Urbanističkog plana uređenja Müllerov breg
Pročišćeni tekst vrijedi od 29.02.2012.
Narodne novine
3/2012
)
Na temelju članka 78.
stavka 1. Zakona o prostornom uređenju i gradnji (Narodne novine 76/07, 38/09, 55/11 i 90/11) i članka 38. točka 7. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99,19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09 i 10/10), Gradska skupština Grada Zagreba, na 34. sjednici, 28. veljače 2012., donijela je
ODLUKU
o izradi Urbanističkog plana uređenja Müllerov breg
OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Donosi se Odluka o izradi Urbanističkog plana uređenja Müllerov breg (u nastavku teksta: Odluka).
PRAVNA OSNOVA
Članak 2.
Odluka se donosi temeljem članaka 26., 75. i 76. Zakona o prostornom uređenju i gradnji (u nastavku teksta: Zakon), te članka 83.
Odluke o donošenju Generalnoga urbanističkog plana grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 16/07, 2/08 - ispr., 6/08 - ispr., 8/08 - ispr., 10/08 - ispr., 15/08 - ispr., 19/08 - ispr., 8/09 i 11/09 - ispr., u nastavku teksta: GUP grada Zagreba).
OBUHVAT PLANA
Članak 3.
Obuhvat Urbanističkog plana uređenja Müllerov breg (u nastavku teksta: Plan) određen je GUP-om grada Zagreba, te prikazan u grafičkom dijelu elaborata GUP-a grada Zagreba, na kartografskom prikazu 4) UVJETI ZA KORIŠTENJE, UREĐENJE I ZAŠTITU PROSTORA - 4b) Procedure urbano-prostornog uređenja u mjerilu 1:5000.
Područje obuhvata Plana je prostor površine oko 28,17 ha (k.o.Vrapče) omeđen:
- na sjeveru granicom razgraničenja namjene površina zone mješovite namjene (M) prema zonama zaštitnog zelenila i gradske park-šume (Z i Z2), odnosno od zapada prema istoku: sjevernim međama k.č. 445, 444, 440 i 427, dijelom istočne međe puta k.č. 6880 te sjevernom međom k.č. 275, koje ulaze u obuhvat Plana;
- na zapadu granicom razgraničenja namjene površina zone mješovite namjene (M) prema zoni stambene namjene (S) i zaštitnog zelenila (Z), odnosno od sjevera prema jugu; zapadnim međama k.č. 445 i 444 koje ulaze u obuhvat Plana, zatim istočnom međom puta k.č. 446 i dijelom istočne međe Kvaternikove ulice te dalje prema jugu istočnom međom k.č. 563, sjevernom i istočnom međom k.č. 564, te istočnim međama k.č. 565/2, 566/2, 567, 568, 569/7, 569/6, 569/5, 569/1, 570/2, 570/3, 570/4, 571, 572, 573, 574, 576/4 i 577, istočnom i južnom međom k.č. 578, dijelom istočne međe k.č. 582/2, istočnom međom k.č. 583 i istočnom međom i dijelom južne međe k.č. 584/1;
- na istoku granicom razgraničenja namjene površina zone mješovite namjene (M) prema zoni mješovite - pretežito stambene namjene (M1), odnosno rubom građevnih čestica uz ulicu Črnomerec. Istočna je granica formirana od sjevera prema jugu: zapadnim međama k.č. 270, 271 i 272, linijom koja okomito presijeca dio k.č. 274 te se dalje nastavlja zapadnom međom iste čestice, zatim zapadnim međama k.č. 278 i 279, dijelom sjeverne međe k.č. 280, sjevernom i zapadnom međom k.č. 281, zapadnom međom k.č. 282, linijom koja okomito presijeca dio k.č. 275 na način da međusobno povezuje k.č. 282 i 287, nadalje zapadnom međom k.č. 287, dijelom sjeverne međe i zapadnom međom k.č. 288, dijelom sjeverne međe k.č. 290, većim dijelom istočne međe puta k.č. 6880, te južnom međom k.č. 343/3, dijelom južne međe k.č. 343/2, zapadnom i južnom međom k.č. 345/3, dijelom južne međe k.č. 345/2, zapadnim međama k.č. 346/4, 346/3, 346/2, 347 i dijelom zapadne međe k.č. 375;
- na jugu središnjom osi GUP-om grada Zagreba planirane gradske ulice i granicom razgraničenja namjene površina zone mješovite namjene (M) prema zoni mješovite - pretežito poslovne namjene (M2), odnosno od zapada prema istoku: linijom koja je paralelna s južnom međom k.č. 423/15 te tu česticu uzdužno presijeca njenim središnjim dijelom, zatim linijom koja dijelom presijeca k.č. 423/1 zahvaćajući njen krajnji sjeverozapadni dio koji ulazi u obuhvat Plana, a paralelna je s južnom međom k.č. 423/14 koju djelomice uzdužno presijeca na udaljenosti od oko 15 m od njene južne međe te linijom koja nepravilno presijeca k.č. 423/11 i 423/14 zahvaćajući krajnje jugoistočne dijelove navedenih čestica.
