Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Poglavlja nisu pronađena.
Zaključak o povjeravanju obavljanja pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba
Pročišćeni tekst vrijedi od 20.12.2005.
Narodne novine
21/2005
)
Na temelju članka 15.
Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04 i 178/04), članka 8.
stavka 1. Odluke o određivanju pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 4/01) i članka 38. točke 31. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04 i 18/05), u predmetu povjeravanja obavljanja pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba, Gradska skupština Grada Zagreba, na 7. sjednici, 20. prosinca 2005., donijela je
ZAKLJUČAK
o povjeravanju obavljanja pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba
1. Damiru Onišku iz Zagreba povjerava se obavljanje pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba i to:
- prijevoz umrlih osoba za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti, na poziv ovlaštenog mrtvozornika, s mjesta smrti do Zavoda za sudsku medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu;
- prijevoz osoba koje su umrle na javnim površinama ili u objektima javne namjene ili na željezničkoj pruzi na području Grada Zagreba, na poziv ovlaštenog mrtvozornika, s mjesta smrti do Zavoda za sudsku medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu;
- prijevoz umrlih osoba niskoga socijalnog statusa (beskućnika i drugih) po nalogu Gradskog ureda za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje od mjesta smrti do mjesta ukopa;
- opremanje minimalnom pogrebnom opremom osoba niskoga socijalnog statusa.
2. Damir Oniško sklopit će s Gradom Zagrebom ugovor o obavljanju pogrebnih poslova na četiri godine.
Ako ne pristupi potpisivanju ugovora, odnosno ako svoj dolazak ne opravda u roku od osam dana od primanja poziva, smatrat će se da je odustao od obavljanja pogrebnih poslova.
Obrazloženje
Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba oglasilo je u Jutarnjem listu, 4. listopada 2005. javno prikupljanje ponuda za obavljanje određenih pogrebnih poslova na području Grada Zagreba. Rok za podnošenje ponuda bio je osam dana od objave oglasa, odnosno do 12. listopada 2005. godine. Postupak razmatranja ponuda provelo je, u skladu s člankom 6. Odluke o određivanju pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba, povjerenstvo Gradskog poglavarstva o čemu je podnijelo izvješće Gradskom poglavarstvu.
Na raspisani oglas podnesene su ukupno dvije ponude, i to: Pogrebnog poduzeća IN MEMORIAM ZAGREB d.o.o. iz Zagreba, Gajeva 32 i Damira Oniška, vlasnika obrta POKOP iz Zagreba, Pesteri 8.
Obje ponude bile su pravodobne. Prilikom razmatranja ponuda Povjerenstvo je utvrđivalo ispunjavaju li ponuditelji sve uvjete prema članku 4. Odluke o određivanju pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba.
U postupku je utvrđeno da ponuda IN MEMORIAM ZAGREB d.o.o. iz Zagreba ne zadovoljava propisane uvjete, jer ponuditelj nema u vlasništvu furgon i nije sposoban obavljati dežurstvo 24 sata s obzirom na to da ima jednu zaposlenu osobu.
U postupku je utvrđeno da ponuda Damira Oniška zadovoljava sve propisane uvjete jer je obrt POKOP registriran za djelatnost pogrebnih poslova, vlasnik obrta Damir Oniško nije kažnjavan za kazneno djelo povrede mira pokojnika, u vlasništvu ima dva furgona koji zadovoljavaju sanitarno-tehničke i higijenske uvjete i posebne uvjete što su određeni propisima o prijevozu u cestovnom prometu, financijski je sposoban za obavljanje tih poslova i za obavljanje dežurstva 24 sata (jedanaest zaposlenih).
Iz prijedloga Gradskog poglavarstva proizlazi da se Damiru Onišku iz Zagreba povjeri obavljanje pogrebnih poslova koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba.
Damir Oniško je u ponudi naveo da ispunjava sve uvjete za obavljanje pogrebnih poslova i priložio sve isprave kojima to dokazuje. Ponudio je cijenu od 218,38 kuna za obavljanje usluge prijevoza umrlih osoba, a za opremanje minimalnom pogrebnom opremom ukupno 1.195,60 kuna, odnosno 854,00 kuna za lijes, 183,00 kuna za tapecirung i 158,60 kuna za PVC vreću.
Ponuđene cijene i način plaćanja prihvatljivi su s obzirom na to da su za pojedine usluge neznatno više, a za pojedine neznatno niže od onih koje je Grad Zagreb do sada plaćao za istu vrstu usluga.
UPUTA O PRAVNOM SREDSTVU:
Protiv ovog zaključka ne može se izjaviti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u Zagrebu.
Upravni se spor pokreće tužbom koja se podnosi u roku od 30 dana od dana dostave ovog zaključka i predaje se, neposredno ili preporučeno poštom, Upravnom sudu.
KLASA: UP/I.-363-02/05-01/1648
URBROJ: 251-01-04-05-1
Zagreb, 20. prosinca 2005.
Predsjednica
Gradske skupštine
Mr.sc. Tatjana Holjevac, v.r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.