OCJENA STANJA U OBUHVATU PLANA
Članak 4.
Područje za koje se izrađuje Plan određeno je u GUP-u grada Zagreba kao dio niskokonsolidiranoga gradskog područja planiranog za novu regulaciju na neizgrađenom prostoru, konsolidaciju stambenom izgradnjom i transformaciju u prostor visokog urbaniteta.
Na temelju članka 101. Odluke o donošenju GUP-a grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba br. 16/07, 2/08 - ispr., 6/08 - ispr., 8/08 - ispr., 10/08,15/08 - ispr.,19/08 - ispr., 8/09 - izmjene i dopune i 11/09 - ispr.), navedeno je područje gradski projekt, a za gradske projekte provodi se javni anketni urbanističko-arhitektonski natječaj. Također je navedenim člankom propisano da se na temelju rezultata natječaja za gradske projekte definiraju urbana pravila za uređenje i izgradnju predmetnog prostora od strane Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj Grada, Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode te Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet koji je preuzeo poslove temeljem članka 36.
Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik grada Zagreba 16/09 i 22/09).
Područje Müllerovog brega smješteno je na zapadnom dijelu grada, na području Gradske četvrti Črnomerec, između Kustošijanske ulice na zapadu i ulice Črnomerec na istoku, dok je južna granica prostora kompleks Ciglane Zagreb d.d., smješten uz Ilicu. Područje obuhvata je u najvećoj mjeri neizgrađeno, izuzevši nekoliko individualnih stambenih građevina uz odvojak Kvaternikove ulice. U južnom dijelu područja obuhvata, uz granicu s ciglanom, nalaze se dva umjetna jezera koja su nekada služila za tehnološke potrebe ciglane.
Postojeću izgradnju kontaktnog prostora karakteriziraju na istoku, uz ulicu Črnomerec, individualne građevine pretežito stambene namjene te višestambene građevine novijeg datuma izgradnje, dok na zapadu, uz Kustošijansku i Kvaternikovu ulicu, prevladavaju individualne stambene građevine. Južni dio prostora zauzima prostor Ciglane Zagreb d.d. koji očekuje prenamjena. Na sjevernom i sjeverozapadnom dijelu prostora područje obuhvata graniči sa zelenim površinama.
Obronak Müllerovog brega nekada se pružao gotovo do Ilice, ali je izgradnjom ciglane veliki dio brijega iskapanjem gline nestao. Prostor obuhvata je trokutastog oblika, nagnut od sjevera prema jugu. Teren se spušta prema jugu preko dva platoa koja dijeli pokos visinske razlike od oko 30 m dok ukupna visinska razlika od krajnjega sjevernog do krajnjega južnog dijela iznosi oko 90 m (od 130 m n.m. do 220 m n.m.). Najstrmiji je dio područje same padine nastalo iskopom gline. Područje između ciglane i ovog pokosa je prilično devastirano jer iskop gline nije saniran pa je teren pun manjih depresija, djelomično ispunjenih vodom. Ovaj je dio gotovo u potpunosti obrastao šikarom. Na terenu očevidom nisu uočena klizišta. Sjeverni dio prostora većinom su voćnjaci s nadstrešnicama i drugim privremenim objektima.
Na predmetnom području nema zaštićenih kulturno-povijesnih cjelina niti graditeljskih posebnosti, ali postojeći gusti sklop vegetacije na strmoj padini iznad ciglane ambijentalna je posebnost ovog prostora.
Područje obuhvata ima relativno povoljan geoprometni položaj zahvaljujući neposrednoj blizini Ilice gdje je organiziran javni prijevoz, tramvajski i prigradski autobusni, a jugoistočno od lokacije Plana se nalazi okretište tramvaja i autobusa. Stoga je područje obuhvata s aspekta javnog prijevoza vrlo dobre dostupnosti. S druge strane, stanje opremljenosti prostora za odvijanje kolnog prometa znatno je nepovoljnije. Područje obuhvata je pristupačno jedino preko Kvaternikove ulice koja se dalje nastavlja na Kustošijansku ulicu. Ulica je vrlo uska, širine svega 4 do 5 m, nema pješačkog pločnika na većem dijelu trase, a spoj s Kvaternikovom ulicom je vrlo strm. Sjeverozapadnim dijelom područja obuhvata prolazi neasfaltirani put sa spojem na Kvaternikovu ulicu. S obzirom na to da se radi o neizgrađenom prostoru, na samom području obuhvata nema postojećih uređenih prometnica.
Na području Müllerova brega nema postojećih uređenih značajnijih vodova komunalne infrastrukture, ali su u obodnim prometnicama Kustošijanskoj i Kvaternikovoj ulice te ulici Črnomerec, položeni magistralni i distributivni vodovi komunalne infrastrukture, što će uz planiranu komunalnu infrastrukturu prema GUP-u grada Zagreba omogućiti kvalitetno komunalno opremanje prostora. S obzirom na to da postojeći vodoopskrbni i kanalizacijski cjevovodi u Kvaternikovoj ulici svojim dimenzijama neće moći zadovoljiti potrebe planirane izgradnje, trebat će predvidjeti njihovu rekonstrukciju kao i ispitivanje mogućnosti za priključak zone na vodoopskrbni i kanalizacijski sustav s istočne strane obuhvata u ulici Črnomerec da bi se zadovoljile planirane potrebe zone. Budući da se radi samo o rubno izgrađenom području, unutar obuhvata postoje samo osnovni razvodi ostalih komunalnih instalacija do pojedinih stambenih građevina (nadzemna elektroopskrbna mreža, plinovod, zračna telefonska mreža).
CILJEVI I PROGRAMSKA POLAZIŠTA PLANA
Članak 5.
Osnovni cilj razvoja područja je nova regulacija na neizgrađenom prostoru, djelomična transformacija postojeće izgrađene strukture, definiranje namjene prostora, te oblikovanje ukupne urbane slike naselja Müllerov breg, kako osmišljavanjem javnog prostora tako i budućom namjenom i oblikovanjem građevina.
Gustoća stanovništva naselja planira se u skladu s postojećom gustoćom stanovništva u kontaktnom području pa će novo stambeno naselje imati cca 3000 stanovnika.
U skladu s planiranim pozitivnim demografskim razvojem potrebno je osigurati zadovoljenje glavnih aspiracija stanovništva što podrazumijeva kvalitetnu urbanu sredinu sa svim potrebnim društvenim sadržajima, komunalnim standardom, odnosno kvalitetno stanovanje uz zadovoljavanje osnovnih životnih potreba.
Cilj je urbanog razvoja osmišljavanje prostora kao mjesta visokog standarda stanovanja i poslovanja uklopljenog u ukupnu sliku naselja.
Osnova prostorne organizacije naselja je GUP-om grada Zagreba određena ulična mreža kojoj će se povećati gustoća u skladu s datostima prostora kao što su postojeća izgradnja, mogućnost priključenja na postojeću uličnu mrežu i moguće pješačke veze s okolnim prostorom.
Prostorna struktura područja određena je i budućom namjenom prostora koji je podijeljen na tri cjeline: mješovitu - pretežito stambenu namjenu M1, mješovitu - pretežito poslovnu namjenu M2, te javnu i društvenu namjenu D.
U zoni mješovite - pretežito stambene namjene M1 omogućuje se gradnja niskih samostojećih građevina, iznimno, samo kao dovršetak postojeće strukture, gradnja poluugrađenih građevina (visine P+2 etaže). U zoni mješovite - pretežito poslovne namjene M2 omogućava se gradnja visokih samostojećih (visine PR + 8 etaža), poluugrađenih i ugrađenih građevina.
U zoni javne i društvene namjene - školska ustanova - D5 gradit će se osnovna škola sa 16 razreda (28 učenika / 1 razred, minimalno 30 m2 građ. zemljišta - treba osigurati po učeniku), te se planiraju otvorena školska igrališta za sport i rekreaciju prema posebnim propisima.
U zoni javne i društvene namjene - predškolska dječja ustanova - D4 gradit će se dječja ustanova od 10 odgojnih skupina za približno 200 djece (potrebno je osigurati min 30 m2 zemljišta po 1djetetu), te je potrebno planirati otvorena igrališta za djecu prema posebnim propisima.
U zoni javne i društvene namjene: D - građevina za kulturu i šport gradit će se nove građevine za kulturu i šport prema programu i normativima osnovne namjene i u skladu s vrijednostima prostora. Uz ostale sadržaje koji se mogu planirati i graditi osigurat će se prikladni prostor za izgradnju športske dvorane površine cca 1800 m2 sa pripadajućim objektima (vanjsko igralište i parkiralište) i prostor za mjesnu samoupravu površine 250 m2 u sklopu građevine športske dvorane.
Gospodarska struktura će se planirati isključivo kao prateći sadržaj stanovanja, i to kao poslovno - trgovačko - uslužni sadržaji u zoni M1, a u zoni M2 kao pretežiti sadržaj.
Osnovni preduvjet za realizaciju planskih sadržaja unutar obuhvata Plana je izgradnja novih prometnih koridora u funkciji prometnog i komunalnog opremanja prostora.
Izgradnjom i uređenjem uličnih prometnih koridora potrebno je ostvariti siguran i jednostavan pristup do svih sadržaja, te priključak na osnovnu uličnu prometnu mrežu u kontaktnom prostoru. Svi planirani koridori trebaju biti primjereno dimenzionirani da bi se stvorili preduvjeti za sigurno kretanje svih sudionika u prometu.
Posebno je važno osigurati dostupnost stambenih, poslovnih, javnih i društvenih sadržaja i površina svim uzrastima stanovništva, uključujući osobe smanjene pokretljivosti.
Nadalje, potrebno je osigurati kvalitetan priključak područja na gradsku infrastrukturnu mrežu kao i prostorne mogućnosti za gradnju komunalne infrastrukture, te planirati kapacitet infrastrukture koji će odgovarati budućim potrebama područja, odnosno programu gradnje u konačnici.
U cilju osiguravanja uvjeta održivog i uravnoteženog korištenja prostora neophodno je valorizirati prostor da bi se utvrdile njegove posebnosti, te u skladu s njima planirala primjerena nova gradnja na izgrađenom prostoru.
Pri određivanju tipologije gradnje potrebno je poštivati i karakteristike okolnog prostora, te uspostaviti kvalitetan odnos s postojećom i planiranom gradnjom. Kvalitetan odnos potrebno je uspostaviti i sa zelenilom okolnog prostora, na što treba obratiti posebnu pozornost pri izradi cjelovitog plana krajobraznog uređenja.
Uz postizanje poželjnih vizura iz naselja, potrebno je ostvariti prepoznatljivost i povezanost planiranog prostora sa širim okruženjem.
S obzirom na osobitosti područja koje je integralni dio šire stambene zone, potrebno je uz unapređenje prometne i komunalne infrastrukture, te transformaciju postojeće izgrađene strukture, prostor morfološki i strukturalno oblikovati i opremiti sadržajima visokoga urbanog standarda.
Planom treba osigurati racionalno korištenje i zaštitu prostora, te uravnoteženost između prirodnih vrijednosti i načina korištenja i namjene prostora što će se postići:
- planiranjem primjerene gustoće stanovanja i koeficijenata iskoristivosti da bi se ostvarila kvalitetna gradnja na neizgrađenom prostoru;
- osiguravanjem visokog standarda zelenih površina na građevnim česticama koje čine krajobraznu cjelinu;
- zaštitom prirodnog tla i ekološke stabilnosti promišljanjem te korištenjem optimalnih uvjeta uređenja i gradnje;
- definiranjem najmanjih prostornih jedinica / parcela i zona zahvata u kojima će se cjelovitim prostornim rješenjem osmisliti urbane i prirodne cjeline;
- uređenjem novoga stambenog naselja što bi trebalo biti obilježeno kvalitetom njegovih javnih prostora koji čine osnovu urbane kvalitete jednog naselja;
- unapređenjem uređenja područja sustavnom detaljnijom prostornom razradom pojedinih cjelina kao i provedbom arhitektonskih natječaja za pojedine građevine;
- s obzirom na to da postojeća komunalna infrastruktura stupanjem konsolidiranosti /niskokonsolidiran prostor/ ne zadovoljava potrebe buduće gradnje, novu gradnju na cjelokupnom prostoru treba pratiti proširenje i unapređenje komunalne infrastrukture da bi se postigao visoki urbani standard primjeren budućem naselju u cijelosti.
Urbanistički parametri na predmetnom području su:
- maks koeficijent iskoristivosti cijele zone bruto: 1,1,
- Gnst = 80 - 110 st/ha (Gustoća stanovništva = broj stanovnika cca 3000 / površina plana 28,1 ha)
- zelene površine najmanje 15 m2 po stanovniku,
- površine dječjih igrališta min. 0,5 m2 po stanovniku,
- prateći sadržaji 0,8 m2 po stanovniku.
Plan treba osigurati etapnu gradnju planiranih sadržaja te etapnu gradnju prometne i komunalne infrastrukture, a sve u svrhu optimalnog korištenja prostora kako slijedi:
- U I. etapi/fazi omogućiti izgradnju stambenih građevina u sjevernom dijelu obuhvata Plana u zoni M1, kao i nužnih građevina s pratećim sadržajima za potrebe budućih stanovnika u navedenoj zoni;
Izgradnju treba pratiti i izgradnja prometne mreže unutar zone M1 i izvan zone, i to:
- izgradnja sekundarne longitudinalne prometnice (sabirna ulica), predviđene između planirane društvene namjene i mješovite pretežito poslovne namjene s obveznim spojem na Kustošijansku ulicu i ulicu Črnomerec;
-urediti, odnosno rekonstruirati Vatrogasnu ulicu na zapadu;
- na zapadnoj strani obuhvata omogućiti prometno spajanje na Ulicu Eugena Kvaternika koja se nastavno spaja na Kostošijansku ulicu;
- predvidjeti izgradnju građevina društvene namjene u zoni D - građevine za kulturu i šport, uz obveznu izgradnju športske dvorane veličine cca 1800 m2 i prostora za MS od cca 250 m2;
- u prvoj etapi omogućiti izgradnju osnovne škole i dječjeg vrtića, a njihova je izgradnja obvezujuća u prvoj etapi ako to bude zahtijevao nadležni gradski ured.
- U II. etapi/fazi omogućiti izgradnju stambeno-poslovnih građevina u južnom dijelu obuhvata unutar zone M2, uz uvjet prethodne izgradnje kako slijedi:
- gradske ulice planirane GUP-om (s minimalno dvjema prometnim trakama) koja treba prometno povezati Kustošijansku ulicu i ulicu Črnomerec te nastavno Topničku - Kuniščak - Mandaličina - Nad lipom - Podolje;
- prometnog spoja Szabove ulice na Prilaz baruna Filipovića;
- produžene ulice Črnomerec od Ilice do Prilaza baruna Filipovića;
- na makrorazini potrebna je izgradnja Samoborske ceste od ulice Oranice do Zagrebačke radi rasterećenja Ilice.
Plan mora uz ostale grafičke prikaze sadržavati i kartografski prikaz etapne izgradnje /za uži i širi obuhvat/. Tekstualni dio Plana "ODREDBE ZA PROVOĐENJE PLANA", a sukladno tome i Odluka o donošenju Plana pod točkom "Mjere provedbe Plana" moraju jasno sadržavati uvjete za izgradnju prometne i komunalne infrastrukture u II. etapi/fazi, a ispunjenje navedenih uvjeta bit će preduvjet za ishođenje dozvola za zonu mješovite - pretežito poslovne (M2), s obzirom na to da predviđena gradnja u navedenoj zoni utječe na odvijanje prometa i na širem, zapadnom dijelu grada.
POPIS STRUČNIH PODLOGA POTREBNIH ZA IZRADU PLANA
Članak 6.
Prometna studija pod nazivom: Idejno rješenje povezivanja na prometnu mrežu, za građevinu: Prostor UPU Müllerov breg i Ciglana, od srpnja 2011., što ju je izradila Elipsa - S.Z. d.o.o. iz Zagreba, u okviru postavljenih uvjeta postaje sastavni dio odluke koji se ne objavljuje.
Za izradu Plana potrebno je pribaviti i druge posebne stručne podloge jer se postupak izrade ne može provesti temeljem podataka, planskih smjernica i propisanih dokumenata koja će dostaviti nadležna tijela i pravne osobe s javnim ovlastima iz svog djelokruga.
Potrebno je izraditi geotehnički elaborat da bi se dobio uvid u inženjerskogeološka i geotehnička obilježja terena i druge podatku potrebne za izradu Plana.
NAČIN PRIBAVLJANJA STRUČNIH RJEŠENJA
Članak 7.
Stručno rješenje Plana izradit će stručni izrađivač ovlašten u postupku prema Pravilniku o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja (Narodne novine 118/09), u suradnji s nositeljem izrade Plana Gradskim uredom za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet.
VRSTA I NAČIN PRIBAVLJANJA KATASTARSKIH PLANOVA I ODGOVARAJUĆIH POSEBNIH GEODETSKIH PODLOGA
Članak 8.
Kartografski prikazi Plana izradit će se na topografsko-katastarskom planu u formi digitalnog zapisa u dwg formatu, koji je ovjeren od Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove Grada Zagreba,
Plan će se izraditi u mjerilu 1: 1000.
POPIS TIJELA I OSOBA ODREĐENIH POSEBNIM PROPISIMA, KOJA DAJU ZAHTJEVE ZA IZRADU PLANA IZ PODRUČJA SVOG DJELOKRUGA, TE DRUGIH SUDIONIKA U IZRADI PLANA
Članak 9.
Tijela i osobe koja daju svoje prethodne zahtjeve i sudjeluju u postupku izrade Plana:
1. MINISTARSTVO GRADITELJSTVA I PROSTORNOG UREĐENJA, Uprava za inspekcijske poslove, Ul. Republike Austrije 20;
2. GRADSKI URED ZA STRATEGIJSKO PLANIRANJE I RAZVOJ GRADA, Ulica Republike Austrije 18;
3. ZAVOD ZA PROSTORNO UREĐENJE GRADA ZAGREBA, Ulica Republike Austrije 18;
4. GRADSKI URED ZA PROSTORNO UREĐENJE, IZGRADNJU GRADA, GRADITELJSTVO, KOMUNALNE POSLOVE I PROMET, svi sektori, odjeli i odsjeci, Trg S. Radića 1;
5. GRADSKI ZAVOD ZA ZAŠTITU SPOMENIKA KULTURE I PRIRODE, Zagreb, Kuševićeva 2;
6. GRADSKI URED ZA GOSPODARSTVO, RAD I PODUZETNIŠTVO, Zagreb, Trg S. Radića 1;
7. GRADSKI URED ZA OBRAZOVANJE, KULTURU I ŠPORT, svi sektori, Zagreb, Ilica 25;
8. GRADSKI URED ZA IMOVINSKO-PRAVNE POSLOVE I IMOVINU GRADA, Zagreb, Trg S. Radića 1;
9. GRADSKI URED ZA ZDRAVSTVO I BRANITELJE, Zagreb, Trg S. Radića 1;
10. GRADSKI URED ZA SOCIJALNU ZAŠTITU I OSOBE S INVALIDITETOM, Zagreb, Trg S. Radića 1;
11. GRADSKI URED ZA KATASTAR I GEODETSKE POSLOVE, Zagreb, Ulica grada Vukovara 58a;
12. STRUČNA SLUŽBA GRADONAČELNIKA, Zagreb, Trg S. Radića 1;
13. URED GRADONAČELNIKA, Zagreb, Trg S. Radića 1;
14. SLUŽBA ZA MJESNU SAMOUPRAVU, Vijeće Gradske četvrti Črnomerec, Područni ured Gradske uprave Črnomerec, Zagreb, Trg Francuske Republike 15;
15. DRŽAVNA UPRAVA ZA ZAŠTITU I SPAŠAVANJE, Područni ured za zaštitu i spašavanje Zagreb, Odjel za zaštitu i spašavanje, Zagreb, Zadarska 80;
16. MINISTARSTVO OBRANE, Uprava za materijalne resurse, Služba za nekretnine, graditeljstvo i zaštitu okoliša, Zagreb, Zvonimirova 4;
17. MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA, PU zagrebačka, Sektor upravnih, inspekcijskih i poslova civilne zaštite, Inspektorat unutarnjih poslova, Zagreb, Petrinjska 30;
18. HRVATSKE VODE, Vodnogospodarski odjel za slivno područje Grada Zagreba, Zagreb, Ulica grada Vukovara 220;
19. HP HRVATSKA POŠTA, Poštansko središte Zagreb, Zagreb, Ulica kneza Branimira 4;
20. HRVATSKA ELEKTROPRIVREDA, DP Elektra Zagreb, Služba za tehničke poslove, Zagreb, Gundulićeva 32;
21. HEP - PRIJENOS, Sektor za tehnički potporu, Zagreb, Ulica grada Vukovara 37;
22. HRVATSKA AGENCIJA ZA POŠTU I ELEKTRONIČKE KOMUNIKACIJE, Jurišićeva 13, Zagreb;
23. ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Podružnica Vodoopskrba i odvodnja, Sektor razvoja i investicija, Odjel razvoja vodoopskrbe, projektiranja, suglasnosti i istraživanja, Zagreb, Folnegovićeva 1;
24. ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Podružnica Vodoopskrba i odvodnja, Sektor razvoja i investicija, Odjel razvoja odvodnje, projektiranja i suglasnosti, Zagreb, Folnegovićeva 1;
25. ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Podružnica Zagrebačke ceste, Zagreb, Donje Svetice 48;
26. ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Trgovačko društvo u sastavu Holdinga Gradska plinara Zagreb d.o.o., Odjel strateškog planiranja i razvoja, Zagreb, Radnička cesta 1;
27. ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Podružnica Čistoća, Zagreb, Radnička cesta 82;
28. ZAGREBAČKI HOLDING d.o.o., Podružnica Zagrebački digitalni grad, Zagreb, Slavonska avenija bb;
29. GRADSKI URED ZA ENERGETIKU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ODRŽIVI RAZVOJ, Dukljaninova 2, Zagreb;
30. URED ZA UPRAVLJANJE U HITNIM SITUACIJAMA, Ilica 5, Zagreb;
31. GRADSKA SKUPŠTINA GRADA ZAGREBA, Ulica sv. Ćirila i Metoda 5, Zagreb.
ROK ZA IZRADU PLANA, ODNOSNO NJEGOVIH POJEDINIH FAZA, I ROK ZA PRIPREMU ZAHTJEVA ZA IZRADU PLANA
Članak 10.
Poziv na dostavu zahtjeva uputit će se danom stupanja na snagu ove odluke, a rok dostave zahtjeva (podaci, planske smjernice i propisani dokumenti) za izradu Plana je 30 dana od dana zaprimanja Odluke s pozivom na dostavu zahtjeva.
Nositelj izrade Plana obavijestit će javnost o početku izrade Plana u razdoblju za dostavu zahtjeva, u dnevnom tisku i na web stranici Grada Zagreba.
Nositelj izrade dostavlja Odluku o izradi Plana urbanističkoj inspekciji u roku od 15 dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.
Prijedlog urbanističkog plana uređenja utvrđuje gradonačelnik na temelju Nacrta prijedloga plana. Nositelj izrade Plana pripremit će Nacrt prijedloga plana i dostaviti ga gradonačelniku Grada Zagreba da utvrdi Prijedlog plana za javnu raspravu u roku od 120 dana od dostave prethodnih zahtjeva.
Javna rasprava o Prijedlogu plana objavit će se u roku od 3 dana od dana kada gradonačelnik Grada Zagreba utvrdi Prijedlog plana za javnu raspravu, a početak javne rasprave utvrđuje se u roku od 8 dana od dana objave oglasa javne rasprave u dnevnom tisku, na web stranici Grada Zagreba i nadležnog ministarstva, dok se rok trajanja javnog uvida u Prijedlog plana i rok za dostavu pisanih očitovanja, mišljenja, prijedloga i primjedaba na Prijedlog plana određuje u trajanju od 30 dana od dana početka javne rasprave.
Odgovorni voditelj obrađuje sve prijedloge i primjedbe koje su svi sudionici u javnoj raspravi dali u roku te s nositeljem izrade priprema izvješće o javnoj raspravi u roku od 30 dana od dana isteka javne rasprave.
Stručni izrađivač u suradnji s nositeljem izrade Plana izradit će Nacrt konačnog prijedloga plana u skladu s prihvaćenim očitovanjima, mišljenjima, primjedbama i prijedlozima u roku od 30 dana od isteka javne rasprave te ga uputiti na pribavljanje mišljenja propisanih člankom 94. Zakona, s rokom od 30 dana od dana zaprimanja zahtjeva.
Nositelj izrade Plana uputit će Nacrt konačnog prijedloga plana, Izvješće o javnoj raspravi i mišljenja iz članka 94. Zakona, na razmatranje i utvrđivanje Konačnog prijedloga Plana gradonačelniku Grada Zagreba u roku od 3 dana od dana isteka roka za dostavu mišljenja iz članka 94. Zakona.
Gradonačelnik Grada Zagreba razmotrit će i odlučiti o utvrđivanju Konačnog prijedloga plana u roku 15 dana od dana dostave materijala nositelja izrade Plana.
Nakon utvrđivanja Konačnog prijedloga plana, a prije njegova upućivanja na donošenje Gradskoj skupštini Grada Zagreba, nositelj izrade dostavit će sudionicima javne rasprave pisanu obavijest s obrazloženjem o razlozima neprihvaćanja, odnosno djelomičnog prihvaćanja njihovih prijedloga i primjedbi.
Gradska skupština Grada Zagreba odlučit će o donošenju Plana na planiranoj idućoj sjednici nakon što predlagatelj, gradonačelnik Grada Zagreba, dostavi materijal.
Rokovi za provedbu pojedinih faza izrade i donošenja Plana utvrđeni ovom odlukom mogu se korigirati pod uvjetima propisanim Zakonom.
IZVORI FINANCIRANJA IZRADE PLANA
Članak 11.
Sredstva za izradu ovog plana osigurana su temeljem članka 59. Zakona, odnosno iz drugih izvora.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
ZABRANA I TRAJANJE ZABRANE IZDAVANJA AKATA KOJIMA SE ODOBRAVAJU ZAHVATI
Članak 12.
Do donošenja ovog plana dopušteno je izdavanje akata za zahvate u prostoru prema odredbama članka 104. GUP-a grada Zagreba.
Članak 13.
Ova odluka stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.
KLASA: 021-05/11-01/423
URBROJ: 251-01-06-12-15
Zagreb, 28. veljače 2012.
Predsjednik
Gradske skupštine
Davor Bernardić, dipl. ing. fizike, v.r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.